بازدید 3823

خسارت تگرگ‌های بزرگ به سه شهر آذربایجان شرقی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی اعلام کرد: بارش تگرگ های بزرگ به اندازه توپ پینگ پنگ در شهرستان های کلیبر، هوراند و اهر که یک ربع به طول انجامید خسارت هایی را بر منازل، معابر شهر، مزارع، احشام و خودروها وارد کرد.
کد خبر: ۱۱۷۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ 16 June 2023

به گزارش «تابناک»، محمدباقر هنربر پنجشنبه شب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در شهرهای کلیبر و هوراند خسارت هایی به خودروهای شهروندان شامل شکستگی شیشه و خسارت بر سقف خودروها، چراغ های معابر، پل های روستایی و تاسیسات زیربنایی وارد شد.

وی افزود: ۵۰ درصد راه های روستایی شهرستان هوراند شامل ۱۱ روستا دچار خسارت‌هایی از جمله سوراخ شدن سقف سوله ها، تلف شدن احشام و خسارت به گاوداری ها را موجب شده است.

هنربر افزود: تعدادی از احشام در اهر، کلیبر و هوراند تلف شدند و معابر دچار آبگرفتگی شد.

وی همچنین گفت: تعدادی از خانه های ساکنان اهر دچار آبگرفتگی شدند که با اقدام به موقع مأموران آتش‌نشانی و هلال احمر مشکل آبگرفتگی منازل برطرف شد.

به گزارش ایرنا، هشدار جوی شماره۱۲ سطح نارنجی(آمادگی) از عصرسه شنبه تا شب پنجشنبه،در نیمه شمالی استان با توجه به تشدید فعالیت سامانه و رگبار باران و رعد و برق، آبگرفتگی معابرعمومی، سیلابی شدن مسیل ها، اختلال در تردد، اصابت صاعقه، بارش تگرگ و احتمال خسارت در اثر وزش باد پیش بینی می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار