بازدید 20247
لئو در لیگ آمریکا

نه الهلال، نه بارسلونا؛ مسی به اینتر پیوست!

مسی از سوی الهلال و اینتر میامی تحت‌ فشار بود و سرانجام امروز تصمیمش را گرفت و طبق نظر همسرش راهی ایالات متحده خواهد شد. گویا خانواده او زندگی در ریاض را برای مدت دو یا سه سال قبول نکردند.
کد خبر: ۱۱۷۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵ 07 June 2023

 لئو مسی با رد پیشنهاد الهلال عربستان و عدم توافق با بارسلونا،  سر از اینتر میامی درآورد تا فوتبالش را احتمالا در لیگ آمریکا به پایان برساند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا در این خصوص گزارش داد؛ باشگاه اینتر میامی با مسی 35 ساله توافق کرد و رومانو هم با تایید این خبر از تمام شدن این قرارداد مابین وکلای مسی و باشگاه آمریکایی حکایت کرد.

نه الهلال، نه بارسلونا؛ مسی به اینتر پیوست!

مدیران باشگاه بارسلونا نتوانستند پیشنهاد مالی کافی برای بازگرداندن شماره ۱۰ را فراهم کنند و توان مالی آبی‌اناری برای این اتفاق با وجود موافقت ضمنی و مشروط رئیس لالیگا را نداشتند و رویای بازگشت مسی در عمل حادث نشد.

 همچنین وکلای مسی در عین حال خواهان دریافت تضمین از کاتالان‌ها بودند که در صورت عقد قرارداد، بارسا بتواند نام برنده هفت توپ طلا را در سازمان لالیگا ثبت کند. 

مسی از سوی الهلال و اینتر میامی تحت‌ فشار بود و سرانجام امروز تصمیمش را گرفت و طبق نظر همسرش راهی ایالات متحده خواهد شد.

گویا خانواده او زندگی در ریاض را برای مدت دو یا سه سال قبول نکردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر