بازدید 7225

راز قتل هولناک پیرمرد تهرانی

کد خبر: ۱۱۷۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶ 19 June 2023

دستپاچگی قاتلان پیرمرد تهرانی راز جنایت خونین را فاش کرد.

به گزارش رکنا، روز جمعه همسایه های مرد 65 ساله ای که به تنهایی در آپارتمانی واقع در جنوب تهران زندگی می کرد صدای درگیری از خانه وی را شنیدند دخالتی نکردند اما ساعتی بعد، یکی از همسایه ها متوجه شد که در آپارتمان مرد تنها نیمه باز است. حتی تلویزیون هم روشن بود و صدایش شنیده می شد. مرد همسایه از سر کنجکاوی چندین بار مرد تنها را صدا زد اما کسی پاسخگو نبود.وی که نگران شده بود قدم در آپارتمان گذاشت و با پیکر خونین مرد همسایه که روی زمین افتاده بود رو به رو شد. او سراسیمه پلیس را خبر کرد و دقایقی از تماس وی می گذشت که کارآگاهان جنایی به همراه قاضی محمدجواد شفیعی، بازپرس جنایی تهران در محل حادثه حاضر شدند.

شواهد نشان می دادکه مقتول بر اثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است. کارآگاهان برای کشف اسرار این جنایت تصاویر دوربین های مداربسته ای را که در اطراف محل جنایت وجود داشت، بررسی کردند.

آن طور که تصاویر نشان می داد، 2 مرد وارد ساختمان شدند و ساعتی بعد در حالی که به شدت هراسان و دستپاچه بودند از ساختمان خارج شدند.به نظر می رسید عاملان جنایت آن قدر ترسیده بودند که فراموش کردند در آپارتمان را ببندند. در ادامه هویت 2 مرد جوان به دست آمد.

آن ها اهل کشور افغانستان بودند که با مقتول مراوده های کاری داشتند. شکی وجود نداشت که آن ها عاملان اصلی جنایت هستند که بازپرس جنایی دستور بازداشتشان را صادر کرد تا انگیزه آن ها از جنایت مشخص شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۳
هر کجا جنایتی اتفاق می افته ردپای این اتباع وجود داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
نزدیک 10میلیون افغان در ایران هست که حکم یک ارتش اماده به خدمت برای دولت طالبان محسوب میشه فقط یک شبه رعب و وحشتی میتونن ایجاد کنن که داعش به خودش ندیده باشه
به مرد ۶۵ ساله نمیگن پیرمرد میگن میانسال !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
اینها باید مردم را بعد از 50 سالی پیرمرد بنامند تا امیدش را به زندگی از دست بدهد و فکر کند فقط باید زنده بماند و بعد بمیرد
حضور پلیس در دقایقی بعد از تماس ....... بسیار عالی
بازم افغان های زحمت کش
اگرچه میتونید با نصب قفل ضد دیلم، ورود سارقین را از درب غیر ممکن کنید حتی اگر درب چوبی باشه ولی با توجه باینکه ممکنه به هر دلیل خودتون درب را برای سارقینی در لباس مامور پلیس، آب، برق، گاز، تلفن، پسن، پیک رستوران، تعمیرکار، سرایدار، پرستار و حتی همسایه، دوست و فامیل باز کنید که خیلی هم خطرناکه، باید اگر طلا، سکه، ارز یا دیگر اموال قیمتی قابل حمل دارید حتما یک گاوصندوق ضد دیلم واقعی بگیرید که حتما مجهز به قفل ضد زورگیری باشه تا در چنین مواقعی جان و مال خودتون را از شر سارقین خشن نجات بدید، مخصوصا سارقینی آشنا که برای لو نرفتن حتما کار شما را تمام خواهند کرد
65 سالگی در کشورهای خارجی جوانی به حساب می آید....آن وقت در کشور فهیم ما پیری....لطفا سوادتون رو به روز کنید.
برادران عزیز افغان؟؟؟؟؟؟؟
درست نیست فرد 65 ساله رو می گید پیرمرد!! پیر سن 80 به بالا میشه. نویسنده این مطلب احتمالا 20 تا 25 ساله بوده که 65 ساله رو پیرمرد می نویسه!
بیرون کنید این وحشی هارو
لطفا از الفاظ پیرمرد و پیرزن اینقدر بی محابا در تیترها استفاده نکنید. این نوع برچسبها در دنیای جدید منسوخ شده است. به عنوان خبرنگار گاهی به رسانهای پیشروی جهانی برای عقب نماندن از ادبیات مناسب امروزی نگاه بیاندازید.
یاد برنامه تلویزیونی جالبی افتادم که از رسانه ملی پخش شد

با عنوان شما که غریبه نیستید!!!
همین غیر غریبه ها ( اتباع کشور دوست و همجوار) در گوشه و کنار کشور کلی از این دسته گلها به آب میدهند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی