بازدید 17884
سه هزار و سیصد و هشتادمین بسته ویژه خبری «تابناک»

روزنامه جوان خداحافظی هنگامه قاضیانی را با بهروز وثوقی مقایسه کرد/مرکز پژوهش‌های مجلس: بیش از ۴۰ درصد پایان‌نامه‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا کپی‌برداری است/کنایه یک نماینده مجلس به قالیباف با مرغ 100 هزار تومانی/انصراف ۵۰ هزار متقاضی خودرو در سامانه فروش فقط در ۲۴ ساعت

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:علی مطهری: ریزش قیمت ارز ناشی از مذاکرات، درسی است برای کسانی که می‌گویند ما اقتصاد کشور را به برجام و مذاکرات هسته‌ای گره نمی‌زنیم/ دبیر کارگروه زیست عفیفانه: مجازات «تبعید» را در لایحه حجاب بگنجانید/حاجی بابایی: فاصله بین حقوق بازنشستگان و شاغلین زیاد است /سرپرست وزارت جهاد کشاورزی: از فردا خرید مرغ بیشتر از ۶۸ هزار تومان نداریم و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۷۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸ 12 June 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

میرتاج‌الدینی، نماینده مجلس: تفاوت ۱۸ برابری قیمت آرد باعث شده است نانوایی‌ها همه سهمیه آرد خود را یا عرضه نکنند
سید محمدرضا میرتاج الدینی در نشست علنی امروز (دوشنبه ۲۲ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به عرضه نان و صف های طولانی در بسیاری از استان ها از جمله حوزه انتخابیه او گفت: باید نگاه ریشه‌ای به این مسئله داشته باشیم و بررسی شود چرا با وجود اینکه دولت یارانه سنگین به آرد و نان می دهد، مردم از این وضعیت ناراضی هستند. دولت در دو قسمت برای خرید گندم و آرد یارانه پرداخت می کند، یک نوبت ۱۲۰ هزار میلیارد تومان برای آرد و نان اختصاص داده می شود و با توجه به هزینه های نانوایی و افزایش هزینه اجاره، آب، برق و حقوق کارکنان برای فروش هر نان ۳۰ درصد یارانه می دهد. نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم ادامه داد: وزارت امور اقتصادی باید نسبت به طرحی که اجرا می کند، تجدیدنظر کند. علت نارضایتی مردم و صف های طولانی تفاوت قیمت آرد یارانه ای با آرد صنف صنعتی است. هر کیسه ۴۰ کیلویی آرد یارانه‌ای ۳۵ تا ۴۰ هزار تومان براساس کیفیت آرد قیمت گذاری شده و آرد صنعتی ۶۵۰ هزار تومان است، تفاوت ۱۸ برابری قیمت آرد باعث شده است نانوایی ها همه سهمیه آرد خود را یا عرضه نکنند یا نتوانند عرضه کنند.

 

روزنامه جوان خداحافظی هنگامه قاضیانی را با بهروز وثوقی مقایسه کرد
روزنامه جوان نوشت: خداحافظی هنگامه قاضیانی از دنیای بازیگری این سوال را در ذهن علاقه‌مندان به سینما ایجاد کرده که با رفتن این بازیگران تکلیف و وضعیت سینمای ایران چه خواهد شد و آیا سینما از این موضوع متضرر خواهد شد؟ برای پاسخ به این سوال بررسی چند نکته اهمیت زیادی دارد. اول آنکه سینمای ایران قبل از این بازیگران بوده و بعد از آنها هم خواهد بود. این سینماست که به این چهره‌ها هویت و اعتبار می‌بخشد و آنها به خودی خود اعتباری به سینما اضافه نخواهند کرد. دوم اینکه تجربه تاریخی سینمای ایران نشان داده، هیچ وقت، خداحافظی، کناره‌گیری یا رفتن بازیگران مشهور نتوانسته آسیبی به سینمای ایران بزند. بزرگترین گواه برای این گزاره تاریخی به اوایل انقلاب و کنار گذاشتن بازیگران معروف فیلمفارسی‌ها برمی‌گردد. بازیگران فیلمفارسی‌ها قبل از انقلاب، ستاره‌های بی چون و چرای سینما بودند و بسیاری از تماشاگران به عشق دیدن آنها به سینما می‌رفتند. محمدعلی فردین و بهروز وثوقی مشهورترین بازیگرانی بودند که با پیروزی انقلاب دیگر جایی در سینمای ایران پیدا نکردند. بسیاری تصور می‌کردند در نبود آنها، هنر هفتم در ایران لطمه خواهد دید و دچار خسران خواهد شد. گذشت زمان خیلی زود خلاف این موضوع را ثابت کرد. سینمای نوپای انقلابی زودتر از چیزی که همه فکر می‌کردند مسیر خودش را پیدا کرد. سینمای پس از انقلاب در ایران با کنار گذاشتن بازیگران فیلمفارسی‌ها، با ورود چهره‌های تازه نفس در مسیر جدی‌تر قدم برداشت.

 

مرکز پژوهش‌های مجلس: بیش از ۴۰ درصد پایان‌نامه‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا کپی‌برداری است
محققان مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی که هفته اول خرداد امسال و با عنوان «گزارش نظارتی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی» منتشر شد، به استناد نتایج بررسی‌ها و آمار رسمی اعلام کردند در سال ۱۴۰۱ بیش از ۴۱ درصد پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تالیف و تدوین‌شده در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، کپی‌برداری از متن مشابه بوده و از مرحله ارایه و ثبت، حذف شده است.

 

کنایه یک نماینده مجلس به قالیباف با مرغ 100 هزار تومانی
معین الدین سعیدی در جلسه علنی امروز و طی نطق میان دستور ضمن آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری گفت: آزمایش موشک فتاح نشان دهنده توانمندی فرزندان ملت است و دشمنان بدانند راه حاج قاسم ادامه دارد. سعیدی تصریح کرد: در دولت قبل که همه چیز را به کدخدا گره زده بود شاهد کاهش ارزش پول ملی بودیم اما در این دولت هم تورم کالاهای اساسی سفره مردم را کوچک کرده و روزی از همین تریبون مرغ ۲۵ هزار تومانی را نشان ناتوانی مدیران دولت وقت می دانستیم حالا چگونه در برابر مرغ ۱۰۰ هزار تومانی سکوت کردیم؟یک سوم سرانه مصرف گوشت سفید در کشور کاهش یافته و مسئولان دولتی از شگفت زدگی مقامات خارجی از سرعت قطار اقتصاد دم می زنند اما کاش از مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند و روستاها سوال می کردند.

 

هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان: برنامه داریم تا محدودیت‌های بیشتری را برای علیرضابیگی در مجلس اعمال کنیم
سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان از برنامه این هیأت برای اعمال محدودیت‌های بیشتر علیه احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز خبر داد. حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس گفت: هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان برنامه دارد تا محدودیت‌های بیشتری را برای احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس اعمال کند. وی افزود: هنوز در هیئت تصمیمی در این باره اتخاذ نشده و محدودیت‌های مالی علیه آقای علیرضا بیگی پس از تصمیم‌گیری و صدور رأی در هیئت اعلام خواهد شد. سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان اظهار داشت: علاوه بر هیئت، پرونده آقای علیرضا بیگی در دادگاه نیز در حال بررسی و در جریان است و در جریان بررسی این پرونده در دادگاه نیز تصمیماتی اتخاذ خواهد شد. دیروز رئیس مجلس اعلام کرد بنا بر نظر هیات نظارت بر رفتار نمایندگان این نماینده مجلس امکان نطق در مجلس ندارد و باید این هیات تصمیم نهایی را در این باره اتخاذ کند.

 

انصراف ۵۰ هزار متقاضی خودرو در سامانه فروش فقط در ۲۴ ساعت
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو از انصراف ۵۰ هزار نفر از متقاضیان خودرو در طرح فروش یکپارچه طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. در روزهای گذشته اخباری مبنی بر انصراف ۲۰ تا ۵۰ درصدی متقاضیان خودروهای داخلی و مونتاژی از مرحله نخست طرح فروش یکپارچه و عدم واریز مابقی پول خرید خودرو منتشر شد. کارشناسان اذعان داشتند: این مساله تایید می‌کند که اکثر افراد برای کسب سود در طرح شرکت کرده اند و حال که فاصله قیمتی کارخانه‌ای و بازاری کاهش یافته، از طرح خارج شده‌اند. در همین پیوند، «مهدی تقدسی» مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، علت این مساله را روند ریزشی قیمت‌ها در بازار متاثر از نزولی شدن نرخ ارز عنوان کرد. وی گفت: امروز یکی از خودروسازان خصوصی اعلام کرد که فقط ۱۰ درصد متقاضیان خودروی این شرکت در مرحله نخست طرح یکپارچه، مابقی پول‌ خرید خودرو را واریز کرده اند و ۹۰ درصد دیگر از طرح انصراف دادند. این مسوول تصریح‌کرد: با روند کاهشی قیمت خودرو در بازار، متقاضیان اقدام به انصراف از مرحله دوم طرح فروش یکپارچه کرده‌اند، به طوری که فقط در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ هزار متقاضی از این طرح خارج شدند و با مراجعه به بانک‌ها اقدام به برداشت پول‌های خود کرده‌اند و حتی منتظر ۲۴ خرداد و اعلام نتایج و اولویت بندی محصولات نشدند.

 

کمیسیون اجتماعی با تعطیلی جمعه و شنبه موافقت کرد
پیرهادی، عضو هیات رئیسه مجلس از موافقت کمیسون اجتماعی با تعطیلی شنبه‌ها خبر داد. پیرهادی در توییتر خود نوشت: امروز در کمیسیون اجتماعی از طرح ساماندهی تعطیلات‌پایان‌هفته دفاع کردم. در ادامه توییت آمده است: با موافقت کمیسیون جمعه وشنبه تعطیل ‌و هفته کاری از یکشنبه تا پنجشنبه است تاموجب همسویی بیشتر باظرفیت‌ تجاری منطقه و جهان و عدالت‌بیشتر بین بخش‌خصوصی و دولتی شود.  او در پایان خاطر نشان کرد: کمیسیون با رأی قاطع،گام اول‌مجلس رامحکم برداشت.

 

توضیحات فرماندار مهاباد درباره صدای انفجار دیشب
حسن عباسی فرماندار مهاباد در گفتگو با  تسنیم درباره صدای انفجار در این شهرستان اظهار داشت: ساعتی پیش علف‌های هرز حاشیه پادگان مهاباد دچار حریق شده و در پی این آتش سوزی محدود، تعدادی از مین‌های قدیمی مابین حصار‌های حفاظتی پادگان منفجر می‌شوند. وی با بیان اینکه این حادثه خارج از مناطق مسکونی، مستحدثات و ابنیه اتفاق ا‌فتاده است، افزود: این انفجار هیچ خسارت جانی و مالی در پی نداشته است. فرماندار ویژه مهاباد تصریح کرد: آتش‌سوزی با حضور به موقع نیرو‌های امدادی و اطفاء حریق پادگان ارتش به موقع مهار شد و اتفاق خاصی نیفتاد. خبرگزاری رسمی دولت، ایرنا هم نوشت: با شروع این آتش‌سوزی و شنیده صدای انفجار، برخی کانال‌های وابسته به معاندین خبر غیرواقعی آتش سوزی گسترده در پادگان مهاباد را منتشر کردند و می‌خواستند با انتشار این اخبار در بین مردم آشفتگی و ترس ایجاد کنند.

 

قوه قضاییه: قرار جلب به دادرسی برای آزاده صمدی و لیلا بلوکات صادر شد
قوه قضاییه از صدور قرار جلب به دادرسی برای آزاده صمدی و لیلا بلوکات بازیگران سینما به دلیل «کشف حجاب» خبر داد. مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در پی کشف حجاب خانم آزاده صمدی در مراسم تشییع پیکر یکی از هنرمندان، پس از اخذ دفاعیات متهم و اظهارات وکیل ایشان، بدلیل جریحه دار کردن اخلاق و عفت عمومی از طریق کشف حجاب، بازپرس دادسری فرهنگ و رسانه برای متهم قرار جلب به دادرسی صادر کرد. همچنین درخصوص خانم لیلا بلوکات نیز پس از اخذ دفاعیات متهم و اظهارات وکیل ایشان، به اتهام جریحه‌دار کردن اخلاق و عفت عمومی از طریق کشف حجاب و انتشار تصاویر در صفحه شخصی خود در فضای مجازی قرار جلب به دادرسی صادر شد.

فرزین: یارانه ۴۰۰ هزارتومانی قدرت خرید دهک‌های پایین را افزایش داد

فرزین رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به این نکته که تورم همیشه به دهک‌های پایین جامعه بیشتر آسیب می‌زند، تصریح کرد: سال گذشته، همراه با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، مبلغ ۴۰۰ هزارتومان به دهک‌های پایین جامعه پرداخت شد. ضریب جینی در سال ۹۹، ۴۰.۱ بود و در سال ۱۴۰۰ با اختلاف جزئی، به ۳۹.۳۸ کاهش یافت. اگرچه نرخ ضریب جینی سال ۱۴۰۱ هنوز منتشر نشده است، اما پیش بینی می‌شود که ضریب جینی در سال ۱۴۰۱ بهبود یافته و دهک‌های پایین جامعه به دلیل دریافت همان مبلغ ۴۰۰ هزار تومان، بخشی از قدرت خریدشان تقویت و در نتیجه آسیب کمتری در برابر تورم به ویژه تورم مواد غذایی دیده‌اند.

نامه کارگران به وزیر کار برای افزایش دستمزد

در نامه اعضای کارگری عضو شورای‌عالی کار به مرتضوی آمده است: احتراماً مطابق مواد 167 و 168 و ماده 41 قانون کار و نظر به اینکه با تورم اتفاق‌افتاده طی چهار ماه گذشته از زمان محاسبۀ هزینه‌های خانوار 1402 و تورم بالای 70درصدی در ردیف‌های ضروری خانوار نظیر مسکن و خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها، تأمین معیشت کارگران دچار بحران جدی گردیده و وعده‌های کاهش نرخ تورم علی‌رغم تأکیدات حضرت‌عالی و سایر وزرای حاضر در جلسه تعیین دستمزد عملی نگردیده است، همچنین با خلف وعده از سوی کارفرمایان و دولت و نهادهای عمومی غیردولتی در افزایش بی‌رویه نرخ کالا و خدمات ارائه‌شده لطفاً دستور فرمایید موضوع اصلاح نرخ دستمزد کارگران برای سال 1402 و راهکارهای جبران قدرت خرید کارگران در دستور اولین جلسه شورای‌عالی کار قرار گیرد».

خاندوزی: اقتصاد کشور در شرایط تورمی خوبی قرار ندارد

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: سال گذشته ۳۵ هزار میلیارد تومان و امسال ۵۰ هزار میلیارد تومان به سرمایه بانک‌های اضافه شد. سید احسان خاندوزی اظهار داشت: سیاست‌های پولی و ارزی بیشتر برای اهداف تورمی دولت‌ها اجرا می‌شود و این اقدام درستی در کشور است، زیرا پیشران کوتاه مدت تورم در اقتصاد ایران نوسانات متغیر ارزی است. وی افزود: پیشران بلندمدت تورم در اقتصادهای رایج بی‌انضباطی های پولی در اقتصاد است. وزیر اقتصاد گفت: در هدف گذاری تورم با وجود اینکه اقتصاد کشور در شرایط تورمی خوبی قرار ندارد، اما این روند اصلاحی خوب و قابل دفاع است و دولت تلاش دارد عوامل بلندمدت و کوتاه مدت را تحت مدیریت خود قرار دهد.

هشدار رئیس کل بانک مرکزی در خصوص مالیات بستن بر دارایی‌ها

رئیس‌کل بانک مرکزی با اشاره به موضوع قانون مالیات بر عایدی سرمایه گفت: خود ما در سال 1389 قصد داشتیم لایحه اصلاح قانون مالیات را برای تصویب به مجلس تقدیم کنیم. بنده نیز با این قانون موافق هستم اما از نمایندگان محترم مجلس می‌خواهم که شرایط ارزی کشور را نیز در نظر داشته باشند. در حال حاضر شرایط تغییر کرده است و بازار ارز از هر موضوعی متاثر می‌شود، لذا نگرانی در خصوص اینکه مالیات بستن بر دارایی‌ها منجر به فرار سرمایه و فشار بر بازار ارز شود نیز وجود دارد و ضروری است نماینگان مجلس در تصویب این قانون تمام شرایط را مدنظر قرار دهند.

 عضو کمیسیون انرژی مجلس: فعلا هرگونه افزایش نرخ بنزین تکذیب می‌شود

رمضانعلی سنگدوینی درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر افزایش قیمت و سه نرخی شدن بنزین اظهار داشت: استدلال بنده این است که اگر بنای دولت بر گران کردن بنزین بود حتما در لایحه بودجه می‌آورد و اعلام می‌کرد که تصمیم دارد قیمت بنزین و یا فراورده‌ها را افزایش دهد. وی تصریح کرد: هیچ ورودی از دولت به سمت مجلس و کمیسیون انرژی در رابطه با افزایش قیمت ندیده‌ایم، مسئله بعدی اینکه تمامی مسئولین دولت افزایش و تغییر قیمت را تکذیب کرده‌اند و به هیچ‌وجه از هیچ مسئولی اظهار نظری در این رابطه نشده است. عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: فعلا هرگونه افزایشی در نرخ فرآورده‌ها از جمله بنزین تکذیب می‌شود. /ایلنا

توضیحات وزیر کار درباره بحث استادشاگردی در برنامه هفتم

مرتضوی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی درباره بحث استادشاگردی در برنامه هفتم گفت: معقدم استادشاگردی حلقه مفقوده تربیت نیروی ماهر است. اگر فرزندی بخواهد در کنار پدرش یا کارفرمایی در یک کارگاه‌ آموزش ببیند در زمان دریافت آموزش حرفه نباید کارفرما را ملزم کرد که طبق قانون کار دستمزد پرداخت کند یا اگر در جایی برخی از نهادهای حمایتی نیاز به نیرو دارند و درصدد ایجاد شغل هستند در صورتی که خود نیروی کار رضایت داشته باشد می تواند حقوق و دستمزد کمتر از قانون کار دریافت کند.

 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۴۵
نتیجه اینکه رفتاری که با بیگی در مجلس میشود هشداری به باقی نمایندگان است که حق ندارند حرف جق بزنند و مجلس باید فقط خودی باشد!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
"کمیسیون اجتماعی با تعطیلی جمعه و شنبه موافقت کرد"
شما که دارید اصلاح می کنید کامل اصلاح کنید روز شنبه و یکشنبه بگذارید تا با دنیا یکسان باشیم خیلی خسارت از این ناهماهنگی به کشور و مردم وارد شده است
ناشناس
| Canada |
۰۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
وقتی تاسیسات تب شیرین کن فلان جا هک میشه انها هم دست بسته نیستند و ....
عاشق ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
علیرضا بیگی نماینده افشا گر شاسی بلند سوت زده !!؟

اخر چه معنی دارد که نماینده ای در مجلس سوت بزند؟

در حالیکه ۸۰ درصد مردم زیر خط فقر و ۳۰ درصد زیر

خط فقر مطلق و محتاج نان شب خود هستند!!؟

و نرخ تورم همچنان اوج میگیرد و طالبان در مرز شرقی

با هزاران تانک و توپ جنگی سنگین اردو زده !!؟

و چندین هنرپیشه زن کشف حجاب کرده اند !!؟

و تندروهایی که قادر به اداره یک نانوایی هم نبوده و نیستند ،
عملا مجلس و دولت و نهادهای حکومتی را در اختیار گرفته اند و مرغ به صد هزار تومان رسیده !!؟

چه معنی دارد که یک نماینده سوت بزند !!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
نمایندگان محترم مجلس دیروز دست به کار شدند و برای اینکه خودرو بیش از این قیمتش کاهش پیدا نکنه دیروز طرح افزایش تعرفه گمرکی واردات خودرو را تا میزان 170 درصد به تصویبت رساندند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
نمایندگان محترم مجلس دیروز دست به کار شدند و برای اینکه خودرو بیش از این قیمتش کاهش پیدا نکنه دیروز طرح افزایش تعرفه گمرکی واردات خودرو را تا میزان 170 درصد به تصویبت رساندند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
تابناک!!! اصلاح کن
رضا اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
چرا مردم کاری در حمایت از بیگی نمیکنن؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
ممنوع کردن بیگی از صحبت درمجلس بسیار بیشتر از
شاسی بلندها به آبروی مجلس آسیب زده
اگر اندکی درک داشتند بیشتر در مورد فکر می گردند چگونه می توان نماینده را از نطق در مجلس محروم کرد اصلا می فهمید چه می کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
هنوز نفهمیدی این نماینده دروغ گفت در تخریب مجلس و علیه وزیر صمت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
طوری نوشتی خسارت وارد میشود که انگا ر بکدوم کشورها ارتباط داریم؟؟؟؟
تهرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
شرق هم اعتراف دیرهنگام کرد که تحریم بهانه بود تا ایران با برجام زنجیر شود.
گزارش شرق از پژوهش سعید لیلاز:
وی ادعای تعیین‌کننده بودن تحریم‌ها را تکرار یک اشتباه علمی و یک دروغ سیاسی بزرگ عنوان کرد و تأکید کرد که مخالفان جمهوری اسلامی، دنبال مصالحه یکجانبه و از سر وادادگی با آمریکا هستند.

#ایران_قوی
#توافق_جدید_نافع
روزنامه جوان اگر باشد یا نباشد فرقی دارد؟
البته که دارد
اگر نباشد جو جامعه آرامش بیشتری خواهد داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
روزنامه جوان بماند ! یک فضائی ساخته اند به نام ویراستی! آنجا فقط باید مدبگوئی تا دیده شوی!!!؟ وگرنه بایکوت می شوی!!؟
ناشناس
| Romania |
۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
الآن هم از چهره های تازه نفس مثل مهران رجبی در همه فیلم ها و سریالها استفاده کنید
مژگان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
من معمولا فیلم و سریالها رو از تلویزیون می بینم اما خدا شاهده به والله این هنگامه قاضیانی رو اصلا نمی شناسم چه برسه به اونایی که اغلب فیلم و سریال نمی بینن، حتی عکسهاشم در گوگل جستجو کردم اما بازم قیافش برام آشنا نبود. بنببرین خداحافظی کردن و نکردنش برای کسی تفاوتی نداره ،اینو به این خاطر گفتم که یه وقت پیش خودش فکر نکنه آدم سرشناسه واسه خودش و مردم از رفتنش دلتنگ میشن
رضا اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
روزنامه جوان هم شده عین کیهان استاد پاشیدن نمک رو زخم مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
در مصرف بیت المال هم صرفه جویی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
روزنامه جوان ، تو کی با یه خداحافظی همه ما را خوشحال می کنی و آرامش ذهنی را با رفتنت به جامعه تقدیم می کنی ؟؟؟؟؟؟؟
هیج دولتی در ایران نه اراده و نه توان حرکت بسوی کوپن ندارد. فقط سر مردم را سرگرم می کنند. الان وضع مردم ایران حتی از کوبا و ونزویلا و .. هم بدتر هست چون در انها حداقل هر خانواده ماهی 30 کیلو کمک ارزاق مجانی میگیرد. ولی چرا کوپنی کردن در ایران غیر ممکن هست. چون همین الان مثلا گوشت از سفره خیلی از ملت ایران پریده. اگر کوپنی کنند و حتی هر ماه بخواهند یک کیلو گوشت به هر نفر بدهند یک میلیون تن گوشت قرمز نیاز هست. کل تولید گوشت قرمز ایران به 600 هزار تن نمی رسه. مرغ و شیر و تخم مرغ و... همین داستان هست. پس خیلی سریع و انقلابی کوپن خبری نیست. انکه دارد مصرف کند و انکه ندارد ندارد دیگه. اشکنه بخورد!
پاسخ ها
بازنشسته حداقلی بگیر دلواپس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
حداقل حقوق کارگران و بازنشستگان که با خانواده شان

پنجاه میلیون نفر از جمعیت کشور هستند

با ماهیانه ۱۵۰ دلار در پایین ترین سطح حقوقی دنیا

قرار دارند و مسولان بگویند : مردم چگونه زنده بمانند ؟

رندگی کردن یعنی خرید و اجاره مسکن بهتر و به خانه بخت فرستادن و دادن جهیزیه فرزندان و فرزند آوری و هزینه دندانسازی و عینک سازی و مهمانی دادن و مسافرت وخرید لباس و کفش نو و کادو و گل و هدیه دادن و نقاشی خانه و تعمیر خودرو وو که دیر زمانیست که اشرافی و تجملی و اضافی شده است

لطفا نگاهتان را از روی کیفیت زندگی خود و خانواده و اقوام و دوستان و امثال محمد رضا گلزار ها برداشته و به مردم و نحوه رندگی همراه با فقر و گرسنگی و رنج و عذاب وشرمندگی و عصیان جوانان خشمگین که پر از نفرت و حس کینه و انتقام و در حال انفجار بزرگ برگردانید و بدانید که بر روی سر نیزه نمیتوان نشست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
اینها غصه نداشتن را نمی خورند کوپن درست می کنند و مثلاً روزی صد کیلو گرم گوشت را برای یک شهر پنج میلیون نفری می دهند حالا مردم برای گرفتن گوشت و جلوگیری از باطل شدن کوپن توی صف توی سر و کله همدیگر می زنند و اینها همین را می خواهند
الان دولتیها و بانک مرکزی دارند اشتباهی که همه دولتهای قبل انجام دادند انجام می دهد. ارزان کردن دلار برای کسب رضایت گروهی از مردم که به اشتباه تصور می کنند ریشه گرانی ها افزایش قیمت دلار هست. ریشه گرانی ها در ایران تورم هست که به دلیل کسری بودجه عظیم. نا ترازی بانکهای خصوصی و خصولتی . نا ترازی صندوقهای بازنشستگی و در نتیجه انتشار گسترده و عظیم نقدینگی است. چنین کاهش های هزار یا دو هزار تومنی فقط و فقط به نفع انهایی است که بدنبال تبدیل پول خود وخروج سرمایه و خرج در سفرهای تابستیانی هستند. بعدا در پاییز وقتی واقعیت اقتصاد ایران باز خود را به تورم و قیمت دلار تحمیل کرد این مردم ایران هستند که باز بیشتر از کاهش ذخایر ارزی ملی ایران ضرر خواهند کرد ولی ان 5 درصد که به دلار برای سفر و زندگی و درس و خریدن ویلا نیاز دارند برنده اصلی هستند. قیمت دلار نفتی که تنها ثروت ملی مردم ایران هست باید به قیمت واقعی نه بیشتر و نه کمتر به ان 5 درصد فروخته بشود و درامد ان باید خرج ان 95 درصد مردم ایران که اصلا رنگ دلار را هم ندیدند بشود. هنر یک دولت مسول وکارا همین هست. ولی در دولتهای ایران تاکنون که بر عکس بوده. همه مدیران بانک مرکزی می خواهند بگویند ما قیمت دلار را کاهش دادیم. اما با چه هزینه ای؟!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
شماگویاتوباغ نیستی یادلارفروشی دوست ناشناس قیمت دلاروقتی بالاباشدیعنی ارزش پول ماپائین هست آنوقت حتی تولیدکنندگان میوه وسبزی وحتی کود حیوانی هم ترجیح میدهندمحصولاتشان را صادرکندکه دلار بدست آورند ودروافع ریال بیشتر ودرنتیجه همه مایحتاج ضروری مابخارج برای درآمدبیشترصادر وقیمتها سربفلک میزند وهرچه داریم بخصوص خوراکیها به شبخ نشینها وعراق وتمام همسایگان صادرخواهد شد ولارش هم بدست کسی نمیرسد درهمان خارج توسط ازمابهتران معامله میشود حالااگردلار پائین بیابد هرچند دوستان دلارفروش ! متضرر میشوند ولی ارزش پول مابالا میرود وقدرت خرید بیشتر میشود ودیگرا گرانی کمتردمارازروزگار مردم در‌میآورد لطفا اطهارنظر تامعقول نفرمائید رسالت همه دولتها وبانکهای مرکزی جهان حفظ اررش پول ملی است درکشورمابرعکس شده حفظ ارزش پول مای کشورهای بیشترمدنظراست تاپول زبان بسته ما آنهم به حمایت شما ودوستانتان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
دلار با تورم ایران و دنیا، قیمتش کمتر از ایناست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
یه غربگدای اصیل هستی! میگه کاهش نرخ ریال دلیل گرانی نیست! عجب دانشمندی هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
مردم دشمنان واقعی خودشون رو بشناسن! همین غربگداهای دلارخر
پوتین مردم روسیه را به خاک سیاه نشاند در حالیکه در دنیا همان اروپا و چین و امریکا بسرعت بطرف انرژی های نو و خودرو های برقی می روند و از نفت وگاز روسیه و خاورمیانه فاصله می گیرند. نتیجه ان سقوط تاریخی قیمت نفت و گاز هست که با وجود تورم بالای غرب الان به ارزش واقعی قدرت خرید دلار حتی از قبل از کرونا هم ارزانتر و در حدود 45 دلار هست که با توجه به تخفیف 20 دلاری روسیه و ایران و... حتی بیست دلار هم دست دولتها را نمیگیرد. هیچ راهی برای صنعت نفت و گاز دنیا نیست جز کاهش قیمتها به نصف. که ان هم دمکراتها با تشدید تحریم نفت و گاز ایران و روسیه و عربستان نخواهند گذاشت قیمت نفت نصف شود تا باز هم بتوانند بیشتر بطرف انرژی های نو بروند. همین هست که متاسفانه مردم ایران و بزودی روسیه متوجه می شوند که پوتینی ها چه اندازه انها را بی جهت غرق در مشکل کردند و تازه حالا برایشان توافق خوب شده و بدنبال توافق هستند! ولی خیلی خیلی دیره. افسوس
قیاس روزنامه جوان مضحک و بچه گانه است.میگه بعد از انقلاب هنرپیشه های اونموقع رفتند و افراد جدید امدند و سینما پابرجا موند.البته یادت هم نرود که تشییع جنازه مرحوم فردین چقدر برخی را چزانده بود.خوب الان هم خیلی از هنرمندان به دلایلی در این یکی دو ساله به عنوان اعتراض کنار کشیده اند و بله سینما به راهش ادامه میده اما دیگه دخل و خرج نخواهد کرد و کم کم درش تخته خواهد شد البته این چیزی است که خواسته قلبی شماهاست و میماند سینمای سفارشی که از بودجه عمومی ارتزاق خواهد کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
روزنامه های جوان و کیهان و امثالهم حکم خواب زدگان

را دارند !!! ؟ و بیدارشان نمیتوان کرد و چشمهایسان فقط کشف حجاب زنان را میبیند

و نمیخواهند تا قبول کنند که مردم زیر فشارهای خرد کننده دعواهای سیاسی دو جناح حاکم بر کشور که فقط

برای حفظ و نگهداری تمام قدرت و ثروت کشور هستند

چنان له شده اند که روغنشان در آمده است!!؟

و مردم به تنها چیزی که حتی فکر هم نمیکنند به تفاوت ها و جنگ رقابتی دو جناح که باعثان و بانیان این اوضاع و احوال اسفبار و فلاکت بارتر شده است
و به سینما و تلویزیون ومقاله های سفارشی اکثرا دروغ و فرسنگها دور از واقعیات مهم زندگی شان که بشدت به فقر و فلاکت و بدبختی و عقب مانده گی کشیده شده است میباشند
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
حالا اصلا کی هست این هنگامه قاضیانی؟!!! تو کدوم فیلم یا سریال بازی کرده؟؟؟
واقعا چه بر کشور رفت. با چه مدیرانی جوانان ایران در ان جنگ هشت ساله وارد نبرد شدند. مدیرانی که معدل فرمایشی 19.5 دررشته اقتصاد بصورت سهمیه دارند و بعد از دهها سال تنها سخن دستاورد علم اقتصاد انها این هست که به این نتیجه رسیدند که اقتصاد ایران تورمی است! و بدتر و فاجعه بار تر که هنوز مدیر هستند و از اینجا به انجا می روند. واقعا
لطفا اصلا در باره هیچ چیزی اعلام نظر و موضع نکنید چون خیلی ها به صرف اینکه شما مخالفید موافق می شوند. خیلی ها دنبال مهاجرت نیستند ولی وقتی شما نهی می کنید طرفدار مهاجرت می شوند. خیلی ها بدنبال اختیاری بودن حجاب نیستند ولی وقتی شما امر می کنید به حجاب مخالف میشوند. خیلی ها از فلسطین حمایت می کنند ولی وقتی شما از فلسطین حمایت می کنید مخالف فلسطینی ها می شوند. خیلی ها طرفدار حق هستند ولی وقتی شما با ساده زیستی خود در ظاهر ولی با بیرون زدن ساعت چند میلیاردی خود از استین طبل حمایت از حق می زندی مخالف حق می شوند!
دوستان کسی اطلاع دارد پول واریزی برای خودرو های خارجی را نی توانیم از بانک پس بگیریم یا نه ؟
و اگر پس بگیریم آیا به منزله انصراف از دریافت خودرو است یا نه ؟
لطفا پاسخ دهید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
بنزین گرون بشه ماشین ها به قیمت کارخانه هم فروش نمیرند
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
بنزین گرون بشه ماشین ها به قیمت کارخانه هم فروش نمیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
تاریخ نشان داده که این طور نیست
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
فقط می تونم بگم هر چه زودتر پول های واریزی خودتون رو پس بگیرید.
شنبه بر اساس دین یهود هست و حرام هست و احتمالا شورای نگهبان رد کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
خدا هم تو رو هم بقیه متوهمین رو شفا بده. شنبه رو به اسم یهود زدن ؟؟؟
علی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
خب چی کار کنیم ؟ چون شنبه روز عبادت یهودی هاست ، می خوای شما شنبه ها ماز و روزه هم تعطیل کنی که شبیه اون ها نشید ؟ چه ربطی داره آخه ! خدا عقل بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
عزیزم
تعطیلی شنبه مختص دین یهود هست و یکشنبه مختص دین مسیحیت جمعه هم بر اساس دین اسلام
ساحل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
مگه دین یهود حرامه مگه میشه دینی که از طرف خداوند حرام باشه عاقل جان تعطیلی روز جمعه برای پرداختن به عبادتهای مربوط روز جمعه مثل نماز جمعه است و شنبه هم به جای پنجشنه تعطیل میشه تا تعامل مون با دنیا بیشتر بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
هر روز باید کار وتلاش کرد منظور از شنبه تعطیل یعنی بروی به کار زن و بچه ات برسی بقیه روزها به کاری که بابتش حقوق میگیری
حالا اگر تابناک لطف کرد و این کامنتها با پرچم چنار را منتشر کرد عده ای از شرق پرست ها خواهند گفت مگر در کانادا مردم کار و زندگی ندارند. مگر نمی گفتید که غربی ها کار و زندگی خود را ول کردند و از بس پوتینی ها در دنیا مهم هستند به یک سری علاف خطی ده دلار می دهند تا کامنت انتقادی به پوتینی ها بگذارند! خوب. ما داریم کاسبی می کنیم دیگه. اگر تابناک منتشر کنه امروز سیصد دلار به حسابمان کارت به کارت میشه و تا اخر هفته پیتزا و ووو ردیفه.. بروید ببینید که چه اندازه بهتر از کارت به کارت شدن با روبل هست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
شرق پرست خخخخه حالت خوب نیست غرب گدا جان چون در ایران شرق پرست نداریم
ناشناس
| Canada |
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
پوتینی ها فقط برای ما و ملت ایران و روسیه مهم هستند چون باعث شدند اینده چند نسل از ملت ایران و روسیه با سیاستهای اشتباه انها از بین برکد مگر نه برای امریکا و انگلیس و چین نعمتند
ناشناس
| Canada |
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
شرق پرست عزیز. درست گفتی. اصلا حالمان خوب نیست. هنگ کردم. مگر میشود کسی بخاطر منفعت شخصی روز را شب نشان دهد و تازه ادعا دینمداری حق مداری و انصاف و ازادگی هم داشته باشد. مثلا بگه پوتین حق داشت به کشور همسایه تجاوز کند چون از ذلنسکی خوشش نمی اید یا چون امریکا قبلا به کشورهای دیگر حمله کرده پوتین هم حق داره حمله کنه. واقعا هنگ کردیم از این همه ازادگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
احسنت
وقتی شما حکم جلب که زندانی دارد در مورد حجاب اینها را به جریمه تنزل می‌دهید که پرداخت کنند خودتان را مسخره نکنید با این کارها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
بخاطر ارامش شما و رضایتتون واینکه خوشحال بشید و شادی کنید میگیم اعداماشان کنند چطوره خپاسته دیگه ندارید
فعلا تکذیب میشود یعنی چه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
منتظره از بالا دستور برسه که چی بگه!
روزنامه جوان خداحافظی هنگامه قاضیانی را با بهروز وثوقی مقایسه کرد
با کناره گیری بازیگران بااستعداد ، سینما متوقف نمی شود ولی افت شدیدی در کیفیت می کند و تا ظهور بازیگری مشابه سالها طول خواهد کشید .
برای افرادی همچون روزنامه جوان که دغدغه هنر ایران را ندارند ، حذف هنرمندان مخالف با نظرشان اهمیت دارد .
پاسخ ها
یاسمین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
هرچه به عکسای خانم قاضیانی نگاه میکنم اصلا بنظرم آشنا نمیاد، نمیدونم تو کدام فیلم بازی کرده. یه جوری هم خداحافظی کرده که انگار واقعا بازیگر معروفیه
مهری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
یاسمین خانم
حمید فرخ نژاد برزو ارجمند فریبرز عرب نیا(مختار) احسان کرمی
......
اینها هم آشنا نیستن؟
با سرکوب ارزی خودتان را گول نزنید که بعدا مجبور می شوید چند برابر کنید و شوک درمانی به اقتصاد و دادن یارانه بابت حذف آن و تورم چاپ پول سرگردان در بازار دلالی و باز تورم ان!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
دلار ۵۰ هزاری سرکوب شده است دلال...
بی حجابی و بد پوششی را جمع را نکنید سال های آینده باید بیماری جنسی و خیانت آن را جمع کنید وقتی زن را هم اختلاط کردید با مردان نامحرم برای کارها
اگر هم به آمار 60 درصد خیانت جنسی اروپا نرسید ولی وقتی در شهری مانند تهران با امار طلاق 50 درصدی نزدیک آمار طلاق اروپا که 57 درصدی هست رسیده.......!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
خجالت بکش بنده چهل و چهار سالمه مجردم با اینکه خیلی هم تقیدات به دین ندارم اما تا این سن با جنش مخالف نپریده ام.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
نه اینکه الان کشور گل و بلبل است ؟؟؟

و اصلا فقر و فساد و فحشاء و اعتیاد و کشیدن شیشه

و هروئین در ملاء عام صورت نمی گیرد

و بالاترین سن ازدواج و بیشترین نرخ طلاق و کمترین

خوشبختی در بین جوانان در متطقه و دنیا را نداریم !!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
احسنت و مرحبا و افرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
تو هر روز همینو بنویس.انگار تنبیهت کردن و گفتن روزی یکبار و تا چند هفته این باید سرمشقت باشه.خدا شفای عقلی و حسمی و حنسی بهت بده!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
چرت نگو اگر آمار طلاق بالا رفته از فقر و نداری است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
خصوصیات خانواده خودتو بازگو نکن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
کاملا درسته الان غرب به جایی رسیده که عملا در مدارس ترویج هم جنس بازی میشه و خانواده ها در خطر از هم پاشیدگی هستند عجیبه که اخیرا پاپ رهبر کاتولیکها هم همجنسگرایان را تایید کرده این در حالی که با مشکل فساد کشیشها درگیره !!!
وقتی احساساتم جریحه دارشد که میرسلیم گفت ۲۰۶ با لندکروز فرقی نداره،یا وقتی از قطار پیشرفت حرف زدند،وقتی ۷صفحه برنامه نداشتند گفتند ۷۰۰۰صفحه برنامه داریم،وقتی ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
این رفتارها ، رفتار پوپولیستی است که مسئولان جدید در آن استاد هستند
هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان: برنامه داریم تا محدودیت‌های بیشتری را برای علیرضابیگی در مجلس اعمال کنیم

با این محدودیت‌ها فقط مشروعیت و استقلال مجلس زیرسوال می رود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
اصلا حصر خانگی و کلاً اعدامش کنید !!!؟

تا ثابت کنیم که ازاد ترین کشور دنیا هستیم !!؟
۹۵ درصد دکترهای وداساتید دانشگاه بی سواد دکتر احمدی نژاد استاد دانشجویان دکترای مهندسی دوتا کلمه انگلیسی بلد نیست
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
دکترای مهندسی....
بابا طرف پی اچ دی زبان داشت میگرفت به صورت مکاتبه ای اصلا زبان بلد نبود پایان نامش رو خود استاد براش نوشته بود ادم گریش میگیزه واقعا
بالاخره این شاسی باندها داده شده یا نه؟!
اول تکلیف اونارو روشن کنید بعد برید سراغ تخلف علیرضا بیگی!!!!!
خطاب به حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان.
اینکه هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان در خصوص آقای علیرضابیگی چه حکمی صادر کند، در حوزه اختیارات آن هیأت است.
اما
در صورت امکان لطف بفرمایید و مبنای قانونی مکاتبه ای که به هیأت رئیسه مجلس انجام داده اید را اعلام بفرمایید؟

نقل قول می کنم (خبرگزاری تابناک کد خبر:۱۱۷۸۶۵۹تاریخ انتشار:۲۱ خرداد ۱۴۰۲)
محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر صباغیان بیان کرد: شورای نظارت بر رفتار نمایندگان نامه‌ای را به هیات رئیسه نوشته و در آنجا بحثی داشته و بر این اساس است که آقای علیرضا بیگی، اجازه نطق ندارند. این تصمیم در هیات رئیسه گرفته نشده بلکه تصمیم هیات نظارت بر رفتار نمایندگان است.

اگر حکم صادر نشده، این محدودیت بر مبنای کدام اختیارات هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان به هیأت رئیسه مکاتبه شده است؟
اما درباره هیأت رئیسه: مطابق قانون حتی کارمندان شاغل در پایینترین سطوح سازمانی ملزمند قوانین مرتبط با وظیفه سازمانی خود را بدانند و به آن مسلط باشند و هر گاه با دستور یا مکاتبه ای خلاف قوانین مواجه شدند آنرا به مقام مافوق گزارش کنند و صرفاً با دریافت دستور کتبی مقام مافوق مبنی برا ضرورت انجام کار، می توانند بر آن مکاتبه اقدام کنند اما در مجلس ظاهراً چنین رویه ای وجود ندارد و هیأت رئیسه مجلس از این قانون مستثنی هستند.
هیأت رئیسه مجلس باید با ذکر موارد و دلایل غیرقانونی بودن این مکاتبه آنرا به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان عودت میداد و هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان می بایست مجددا مکاتبه ای با هیأت رئیسه انجام میداد و هیأت رئیسه را ملزم به اجرای دستور می کرد.
در این شرایط هیأت رئیسه دستور را اجرا ولی آنرا به نهادهای نظارتی ذکر شده در قانون، ارجاع میداد تا اقدام لازم انجام شود.

این رویه ی سازمانی و ساز و کارِ اداری انجام امور است که ظاهراً در این فقره قرار بر پیگیری نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
حرف حساب
عفت عمومی فقط برای حجاب جریحه دار میشه نه در برابر گرانی و فقر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
عفت عمومی را بستن دهان نماینده مردم جریمه دار کرده است.
عاشق ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
عفت عمومی به نه وجود دهها هزار کودکان کار در شهرها نمی باشد !!!؟؟

و هزاران نفری که خوراکشان را با فرو کردن سرشان تا کمر در سطلهای زباله میکنند تا از گرسنگی نمیرند !!؟

و هزاران کیف قاپ و کف زن و موبایل زن و قمه کشان گردن کلفت و خفت کنندگان بیکار و محتاج نیست!! ؟

عفت عمومی به دخترکان و پسرکان نابالعی نیستند که توسط والدین شان به فحشا و تن فروشی میروند !!!؟

عفت عمومی به دهها هزار دختر کان لب مرزهای شرقی
نابالعی نیستند که در قبال چند صد هزار تومان شیر بها به ازدواج و فرزند اوری با تابعین افعانستان میروند!!؟

و عفت عمومی به هزاران دختر از خانواده های فقیری که برای رسیدن به داشتن وسایل ساده و لباس و خوراک و تامین معاش خانواده شان اجباراً بعنوان فاحشه به پاکستان و دوبی و ترکیه و مالزی و کره جنوبی و ژاپن میروند نمی باشد !!!!؟

مسولان دیگر بس کنید و نگذارید تا این گودال پر از لجن و متعفنی که با ناکار امدی و بی کفایتی و فساد و نابلدی و لجبازی های کودکانه پرهزینه به وجود امده بهم نخورد
و بوی گندش ، اجازه نفس کشیدن را هم ممکن نسازد
ساحل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
عفت عمومی رو زندانی کنند که نتونه بیاد بیرون لکه دار و جریحه دار بشه پدرمون دراومد اینقدر همش باید مواظب عفت باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
فقر از شما غربگداها میاد همین بالاتر یه غربگدا گفته دلار باید گران بشه نباید سرکوب بشه! همه غربگداها لایک کردن پس فقر هم به خاطر شما غربگداهاست
سوت زدن ممنوع وگرنه ممنوع الحرف و ممنوع از همه چیز میشی!
روزنامه جوان خودش می تونه جای ۱۰۰ تا بازیگر فیلم بازی کنه!!!!
جنبش فواحش از عاقبت خودش نمیترسه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
تابناک مگر از شرایط اصلی درج نوشته اظهار نظر کنند گام بی احترامی و بکار بردن الفاظناشایست نیست چرا نوشته این فرد که نهایت بی احترامی و حتی نوعی خیانت است را درج کرده اید
مودب و منصف باشیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
به ناشناس هتاک ۲۳۲۵
آیا واقعا مطمئن هستید که از زنان و دختران و نزدیکان و نوامیس خودتان در این جنبش مدنی کسان شما حضور نداشته و ندارند ؟

پس بهتر است تا حداقل و برای جلوگیری از خود زنی و بدنام کردن و توهین و نفرت پراکنی هتاکانه و فحاشی به نوامیس مردم و خودتان هم که شده ، عفت کلام و توهین و لجن پراکنی تان را تمام کنید
و خجالت بکشید و به زنان و دختران محترم و شجاع کشورت احترام بگذار
و اجازه بدهید تا همچون زنان تمام کشورهای اسلامی ، در کشورهای منطقه و جهان، نوع حجاب شان را با اختیار و صلاحدید خودشان انتخاب کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
شما باید از عاقبتت بترسی که به دیوار سست تکیه دادی.
برادر محترم آقای معین الدین سعیدی از محدودیت‌های آقای علیرضابیگی عبرت بگیر وسکوت اختیار کن
پاسخ ها
عاشق ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
مجلسی که هر دقیقه اش برای جیبهای خالی شده مردم

میلیاردها تومان هزینه دارد

تنها با دو یا سه چراغ کم نور هنوز چراغش روشن مانده است
ولی زورگویان و تنگ نطران و تندروهای جبهه پایداری و جنگ طلبان و....
حتی طاقت و تحمل دیدن این دو سه لامپ کم نور را هم ندارند!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
حالا این دلسوزی بود یا تهدید اگر دلسوزی بود دوستی خاله خرسه داری خدا خیرش بده حرف خیلی از مردم را زده
برنامه داریم تا محدودیت‌های بیشتری را برای علیرضابیگی در مجلس اعمال کنیم
پیشنهاد میکنم بجای محدویت بیشت برای علیرضا بیگی به هرنمایده یکدهن بند بدهید و مجبورشان کنید در مجلس از ان استفالده کند
هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان منتظره از بیرون دستور برسه که با بیگی چکار کند!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
نماینده گوش به فرمان و بله قربان گو
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
دقیقا
توضیحات وزیر کار درباره بحث استادشاگردی در برنامه هفتم
اینکه وزیر کار چنین سخنانی بگوید واقعا حیرت انگیز است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
این طوری کارفرما فشار میآورد و کارگر بدبخت باید قبول کند تا نان خانواده اش را در بیاورد.حماقت انتها ندارد
برنامه داریم تا محدودیت‌های بیشتری را برای علیرضابیگی در مجلس اعمال کنیم
بجای این کار ها بهتر نیست برسی شود اگر انچه اقای بیگی گفته حقیقت دارد با خاطیان برخورد شود و اگر دروغ گفته او را از نمایندگی خلع کنید
مطمئن باشید مدرک نمایندگان و مسئولین کپی برداری است. بعبارتی آمار بالا به خاطر گندی است که خودتان زده اید و می زنید و الا غالب دانشجویان واقعی، پرتلاش و کار خودشان را به خوبی انجام می دهند. ولی متاسفانه با توجه به آمار بالای تعداد مراکز تحصیلات تکمیلی غیر استاندارد و غیر حرفه ای و کارخانه های تولید مدرک زیاد است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
الان کارمندان اداره خود ما که شاهدم وبسیاری ازادارات با مدرک زیردیپلم ویا دیپلم درپست های خدمات
وسرایداری وکارمند ساده استخدام میشن بدون اینکه دانشگاه برن بعد چند سال ازدانشگاه آزادمدرک لیسانس
وفوق لیسانس گرفتن چون دانشگاه آزاد حقوق کارمندانش رو باید بده به هرطریقی دنبال کسب درآمد است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
نمایندگانی که اکثرا حتی قادر به خواندن متن سخنرانی

خودشان هم نیستند !!؟؟

و اکثرا برای نشستن بر این صندلی های سبز مجلس ،

چندین برابر حقوق چهار ساله خودشان را پیشاپیش
هزینه های گزاف کرده اند !!؟؟

ایا دلیلش را از خودتان پرسیده اید چرا اینقدر هزینه ؟


البته همگی دارای مدارک دکترا و فوق مهندسی و

عضویت هیئت علمی دانشگاههای کشور را هم دارند ! ؟

مردم بخدا اینها معظل و مشکل و بدبختی اصلی شما و

کشورتان است
خاندوزی بالاخره فهمید که اقتصاد کشور در شرایط تورمی خوبی قرار ندارد! و این حاصل 18 ماه تلاش ایشان ااست!
اینکه قوه قضا در بوق و کرنا میکند که دو نفر حجاب را برداشتند چه بسا بیش از اقدام آنها باعث جریحه‌دار کردن اخلاق و عفت عمومی می شود.
بخوای با استدلال روزنامه جوان بش جواب بدی باید بگی بله روزی هم مارادونا از فوتبال خداحافظی کرد و فوتبال ادامه پیدا کرد ، ولی هیچکس مارادونا نشد ، هیچ کس بهروز هم نشد و ...

ولی تا دلت بخواد آدمهایی بودن که شرف و وجدان شون رو فروختن برای یک قرون بیشتر ، دو روز بیشتر تو قدرت موندن و دو تا نقش بیشتر بازی کردن و... الانم یک جایی در ته زباله دان تاریخ اوقات می گذرونن
با کنار گذاشتن روزنامه جوان ، ایران نه تنها ضرر نخواهد کرد که کلی هم نفع دارد
اکثر آقایان و خانم ها با مدرک دکتری که در مجلس و دولت مشغولند با همان پایان نامه های جعلی دکتری گرفته اند و پست های کلیدی مملکت را تصاحب کرده اند در حالیکه نه سواد دارند نه تخصص.
پاسخ ها
مدعی دکترا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
یکی از لوازم حتمی و اصلی گرفتن مدرک دکترا

دانستن یک زبان خارجی (معمولا انگلیسی) است

هر کسی که ادعا کرد دکترا دارد باید بتواند حداقل از

روی متن انگلسی را بخواند و بفهمد و بنوبسد

حرف زدن حالا زیاد اجباری نیست و تخفیف میدهیم)!)

هر دکتری که نتوانست انگلیسی را بخواند و بنویسد و

بفهمد . قطعا مدارک دکترایش قلابی یا سفارشی و یا

جعلی و یا خریدنی و یا هدیه دولتی میباشد !!؟

شک نکنید و از امروز از اطرافیان خودتان امتحان و

ازمایش را شروع و امتحان کنید
نمایندگان محترم مجلس دیروز دست به کار شدند و برای اینکه خودرو بیش از این قیمتش کاهش پیدا نکنه دیروز طرح افزایش تعرفه گمرکی واردات خودرو را تا میزان 170 درصد به تصویبت رساندند
مرکز پژوهش‌های مجلس: بیش از ۴۰ درصد پایان‌نامه‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا کپی‌برداری است...
بیش از 80 درصد مسئولین هم دکترای افتخاری یا جعلی دارند .
کمیسیون اجتماعی بیجا کرد همین پنج شنبه خوبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
اشتباهی مثبت زدم
اسرائیلی ها شنبه تعطیل هستند .
مگر ما اسرائیلی هستیم که شنبه ها ....
خیلی خستم خیلی ناامیدم
اولا وقتی نخبه ها در می روند استاد دوزاری می ماند و ایناد دوزاری موضوع ندارد که دانشجوی بیسواد تر از خودش را به سرانجام برساند
دوما بله با رفتن بازیگرها هیچی نمیشه جز اینکه زودتر در سینما بسته میشه تو بگو صمدی و بلوکات و قاضیانی درجه دوم
الان کیو دارید جاشون بازی منه
امنه؟؟؟؟
درود بر اقای بیگی و سعیدی که اینقدر به فکر مردمند نه به فکر......
مجلس بایس به وجاهت خودش هم با در نظر گیری درصد آرای مردمی نگاهی بکند!
دامه «هشدارها» از زبان مقامات ارشد اسرائیل در مورد برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی انگیزهٔ رسانه‌های این کشور در پرداختن بی‌وقفه به امور ایران و گفت‌وگو با چهره‌هایی است که مجری یا متفکر بخشی از مأموریت‌ نهادهای اسرائیل در قبال ایران بوده‌اند یا هستند. با این حال، رسانه‌‎های اسرائیل توان واقعی ارتش را برای ورود به جنگ احتمالی چندجانبه‌ای که به باور بسیاری از سیاستمداران و نظامیان بلافاصله در پی حمله مستقیم کشورشان به ایران آغاز خواهد شد، محک می‌زنند؛ تحلیل‌هایی که گاه از منظر موضعی است که در حمایت یا مخالفت با دولت اسرائیل دارند.
«بانک اهداف» را برای «جنگ اول علیه ایران» دو برابر کردیم

روزنامه یدیعوت آحرونوت، با اشاره به تشکیل یک واحد جدید در بخش تحقیقاتی ارتش اسرائیل، از «تعیین دو برابری اهداف» حملهٔ اسرائیل در چارچوب ادامهٔ تدارکات ارتش برای «اولین جنگ اسرائیل و ایران» خبر داده است.

این روزنامه تأکید کرده که درگیری نظامی بین دو کشور دیرزمانی است که دیگر محرمانه نیست و تشکیل واحدی تازه در بخش تحقیقاتی ارتش با نیرویی که هزاران پهپاد و راکت و موشک را ردیابی می‌کند، بخشی از آمادگی برای عملی‌شدن جنگی است که مردم اسرائیل باید بدانند شبیه هیچ‌یک دیگر از جنگ‌هایی نخواهد بود که کشورشان تجربه کرده است.

این گزارش افزوده که یک دهه از آغاز درگیری مستقیم نظامی اسرائیل با ایران سپری شده و حال اسرائیل به مرحله‌ای نزدیک شده که آن را پیش‌بینی کرده بود: «جنگ اول» میان ارتش اسرائیل با سپاه پاسداران؛ اما تصور نمی‌کرد که سرانجام روز عملی‌شدن آن هم فرا برسد.

سرگرد «ت»، فرمانده واحدی که با شماره ۵۴ در بخش تحقیقاتی ارتش تشکیل شده، گفته است: وظیفهٔ ما این است که زیرساخت‌های ارتش را در هر زمینه‌ای که مربوط به توان نظامی ایران و تشکیلات راهبردی آن‌ها باشد، فراهم کنیم. در حال بررسی عناصر کنترل‌کننده در ایران، از سطوح ارشد قدرت تا به پایین‌ترین مجریان هستیم... ما بر سپاه پاسداران متمرکز شده‌ایم و تمامی عوامل و رویدادهای آن را رصد و تحلیل می‌کنیم. این همان کاری است که ارتش پیشتر در خصوص حزب‌الله و حماس انجام داده و بانکی از اهداف را برای عملیات فراهم کرد.
محدودیت های بیشتر برای بیگدلی!!!گنه کرد دربلخ اهنگری. به شوشتر زدن گردن مسگری.دیگران رشوه گرفتن افشا کننده رشوه مجازات شد.این نشان دهنده فساد است. پس برای چی رای میدین؟؟/
از روزنامه جوان و امثال آنها انتظاری بیش از این نیست چرا که اصلا نمی فهمند سینما چیست .
اگر میفهمیدند اینگونه در مقابل مشکلات فرهنگی اجتماعی سیاسی و.... منفعل و آچمز نمی شدند .
به صدا و سیما توجه کنید اکثر مخاطبان خود را از دست داده .
جنابان نماینده واقعیت همیشه تلخ است. دفاع از نماینده مذبور نشانه دفاع از حق و حقوق مردم است.
روزنامه جوان به فکر منافع خودش است لطفا بگو چند تا روزنامه در روز چاپ میکنید و با چه پولی . اون هم فقط در اداره جات خودتان مصرف میشود بعدش هم برای کاغذ باطله مصرف میشود کیلویی چند میخرند
معنای محدودیت‌های بیشتر برای علیرضابیگی در مجلس ، نشان از مجلس فرمایشی است .
جمع کنید این مسخره بازیها را . مثل قانون عدم تغییر ساعت با تعطیلی جمعه و شنبه زندگی مردم را به هم نریزید. شنبه روز تعطیل کلیمهاست. بهترین روز تعطیل همان پنجشنبه و جمعه است که مردم هم به آن عادت دارند. درضمن ما ارتباط چندانی با دنیا نداریم که یک روز این ور و آن ور در آن تاثیر گذار باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
اشتباه مثبت دادم
دکترای زبانی که در بیست کشور تدریس کرده و معنی دربی را بلد نیست از همین قماشه .
هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان: "برنامه داریم تا محدودیت‌های بیشتری را برای علیرضابیگی در مجلس اعمال کنیم"

البته كه هنري غير از اين نداريد. حتي يك مورد كاري كه باعث رفاه ، آسايش ، شادي و سلامتي مردم شده باشد را در پرونده كاري خود نداريد. به خير شما اميدي نيست شر نرسانيد.
الانه فاصله حقوق بازنشستگان و شاغلین زیاد است و با این لایحه پیشنهادی به مجلس برای برنامه هفتم توسعه بیشتر هم خواهد شد و فقر گسترش می یابد و به جایی می رسیم که همه ملت ایران عضو کمیته امداد خواهند شد
تنها راهي كه مردم براي اينكه ارزش سرمايه شان حفظ شود خودرو بود. عامل كاهش خود دولت است؟ يا خودرو ساز؟ يك روزنامه هم نيست كه اين قضيه را در حد پايان نامه كارشناسي بررسي كند . چون همه بي سواد هستند.هزينه قطعه خودرو و دستمزد سر جاشه .بنزين كم بفروشيم فلان كنيم و ... حالا خودروي دست دوم مي آيد. بازار نبايد انحصاري باشد. دولت زورش به خودرو سازان نمي رسد.كدام خودرو ساخت وطن مي تواند گرماي 48 تا 50 درجه جنوب را يكساعت تحمل كند؟ پس همه لگن هستند. ايربگ باز نمي شود.خودرو 207 معادل پلاس پرايد مي شود. بي خيال پارس ما همون پارس 11 مليوني قديم كه نيست.انرژي زا بخور . غروب سوار ماشين شو .حال كن تو رو چه به اين حرفا؟ اگر مي خواهي تحليل كني يه سر به نمايشگاه بزن و بپرس شما از كجا مي دانستيد كه دو هفته آينده خودرو سقوط مي كند؟
ما که سوات موات نداریم، ولی جناب فرزین لطف کنند بگویند با اعتراف به ۶۰ درصد تورم ۴۰۰ هزارتومن یارانه اصلا در سبد خانوار کجا دیده میشود؟ دبه ماست ۷۰تومن، کره ۳۰ تومن، نان سنگک ۵ تومن، ....؟
مجلسیان فقط به فکر منافع شخصی و باندی خود هستند و در این میان چند نماینده جسور و شجاع مانند بیگی وجود دارد که فکر مردم هستن که باید مهار و از صحنه خارج شوند، این است عدالت رئیس مجلس و دولت انقلابی؟؟؟؟؟
نتیجه یک‌دست شدن و انقلابی گری مجلس شده خفقان حاکم بر آن، حالا متوجه شدید چرا مردم از شما ناامید شده‌اند
مملکت کلا تعطیل است
سلام
من دانشجوی کارشناسی ارشد که بودم، اومدم پایان نامه را خودم تهیه کنم و بفرستم و خیلی هم علاقه مند بودم، ولی استادم گفت خودت انجام نده و در آخر به نتیجه هم نمیرسی، یه شماره بهم داد گفت برو بده فلانی انجام بده
منم حرف استاد را گوش کردم و شش نه ماهه پایان نامه را جمع کردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
بنده در جلسۀ دفاع از پایا ن نامه ارشدفرزندم حضور داشتم و بنابه سابقه ذهنیتی که داشتم فکر می کردم یک جلسۀ نفس گیری خواهد بودو اساتید محترم با سئوالات علمی و تخصصی اورا به چالش می کشند. اما فرزندم فقط سرفصلهای پایان نامه را توضیح داد و تا سکوت کرد اساتید گفتند خسته نباشی و تشکر کردند که زیاد طولانی نشد.
درخصوص کپی بودن پایان نامه ها ،باید پرسید آمار40 درصد را چگونه بدست آورده اند؟. هیچ روش و مکانیسمی برای آمار گیری دقیق در این زمینه وجود ندارد.اما اگر به حدس و گمان باشد به نظر باید 90 درصد نزدیک به واقعیت باشد.بلاخره ما هم در متن این جامعه هستیم و می بینیم و می شنویم و سواد اکثر دکتر و مهندسها هم شاهد دیگری است که جلو چشم همه است.
"خاندوزی: اقتصاد کشور در شرایط تورمی خوبی قرار ندارد"

این هم از کرامات شیخ ما
طبق دستور قرآن سوره احزاب حجاب برای زنان پیامبر و مو منین واجب است .
علی رضا بیگی نماینده تبریز حمایتت میکنیم.درود بر شرفت.این بگیر و ببندها یعنی اینکه کارت درسته
با سلام و تشکر از وزیر محترم کار بخاطر ژرف اندیشی ایشان.بنده فکر می کنم چنانچه موضوع قانون کار حل شود تمایل به سرمایه گذاری در بخش تولید افزایش خواهد یافت و بخش عمده از نقدینگی کشور صرف تولید و اشتغال خواهد شد.
بعنوان مثال بک کارگر غیر ماهر که در بدو استخدام که هیچگونه اثر بخشی ندارد برای کارفرما حدود 10 میلیون تومان در ماه هزینه دارد و کارفرما تلاش می کند که به طریقی نیرو نگیرد.اما چنانچه دستمزد توافقی باشد نیرو جذب خواهد شد.
ممکن است این تصور پیش بیاید که در اینصورت حق کارگر ضایع خواهد شد ولی بازار کار برای نیروی کار ماهر انقدر باز است که در حال حاضر هر فردی می تواند با کسب مهارت جذب کار شود.
در خاتمه پیشنهاد می کنم که این طرح را بعنوان پایلوت ، بصورت جغرافیایی و یا موضوعی با قید زمانی اجرا فرمایند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
کارفرمایی که به دستمزد ماهانه کمتر از 200 دلاری کارگر بگه زیاده.کارفرما نیست استثمارگره.اکر این الزام حداقل حقوق قانون کار نبودشما ازجیب خالی نیروی کار چه سواستفاده ها که نمی کردید. البته متاسفانه همین الان هم با عنواینی مثل نیمه وقت یا توافق ، خیلی از خانمها به کارهای کمتر از حقوق قانون کار هم رضایت می دهند.کارفرماهایی که می گویند حقوق قانون کار زیاده در کنار مبلغ ثابت بخورو نمیر ،کارگرها را در سودکارگاه شریک کنندو قرارداددرصدی از سودببندند..
پایان نامه مدیران محترمی که با ده تا شغل باز ارشد و دکترا می گیرند بطور قطع و یقین کپی برداری است. باور نمی کنید برید پایان نامه هاشون را به نرم افزارهای ضد سرقت ادبی بدهید تا باورتون بشه
از همون زمان که شرایط ثبت نام خودرو رو اعلام کردند هرچه داد زدیم که اینکار فقط رواج دلالی و تشویق پول مفت خوری بین مردمه به خرج وزارت صنایع نرفت.آخه چرا من که اتوموبیلم 11 سال کار کرده و قصد دارم عوضش کنم به دلیل داشتن پلاک فعال حق خرید از کارخانه ندارم اما هر خانواده یک بچه 18 سالش گواهینامه میگیره فقط به دلیل سودجویی میاد ماشین ثبت نامی میگیره و تو بازار آزاد میفروشه و خدا تومن سود میکنه بعد من مصرف کننده واقعی حقی از خرید مستقیم از کارخانه ندارم.
این دکتری و مدارک قلابی از زمان احمدی نژاد رواج پیدا کرد همه به یاد داریم که با چه قدرتی از کردان حمایت کرد کسیکه توهم تحصیل در دانشگاه انگلیس را داشت و در دانشگاه تدریس می کرد
روزنامه جوان توجه نداردکه پیسکسوتان تحریم وبعضاتبعیدشده سینمای ایران بنیانگزاران سینمای ایران هستندواگربجای تحریم وتبعیدآنهارانگه داشته وازتجربه وهنرشان به بهترین نحواستفاده میشدمسلمااوضاع سینمای ایران خیلی بهترازاین میشددرموردهنرهای دیگرهم همینطوروگرچه بعضی ازآنهادرغربت دارفانی راوداع گفته اندولی اگربتوان ازباقیمانده آنهابجای بازخواست تهمت وتهدیددعوت ودلجویی کردکمک بزرگی به هنرسینماودیگرهنرها شده است چون بقول معروف هروقت ماهی راازآب بگیری تازه است.
وقتي قراره يك نفر با مدرك تحصيلي فوق ليسانس يا دكتري بيكار باشه و ملاك انتصاب و اشتغال هم علم و سواد و تجربه نيست و پارتي و رانت گره گشاست ، چرا بايد گير بدين به پايان نامه ؟ حالا اون پايان نامه هاي مثلا خوب به كجا رسيد ؟
اقاي روزنامه جوان فرق بودن يا نبودن اين هست كه ميشه مثل صدا وسيما ما،سيما از وقتي كه ادماي قوي رفتن مردم رفتن سمت ماهواره،اقاي روزنامه جوان جامعه رو افراد قوي مي سازن امروز اگر ميبينيد جامعه ما انقدر مشكل داره به خاطر همين هست كه شماها كاري كرديد كه ادماي قوي در هر سازمان يا حرفه اي گذاشتن رفتن،جامعه اقتاد دست روزنامه جوان و كيهان اينا يي كه فقط به مردم ياس و ناميدي ميدن و دادن
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم