بازدید 30366
سه هزار و سیصد و هشتاد و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

پاسخ تند «پیرهادی» به «میرسلیم» درباره تعطیلی روز شنبه / انتقاد سید محمد خاتمی به «اصلاح قانون انتخابات» در مجلس / روایت مجری تلویزیون از پرونده حل نشده قتل پدرش/فرمانده نیروی دریایی سپاه: این شش کشور اجازه ورود به آب‌های ایران را ندارند

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه قزوین: باید با بدحجابی که در پی اشاعه فحشا نیست، با احترام رفتار شود/ یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: تعطیلی روز شنبه قطعی نیست / مهدی چمران در بخش CCU بستری شد / معاون رئیسی: این خبر که آب سیستان و بلوچستان، دو هفته یا یک ماه دیگر قطع می‌شود؛ کاملا کذب است و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۷۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰ 14 June 2023
«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.
 
امام جمعه قزوین: باید با بدحجابی که در پی اشاعه فحشا نیست، با احترام رفتار شود
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان قزوین بر ضرورت پرهیز از ایجاد دو قطبی «باحجاب» و «بی‌حجاب» تأکید کرد و گفت: اگر دو قطبی درست شود، دشمن برنده و ما بازنده می‌شویم، پس نباید اجازه دهیم دو قطبی ایجاد شود، ببینیم تعداد با حجاب‌ها و حتی بدحجاب‌ها نسبت به آن‌هایی که بی‌حیایی می‌کنند چقدر است، هر چقدر بیاییم این بی‌حجاب‌ها را برجسته کنیم، آن‌ها خوشحال می‌شوند و گویا ما هم داریم اشاعه فحشا می‌کنیم. امام جمعه قزوین با بیان اینکه باید با بدحجابی که در پی اشاعه فحشا نیست، «با احترام» و «دلسوزانه» رفتار شود، یادآور شد: در حقیقت خدا در این آیه می‌خواهد به ما بگوید آن خانمی که حجابش مناسب نیست، آیا واقعاً قصدش این است که فحشا انتشار بدهد؛ یعنی آیا دوستدار فحشا و فساد است، یا اینکه نمی‌داند و نمی‌فهمد. وی ادامه داد: آن کسانی که از روی ناآگاهی و یا مسائل خانوادگی بدحجاب و بی‌حجاب هستند، باید با آن‌ها رفتار با احترام و دلسوزانه داشت، به آن‌ها تذکر داد، آن‌ها را برای تغییر رفتار تشویق کرد و به آن‌ها احترام گذاشت، باید این قبیل افراد را با احترام به راه حجاب دعوت کرد.
 
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: تعطیلی روز شنبه قطعی نیست
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیشنهاد مشخص کمیسیون اجتماعی این است که پنج روز هفته کاری بوده و ساعت کاری کارمندان نیز روزی هشت ساعت است اما اینکه بین پنجشنبه و شنبه کدام روز تعطیل باشد، هنوز جای بحث دارد. سید کریم حسینی با اشاره به مصوبه کمیسیون اجتماعی مبنی بر تعطیلی شنبه‌ها به جای پنجشنبه‌ها، بیان کرد: دولت در لایحه ای که به مجلس ارائه داده، به دنبال کاهش ساعت کاری است و در لایحه ای که ارائه کرده ۴۴ ساعت در هفته را به ۴۲/۵ ساعت تقلیل داده است. ما نیز در مجلس با توجه به اینکه پنج روز هفته کاری است به این نتیجه رسیدیم که اگر بنا باشد، بیش از ۸ ساعت در روز کارمندان سر کار باشد، طاقت فرسا بوده و بهره‌وری لازم هم ندارد. به همین دلیل، ما ساعت کاری کارمندان در طول پنج روز کاری را ۴۰ ساعت تعیین کردیم. بدین ترتیب، ساعت ورود و خروج کارمندان به ادارات منطقی است. نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیشنهاد مشخص کمیسیون اجتماعی این است که پنج روز هفته کاری بوده و ساعت کاری آن نیز روزی هشتساعت است. تعطیلی بین پنجشنبه و شنبه است. دولت در خصوص اینکه بین پنجشنبه و شنبه کدام روز تعطیل باشد، نظری نداده و هنوز اینکه بین پنجشنبه و شنبه کدام روز باید تعطیل باشد جای بحث دارد. کمیسیون اجتماعی به تعطیلی شنبه رای داده؛ اما ممکن است در صحن مجلس این تعطیلی به پنجشنبه تغییر کند.
 
پاسخ تند پیرهادی به میرسلیم
محسن پیرهادی نماینده تهران در مجلس پاسخ تندی به توئیت اخیر میرسلیم درباره طرح تعطیلی شنبه داد. آقای میرسلیم در توئیتی نوشته بودند: چه افتخاری است که بعضی افراد پیشنهاد دهنده و مدافع تعطیلی روز شنبه مانند اسرائیل شده اند؟
محسن پیرهادی با ریتوییت تویین میرسلیم نوشت: کسی که فرق ۲۰۶ با لندکروز را نمی‌فهمد به طریق اولی علت ساماندهی ایام کار و تعطیلات را متوجه نمی‌شود.
 
مهدی چمران در بخش CCU بستری شد
 سخنگوی شورای شهر تهران از بستری شدن مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در بخش CCU یکی از بیمارستان‌های تهران خبر داد و گفت: وی پس انجام امور درمانی، ان‌‌شا‌الله طی روزهای آینده ترخصیص خواهد شد. علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: مراحل درمانی آقای چمران به خوبی در بیمارستان در حال انجام است و ان‌شاالله طی روزهای آینده از بیمارستان ترخیص خواهد شد.
 
معاون رئیسی: این خبر که آب سیستان و بلوچستان، دو هفته یا یک ماه دیگر قطع می‌شود، کاملا کذب است
علی سلاجقه، رئیس سازمان محیط زیست صبح امروز (چهارشنبه 24 خرداد) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: این خبر که آب سیستان و بلوچستان، دو هفته یا یک ماه دیگر قطع می شود کاملا کذب است. دولت هرگز اجازه نمی دهد، مردم مرزنشین ما که حافظ کیان کشور هستند دچار مشکل آب شرب بشوند. سلاجقه همچنین تاکید کرد که  حقابه هیرمند دیپلماتیک در حال پیگیری است.
 
تهیه کننده سریال «گاندو» مشاور وزیر ارشاد شد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی، مجتبی امینی را به عنوان مشاور خود منصوب کرد. وزیر ارشاد در این حکم با اشاره به سوابق رسانه‌ای و سینمایی، وی را به سمت مشاور وزیر منصوب کرده است. گفتنی است، امینی در سوابق فرهنگی خود تولید و تهیه چندین فیلم و سریال تلویزیونی را داراست. او در کارنامه فعالیت خود دبیری چهل و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر را داراست. او پیش از این معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی -هنری شهرداری تهران، مدیرعامل موسسه فرهنگی -هنری شهید آوینی، دبیری سه دوره جشنواره فیلم کوتاه سما، دبیر دو دوره جشنواره چهل چراغ، تهیه کننده، مجری طرح و مدیر تولید بیش از ۲۰ فیلم سینمایی نیز بوده است.
 
وزیر ارتباطات: اینترنت در زمان برگزاری کنکور قطع نمی‌شود
زارع‌پور وزیر ارتباطات گفت: در جلسه گذشته هیئت دولت، رئیس جمهور ضمن تأکید بر اهمیت سلامت برگزاری کنکور، گفتند که اینترنت به‌هیچ وجه قطع نخواهد شد و این دستور رئیس جمهور بود.روزیر ارتباطات در حاشیه نشست هیات دولت در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: در جلسه گذشته هیات دولت، رئیس جمهور ضمن تأکید بر اهمیت سلامت برگزاری کنکور، گفتند که اینترنت به هیچ وجه قطع نخواهد شد و این دستور رئیس جمهور بود.
 
قاتل آیت‌الله سلیمانی به قصاص محکوم شد
رئیس کل دادگستری استان مازندران: با صدور رای از سوی شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان مازندران، قاتل آیت‌الله سلیمانی به اتهام مباشرت در قتل عمد، به قصاص نفس محکوم شد. با توجه به اقاریر صریح متهم در مراحل مختلف رسیدگی و نیز نتایج حاصله از جمیع تحقیقات انجام گرفته، ارتکاب جرم مزبور توسط مشارالیه از سوی دادگاه بدوی رسیدگی کننده، احراز شد. رای صادره پس از قطعیت و نیز انجام تشریفات قانونی قابل اجرا خواهد بود.
 
ماجرای خرید بطری آب ۲۰ میلیونی در تهران!
رئیس پلیس فتا پایتخت در گفت‌وگو با تسنیم: تعداد زیادی از شهروندان به پلیس فتا تهران بزرگ مراجعه و مدعی شدند مبالغی بصورت غیرمجاز از حساب آنان برداشت شده است. افسران پلیس فتا تهران متوجه شدند مجرمین با توجه به گرمای هوا تحت پوشش فروش آب معدنی خنک در اتوبان‌های پر ترافیک تهران مشغول کار شده و پس از کپی برداری کارت‌های بانکی مالباختگان به وسیله دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان کرده‌اند. هر ۲ مجرم در یکی از اتوبان‌های شمالی تهران درحال ارتکاب جرم دستگیر و به همراه تجهیزات اسکیمر به پلیس فتا منتقل شدند. متهمین به کلاهبرداری از بیش از ۳۷ نفر با این روش به ارزش ریالی حدود ۵ میلیارد ریال اعتراف کردند و پرده از نحوه اقدامات مجرمانه خود برداشتند. شهروندان جهت پیشگیری از سرقت‌ به‌ صورت اسکیمینگ، انجام عملیات بانکی و وارد کردن رمز کارت حساب بانکی را شخصاً انجام دهند.
 
شهادت پاسدار مدافع امنیت در اسلام‌آباد غرب
روابط‌عمومی سپاه کرمانشاه: پاسدار مدافع امنیت مهدی شاه‌ملکی دیشب درحال اجرای ماموریت به شهادت رسید. دو نفر از کارکنان سپاه نیز مجروح شدند. عامل تیراندازی دستگیر شده است.
 
انتقاد سید محمد خاتمی به «اصلاح قانون انتخابات» در مجلس
سیدمحمد خاتمی در میان جمعی از اصلاح طلبان و مشاوران خود در خصوص حذف جمهوریت نظام در پی اصلاح موادی از قانون انتخابات توسط مجلس هشدار داد و این اقدام را تشدید حرکت به سوی خودبراندازی تعبیر کرد: بار‌ها گفته شده مشکل بزرگی که منشأ بحران‌هاست و آینده ایران و سرنوشت ملت را به خطر افکنده است اینکه روز بروز در عمل از جمهوریت نظام دورتر شده ایم و در نظر نیز بر بینش و برداشتی از اسلام تکیه شده است که رأی و نظر مردم و نقش بی همتای آن‌ها در استقرار نظام اجتماعی و راه بردن جامعه به سوی توسعه همه جانبه را قبول ندارد.از جمله عواملی که انتخابات به عنوان مهمترین راه استقرار دموکراسی و نیز مردم سالاری سازگار با دین را از کارآیی انداخته، نظارت استصوابی و رویه‌های غلط در فرآیند انتخابات است که به جای نظارت از موضع دفاع از حق و رأی مردم و ایجاد مانع برای پاگیری و پایداری دیکتاتوری، قیمومیت بر مردم و رأی آنان را تشدید کرده است. با طرحی که میان مجلس و شورای نگهبان در موضوع انتخابات در رفت و آمد است، کوشیده می‌شود آن رویه‌های نادرست و بحران آفرین تثبیت و به رسمیت شناخته شود و نهاد انتخابات از معنی تهی و به یک معنی از میان برداشته شود. برخلاف انتظاری که می‌رفت برای نجات کشور و تأمین زندگی بهتر مردم، به لحاظ ساختار، رویکرد و رفتار، خوداصلاحی صورت گیرد، ظاهراً حرکت به سوی خودبراندازی تشدید می‌شود. سیدمحمد خاتمی از همه کنشگران سیاسی، همه اندیشمندان و خیرخواهان وطن و وفاداران به آرمان‌های (نوعاً به فراموشی سپرده شده) انقلاب به خصوص احزاب و جریان‌های خیراندیش با هر گرایشی که دارند، به ویژه از جبهه اصلاحات خواست که: اولاً، از هشدار به مسئولان و دست اندرکاران، ثانیاً، از روشنگری افکار عمومی و تنبّه آن نسبت به خطری که بر خطر‌های گذشته افزوده می‌شود و ثالثاً، از هر اقدام قانونی و مدنی که احیاناً بتواند به حل مشکل به نفع مردم بینجامد، دریغ نکنند.
 
حمله تند «کیهان» به مادر کیان پیرفلک
کیهان نوشت: همسو نبودن خوزستانی‌ها با جریان اغتشاشات سال گذشته؛ اهریمن صفتان را بر آن داشت تا پروژه ویژه‌ای را برای منطقه سوق‌الجیشی خوزستان رقم بزنند و آن چیزی نبود جز جنگ قومیتی! تروریست‌ها و رسانه‌های معاند که به خون و کشتار افراد برای تحریک عواطف نیاز مبرم داشتند از همان لحظه نخست، تمرکز خود را روی نوجوانی به نام «کیان پیر فلک» قرار دادند و با استفاده از نام این کودک معصوم و همراهی ماه‌منیر مولایی‌راد، مادر او با معاندان، زمینه چند تجمع و آشوب را فراهم کردند. مادر «کیان پیرفلک» آنچنان غرق رسانه‌های دشمن بود که برای خونخواهی فرزندش به دامن قاتلان او پناه برد و وقتی قاتل اصلی کیان را شناسایی کردند، این زن مدعی بی‌گناهی او شد و او را مظهر شرافت دانست! نفرت پراکنی این زن علیه جمهوری اسلامی با حمایت شبکه گسترده رسانه‌ای دشمن در تمام این مدت ادامه داشت تا اینکه به مناسبت سالروز تولد کیان پیر فلک، رسانه‌های معاند نسبت به انتشار فراخوان تجمع در محل آرامگاه وی در روستای پرچستان ایذه اقدام و عده‌ای در این مکان تجمع کردند. نیروی انتظامی بنا بر وظیفه قانونی و صرفاً برای تأمین نظم و امنیت تجمع در محل حضور یافت تا مبادا حادثه‌ای امنیتی رُخ دهد، اما در همان ساعات اولیه مراسم، پسرعموی مادر «کیان پیرفلک» در حرکتی ناجوانمردانه با خودروی تیبا مأموران نیروی انتظامی را مورد اصابت قرار داد که باعث شهادت یک مامور انتظامی و همچنین جراحت یک سرباز شد.
 
نماینده مجلس: مگر در صدر اسلام بی‌حجاب ها را جریمه نقدی می‌کردند؟
جلیل رحیمی جهان آبادی به عنوان مخالف دو فوریت «لایحه حمایت از فرهنگ حجاب و عفاف»، با تأکید بر اینکه هیچ شکی در اجرای احکام الهی از سوی مردم نیست، گفت: یکی از وظایف حکومت اسلامی اجرای احکام الهی در جامعه و هدایت آن به سمت انجام قوانین الهی است.نماینده مردم تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه لایحه حمایت از عفاف و حجاب را راهکاری برای حل این مشکل در جامعه ندانست و گفت: معتقدیم این لایحه بیشتر از اینکه مشکل حجاب را حل کند، پوست خربزه ای زیر پای مجلس است. قوه قضائیه این لایحه را طراحی کرده اما تاختن آن بر ماست که می‌گویند چرا دین و خدا را قبول ندارید. وی در ادامه کار فرهنگی در کشور را دارای ضعف توصیف کرد و افزود: اگر به وضعیت مساجد و صفوف نماز در این مکان ها بنگرید می بینید که کسی در آنها حضور ندارد. جایگاه والدین در خانواده ها را ببینید، رابطه اخلاقی را بنگرید؛ اسلام مجموعه ای از احکام به هم پیوسته است. شما نمی توانید از مساجد و افراد مؤمن و مکان های فرهنگی حمایت نکنید اما بخواهید برای حجاب جریمه نقدی تعیین کنید. آیا خداوند از صدر اسلام نمی توانست برای مردم جریمه نقدی تعیین کند؟ کار اخلاقی و دینی و جهادی، کار دل است و مردم بایددلی به آن اعتقاد داشته باشند.
 
روایت مجری تلویزیون از پرونده حل نشده قتل پدرش
المیرا شریفی مقدم در توییتر درباره راز قتل پدرش بعد از سی سال توضیحاتی داد.  المیرا شریفی مقدم با انتشار عکس و متنی در حساب توییتر نوشت: ساعت پنج و بیست و پنج دقیقه عصر نوزدهم دی هفتاد و دو، من و برادرم منتظریم که پدرو مادرمون برگردند خونه، صدای کمک میاد! دوباره کمک! با سومین کلمه کمک، صدای بابام رو شناختم. جلوی ورودی خونه حمله می کنند برای سرقت کیفش و وقتی مقاومت می کنه، به قتل می رسه. بیست و پنج سال گذشته و دو نفر قاتل هنوز پیدا نشده اند. هرچقدر بزرگ تر میشم، اون شب وحشتناک پررنگتر در نظرم دیده می شه. روح همه رفتگان شاد. سالم باشید.شریفی مقدم پیشتر نیز در سال ۱۴۰۰ در توییتی به قدرت شبکه های اجتماعی و قتل پدرش اشاره کرده و نوشته بود: «شاید اگر نوزده دی سال ۷۲ شبکه های اجتماعی گسترده بود و من هم ۱۲ ساله نبودم، عامل قتل پدرم را پیدا کرده بودم. شد ۲۸ سال و پرونده قتلی که بدون نتیجه، حالا گم شده!»
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه: این شش کشور اجازه ورود به آب‌های ایران را ندارند
دریادار علیرضا تنگسیری در گفت‌وگویی رادیویی ضمن اشاره به اهمیت تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت: اگر ما روایت نکنیم دشمنان آن طوری که می‌خواهد روایت می‌کند، مقام معظم رهبری از تبیین به عنوان یک جهاد نام برده است. وی عنوان کرد: برای اولین بار است که موشک‌های عمودپرواز و موشک‌هایی با برد ۲ هزار کلیومتر روی کشتی‌های ما نصب شده است. دشمن می‌داند ما چه می‌کنیم برای همین است تلاش دارد ما به اهدافمان نرسیم؛ برای همین برای ما مشکلاتی ایجاد کرده است.
 فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: در زمان طاغوت ما جرات نداشتیم از کشتی‌هایی که وارد آب‌های ما می‌شوند بپرسیم چرا وارد شدند و برای چی وارد آب‌های ما شدند، اما امروز ۵ کشور انگلیس، آمریکا، فرانسه، نیوزلند، استرالیا و رژیم صهیونیستی اجازه ورود به آب‌های ایران را ندارند، وقتی وارد می‌شوند به سرعت وارد آب‌های همسایگان می‌شوند، این یعنی اقتدار. 
 

۳۰۰۰ تن در کشور ۱۰۰ خانه خالی دارند؟
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن گفت: یک میلیون ملک خالی شناسایی شد که از این میزان برای تمامی مالکان پیامکی ارسال شد که مالکان حدود ۵۰۰ هزار واحد مسکونی خوداظهاری کردند و مالکان حدود ۵۷۰ هزار واحد نیز اطلاعات ملکی خود را در سامانه ملی املاک و اسکان وارد نکردند که مشخصات آن‌ها به سازمان امور مالیاتی ارسال شد. همچنین بعد از ارسال پیامک از سوی سازمان امور مالیاتی به ۵۷۰ هزار واحد مسکونی حدود ۲۰۰ هزار تن خوداظهاری انجام داده و مشخصات خود را در سامانه ملی املاک و اسکان ثبت کردند. به گفته وی، ۳۰۰ هزار واحد مسکونی از واحد‌های شناسایی شده خالی بودند که با هماهنگی ستاد اقتصادی دولت با اولویت مالکانی که در ابتدا بیش از یکصد واحد خالی، در مرحله بعدی ۵۰ خانه خالی، ۲۰ خانه خالی، ۱۰ خانه خالی و ۲ خانه خالی بودند در مسیر اخذ مالیات قرار گرفتند. سرپرست دفتر اقتصاد مسکن گفت: هم اینک حدود ۶۰ هزار ملک در اولویت اخذ مالیات قرار دارند. صاحبان حدود ۳ هزار ملک هر کدام بالای یکصد ملک خالی دارند. سه بانک نیز بیشتر از یکصد خانه خالی در اختیار دارند.

نماینده مجلس: حتی ساخت خانه در روستا هم یک میلیارد تومان پول می‌خواهد
رمضانعلی سنگدوینی با انتقاد از افزایش افسارگسیخته قیمت اجاره بهای مسکن، گفت: هرچند مسکن یکی از نیاز‌های اصلی خانواره‌هاست و دولت وظیفه دارد سالی یک میلیون مسکن برای آن‌ها بسازد،  متاسفانه هنوز نتوانسته این مهم را محقق کند؛ لذا به دلیل کمبود مسکن در سراسر کشور شاهد افزایش اجاره بها و انبوه متقاضیان مسکن هستیم. نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این در حالی است که حتی ابتدای ساخت مسکن انبوه از سوی دولت به معنای وارد کردن فشار مضاعف اقتصادی به متقاضیان است، چون ساخت هر واحد مسکونی هزینه‌های بالایی را به مردم تحمیل می‌کند که با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و حقوق‌های ناچیز، احتمال برآمدن از پس هزینه‌های این مهم برای آن‌ها مقدور نیست؛ بنابراین، دولت باید به فکر ارائه وام‌های کم بهره مناسب به خانواره‌ها باشد. وی با اشاره به هزینه‌های ساخت خانه در روستاها، افزود: حتی ساخت خانه در روستا‌ها حدود ۷۰۰ تا یک میلیارد تومان برای متقاضیان هزینه‌بر است، لذا وام ۲۰۰ میلیونی دولت در این راستا چندان به کار متقاضیان نمی‌آید. این نماینده مجلس با بیان اینکه کنترل اجاره بهای مسکن در شهر‌ها ضروری است، اما دولت بازار مسکن را رها کرده به همین دلیل اجاره بها طی چند وقت اخیر بیش از دو برابر شده است، اظهار کرد: متاسفانه ودیعه مسکن نیز در بسیاری از شهر‌ها چند برابر شده؛ مثلا ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون بر این ودیعه طی یک سال افزوده شده است، اما باید از مسئولان پرسید، تهیه این مبلغ طی یک سال برای یک کارمند یا کارگری که نهایتا ۱۰ میلیون حقوق دریافت می‌کند چطور امکان‌پذیر خواهد بود؟!

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: قیمت ارز به‌دلیل اغتشاشات و توطئه‌ها از دست دررفت
سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در گفت‌وگو با همشهری گفت: کشور در دوره اغتشاشات دچار خسارت بزرگی شد. بعضی از این خسارات‌ قابل جبران نیستند؛ از جمله شهادت جمعی از بهترین فرزندان این ملت، از جمله شهید علی‌وردی و شهید عجمیان. چند بار حضرت آقا اشاره فرمودند که دلیل این اغتشاشات طراحی دشمن برای ضربه‌ زدن به مسیر پیشرفت کشور بود؛ یعنی اتاق‌های فکر دشمن محاسبه کردند هرجا جریان انقلاب حاکم شود، کشور در مسیر پیشرفت قرار می‌گیرد و طبیعی است که وقتی مردم طعم شیرین پیشرفت را چشیدند، دیگر به جریان‌های بدلی، فریبکار و خسته اقبال نخواهند داشت. پس با طراحی توطئه تلاش کردند مسیر پیشرفت کشور توسط جریان برآمده از انقلاب را سد کنند، ملت را دچار رنج و محنت کرده و به‌عبارتی آنان را از کرده خود پشیمان کنند. در فتنه اغتشاشات همه دیدند جریان غرب همه ظرفیت خود را به میدان آورد؛ از اراذل اجاره‌ای تا روسای کشورها، تا اوباش سیاسی، هنری و اخلاقی تا برخی نهاد‌های بین‌المللی و… که با پشتیبانی آشکار رسانه‌های مواجب‌بگیر جشن براندازی گرفته بودند. تجمعات اجاره‌ای در آلمان، استرالیا، کانادا و برخی دیگر از کشور‌ها را دیدید؟ در مقابل چه اتفاقی افتاد؟ انسجام مردم و تجمعات پرشور برای دفاع از انقلاب، امام و رهبری. سال قبل، سال پیروزی مردم ایران بود. واقعاً مردم در سراسر کشور دشمن را خسته و ناامید کردند. البته کشور به لحاظ موقعیت اقتصادی خسارت دید. سرمایه‌گذاری دچار تعلل شد. قیمت ارز به‌دلیل همین توطئه‌ها از دست دررفت و نهایتاً فشار آن به مردم و به‌ویژه قشر ضعیف تحمیل شد. البته دولت با درک شرایط تلاش کرد اقدام‌های جبرانی داشته باشد؛ ازجمله طرح افزایش اعتبار یارانه ۳دهک پایین در قالب کالابرگ یا تلاش برای شکستن انحصار دلالان در بازار خودرو و... .

دولت برای جلوگیری از ورشکستگی بانک‌ها دست‌به‌کار شود
رئیس انجمن سرمایه‌گذاری خارجی ایران گفت: براساس استاندارد بازل ۳، نسبت کفایت سرمایه باید ۱۳ به بالا به نسبت دارایی‌ها به بدهی‌ها باشد و این استاندارد نشان از فعال بودن و متعهد بودن بانک‌هاست. او ادامه می‌دهد: وضعیت بانک‌ها در ایران استثنایی است؛ بانک‌ها کفایت سرمایه ندارند به دلیل اینکه، بانک‌ها بنگاهداری می‌کنند. کار بانک معدن‌کاری و املاک نیست. بانک‌ها به‌ جای ارائه تسهیلات، در املاک و حوزه‌های دیگر اقتصاد سرمایه‌گذاری و با تورم، سود ۱۰۰ و ۲۰۰ درصد کسب می‌کنند. نتیجه بنگاهداری این است که بانک‌ها به فلسفه وجود خود یعنی سپرده‌گذاری و دادن تسهیلات، متعهد نباشند. هر قدر بانک‌ها به بنگاهداری ورود کنند، نسبت کفایت سرمایه آن‌ها پایین خواهد آمد. سلیمی تصریح می‌کند: این معضل را سال‌هاست که فعالان اقتصادی و کارشناسان گوشزد می‌کنند و اخیراً خود دولت هم به این نکته رسیده که بانک‌ها باید از بنگاهداری فاصله بگیرند. در حال حاضر شرایط بانک‌ها بسیار نابسامان شده و گاه کفایت سرمایه به ۲ و ۳ هم رسیده است. رئیس انجمن سرمایه‌گذاری خارجی ایران می‌گوید: برای جلوگیری از ورشکستگی بانک‌ها دولت باید دست‌به‌کار شود. به گذشته نگاه کنند، چند بانک و صندوق در حال ورشکستگی بودند که با بانک سپه ادغام شد و الان هم این خطر بیخ گوش خیلی از بانک‌هاست. به عقیده سلیمی، خطر کفایت سرمایه بانک‌ها را باید جدی گرفت، وگرنه دیر یا زود گریبان اقتصاد و بانک‌های کشور را خواهد گرفت. /اتاق ایران

 صورت مالی یک شرکت دولتی در مجمع سالانه مردود اعلام شد
احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی‬ در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ‏در تصمیمی کم‌سابقه، صورت مالی ۱۳۹۹ یک شرکت دولتی در مجمع سالانه مردود اعلام شد تا مدیران شرکت‌های دولتی بدانند در اجرای قوانین مالی، بدون تعارف و ملاحظات سیاسی و ارتباطی، اقدام خواهیم کرد.

تورم ۷۰ درصدی دروغ بود
روزنامه ایران اقتصادی در گزارشی نوشت: بر اساس آخرین آمار‌های بانک مرکزی، تورم نقطه به نقطه برای مصرف کننده از ۶۲.۴ درصد فروردین به کانال ۵۰ درصد در اردیبهشت رسید و طبق پیش‌بینی رئیس کل بانک مرکزی در خردادماه، ریزش قابل توجهی در این شاخص را شاهد خواهیم بود. طبق اظهارات محمدرضا فرزین در سی‌امین همایش سیاست‌های پولی و ارزی، هدفگذاری بانک مرکزی درخصوص تورم نقطه به نقطه تا پایان امسال ورود به کانال ۳۰ درصدی خواهد بود. کاهش نرخ تورم نقطه به نقطه در ماه‌های اخیر در شرایطی است که برخی رسانه‌های حامی دولت گذشته، خبر از تورم ۷۰ درصدی در فروردین ماه می‌دادند و قصد تطهیر رکوردزنی‌های دولت تدبیر و امید در زمینه تورم‌های افسارگسیخته داشتند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۸
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۶۷
گاندو درباره همکاری های اخیر با آژانس اتمی نظری نداره ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
فرمانده نیروی دریائی شپاه میگه 5 کشور و رژیم صهیونیستی آنوقت شما تیتر میزنید 6 کشور !! براخودتون همینجور اخبار تغییر میدهید !!؟
ناشناس
| France |
۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵

جمیله علم‌الهدی، همسر رئیسی در مصاحبه با تلویزیون دولتی ونزوئلا : چرا ما به عنوان زن باید مثل مردها زندگی کنیم، تحصیل و کار کنیم؟!
ناشناس
| France |
۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵

شهریار حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: بعد از برجام اگر آمریکا از گذشته خود پشیمان شد، برای برپایی سفارتخانه هم آمادگی داریم.
ناشناس
| France |
۰۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
‌سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه: نگاهی به آمار بانک جهانی نشان می‌دهد که رشد اقتصادی ایران در سال گذشته از آمریکا بیشتر بوده است. مروز در عرصه سیاسی در حالی که آمریکا در انزوا قرار گرفته، کشور ایران از سوی جهان پذیرفته شده است.
ناشناس
| France |
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
خبرگزاری رویترز: رئیس شرکت سیستم‌های دفاع پیشرفته رافائل: سامانه رهگیر «اسکای سانیک» اسرائيل را قادر می‌سازد تا انواع تهدیدات مافوق صوت شامل موشک‌های بالستیک و کروز مافوق صوت را رهگیری کند.
ناشناس
| France |
۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵

سایت رویداد ۲۴ با انتشار تصویری نوشت که به دستور محمدصادق کوشکی، ‏سالن مطالعه دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران تفکیک جنسیتی شده و کتابخانه‌ مرکز مطالعات جهان این دانشکده به صورت انحصاری در اختیار دانشجویان مرد قرار گرفته است.
ناشناس
| France |
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
حسین جلالی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: جریمه بی‌حجابی حدو سقف ندارد. فرد بی‌حجاب می‌تواند در روز ۱۰ مرتبه و تا ۳۰ میلیون تومان جریمه شود که در طول یک‌ماه ۹۰۰ میلیون تومان می‌شود.
ناشناس
| France |
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
علیرضا زاکانی، شهردار تهران، که برای شرکت در مجمع انجمن کلانشهرهای مهم جهان در بروکسل حضور دارد، به خبرنگار شبکه آر تی ال اینفو گفت: آنچه من در اینجا مشاهده کردم استقبال از پیشرفت‌های ما بوده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
این اقا در گاندو فقط تهیه کننده و یعنی سرمایه گزار بوده
که دلیلی بر داشتن تخصص و تجربه در امر سینما نبست و هر شخص حقوقی عادی میتواند سرمایه بگذارد

دوما سریالی که حتی ده درصد از مردم هم مخاطب نداست و سراسر داستانسرایی غیر مستند بود
میرسلیم نماد کامل جریان تفکر اصول گرا در کشور است که برای خودش همه چیز خوب است ولی وای به حال دیگران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
در مجلس قبلی مطهری مخالفت کرد یک اصلاح طلب اصلا حافظ تاریخی این ملت ندارن
عاشق ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
حزب موتلفه که از بازاریان سنتی و از ابتدا با اعمال خشن و ترور شخصیت ها شروع کردند

و بعد هم برای حفظ انحصار بازار سنتی و حفظ منافع

خودشان در انقلاب سرمایه گذاری سنگین مالی کردند

و با سناخت بیشتر مردم هر روز از مردم و آراء آنها

دور تر شدند تا عملا که مردم را از دست دادند

در مقابل به مقامها و مناصب عالی و کسب رانت های رنگارنگ اقتصادی و سیاسی رسیدند

و میرسلیم نمونه و الگوی تمام نمای حزب موتلفه سرمایه داران بازار سنتی میباشد

و مردم و حفظ منافع آنها را در تضاد و تعارض با منافع خود میداند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
میر سلیم نمونه کاملی خود برتر پنداری و محور حق و حقیقت دانستن خود و فدا کردن مصالح ملی به خاطر منافع خود است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
هزار آفرین بر شما "عاشق ایران" کمتر کسی این موضوع را میداند که حزب موتلفه با ایران و ایرانی چه کرده است!
اگه پدر یا مادر از دستتون دلگیره همین الان خوشحالش کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
وای بر ما که تیتر یک اخبارمون شده اتفاقی که ۳۰ سال پیش برای یک مجری تلویزیون افتاده. وای بر ما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
ناشناس 10:05 پدری کشته شده و پس از حدود سی سال هنوز قاتلش پیدا نشده است وای بر شما که جان مردم هیچگاه برایتان ارزشمند نبوده است.
تمام بحث حجاب در اسلام تقویت بنیاد خانواده است به همین دلیل میبینیم در مورد زنان یائسه و آنانی که امید به ازدواج و نکاح ندارند کشف حجاب منعی ندارد چرا ؟ چون افرادی با این شرایط تقریبا نمیتوانند زندگی مشترک افراد دیگر را بخطر بیاندازند و موجب جدایی یک زن و مرد متاهل و فروپاشی یک زندگی شوند / اولین راهکار عقلانی و شرعی در فضای امروز حجاب ، عدم ممانعت از کشف حجاب افراد بالای 55 سال است / در باب افراد متاهل و پائین تر از این سن چنانچه همسر قانونی و دائمی بانوان که دارای فرزند میباشند در محاضر رسما موافقت خود با کشف حجاب همسرش را اعلام نماید حکومت نیز نباید مانع گردد / اما در باب افراد مجرد ، مطلقه و یا در حال ازدواج موقت ، حکومت باید مقاومت کند زیرا اینگونه افراد بیشترین صدمه را بکانون خانواده وارد نموده و مینمایند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
اصلا از احکام اسلام چیزی میدونید الکی حرف میزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
زمان این حرفها از مهر سال گذشته تمام شده! به نظرم برای ورود به مجلس اقدام کن
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
کافور مصرف بفرمایید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
یائسه یا اونایی که ازدواجشون دیر شده نمی تونن بنیان خانواده را بخطر بیندازند !!!! خودت هم درباره چیزهایی که می نویسی فکر کردی ؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
من مسلمان نیستم اما فحشا واقعا حانواده هارو نابود میکنه باعث و بانی خیلی از حوادق هولناک و دخالت دیگران به خانواده ها میشه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
پس آزاد بودن کنیزها در حجاب را چگونه تفسیر می فرمایید؟ و بدتر از آن اجبار آنان به بی حجابی!!! در زمان خلفا!!
ناشناس
| Austria |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
اگرشما و بقیه مردان مذهبی چشمان خود را درویش کنند ، حتی دختر ۱۸ ساله هم نیاز به حجاب ندارد
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
این بابای ناشناس همینطور نشسته پای سیستم و مثل طوطی یک سری مطالب رو که بالادستیاش بهش میدن رو تکرار میکنه و تو سایت منتشر میکنه. فتواهایی هم که میده در نوع خودش جالب توجهه.
این قاتل نگفت چرا سلیمانی را کشت ؟و اگه گفت چرا مبهم است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
وام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
چون تحت تاثیر جنش فواحش بود الان چند ماهه بمباران خبری کردن مغز مردم رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
قتل چون و چرا نداره
ناشناس
| Austria |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
خطاب به تابناک: این لات .. ۹:۳۸ مرتبا با حرفهای رکیک و بی ادبانه، زن و بچه مردم را مورد اهانت قرار میدهد و متاسفانه تابناک هم بصورت بی پروا دسنام ها و حرف های زشت او را منعکس می کند.
به عنوان یک شهروند و بخاطر حفظ حرمت امت و همچنین حفظ اعتبار سایت خبری خود، خواهشمندم ضمن درج اعتراض بنده، منبعد حرفهای زشت و بی سر و ته این را منعکس نفرمایید
با عرض تشکر قبلی
...اجازه ورود به آب‌های ایران را ندارند، وقتی وارد می‌شوند به سرعت وارد آب‌های همسایگان می‌شوند، این یعنی اقتدار.

آب های ساحلی هر کشور جزء محدوده همان کشور است و هیچکس حق ورود بدون اجازه به آن را ندارد. چه ربطی به اقتدار دارد؟
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
و به چه دردی می خورد؟
تهیه کننده سریال «گاندو» مشاور وزیر ارشاد شد

خدایا کسب رزق و روزی حلال ، بدون خوش خدمتی به مخلوقاتت در طول عمرم مهیا بفرما !؟
وزیر ارتباطات: اینترنت در زمان برگزاری کنکور قطع نمی‌شود

حالا نه اینکه اینترنت آزاد ارائه می دهید
، وزیر قطع ارتباطات فیلترینگ را رفع کن و به آزادی های قید شده در قانون اساسی تمکین کن !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
‌وزیر ارتباطات نیست ایشون وزیر بی ارتباطی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
پس از یکدست شدن دولت و مجلس و نهادهای حکومتی
مدتی است که انتشار پارازیت های بسیار بسیار پر قدرت باز شروع شده است
و باز سردرد های وحشتناک و گیجی و منگی و حالت تهوع مان برگشته و تشدید شده است
بصورتی که خودم و کل خانواده و فامیل و همسایگان و اشنایان که سوال کردم
بشدت وحشت کرده و نگران هستیم که چرا این پارازیت های خطرناک و سرطان زا را که در زمان روحانی بسیار کم شده بود را باز با شدت بیشتری شروع کردند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
ناشناس|Iran (Islamic Republic of)|۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵

دولت محرومان ، می خواهد همه محرومان و غیرمحرومان رابا تشدید بیمارهای ناشی از پارازیت راحت کنه و به دیار باقی ارسال کنه گویا
واثعا حق با نماينده مجلس هست كسي كه فرق ٢٠٦ و لندگروز نميدونه چه ميفهمه برا چي شنبه تعطيل ميكنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
بازم به میرسلیم رای میدم من
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
میرسلیم اتفاقا خیلی خوب تفاوت آن خودروها میداند

کسی که ساعت سه میلیون دلاری که بیش از ۱۵۰ میلیارد تومانی دارد
و مهندس مکانیک ۵۰ سال پیش است ، خیلی خوب میداند

ولی برای حفظ منافع مادی هنگفت خود و جناحش از

این سفره بسیار پر برکت ،۴۴ ساله براحتی دروغ

میگوید و ظرف تنها یک هفته حرفی را که زده که حتی

فیلمبرداری شده را به راحتی تغییر میدهد و تکدیب

میکند !!!؟؟
اینها که شدند شش کشور !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
کشورها را فرمانده سپاه مشخص نمیکند. سازمان های بین المللی مشخص میکنند. اسراییل یک کشور است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
مگه ایران آب هم داره ؟
حالا پوتینی های وطنی نگن که فلانی از کانادا برای دفاع از مرز ایران غش میکنه. وقتی حتی کسی پوتین را در روسیه نمی شناخت چه برسد به پوتینی های طرفدار او ما در دشت عباس در برابر همین موشکهای گراد و اسکاد و تی 72 و میگ و سوخو و... روسی پدران پوتین مانند برژنف و اندروپف و چرنینکو که به صدام هزاران هزار داده شده بود تا به مرزهای ایران زمین چنگ بیاندازد تا در دریای خزر از ایران امتیاز بگیرند از سرحدات میهنمان دفاع می کردیم و اثر یک گلوله قناسه روسی تک تیرانداز بعثی را بر بدن به عنوان یادگار ان دوران افتخار داریم. منتی نیست و وظیفه بوده ولی تصور نکنید که هر کس از شما انتقاد داشت اهل رزم نبوده و اهل بزم و ساندیس بوده. ما اهل رزم بودیم اما برای میهنمان . نه برای تایید و خوشایند این و ان!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
دمت گرم و سرت خوش باد که خوب نوشتی برای این شرق گداهای ساندیس خور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
داداش امروز دیگه از کلمه بعثی استفاده نمی کنند، همان بعثی ها امروزه شده اند برادران مسلمان عراقی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
غربگداها چه وقیح شدن که مخالفان غرب تحریمگر رو شرق گدا مینامن!
حقابه از طالبان بگیرید تا اقتدار معلوم بشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
شما غربگداها برید بگیرید
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
حق ابه هیرمند را که همین غربگراها که چشم به دهان غربیها دوخته بودند و شاه مخلوع به افغانها داده اند حالا می گویند بروید بگیرید تا اقتدار معلوم بشود عجبا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
ترکیه داره سد میسازه ده سال دیکه این موضوع با ترکیه داریم برادران دولتی کار نمیخوان بکنند حالا که غرب گدا ها نیستند اقدام کنید خودتان را بخواب نزنید
شما هم وارد اب های ان ها نمی شوید؟
آقا گناه ما چیه که آدمایی مثل آقای میرسلیم باید در رأس امورمون باشن؟؟؟ اینا بازنشستگی ندارن؟ سیری ندارن؟ کی دست از سر مردم و مملکت برمیدارن؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
رای آورده تو هم تونستی برو رای بیار
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
اقایی که نوشتی رای اورده والا ما به هر کس خواستیم رای بدهیم چند روز قبل از رای گیری مشخص شد که رد صلاحیت شده خوب چیکار کنیم که اینطور افراد تایید صلاحیت می شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
ناشناس|Iran (Islamic Republic of)|۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵

نماینده با رای حداقلی که مشخص هستش ، چرا رای دادند که دیگه قمپز در کردن نداره
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
رای آورده که از حقوق ملت درجهت رفاه و آسایش آنها تلاش کند ودفاع کند نه اینکه صاحب رانت شود و از منافع مافیا ها دفاع کند و مردمی را که به او رای داده اند به کل فراموش کند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
ناشنایی که میگه رای آورده از حقوق ملت دفاع کنه! والا ما بهش رای دادیم شما غرب زده هارو ادب کنه انتظار دیگه ای ازش نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
کفاره گناهان و ناشکری و ناسپاسی ما مردم است
آقا مثل اینکه اصلا نظرات و خواسته های ما که تو تابناک میگیم رو نمایندگان ما ملّت با خبر نمیشن و تابناکم ساختن ما بیام حرفمون باد هوا شه بره!!!!!
بعضی از کسانی که ما مردم اونا رو به عنوان مدیر و مسئول توی کشور انتخاب کردیم اگه نمیتونن کاری انجام بدن بلد نیستن و توانش رو ندارن باید استعفا بدن برن خونشون تا یه خیر خواه و توانمند و با کفایتش بیاد این جه وظعشه آخه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
وضع
خاتمی هم از اون ادماییه که برای منافعش دم از انتخابات آزاد میزنه و اخر حرفش اینه همه باشن بغیر از احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
جناب خاتمی ، انتخابات این دوره

رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
اصلا متن را خوندی ؟!!! چه جوری از این متن به مخالفت با احمدنژاد رسیدی فقط از ذهن یک احمدنژادی بر می اد
اما امروز ۵ کشور انگلیس، آمریکا، فرانسه، نیوزلند، استرالیا و رژیم صهیونیستی اجازه ورود به آب‌های ایران را ندارند، وقتی وارد می‌شوند به سرعت وارد آب‌های همسایگان می‌شوند، این یعنی اقتدار.

دارن ميرن خونه همسايه
ايران كاري ندارن
سرعت كشتياشون هم زياده، سريع ميرن سمت اونا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
گفت پنج ولی شیش تا شدن که
پس بگو المیرا شریفی چرا بعضی اوقات خلاف حقیقت حرکت می کنه ، و نظر شاذ در مورد دگتر احمدی نژاد میده ، چون پدر بالای سرش نبوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
ایشان برای اینکه دولت فعلی بر سر کار بیاید خیلی زحمت کشیدند
رضا تبریزی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
از آنجا که سایت وزین تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و کلمات رکیک معذور است فقط میگم برای شما بسیار متأسفم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
شاید راست می گی ، تو که پدر بالای سرت بوده این قدر ب.... شعور شدی اگه نبود چی می شدی
با سلام و تحیات وافره و خاسره و متکثره به تمامی همه کل دوستان و مخاطبانهای میلیاردی روزنامه وزین تابناک . سپاس بیکران و بی نهایت و بی پایان و بی حدو مرز از مدیر مسعود تابناک باید به ارزتان برسانم که
ببخشید فراموش کردم که چی را می خواستم به ارزتان برسانم
پس نمی رسانم
خوب شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
عرض
خسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
مجبوری ادبی حرف بزنی وقتی حرف زدن عادی رو هم بلد نیستی؟ ارز؟!! عرض
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
نعمت قرصاتو سروقت بخور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
نعمت سوسیس بندری زیاد مصرف نکن
حالا حساب کنین میرسلیم هم عضو تشخیص مصلحت نظام هست و اینکه برای ریاست جمهوری تایید صلاحیت هم میشه، ولی نماینده واقعی مردم دو دوره هست رد صلاحیت میشه . مشکل از جای دیگر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
اون نماینده مردم نیست کسی است که عشق قدرت و دیده شدن دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
نماینده واقعی همان میرسلیمه
چینی ها اجازه ورود به آب‌های کشور را دارندگان بعد ازمهمانی حداقل یک جادویی هم کف دریا می کشند و......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
براوو
مملکت رو هزار جور مشکل روانی اقتصادی و فرهنگی و عمرانی برداشه شما فقط چسپیدی از حجاب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
شما چسبیدی به بی حیایی و دنبال به گند کشیدن جامعه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
شماها همه چیز رو ول کردید فقط دنال فساد جنسی هستید
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
بشتابید. هر یک کامنت ، یک ساندیس
فرمانده نیروی دریایی سپاه بفرمایند
آیا ایران اجازه دارند وارد آبهای هر کشوری، ( حتی افغانستان بشوند!!! با اینکه دریا نداره)
این چه جور استدلال از یک فرمانده ارشد است؟
شما راست می گویی تنگه هرمز را ببند( شریعتمداری هم خوشحال می شود) بعد بگو کسی می تواند رد بشود، همین چند هفته پیش بود فرمانده هان ارشد دریایی چند تا از این کشورها از تنگه هرمز با ناو جنگی رد شدند؟ حالا از سمت شما نمی آیند ناراحت هستی؟
تمام تسهیلات قرض الحسنه برای کارمندان بانک است چرا ؟؟،،،،،،،،؟،،،
لطفا یمسئولان پاسخ بدهند
مدون هم پاسخ بدهند البته بعد از صرف نهار
به سد از مدار خارج شد تهران قیامت شد بنظرت اگه زلزله ۷ ریشتری بیاد این مشعشعان چه می کنند!؟
امام جمعه قزوین: باید با بدحجابی که در پی اشاعه فحشا نیست با احترام رفتار شود

به این میگویند فهمیده
پاسخ ها
رضایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
سلام، خدایا شکر از اینهمه متعصب ،تندرو ، اشخاص فهمیده هم پیدا می شوند که واقعیات جامهه را درک می کنند
کاشکی منم یه نماینده بودم و از صبح تا حالا پانصدبار نخام برم تو سایت یکپارچه که ببینم قراره کی بمنه پیاده ماشین برسه . یعنی خاک با این سرعت سایت یکپارچه
انسانهایی که تواسرائیل زندگی میکنن آب میخورن لطفا میرسلیم جان شما آشامیدن آب رو برای صهیونیستی بودنش تحریم کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
صحبت منطقی بود. مو لای درزش نمی ره
اقتدار یعنی مردم در رفاه، اقتصاد قوی و خوشنامی در دنیا.
جناب تابناک در تنظیم عناوین خبرها چه میکنی تو!؟ فرمانده نیروی دریایی سپاه در مصاحبه‌اش آگاهانه گفته پنج کشور فلان و رژیم صهیونیستی (یعنی اینکه ما این رژیم رو جزو کشورها نمی‌دونیم) و شما عنوان خبر رو به‌نقل ز ایشون زدی: این شش کشور! واقعاً چرا!؟
اوایل انقلاب چون اوایل بود می خواستند که دل همه را بدست بیاورند و همه مردم را درک می کردند هر چه قدرتشان بیشتر میشد آن موقع حرف و سخن قشر خاصی در این مملکت ارزش و اعتبار دارد و بقیه باید اطاعت کنند
در آن زمان بی حیا نبود مانند الان و حتی در زمان امام علی مردان این زنان که مقداری حجاب درستی نداشتند توبیخ می کرده
مماشات با این زن باعث این جنایت تروریستی شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
یکی از نشانه های آخرالزمان ، وجود انسان‌هایی چون شما و اظهار نظرهای ........... شماست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
این زن اسم ندارد
چه کسی مصیبتی که به این خانواده وارد شد را درک می کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
کاشکی جلو من این حرفو بزنی تا شهید راه ایرانت کنم
متآسفانه در برخی پرونده های قتل، قاتل یا قاتلین هیچ وقت پیدا نمی شن. بنده هم تجربه وحشتناک مشابه خانم شریفی مقدم رو داشتم. بین 13 تا 17 اسفند 74 (تاریخ دقیق هیچ وقت مشخص نشد) مهمان یا مهمانان شوهر خاله ام، سر ایشون، خاله و دو بچه 2 ساله اونا رو در شهرک گلستان شیراز بیخ تا بیخ بریدن و با گذشت این همه سال قاتل یا قاتلین واقعی اونا یا پیدا نشدن یا عده ای نخواستند که معرفی بشن. در عوض یه معتاد داغون که به زور می تونست سر پا بمونه رو به عنوان قاتل معرفی کردن و سریع هم اعدام شد. فقط خدا می دونه تو اون ایام خونواده ما چی کشیدن. مادربزرگ من هنوز لباس سیاه دخترش رو از تن بیرون نیاورده.
سلام آسیاب به نوبت هر کس با دولت روحانی کمترین مخالفتی کرده در این دولت پست ومقام گرفته مبارکه
درباره پرونده کیان پیرفلک و حملات بی امان برخی رسانه ها به زینب مولایی راد: مستندات آنقدری که این رسانه ها ادعا می کنند واضح و روشن نیستند.

مستندی در تلویزوین منتشر شد به نام "فراخوان خونین" با این هدف که روایت شسته و رفته ای از حادثه منجر به مرگ کیان پیرفلک ارائه دهد.
در مستند روایت سه شاهد در خصوص محل توقف و دور زدن خودرو مطرح می شود
1. روایت میثم پیرفلک (پدر کیان و راننده خودرو): صد متر رفتم، تقاطع کلاً 200 متر است، صد متری دور زدم.
2. روایت زینب مولایی راد (مادر کیان و سرنشین خودرو): از اینجا رفتیم تا پیش آموزشگاه البرز، بعد یکی داد زد برگردید. این فاصله صد متر است.
3. یکی از حافظان امنیت به نقل از یک حافظ امنیت دیگر که شخصاً ناظر واقعه بوده: گفت رفت جلو صد متر، گفت به سمتش تیراندازی شد.

این سه روایت کاملاً به هم منطبقند و در هر سه روایت افراد بومی منطقه، اذعان دارن که خودرو تا فاصله 100 متری از میدان هلال احمر داخل خیابان رفته. (این فاصله همان آموزشگاه البرز است که خانم مولایی راد می گوید)

اما بازسازی صحنه حادثه در مستند "فراخوان خون" محلی که خودرو دور میزند مقال مبلمان پایتخت در فاصله 200 متری از میدان هلال احمر و در فاصله بسیار کم از محل تقاطع است. (در این روایت خودرو هم در مسیر رفت و هم در مسیر برگشت به میزان حدواً صد متر مسافت بیشتر طی می کند و به محل تجمع اغتشاشگران و تیراندازی بسیار نزدیک می شود)

در مستند منشأ این روایت ذکر نمی شود و حتی درباره آن بحث هم نمی شود.

2) وضعیت محلی که شاهدان عینی می گویند خودرو در آنجا دور زده با محل نهایی توقف آن به لحاظ فیزیک موقعیت و فاصله خودرو تا جدول، پیاده رو و مغازه ها کوچکترین تفاوتی ندارد. تنها تفاوت در لاین رفت و برگشت خودرو است که راننده در مسیر برگشت به دلیل آنکه خلاف جهت رانندگی می کند و برای اجتناب از برخورد (یا به هر دلیل دیگری) در لاین کناری حرکت می کند. (مستند تصویر کاملی از خیابان حافظ ارائه میدهد به طوری که حی تابلوی بسیاری از مغازه ها قابل خواندن است)

3) نظریه کارشناس: (این نظریه از بررسی خط سیر گلوله ها در بدنه و اجزای داخلی خودرو استخراج شده است)
اصابت از فاصله 12 تا 18 متری انجام شده است.
سپر خودرو از قسمت روبرو متمایل به چپ با زاویه مورب حدوداً 45 درجه مورد اصابت قرار گرفته است.
تیرهای شلیک شده به دربهای خودرو زاویه مستقیم دارند.

3)
در بازسازی صحنه حادثه در مستند "فراخوان خونین" محل استقرار و شلیک تروریست ها بازسازی نمی شود و بازسازی صرفا به بازسازی صوری و نمایشیِ دور زدن و حرکت خودرو، آنهم با مبدأی که فاصله ای دوبرابری از محل اصلی دور زدن دارد اکتفا می شود. و این در حالی است که بر اساس فاصله ذکر شده در گزارش، امکان شلیک از سوی حافظان امنیت به دلیل نبود فاصله 12 تا 18متری در محل ادعایی خانم مولایی راد رد می شود. حسب قرائن تصویری در موقعیت آموزشگاه البرز هم با فرض چرخش ماشین به سمت جدول برای دور زدن، چنین امکانی مطلقاً وجود ندارد ولی بحث درباره محل استقرار تروریست ها وقتی خودرو مقابل مبلمان پایتخت دور می زند، اگر چه موقعیت تقاطع چنین امکانی را در بعضی نقاط فراهم می کند ولی به دلیل فقدان مستندات در میان اظهارات شاهدان عینی، وضعیت مشخصی ندارد.

تهیه کنندگان مستند، زمانی که طول می کشد تا خودرو مسیرِ تحت نظارت دوربین سازمان هلال احمر را طی کند، ارزیابی کرده و بر اساس آن استدلالهایی مطرح می کنند. (زمان رفت 5 و زمان برگشت 7ثانیه ذکر می شود). خطای اول تحلیلگر در این تحلیل این است که محدودیت های فنی وسیله نقلیه مورد بحث را در نظر نمی گیرد و خودروی تیبا، متحرکِ با سرعت ثابت در نظر گرفته می شود که می تواند در زمان بسیار کوتاه از توقف کامل به حداکثر سرعت برسد و صرفاً اراده راننده است که سرعت وسیله را تعیین می کند و نه ویژگیهای وسیله نقلیه.
تغییر محل دور زدن خودرو نسبت به محلی که شاهدان عینی در مستند اظهار می کنند در این تحلیل هم نقش بسزایی دارد. اضافه شدن حدود صد متر به فاصله محل دور زدن تا میدان، فرصت کافی برای رسیدن به سرعت بالا را در اختیار راننده قرار میدهد اما مشکلی که هست این است که در ویدئو گفته می شود که خودروی تیبا رفت و برگشت این مسیر بعلاوه دور زدن را تنها در 19ثانیه طی می کند. (دوربین هلال احمر در 20 متری ابتدای خیابان حافظ نقطه کور دارد و تا تیر سوم چراغ روشنایی وسط خیابان، فضای خیابان را پوشش میدهد)
بخشی از حرکت خودرو در دوربین ضلع مقابل ساختمان هلال احمر (خیابان عبدالمجید) هم قابل رویت است که در مستند کار نشده است. (این دوربین برای خودروی پژو که رفتاری مشابه را انجام داده و به سلامت بر می گردد استفاده شده است و تصاویر آن در مستند موجود است)

دقیقا پشت سر خودروی میثم پیرفلک خودرویی دیگر حرکت می کند که علیرغم اشاره به این خودرو در مستند، مقصد و سرنوشت این خودرو مشخص نیست. (روایت راننده این خودرو که در صحنه حادثه حاضر بود اخذ نمی شود و او در میان شاهدان حضور ندارد)

مستند در جاهایی تصاویر را تقطیع شده پخش می کند.
مثال: مراحل ابتدایی انتقال کیان پیرفلک به بیمارستان منتشر نمی شود و بیننده صرفاً فردی را می بیند که تن بی جان کودک در بغل اوست و دو نفر درب یک خودرو را باز می کنند تا کیان را به بیمارستان منتقل کنند. در همین لحظات حرکات سریع و آشفته مادر کیان برای رسیدن و همراهی پسرش در مسیر انتقال کاملاً مشهود است.

نکته: آنچه من گفتم، در نقد دستگاه قضایی یا زیر سوال بردن و اتهام زنی به حافظان امنیت نیست. حافظان امنیت در شب حادثه از جان مایه گذاشتند و من دستبوس تمام ایشان هستم. روی سخن من صرفاً با رسانه هایی است که حملاتی عجیب و غریب علیه زنی که داغ فرزند دیده و همسرش آسیب جدی دیده می کنند.
تجمعی که روزنامه کیهان از آن سخن می گوید، صرفاً شامل چند کودک و پدر و مادر کیان و دو سه نفر از بستگان آنهاست و تصاویر آن در فضای مجازی (خبرگزاری فارس) منتشر شده است. در حادثه ای که برای شهید محمد قنبری اتفاق می افتد، ضعف طراحی پست بازرسی مشهود است و بهتر است همانقدری که علیه خانم مولایی راد حمله صورت می گیرد با کارشناسان انتظامی و امنیتی بحث شود و استاندارد ایجاد پست بازرسی آنهم برای مساله ای امنیتی در منطقه ای که سابقه تیراندازی مستقیم به مردم بیگناه در آن ثبت شده، بررسی شود.

حق تعدیل و سانسور برای تابناک محفوظ است.
پاسخ ها
پیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
تابناک خودش بهتر میدونه چه پیام های مردمی رو اصلا به نمایش نذاره و علیرغم ظاهر محتوایی پیام ها در حذف پیام ها بسیار حرفه ای عمل میکنه
نظر ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴ برای من است
| Singapore |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
تصور می کنم پاسخ 10:08 ناظر به این جمله من است
حق تعدیل و سانسور برای تابناک محفوظ است.
این جمله صرفاً ناظر به محتوای نظر خود من است والبته تلاشی برا تعامل در جهت که تا اینجای کار موفق بوده و تجربه من در انتشار نظر در تابناک، مثبت است. قدردان تابناک هستم که این امکان را فراهم کرده و مثلا در این مورد خاص به من اجازه داده تا چند برای محتوای منتشر شده از روزنامه کیهان، در بخش نظرات محتوا تولید و منتشر کنم.
در خصوص گزینش و حذف پیامها، باید توجه داشته باشید که مسئولیت انتشار این محتواها بر عهده تابناک و حتی ممکن است مستقیماً بر عهده فرد ممیز می باشد.
در تجربه شخصی من عملکرد بخش نظرات تابناک مثبت است و حتی در خصوص برخی محتواها، خطر می کنند.
نکته: آنچه گفتم بر اساس تجربه شخصی خودم است که عمده آن نظراتی از جنس همین نظری است که اینجا ملاحظه می کنید
قبل انقلاب با اینکه حجاب کامل قانونی نداشتیم ولی به دلیل اعتماد نمی کردن و غیرت می داشتند زنان اجازه نمی داشتند بروند سرکار آن هم در محیط مردان نامحرم اما الان به لطف امثال تو از30 سال پیش این کار انجام گرفت و تشویق صورت گرفت توسط حاکنیت و اول غیرت مردان از بین رفت و بعد در اعتقاد به حجاب کمتر و.... به طوری که قبل انقلاب اکثرا چادری بودن الان نصف شدن این چادری
در ضمن اعتقاد یک بحث هست رعایت قوانین هم یک بحث دیگر همان طوری که تو خیلی کارها دوست داری انجام دهی ولی به دلیل مجازات از آن کارها دست می کشی
شورای نگهبان به طور قطع رد خواهد کرد اگر ارسال کنید به دلیل اینکه شنبه مختص روز دین یهود هست و انگار کار بانکی و.. با دیگر کشوها اورژانسی هست که یک روز هم نباید کم شود
مانند ساعت که به سبب اینکه غرب خواست جلو نکشد شما جلو جلو آن را مصوب کردید ولی آنها منصرف شدن و دست شما در پوست حنا ماند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
پوست حنا؟؟؟!!!!!!!!پوست حنا!!!!؟؟؟؟؟
خسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
پنج شنبه و جمعه اینجا تعطیل شنبه و یکشنیه تمام دنیا ، تو تجارت یک ساعت هم گاهی سرنوشت ساز چه برسه به 4 روز تاخیر ، لطفا در مورد مسایلی که کوچکترین دانشی ندارید نظر ندهید.
آقای خاتمی محبوب‌ترین رئیس جمهور جمهوری اسلامی است. و از ظرفیت ایشان برای بهبود وضعیت اجتماعی و سیاسی می توان استفاده کرد منتقدین که بیرون گود انتقاد می کردند وقتی وارد گود شدند چیزی در چنته نداشتند
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
سال 88 و انتخابات پرشور آن جمهوریت نبود؟.خاتمی خیلی رو داره
شعار دانشجویان در دانشگاه سال ۸۱ با حضور سید محمد خاتمی : بازهم حرف بازهم حرف بلزهم حرف......!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
رییس جمهور کاره ای نیست
پاسخ تند پیرهادی به میرسلیم

درود بر پیرهادی. پاسخ بسیار دندان شکنی به این پیرمرد داده است.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
اینا توی خودشون دعوا دارن و به هم رحم نمیکنن واقعا چه توقعی داریم که به ما رحم کنن!!!!
رییسی تو این دو سال به اندازه ۲۰ سال مردم شکسته و پیر شدند ،، تا با کشور چه کردی ؟ تا با ملت چه کردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
رئیسی عالیه شما غربگدا پیر شدید چون کشور رو درست داره میکنه
نگرانی ها در باره مساله حجاب برای کشور بحران ساز شده است. تندروی های بی مورد سبب شده است تا احترام بانوان کشورمان زیر پا گذاشته شود. اما نباید نادیده گرفت که جامعه همیشه یک مکانیسم خود تنظیمی دارد. زیرا کیان خانواده نیازمند ایجاد قانون و مقرراتی است که امنیت و سلامت روحی و روانی آن را حفظ کند. با توجه به این که جامعه ایرانی با پیشینه فرهنگی بسیار عمیقی که دارد؛ همیشه به اصالت و کیان خانواده احترام گذاشته است و حدود و ثغورهایی را به طور اتوماتیک و بدون تنش ایجاد کرده است. هم اکنون همین مکانیسم عمل خواهد کرد و نیازی به بند و بست و تندروی و فشار آوردن به بانوان نیست. احترام این بخش از جامعه را باید حفظ کرد و به آنان آزادی انتخاب داد. بانوان ایران یا ایران بانوهای عزیزمان گرامی و محترم هستند.
اقتدار از توليد و اقتصاد قوى است
درود و خسته نباشید به عوامل سایت تابناک.یکی از بهترین سایتهایه ایران.دوستت داریم تابی جان.
۔در تقویم های امریکائی برخلاف اروپائی اخر هفته شنبه است ویکشنبه اول هفته است۔گرچه مردم اخر هفته را یکشنبه میدانند
۔یکی از راههای حل مشکل تعطیل کارمندی در ارتباط با خارج کشور اینگونه میتواند باشد که پنجشنبه روز کار برای ادارات در ارتباط با خارج از کشور باشد ولی کارمندان مرخصی بیشتری برطبق برنامه دریافت کنند۔ حل یک مشکل باید به قبول مشکل با تاثیر اقتصادی کمتر برای عامه واحقاق حقوق طرف های زیربط باشد۔ممکن است بتوان برنامه ریزی کرد چنانچه امکان دارد یک هفته در میان پنجاه درصد کار کنند۔ جمعه روز تعطیل است برنامه پنجشنبه وشنبه ویا دیگر روز را بگونه پریودیکی بعهده ادارات وکارمندان بگذاریم۔
لندکروز کارکرده هم با ماشین نو داخلی فرقی ندارد چون در شرف اسقاطی هست
فقط موتورش قوی تر هست و چند امکان رفاهی بیشتر و البته مصرف بنزین بالاتر
چه امام جمعه با کمالاتی هستند امام جمعه قزوین
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
شجاع! با دل و جرات!متهور!
میرسلیم با این حرف ها داره خودشیرینی میکنه
ایران ابرقدرت
در مورد تعطیلی 2 روز در هفته! اگر قراره که 2 روز بشه، عقلانی و اقتصادی اینه که شنبه باشه (به خاطر نزدیکی بیشتر با سیستم اقتصادی جهانی)! البته به شرط اینکه دیگه مثل سابق پنجشنبه ها نیمه تعطیل و تق و لق نباشه و همه ادارات دولتی و غیره این روز رو مثل روزهای هفته ساعات کاری عادی داشته باشند (مخصوصا بنگاه های اقتصادی و بانکها...). چون اگر کماکان پنجشنبه در همون حالت نیمه تعطیل بمونه با اضافه شدن شنبه عملا 3 روز مملکت تعطیل میشه...
مرگ برامریکای جنایتکاروحشی وقانونشکن وتمام دشمنان پلید اسلام وکشورسربلندمان.
من با میر سلیم کاری ندارم . چون حرف های اون از بی سواد یشه. اما در زمان پهلوی ، برای اینکه ایران خودشو با دنیا تطبیق کنه پیشنهاد تعطیلی شنبه رو داده بودند که روحانیون اون زمان به شاه انگ یهودیت زدند و از تمام مساجد صدای وا مصیبتا می اومد
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: قیمت ارز به‌دلیل اغتشاشات و توطئه‌ها از دست دررفت

خب خدا رو شکر که برا این مساله هم یه دلیلی پیدا شد میدونید که خدا روزی رسونه..................بله
خود میرسلیم هم می‌دونه که خیلی وقتن که باید بره بشینه توی خونه اش و کار سیاسی انجام نده. الان ایشون یک مهره سوخته داخل مجلس هستش فقط دوره مجلس یازدهم به سرآید. منتهی مراتب این است برای جلب مشارکت مردم به انتخابات ، افرادی امثال میرسلیم میشه خار پاشنه که به مردم گفته شود که اگر در انتخابات شرکت نکنیم دوباره افرادی مثل میرسلیم ها به مجلس ورود پیدا می کنند
آفرین به میرسلیم که حال خائنان پوپولیست را در سال انتخابات میگیرد. یک سوال دارم از طراحان تعطیلی. آیا کشور به کار نیاز دارد یا به تعطیلی بیشتر؟ مگر ما در طول سال کم تعطیلی داریم که این افراد برای به دست آوردن رای کارمندان دولت طرح تعطیلی اضافه میدهند؟
پاسخ ها
ایرانی ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
مگر شما از تعطیلی اروپادیها و کشور های پیش رفته خبر ندارید
آقای نماینده مجلس نه روز شنبه و نه روز پنجشنبه نباید تعطیل شود کشور نیاز به کار و تلاش و توسعه دارد چرا می خواهید کشور را نیمه تعطیل کنید همه چیز که بخش کار دولتی نیست بخشهای خصوصی اگر کار نکنند ورشکست میشوند چرا می خواهید کشور را تعطیل کنید باور کنید اگر این مجلس ادامه یابد با کارهایش کشور را نابود می کند و اگر دوره جدید هم بیایدند فاتحه کشور خوانده است مجلسی که نماینده شناخته شده اش فرق پژو با لند کروز را نمی داند و نمایندگان دیگرش الا بلا می خواهند کشور را به تعطیلی بکشانند بابا این چند ماه هم برید خونه هاتون اوضاع بدتر نشه به نفع مردم و کشوره دست وردارید از این کارهای غیر کارشناسیتون دارید کشور و اقتصاد رو نابود می کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
تلاش بیشتر برای کی با چه برنامه ای اب در هاون زدن است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
منفی ها نشان میدهد که ملتی کاری نیستیم در ژاپن مردن از کار افتخار است ولی نماینده ما برای اینکه رای بیاره طرح تعطیلی کشور رو میده و خوب میدونه چقدر طرفدار داره همینه که ژاپن بدون هیچگونه ثروتی طبیعی و با یک پنجم خاک ما و با سرزمینی زلزله خیز میشه جزء اقتصادهای اول دنیا ولی ما با اینهمه ثروت طبیعی و ... میشیم جزء اقتصادهای آخر دنیا .
نمیدونم چرا هر چی کیهان بیشتر اینجوری مینویسه، بیشتر مطمئن میشوم دروغ میگه
درباره جدال پیرامون تعطیلی روز شنبه
به مخالفان توصیه می کنم آیات مربوط به احکام روز شنبه را در قران ملاحظه کنند.
از این آیات به صراحت می شود استخراج کرده که خداوند می فرماید که واضع محدودیت های روز شنبه در دین یهود خود او بوده است.
اگر چه این محدودیت ها در دینی غیر از اسلام وضع شده بوده ولی قطعاً واضع محدودیت ها خداوند است و چه کسی بهتر از خدا میداند؟
اگرچه مسلمانان از این محدودیت ها معاف هستند اما اگر قرار باشد در ایام هفته صرفاً به دلیل شنبه یا جمعه یا پنجشنبه بودن آن خاصیتی وجود داشته باشد قطعاً این آیات می تواند تأیید کند که ویژگی مورد جستجوی مجلس در روز شنبه است.

حالا همین کار را با پنجشنبه و یکشنبه انجام دهید.
زنده باد امام جمعه قزوین پس اینکه می گویند ایشان خیلی دل و جرات دارند شوخی نیست!
زنده باد اقای پبر هادی کسی که نمی فهمد هیچ تلاشی فایده ندارد
روحانیون مرتب از بخشش. به جای قصاص حرف می زنن .نمی شد خانواده ایت الله سلیمانی قاتل رو ببخشن؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
هزار آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
ایت الله سلیمانی کیه
کجاش حمله تند بود؟
میر سلیم . مگر شما اسرائیل را قبول دارید که شنبه را مختص آنها می دانید. تا دیروز که اطلاعات رد و بدل می شد. تا دیروز که فرزندان مسافر کجاها بود حالا که دولت می خواهد ارتباط اقتصادی را با تعطیلی شنبه و حذف 5 شنبه گسترش دهد ناراحت می شوید؟ شما ها اگر حق و حقوقی در این جامعه مثل خانواده شهدا و ایثارگران داشتید چکارا نمی کردید . ؟
اقای میر سلیم منتخب کدام حزب و صاحب قدرت است که مردم برایش مهم نیست ؟ ایشان چه توانائیهای داشته که در سمت های دولتی منصوب میشود
دلقک بازی جدید... وضع اقتصاد روی هوا است، با بحث تعطیلی شنبه باز مردم را سرکار گذاشته اند!
آقای امام جمعه محترم، با حجاب دارانی که فحشاء را گسترش می دهند چکار می کنید؟
نماینده ای که در این شرایط و برای خوشایند عده ای صحبت از تعطیلی اضافه در کشور کند را باید برای همیشه از مدیریت و نمایندگی عزل کرد
"تورم ۷۰ درصدی دروغ بود"؛ آفرین به دولت و روزنامه اقتصادی‌اش!
رکورد 70 درصدی رو نتونستید بشکنید و بنا به آمار خودتون فقط تورم 62.4 درضد بوده.
و بیچاره ملت؛ آب که از سر گدشت چه هزارها نفر داخل سطل‌های زباله دنبال رزق و روزی بگردند چه صدها هزار نفر
اقای پیر هادی حالا که دستور داد میکروفونت قطع شود حساب کار دستت می اید .
خدا وکیلی چند تاشون حرف یکم بدرد بخور زدند .مملکت دست کیاس به کجا میرویم .
تعطیلی مغولستان چند شنبه است همون روز برای میرسلیم تعطیل کنن
به جای تعطیلی روز شنبه یک روز شیفت بدید عقب درست بشه .همه اینا قراردادی است از زمان تمدن بین النهرین ربطی هم به هیچ دینی ندارد
بعضی را حضرت عزاییل ازپشت میز بلند می کند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
اگر بتواند پیدایشان کند!
نوئیتر مگررررررررررررررررررررررررررررررررررر فیلتر نیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسست؟ ما فهممون نمیرسه نه؟
کشورهای پیشرو ۳روز تعطیلن، ایجا کارمندا فقط برق و اب مصرف میکنن چون الکی تایم کار زیاده، الان با تکنولوژی شما ۳روز. برید سرکار، کار اداری جمع میشه و اون کارمند هم میتونه دریک بخش تولیدی خصوصی کار کنه و اینجوری تولید درکشور اتفاقن بیشتر میشه، مخلفان فکر میکن کارمندا روزای تعطیل زیرباد کولر باد میخورن.نه خیر،اکثرن شغل دوم دارن.وگرنه باحقوق دولت پول اجاره هم در نمیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
راه حل بهتر کم کردن کارمندان است
آقای فرزین عریز
فکر نکن شما و مجموعه تحت امرتان کار کارشناسی کرده اند و تورم پایین آمده اس
تورم موجود ماحصل کار امثال شما و سیاستمداران کشور می باشد و حالا هم بخاطر توافق نیم بند با دشمن 44 ساله خودتان ، اوضاع کمی بهتر شده است
افرین جان از اظهار ات تو می شود فهمید که اصلا در مورد حقابه هیچ نمی دانی؟ پس چرا اظهار نظر الکی می کنی
در مصر سلفی ها گوجه فرنگی نمیخورند چوم مقطع بریده شده مانند صلیب دارد .فرد دارای تعصبات مذهبی اول به فرزندان و خانواده خود لطمه می‌زند. نمونه های بسیار زیاد را اطراف خود می‌بینیم.
من فکر نمیکنم خود فریبی درست و عقلانی باشه...نه شش کشور حتی شصت کشور هم بدون اجازه نمی تونه وارد اب های ساحلی کشور ما یا هر کشوری بدون اجازه بشه...مگه ایران خودش میتونه بدون اجازه وارد ابهای بحرین و یا کویت که دیگه ضیعف ترین و کوچکترین در منطقه هستند بشه....اصلا اقتدار نیست..بیخود فریب کاری نکنید...
یه مشت یهودی میخوان شنبه رو تعطیل کنن
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار