بازدید 20112
سه هزار و سیصد و هفتاد و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

محسن رضایی: اقتصاد کشور تورمی شده است / وعده فرزین در دیدار با رئیس صندوق بین‌المللی پول: تورم امسال به کانال ۳۰ درصد می‌رسد / سردار نقدی: برخی در دوران رنج ملت در آمریکا، لای پر قو می‌خوابیدند، حالا اظهارنظر می‌کنند /صادرات ۳۰ میلیارد دلاری ایران به پانزده کشور همسایه 

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: مسئول «تکیه معاون الملک» کرمانشاه به دلیل عدم رعایت حجاب توسط گردشگران عزل شد/ میرتاج‌الدینی: مجلس، دولت و مردم در برابر کشف حجاب ایستاده‌اند / اراکی: امروز اجانب معترفند که پیروزی اقتصادی ایران نزدیک است‌ و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۷۷۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱ 04 June 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

محسن رضایی: اقتصاد کشور تورمی شده است
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در خصوص قیمت‌های دستوری گفت: امروز تحریم‌های پرفشار خارجی و سابقه تورم که قبل از انقلاب آغاز شده، اقتصاد کشور را تورمی کرده است و در این شرایط، سیاست‌های پولی به‌ تنهایی کارایی ندارد و نیاز به اقدامات دیگری هم در کنار سیاست‌های پولی و موازی است. رضایی ادامه داد: در این شرایط، عده‌ای با احتکار، قیمت‌گذاری و قیمت‌سازی فشاری مضاعف بر شرایط تورمی کشور وارد می‌کنند. وی تصریح کرد: کنترل قیمت و نظارت لاجرم به وجود می‌آید و لازمه برون‌رفت از قیمت دستوری، مشارکت بخش خصوصی، اتحادیه‌ها، اصناف و انجمن‌هاست؛ در نهایت اگر بازار قاعده‌مند در کشور ایجاد شود، قیمت‌ها خودبه‌خود واقعی می‌شوند.

حمله با چاقو به بسیجی آمر به معروف در شهریار
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار گفت: یک جوان آمر به معروف در شهریار وقتی متوجه مزاحمت دو موتورسوار برای یک خانم می‌شود، برای کمک به خانم اقدام به امر به معروف می‌کند، اما توسط اراذل با ضربه چاقو مصدوم می‌شود. سرهنگ فیاض اللهیاری در ادامه می‌گوید: این جوان بسیجی برای کمک کردن به خانمی که مورد مزاحمت قرار گرفته بود، به سمت آن‌ها می‌رود و امر به معروف می‌کند، اما موتورسواران به این مرد جوان حمله کرده و با وارد کردن ضربه چاقو به سینه‌اش، موجب مجروح شدن جوان آمر به معروف شده و متواری می‌شوند. اللهیاری با بیان اینکه مرد جوان توسط اورژانس به بیمارستان امام سجاد (ع) منتقل می‌شود و تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد، افزود: روز گذشته همراه با امام جمعه، فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده بسیج کارخانجات شهریار با حضور در بیمارستان، جویای احوال این کارگر بسیجی بودیم که کادر درمان اظهار کردند ریه‌هایش آسیب دیده و پس از عمل جراحی، وضعیتش رو به بهبود است. 

روحانی، احمدی نژاد، علی لاریجانی در مراسم ارتحال امام (ره)
تصاویری از حسن روحانی، محمود احمدی‌نژاد، علی لاریجانی و ... در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام (ره) منتشر شده است.

وعده فرزین در دیدار با رئیس صندوق بین‌المللی پول: تورم امسال به کانال ۳۰ درصد می‌رسد
رئیس‌کل بانک مرکزی ایران در دیدار با کریستالینا جورجیِوا، رئیس صندوق بین‌المللی پول گفت: در سال ۱۴۰۱ با اعمال سیاست‌های پولی، اعتباری و ارزی موثر توسط بانک مرکزی میزان رشد نقدینگی کشور با کاهش ۹ واحد درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰ به محدوده ۳۰ درصدی رسید. فرزین ابراز امیدواری کرد که با تداوم برنامه‌های اصلاح سیاست‌ها تثبیت اقتصادی، کاهش قابل توجه تورم و قرار گرفتن در کانال ۳۰ درصد در سال جاری تحقق یابد. رئیس‌کل بانک مرکزی کشورمان همچنین در ادامه به سیاست‌های موفق ایران در خصوص بازار کار و ایجاد فرصت‌های شغلی و کاهش نرخ بیکاری به حدود ۹ درصد اشاره کردند. رئیس‌کل بانک مرکزی همچنین با تاکید بر اهداف صندوق بین‌المللی پول از جمله ارتقای میزان همکاری مالی، کمک به رشد اقتصادی و ایجاد تسهیلات مالی برای کشور‌هایی که خواستار تنظیم تراز پرداخت‌هایشان هستند بر افزایش تعاملات با این نهاد مالی بین‌المللی با رعایت منافع ملی به ویژه در شرایط تحریم‌های غیرقانونی تاکید کرد.

اراکی: امروز اجانب معترفند که پیروزی اقتصادی ایران نزدیک است‌
آیت‌الله محسن اراکی، عضو هیات رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه ایران تنها قدرتی است که در صحنه مبارزه با آمریکا شناخته می‌شود، تصریح کرد: جبهه مقاومت امروز در شرایطی است که بعضی کشور‌ها درصددند خود را به این جبهه متصل کنند و این نشانه پیروزی ملت ایران است چراکه ایران آغازگر جبهه مقاومت بوده و ما موفق شدیم و دیگران به ما پیوستند. عضو هیات رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ما در عراق، سوریه، یمن و کارزار مقاومت در برابر آمریکا ایستادیم و در صحنه اقتصادی هم با کمک خدا قطعاً پیروز خواهیم شد افزود: ملت ما امروز با فشار‌های اقتصادی مواجه است، اما این ملت با صبر خود در این عرصه نیز پیروز خواهد شد همانطور که در جنگ تحمیلی، سختی‌ها را تحمل کردیم و پیروز شدیم؛ امروز اجانب خود معترف‌اند که پیروزی اقتصادی ایران نزدیک است. اراکی اظهار کرد:رهبر امت اسلام، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با راهنمایی‌ها، دستورهای حکیمانه و رهبری داهیانه‌شان، ملت ایران را قوی نگه داشتند و قوی راهبری کردند و این ملت امروز به‌عنوان یک ملت سرافراز در جبهه مقاومت شناخته می‌شود.

میرتاج‌الدینی: مجلس، دولت و مردم در برابر کشف حجاب ایستاده‌اند
 حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محمدرضا میرتاج الدینی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه خط امامین انقلاب باید تداوم یابد و ارزش‌های فرهنگی و اسلامی حفظ شود، گفت: عده‌ای می‌خواهند کشف حجاب کنند که این را قبول نمی‌کنیم و مجلس، دولت و مردم در برابر این کشف حجاب ایستاده‌اند.

مسئول «تکیه معاون الملک» کرمانشاه به دلیل عدم رعایت حجاب توسط گردشگران عزل شد
 داریوش فرمانی در پی حضور برخی گردشگران بدون رعایت شئونات اسلامی در تکیه معاون‌الملک کرمانشاه، اظهار کرد: این گردشگران با حضور بموقع پرسنل اداره‌کل در محوطه ضمن تذکر لازم به بیرون از مجموعه هدایت شدند. وی افزود: اینجانب به دنبال اطلاع از این موضوع ضمن تاکید ویژه به همکاران و افزایش نظارت بر حضور گردشگران مسئول تکیه را عزل و دستورهای لازم را برای بررسی هرگونه تخطی و کوتاهی صادر کردم. سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه احترام به موازین شرعی و قانونی کشور خط قرمز همه ماست، گفت: با توجه به حساسیت موضوع در ایام پیک سفر، افزایش تعداد پرسنل شیفت و نگهبان مجموعه‌ها در دستور کار قرار دارد. فرمانی در پایان با تاکید بر اینکه هیچ گونه خدماتی به افراد بی‌حجاب و هنجارشکن در محوطه‌ها و بنا‌های مذهبی داده نمی‌شود، از گردشگران خواست ضمن رعایت موازین اخلاقی و دینی با احترام به فرهنگ میزبان از دیدن آثار تاریخی که بخشی از هویت فرهنگی، تاریخی و مذهبی استان کرمانشاه هستند، بازدید کنند.

سردار نقدی: برخی در دوران رنج ملت در آمریکا، لای پر قو می‌خوابیدند، حالا اظهارنظر می‌کنند
سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: افرادی که لای پر قو بزرگ شده اند، در سال‌هایی که این ملت در رنج جنگ تحمیلی بودند در آمریکا در پر قو می‌خوابیدند و حالا اظهارنظر می‌کنند! به این افراد می‌گویم که شما عظمت این ملت را نمی‌شناسید. توانایی‌های ما خیلی بزرگتر از این‌هاست و اگر کج فهمی‌های امثال شما نبود، همگان توانایی‌ها و دست آورد‌های بیشتری از این انقلاب را می‌دیدند.

تولید و مصرف بنزین سربه‌سر شد
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش گفت: مصرف روزانه بنزین ۱۱۰ میلیون لیتر است و مصرف و تولید سربه‌سر شده‌اند؛ سالانه بیش از یک میلیون خودرو عرضه می‌شود و هیچ خودرویی هم اسقاط نمی‌شود، در صورت ادامه همین روند، ما به ناترازی بنزین خواهیم رسید و واردکننده خواهیم شد.

نرخ سود تسهیلات نهضت ملی مسکن ۱۸ درصد شد
اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن گفت: هزینه ساخت مسکن در نقاط مختلف کشور تفاوت‌های اندکی دارد، ولی مصالح به غیر از هزینه حمل و نقل فرقی نمی‌کند، با توجه به این مساله بررسی‌هایی برای افزایش تسهیلات در نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شد. نیکزاد گفت: به دستور ریس جمهور در شورای پول و اعتبار، مصوب شد، میزان تسهیلات نهضت ملی مسکن در تمام کشور به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یابد. وی افزود: تاکید رئیس جمهور بر اقساط پلکانی تسهیلات بوده است، به طوریکه قسط اول کمتر از ۴۰ درصد حداقل حقوق کارمندان و کارگران باشد. نیکزاد همچینن خبر داد، تصمیم گرفته شد با ورود منابع صندوق ملی مسکن به اعتبارات بانکها، سود نرخ تسهیلات نهضت ملی مسکن از ۲۳ به ۱۸ درصد کاهش یابد.

نماینده مجلس: پالس های مثبتی به بازار ارز رسیده است
جعفر قادری با اشاره به کاهش قیمت در بازار ارز و خودرو گفت: افزایش قیمت کالاهایی که مصارف دوگانه مصرفی و سرمایه ای دارند، مانند ارز، سکه، خودرو، زمین و مسکن به دلیل شکل گیری حباب قیمتی است. وقتی مردم انتظار تورم را دارند و می خواهند در برابر افزایش تورم خود را ایمن کنند به سمت خرید کالاها می روند و شرایط مطمئنی را برای خود ایجاد می کنند. نماینده مردم شیراز در مجلس ادامه داد: وقتی انتظار تورم باشد تقاضا افزایش یافته به دنبال آن افزایش قیمت رقم می خورد اما اگر اوضاع به گونه ای باشد که انتظار کاهش قیمت ها باشد، دارندگان سکه و ارز فروشنده می شوند و تعداد تقاضا در بازار کاهش می یابد و به دنبال این اتفاق کاهش قیمت رقم می خورد. وی اظهار داشت: در هفته های اخیر شاهد سفر سلطان عمان و بالاترین مقام ترکمنستان به ایران بودیم. همچنین آزادسازی اموال بلوکه شده ایران در کره جنوبی مطرح است؛ از این روی پالس مثبتی را شاهد هستیم. همه این شرایط باعث شده مردم فروشنده کالاهای با مصارف دوگانه باشند و خریدار کمتری در بازار باشد و کاهش قیمت رقم بخورد.

صادرات ۳۰ میلیارد دلاری ایران به ۱۵ کشور همسایه 
 وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به گزارش یک روزنامه اعلام کرد: اینکه ادعا شود، دولت ارتباط با دنیا را قطع کرده درست نیست. دولت دیپلماسی اقتصادی را به ویژه در ارتباط با همسایگان و کشورهای همسو با جدیت دنبال کرده و می‌کند؛ البته که دولت سیزدهم تعاملات اقتصادی خود با همسایگان را متوقف به رفع تحریم نمی‌کند و در نتیجه این اقدامات در سال گذشته به پانزده کشور همسایه ۳۰ میلیارد دلار صادراتی داشتیم که این عدد در سال ۱۴۰۰ معادل ۲۵ میلیارد دلار بوده است و همه اینها نشانگر آن است که پیگیری رفع تحریم‌ها دستور کار حوزه دیپلماسی است.

تنها کشور اروپای غربی در میان شرکای اصلی تجاری ایران
در دو ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲، چین با ۲.۴ میلیارد دلار واردات، اصلی‌ترین واردکننده کالا از ایران بوده و در همین مدت عراق با ۱.۲ میلیارد دلار در رتبه دوم و ترکیه، امارات متحده عربی و هند در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند. در میان صادرکنندگان اما چین با فاصله‌ای کم از امارات متحده عربی سبقت گرفته و به اصلی‌ترین صادرکننده کالا به ایران بدل شده است. پس از امارات که در رده دوم قرار گرفته نیز ترکیه، آلمان و روسیه دیده می‌شوند. به این ترتیب، آلمان تنها کشور اروپای غربی است که در میان شرکای اصلی تجاری ایران همچنان حضور دارد. از سوی دیگر روسیه نیز توانسته نام خود را به فهرست اصلی‌ترین شرکای تجاری ایران اضافه کند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۳
در انتظار بررسی: ۵۴
انتشار یافته: ۱۴۳
حمله با چاقو کار بسیار زشت و ناپسندی است که فقط اشرار و اراذل و اوباش انجام می دهند اگر قرار است حمله ایی هم صورت گیرد باید مردانه باشد مثلا با هم کشتی بگیرند یا با گُرز و نیزه به هم حمله کنند تا اصول پهلوانی هم رعایت شود
پاسخ ها
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
تابناک از این که دوتا تیتر زیر رو پشت سر هم قرار دادی واقعا دمت گرم:
یک - میرتاج‌الدینی: مجلس، دولت و مردم در برابر کشف حجاب ایستاده‌اند
دو - مسئول «تکیه معاون الملک» کرمانشاه به دلیل عدم رعایت حجاب توسط گردشگران عزل شد

کاملا مشخصه خواسته مردم چیه و مردم کدوم طرفی هستن اینقدر از قول مردم سخن کذب نگید
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
بنده بعنوان یک معلم بازنشسته نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همیشه با دعوت به گفتگوی سازنده و مذاکرات برای مذاکرات لای پرقو محل مناسب و بهداشتی برای نگه داری گوشت مرغ و ماهی و نهاده های دامی با افزایش تولیدات همراه با مدیریت آب در بخش کشاورزی و مهار مزارع ماینر باید مصرف برق را کنترل نمود نه اینکه کارمندان محترم را ساعت 2 نصفه شب زابرا کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
زینال سوسیس بندری چطوری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
ناشناس که گفتی سوسیس بندری چقدر شما با ادب و فرهیخته هستید واقعا تحت تاثیر ادب و کمالات شما قرار گرفتم از داشتن هموطنانی مثل شما افتخار میکنم
آمو سردار ، برادر ، دکتر ، فرمانده دوست داشتنی ما واقعا کشف مهمی در مورد تورم کردید. از کرامات شیخ ما این است شکر خورد و گفت شیرین است.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
این سخنان باید در تاریخ ثبت شود .آیندگان بدانند وقتی تورم سه رقمی شد دولت مردی گفت ای مردم تورم داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
تازه اونم تقصیر قبل از انقلاب میدونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
از همه باحالتر اونجایی بود که تورم فعلی رو به قبل از انقلاب متصل کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
البته ایشان قدری هم تخفیف دادند و الا باید شرایط تورمی را به دوره مادها و هخامنشیان نسبت می دانند.معدل 19/8 بی حهت نبوده
ناشناس
| France |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
قیافه رییس صندوق بین المللی پول هنگام شنیدن حرفهای آقای فرزین دیدن دارد .
سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: افرادی که لای پر قو بزرگ شده اند در سال‌هایی که این ملت در رنج جنگ تحمیلی بودند در آمریکا در پر قو می‌خوابیدند و حالا اظهار نظر می‌کنند
بله فامیل بعضی ها با سفارش رییس دانشکده میشوند و بعد هم با افتضاح اخراج میشوند.
پاسخ ها
amin
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
پس خود سردار معترف است که زندگی در آمریکا برای انسان آسایش می آورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
همت ها و باکری ها و خرازی ها رفتند و یه عده ماندند که فقط استفاده کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
تابناک این چه روش خبررسانی است خوب خبر اصلی که ظریف گفته را اول بگو بعد جواب نقدی را بزن
جناب دکتر رضائی ، بهتر است علت اصلی تورم را بیان کنید ، طفره رفتن و به میخ و نعل زدن باعث گمراهی از اتخاذ تصمیمات درست و به جا می شود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
و بگوید اون برنامه ها و شعارهایییی که موقع انتخابات می داد چی شد؟؟؟ احتمالا نخواهید گفت نگذاشتند کار کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
شما با برجام و اف ای تی اف هم مخالف بودی چگونه به خود اجازه می دهی از تورم سخن بگویی سهم خود شما در این شرایط چقدر است
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
همین که بعد از چهل سال متوجه اقتصاد تورمی شده جای شکر داره
حضرت آیت الله رفسنجانی خدایش رحمت کند
سال 1372 :کشور از تورم مزمن رنج می برد.
حضرت دکتر خاتمی سال 1376:کشور دچار بیماری اقتصادی است که ریشه آن تورم است.
جناب دکتر محمود احمدی نژاد سال 1384
با اقدامات این دولت دیگر در کشور تورم نخواهیم داشت
حضرت دکتر روحانی سال 1396 : قبول داریم که تورم مردم را از نظر معیشت در تنگنا قرادداده است.
جناب دکتر سردار محسن رضایی سال 1402
اقتصاد کشور تورمی است!!!!
با این حرفا 3 نسل زندگی‌شان تباه شد.
.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
ولی انصافا در دوران خاتمی تورم کاهش زیادی داشت
جناب نقدی لطفاً دعوا های جناحی رو در محافل خصوصی خودی ها مطرح کنید. این گوشه کنایه ها درد های ما‌ ملت را تسکین نمی دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
جناب آقای نقدی هیچکدام از آقازاده ها در آمریکا تشریف ندارند. همه ایران هستند و عاشقانه دارند با تحریمها مقابله می کنند و کمر آمریکا را خرد کرده اند. لطفاحرفهای دروغ ضد انقلاب را ترویج ندهید.تمامی آقازاده ها و مسوولین با وسایل حمل و نقل عمومی در سطح شهر تردد می کنند.و همانند مردم تغذیه می کنند.همگی در خانه های 40 متری در جنوب و مرکز شهر زندگی می کنند.
پس چرا آثار این صادرات میلیاردی به چشم بازار و ملت نمیاد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
چون بفرمایش اقتصاددان برحسته ما اقتصادما تورمی شده خوب شداقای رضائی گفت چون فکر مبکردیم بادش دررفته وتورمش خوابیده ودرحال رونق است پس چون‌ ماراازچنین کشف بزرگی مطلع کردند ایندفعه‌قطعا به ایشان رای میدهیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
حالا یک بار حقیقت را قبول کردند.لطفا تشویقش کنید که بالاخره فهمیدند.توی ذوقش نزنید
البته الان هم اقازاده ها در مملکت شیطان بزرگ و بلاد کفر لای پر قو‌می خوابند. فقط ادم ها عوض شدن قبلی ها رفتن جدید ها اومدن
بعد از ۴۴ سال، هنوز تورم قبل انقلاب رو نتونستید مهار کنید، رضایی واقعا دکترای اقتصاد داره؟
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
بله ؛ اونم با معدل ۱۹/۵
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
چطور اقتصادشون به دنیا صادر کنند حیف هست بخدا
اگر ایستاده بودید که حجاب به این وضع نمی رسید که حتی آشوب درست کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
آشوب فواحشو فقط کم داشتیم تو ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
شما را
شما را
در همه حال سفارش میکنم به پرهیز از شرب ساندیس بسیار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
امر به معروف شعورو زبان دلنشین می خواهد نه بد دهنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
مثبت و منفی ها درصد طرفداران حجاب اجباری رو مشخص میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
مگر بی بند بارها زبان عادی حالیشون هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
از نظر بعضی ها اگر کسی موهاش بیرون باشه یا آرایشی بکنه فاحشه هست در حالی که اینقدر چادر پوش و محجبه بیحیا دیدیم که از محل کار با حجاب میان
بیرون و بعد میرن در حالی که بسیار ادمهای متشخص وکم حجاب دیدیم که خانواده دار و باحیا و‌متین و انسانهای خیر و درستکار هستن
اقای نقدی لازم نیست چیزی بگی چون حرف هات هیچ جا رو به هیچ جا وصل نمیکنه.
آفرین از کجا فهمیدی ، اقتصاد کشور تورمی شده!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
ازنمره ۱۹/۷۵ که درامتحان گرفتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
عزیزم اینها تورم را با رشد اقتصادی اشتباهی می گیرند
محسن رضایی که ظاهرا اقتصاد خونده میگه اقتصاد تورمی شده و اوضاع خوب نیست از اونور اراکی از حوزه علمیه میگه دنیا انگشت به دهن اقتصاد ما مونده!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
اراکی چه میدونه اقتصاد یعنی چی !
اراکی: امروز اجانب معترفند که پیروزی اقتصادی ایران نزدیک است‌.
اولا کجا همچین اعترافی دیده اید؟
دوماً تورم بالای ۵۰ درصد،افزایش قیمت های لحظه ای افزایش نرخ اجاره بها و مایحتاج مردم و ... پیروزی اقتصادی رو تداعی میکنه؟
این بنده خدا آقای رضایی چقدر زحمت کشیده تا بدونه اقتصاد ایران تورمی است.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
متلک نگو! پایان نامه ایشان بوده که دیروز دفاع کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
ایشان پایان نامه شو خیلی وقت پیش داده الان دکترای اقتصاد با معدل ۱۹/۸۰ داره
فقط باید گفت : متاسفم !
محسن جان راست میگی؟؟؟؟ اقتصاد ایران تورمی شده؟؟؟؟ نه بابا !!!!!!!!!!
دادن اطلاعات غلط به سازمان های بین المللی طبق معمول
همان 10 سال قبل به جای گدایی از دشمن اصلاح اقتصادی را شروع کرده بودن تورم الان تک رقمی می بود و شما جناب رضایی در دولت هم نبودی و دوستان آن طیف سر کار
شما هم همین طوری هست اگر اصلاح اقتصادی را تکمیل نکنید و نیمه کاره رها کنید به سرنوشت آنان دچار می شوید
واقعاً آدم هاج و واج میمونه از برخی از این اظهارات پوچ و بی معنی. آخه آقای اراکی مگه اقتصاد با دعا و انشاا... و ماشاا.. گفتن قابل حل شدنه؟ این اظهارات بی معنی دیگه چیه که میگی؟ بسه این حرفای بی سرو ته بعد از چهل واندی سال تورم زایی بدلیل سیاست های غلط اندر غلتتون.
اقای رضایی تورم از زمان هخامنشیان شروع شده نه پهلوی...شماهم وارث ۲۵۰۰ سال تورم هستین...خخ
از عجايب دوران دهه شصتى ها بود كه روساى جمهورى چون احمدى نژاد و روحانى رو تجربه و درک كردند
شانزده سال تورم و گرانى و...
اقای دکتر رضایی جراح اقتصادی باتوجه به وضعیت خاص اقتصادی کشور و دولت اظهارنظر کند، پیشنهاد من به اقای رضایی اینست : از مردم عذر خواهی و استعفا دهد و از سیاست کنار رود
امسال انتخابات در پیش است و تجربه نشان داده است که سیاسیون مستقر عمدتا در یک سال مانده به انتخابات آنقدر جیب خود را پر میکنند که شش ماهی نیاز به چاپیدن مجدد ملت نباشد لذا بانگ کاهش تورم را از هر سمت و سویی میشنویم لذا جوجه تورم را یک ماه بعد از انتخابات پیش رو خواهیم شمرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
مهم نیست چه می کنند مهم تصمیم اکثریت مردم است که در انتخابات شرکت نمی کنند
سمت جدید آقای دکتر رضایی : گوینده اخبار اقتصادی
جمعیت :
ژاپن: ۱۴۸ میلیون
ایران: ۸۰ میلیون
تعداد زندانیان:
ژاپن:۶۳ هزار
ایران:۲۵۰ هزار
پرونده قضایی:
ژاپن:۶۳ هزار
ایران:۱۵ میلیون
تولید ناخالص داخلی
ژاپن:۵ تریلیون دلار
ایران:نیم تریلیون دلار
تعداد مدیران دولتی:
ژاپن: ۱۲ هزار نفر
ایران:۲۴۷ هزار نفر
شاخص فساد از ۱۰۰
ژاپن: ۹۱
ایران:۱۲
آیا برای درست کردن این کشور باید از کجا شروع کرد؟
مطبوعات یا آزادی بیان؟ شفافیت یا راستگویی؟ تخصص یا دلسوزی؟ واگذاری کارها به مردم یا نظارت صحیح؟
آیا اینگونه می خواهیم صدور اسلام و انقلاب کنیم؟
با شعار یا دستان خالی و تهی از عمل؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
خب شاید ژاپن داره کم کاری میکنه؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
شاخص فساد از صد
ژاپن: ۹۱
ایران: ۱۲
این آمار درست است؟ یعنی ژاپن اینقدر وضعش بد است؟
سردار نقدی: برخی در دوران رنج ملت در آمریکا لای پر قو می‌خوابیدند،.... اینکه عجیب نیست سردار برخی در این دوران در داخل کشور لای پرقو خوابیده اند و از رنج ملت هیچ نمی دانند ولی ادعاهیشان ...!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
بعضیا هم ۳-۴ سال رفتن جبهه و الان ۳۴ - ۳۵ ساله که لای پر قو هستند و ۷ پشتشون هم برخوردار شده از مواهب و نعمات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
کاشکی فقط لای پر قو بودند
پالس مثبت 4-5 روز دوام داره و اگر مردم ببینند خبری نیست دوباره سیر صعودی همه چیز شروع می شود!
سردار توانایی های شما خیلی بیشتر از چیست؟!! اگر توانایی داشتید چرا وضع اقتصاد و مملکت اینه؟!!!!
حجاب هموطنان رو نمی تونید کنترل کنید گیر دادید به حجاب توریستها و اونا رو از محل بازدید اخراج کردید؟!!!!
میرتاج‌الدینی: مجلس، دولت و مردم در برابر کشف حجاب ایستاده‌اند .... از خودت مایه بذار از طرف مردم حرف نزن.
حاجی اراکی کدوم اجنبی گفته پیروزی اقتصادی ایران نزدیکه؟؟!!! کجای این وضعیت پیروزیه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
از افعال معکوس استفاده میکنه.برو مدرسه درس بخون تا با سواد بشی
ببینید برخی به اصطلاح علما چقدر از مسائل جامعه دورند میگه پیروزی اقتصادی ایران!!!!!!
حاجی این پیروزی اقتصادی ایران رو از کی شنیدی؟!!
حاجی این پیروزی اقتصادی ایران رو از کی شنیدی؟!!
آیت‌الله محسن اراکی عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: ایران تنها قدرتی است که در صحنه مبارزه با آمریکا شناخته می‌شود. .... خوب این چه فایده ای داره و چه دستاورد مثبتی برای کشور داشته؟!
سردار رضایی بتازگی کشف کردند که اقتصاد کشور تورمی شده!
سردار با حضور شما که دکترای اقتصاد با معدل 19/5 دارید چرا باید اقتصاد تورمی باشه؟!
سردار رضایی بفرمایید تا حالا کی مانع بوده تا اقتصاد ایران ۲۰ سال به جلو کشیده شود؟!
سردار نقدی لطفا فیش حقوقی تو منتشر کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
این کامنت را دوست داشتم
دمت گرم آقای رضایی عجب کشف بزرگی کردی یک نوبل طلب شما
آقای رضائی یک نظامی شوخ طبعی هستند با تورم هم شوخی می کنند
الان ۵ ساله اینطوری شده...البته قبلا هم بود ولی نه با این شدت...الان دیگه ماهانه ..هفتگی شده..البته شما با چند سال تاخیر به این نتیجه گیری رسیدید عزیز جان.....اقتصاد الان رو به نابودی هست
چون تورم رو زود تشخیص دادید دردش استامینوفنِ، هر هشت ساعت یکی!
جناب رضایی چه بیانات دلچسبی فرمودند، احست
سابقه تورم که قبل از انقلاب آغاز شده، اقتصاد کشور را تورمی کرده است
با سلام دقیقا قبل از انقلاب در دوران حکومت طاغوت دلار ۳۲ ریال بود برای چندین دهه. تا اواخر حکومت پهلوی که ۷ تومان شد چیزی حدود دو برابر شد و بعد از انقلاب شد ده تومان بعد بیست تومان بعد صد تومان بعد …… تا زمان رییسی که به ۵۱ هزار تومان افزایش پیدا کرد.
حالا مشکل از دانشگاه محل تحصیل عقلای اقتصادی است و یا توطعه دشمن در اقتصاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
اولا 1 تومان بود اول کار دوم هم از سال 1350 همان موقع نفت آمد در بودجه و تا الان ادامه دارد و باعث تورم و افزایش ها شدن و همان ها هم بودن کمتر یا بیشتر دلار افزایش می یافت
سردار با حضور شما که دکترای اقتصاد با معدل 19/5 دارید چرا باید اقتصاد تورمی باشه؟!
چون ایشان تصمیم‌گیرنده نیستند و معاون دوووولت تصمیمات اقتصادی را میگیرند.
اراکی: امروز اجانب معترفند که پیروزی اقتصادی ایران نزدیک است
جناب اراکی عزیز مردم به این شعار ها عادت دارند چند دهه وعده سر خرمن می دهید و خو دنیا را چسبیده و آخرت را بما وعده میدهید.
سردار نقدی: برخی در دوران رنج ملت در آمریکا لای پر قو می‌خوابیدند، حالا اظهار نظر می‌کنند
منظور میر سلیم است با …………
جناب رضایی چه بیانات دلچسبی فرمودند، احست
دکتر جان زودتر می گفتی که مردم‌نمیدانیتند که کشور دارای تورم است .
اقای رضایی گفتید بورس رل درست می کنید بیش از ۳ سال است بورس منفی و سرمایه مردم بجای حفظ ارزش ذوب و بی ارزش گردیده است حاصل منفی کردن ۳ سال بورس رشد بیش از ۱۰ برابری قیمت خودرو بوده رشد بیش از ۲۰ برابری قیمت مسکن در فاز ۱۱ پردیس و پرند بوده و........
اقای محسن رضایی شما که در اقتصاد توانا هستید و معدل بالا دارید در امتحانات بورس یک کشور کارنامه اقتصادی یک کشور است بورس هر کشوری باعث ارزش پول یک کشور می شود پس چرا بیش از ۳ سال بورس منفی است و سرمایه مردم سوخته است ۳ سال پیش با ۱۰۰ میلیون تومان می شد در پردیس فاز ۱۱ یک اپارتمان ۸۵ متری خرید امروز قیمتش بین ۲و نیم تا بیش ۳ میلیارد تومان رشد کرده و در نوسان است علت این رشد منفی کردن بازار سرمایه در طی ۳ سال اخیر بود ۳ سال پیش مردم بابت خریدن هر یک سهم مخابرات ۳۰۰۰ تومان پول دادند امروز بعد گذشت ۳ سال قیمتش ۱۲۰۰ تومان است ۳ سال پیش کسانی که ۱۰۰ هزار سهم مخابرات را خریدن به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان می توانستند ۳ واحد اپارتمان در فاز ۱۱ پردیس و یا بومهن بخرند الان سرمایه شان حداقل بیش از ۶ میلیارد تومان بود ولی این کار را نکردند و به کار و تولید کشور در بورس کمک کردند الان بعد از ۳ سال سرمایه شان ۶۶ میلیون تومان است شما و دوستانتان با توجه به اینکه اقتصاد را می دانید رشد واسطه گری ها را در بازار مسکن و سکه و خودرو و ارز و.......رواج دادید وسهامداران اسیب دیدند و امروز سرمایه شان بی ارزش و صفر شده است با توجه به رشد قیمت ها ایا اقتصاد و مهار تورم اینگونه است ایا حفظ ارزش سرمایه سهامداران اینگونه بوده در دولت های قبلی و...
جنابان صاحب افاضات بدیهی و گاها تخیلی ، وضع اقتصاد و سایر ملزومات جامعه رو از زیان مردم در همین کامنت ها ببینید البته بعید میدونم ببینید یا ارده ای برای رساندن این نقطه نظرات باشه ، وقتی مردم تریبون ندارند که حرفاشون رو بزنند میان توی خیابون که میشن اغتشاشگر و بخشی از جنگ ترکیبی
و اما جناب نقدی شما ، زمانی که ملت ایران غرق در رنج بودند و عده ای لای پر قو بودند حداقل با صحبت های صد من یه غاز روی اعصاب مردم رو با تراکتور بی منطقی و چرند گویی شخم نمی زدنند
مجلس انقلابی شاسی بگیر یه کاری بکنه برای تورم :-)
چهره ناراضی همه مسیولین سابق در عکس مشهود است
آقا محسن بعد از این همه سال با دکترای اقتصاد ، اونم با معدل نوزده و خورده ای ، بعضی از اصطلاحات اولیه و ابتدایی رو می فهمه
بعد که متوجه میشه چه گلی کاشتند ، تقصیر می اندازه گردن قبل از انقلاب
اقای تابناک بنظر شما عنوان کردن « « فواحش »»» را کلمه بی ادبانه نمیدانید کسی که این کلمه را در مور دختران و زنان ملت غیور ایران بکار میبرد واقعا انسان نیست و حتی قطعا زن و بچه هم ندارد
ویک فر بی بته و بیسواد است
چرا نوشته بی ادبانه ایشان را درج گردید
لطف حذف کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
تابناک بار ها اینکار را کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
اگر غیرت می داشتید که بزک نمی کردید که جلوی نامحرم ها....
سردار نقدی
انها در پر قو بودند نه اینکه شما درد بیکاری .درد بی پولی کشیدید خدا کمکتان کند
اراکی: امروز اجانب معترفند که پیروزی اقتصادی ایران نزدیک است‌.
جناب اراکی کدوم اجانب معترفند؟؟ تو کدوم جلسه که باهاشون داشتید اعتراف کردن؟ یا اگر رسانه ای شده مستندادتش کو؟؟
کدوم پیروزی؟؟؟
سردار رضایی که در دولت نیست ودرجلسات هم شرکت نمی کند درحقیقت کاره ای نیست واقعیت را گفته شما باید اینها را از آقا مخبر بخواهید
بعضی ها از اول انقلاب تو خود ایران لای پرقو می خوابیدند که همچنان هم در حال خوابند و برای همه کس و همه چیز نسخه می پیچند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
جدی؟!!!!!!!!!پس چی شد انقلاب اسلامی ؟
سردار نقدی محترم چرا جای دور میروید، در همین ایران در حالیکه بسیاری از مردم در فقر و فلاکت بسر میبرند بسیاری در ناز و نعمت بسر می‌برند، از جمله خانواده‌های مسئولین گرانقدر.
جناب رضایی نظر خود را برای دریافت نوبل اقتصادی ارسال کنید .
در یکی از تصاویر مربوط به ارتحال امام بچه ی حدودا ۷ساله یکی از مسولان همراه پدر در صف اول نشسته است، خوش به حالت عموجان ،آینده درخشانی در انتظارت نشسته است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
مگه اصلاح طلبه؟ شاید رفت شهید شد
چرا از محسن رضایی ،تند تند مطلب می گذارید، والا اساتید مجرب و با سواد زیاد داریم، آخه کدوم حرف و نظر رضایی تا بحال راهگشای اقتصاد ایران بوده؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
دقیقا این همه استاد دانشگاه ادمهای با سواد و فرهیخته اصلا حرف اونها رو نمیزاره فقط حرفهای ادمها و مسولین بی‌کفایت ونخبه های سیاسی دولت صبح تا شب تیتر میکنن که با اعصاب مردم بازی بشه
جناب اراکی در حوزه تخصصی خوت صحبت کن یا حد اقل با یک اقتصاد دان باسواد بیطرف مشورت کن .
ایران تنها کشوری است که پیشرفت های اقتصادی رو فقط مسئولین احساس میکنند، هر چی بنده های خدا میگن ما خیلی پیشرفت کردیم مردم میگن ما که پیشرفتی نمی بینیم، مردم عزیز با چشم بصیرت و با چشمان مسلح نگاه کنید حتما می‌بینید، پیشرفت های ایران رو باید یک گروه مانند گروههای استحلال ماه با تلسکوپ های قوی رصد کنند و نتیجه رو به مردم گزارش کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
مردم ایران کورند. این همه پیشرفت در قیمت کالاها داشتیم. . واقعا این همه پیشرفت در اقتصاد را ندیدید.
اولا جناب مسول هنر کردید که با کشورهای همسایه مراودات اقتصادی داشته اید،دوما از این ۳۰ میلیاردی که صادرات داشتید در قبال اون چقدر واردات داشتید،سوما ، پول صادرادتون را توانستید به کشور وارد کنید،
مهم نیست کسی در پر قو خوابیده یا روی خاک خوابیده مهم نیست کسی آمریکا بوده یا در علی آباد کتول مهم نیست کسی در زمان جنگ به جبهه رفته یا نرقته مهم نیست ... مهم آن است که کسی که زمام امور اقتصادی کشور را در دست می گیرد علم اقتصاد را از یک دانشگاه معتبر فرا گرفته و در دنیا شناخته شده باشد و قادر به ارائه برنامه جامع برای اقتصاد کشور باشد. نه مثل رضایی که به قول آقای همتی استاد امتحانش را در اتاق کارش بگیرد و در نهایت یک مدرک دکتری با معدل 19.5 هم بگیرد.
اشکال نداره تورمی باشه متناسب با تورم حقوق زیاد کنید
وام های کارکنان. بانکها شفاف شد

عر نفر یک میلیارد

سهم مردم از بانک‌ها چیه ؟

با این پرداختی ها و ارزش گذاری وام های اینها راحت ماهی صد تومن حقوق می‌گیرند

خدا برکت بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
مردم از پول نفت سهم دارن و نه منابع داخل بانکها . تمامی بانکها یک موسسه خصوصی هستند منتها دولت بعضیها رو غصب کرده و شده دولتی / پول بانها پول مردم عادیست که کارکنان بانک زحمت نگه داری آنرا میکشند ودر قبال آن بمشتریان خدمات میدهند
حاج اراکی از خواب پاشو دیگه چقدر میخوابی دیشب احتمالا شام سنگین خوردی توی خواب داری هذیون میگی
پاشو داداش پاشو صبح شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
ساعت خواب کدخدا یک روزی حکومت عوض می کرد ولی الان ببین به چه وصعی رسیده تحریم و اقتصاد هم باز نگاه کن کشورها دارند دلار زدایی می کنند و تحریم علیه ایران آرام آرام رنگ می بازد که دوباره می خواهند برجام احیا کنند تا تحریم را دوباره اجرا کنند بعد مدت کوتاهی دوباره!!!
«سردار نقدی: برخی در دوران رنج ملت در آمریکا، لای پر قو می‌خوابیدند، حالا اظهارنظر می‌کنند»
گمان نمی کنم ملت رنجی و سختی ای را به اندازه ی امروز روز تجربه کرده باشند. بفرمایید جنابعالی و اعوان و انصار از جمله بادی گاردهایتان در چه شرایطی زندگی می کنید؟
من 5 تا پرسنل جوون مرد بین 30 تا 35 سال دارم به جرات میگم به معنای کامل افسرده هستند و با کوچکترین انتقادی اشک میریزن
نه امید به خرید ماشین
نه مسکن میتونن اجاره کنن
نه میتونن از پس مستقل شذدن توی دنیای کسب و کار بر بیان
نه میتونن ازدواج کنن
مشت نمکونه خرواره
این 5 نفر متخصص ، با حجب و حیا و درستکار درگیر ظالمان جامعه شدند
با همین فرمان پیش برویم به اینده مبهمی می رسیم بعضی ها عوض فکری کنند حمله به خودی این ان می کنند
تابناک عزیز
یک پیشنهاد دارم و آن این است که شما در یک کار پسندیده نظرات کاربران را حتی المقدور چاپ می کنید لطفا طی یک نامه رسمی از رهبر انقلاب بخواهید نظرات مردم را در مواردی که روزانه مطرح می شود را بخوانند ( حضرت امام نه تنها رادیوهای مختلف دنیا گوش را می کردند بلکه روزنامه های مختلف را هم مطالعه می کردند) ولی امروزه این اخبار در کمترین زمان ممکن در از طریق فضای مجازی و سایت ها پخش می شود. همچنین نظرات مردم را به مسولین بخصوص آنهایی که مطلبی مطرح می کنند مثل آقایان رضایی ، اراکی ، سردار نقدر و ......بررسانید مطمئا مثمر ثمر خواهد بود
حاج اراکی، اجانب متحیرند که این کشور با این منابع و نیروی جوان و موقعیت جغرافیای سیاسی چطور اقتصادش فروپاشیده
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
!اجانب صنعتی دید در این دشت
تو سایت گوگولی که بی ارزش ترین پول چهان رو سرچ می کنی می زنه ریال ایران ، احتمالا منظور استاد اراکی از پیروزی این موفقیت چشمگیره ، کسب رتیه اول
آقای دکتر محسن رضایی ! از کجا فهمیدی ، ناقلا ؟!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
تو هم برو رشته اقتصاد درس بخون تا با معدل 19.75 قبول بشی. زحمت بکش پروژه دکترای جراحی اقتصادی تحویل بده تا بفهمی که تورم توی مملکتت وجود اره.
تیم دولت شامل جناب مخبر از هیچ علم و دانش و توانمندی واقعی برخوردار نیست. مخبر باید کنار رود و الا کشور به وضعیت بسیار بدی دچار خواهد شد.
حاجی اراکی امر بهش مشتبه شده
جناب محسن رضایی باید یک دکتر اول علت بیماری را کشف کند تا بتواند آن را درمان نماید موضوع این است که شما یا توان تشخیص علت تورم و مشکلات اقتصادی را نمی توانید پیدا کنید یا اینکه صلاح در این است که علت ان را نبینید ولی در هر دو حالت مشکلی حل نخواهد شد .
اقتصاد کشور می توانست تورمی نباشد اگر مسئولی و متولی ای در کشور به معنی واقعی وجود داشت! متأسفانه کشور بحال خودش رها شده است و هیچ مدیریتی بر ارکان آن حاکم نیست و تنها شعار عده ای که ادعای مسئولیت در کشور دارند بر آن حاکم است. حتی اگر دشمن از دشمنی خود دست بکشد و تحریم ها برداشته شود بازهم اوضاع کشور رو به وخامت خواهد گذاشت. این پیش بینی نه از سر نا امیدی بلکه از منطق و نبود حرکت درست در جهت بهبود اوضاع کشور است!
وعده فرزین در دیدار با رئیس صندوق بین‌المللی پول: تورم امسال به کانال ۳۰ درصد می‌رسد.

اوه ! چقدر عالی !!!!!!!!!!!!!!!!!!
میرتاج‌الدینی: مجلس، دولت و مردم در برابر کشف حجاب ایستاده‌اند??????????????کدام مردم؟؟؟؟
نشده. کردین. دلایل تورم مشخص است. چرا بودجه نهادهای غیرمولد امنیتی و تبلیغات اسلامی و از این دست، بی حساب و کتاب افزایش دادید؟
محسن رضایی : اقتصاد کشور تورمی شده است
برای رسیدن به این نتیجه ؛ نیاز به دکترای اقتصاد با گرایش پول و معدل نوزده و نیم نیاز نبود .
جناب نقدي ، بفرماييد شما و امثال شما در حال حاضر كدام سختيها را متحمل ميشويد ؟ اجاره نشينيد ؟ حقوق قانون كار ميگيريد و دخلتان به خرجتان نميخوره ؟ ملك و املاك و باغ و باغچه نداريد ؟ درد مردم را كسي ميفهمه كه مثل ضعيفترين قشر مردم زندگي كنه ، نه اينكه همش شعار بده و مردم را به مقاومتي دعوت كنه كه اهلش نيست ،
ببينيد چقدر ما بدبختيم كه تورم ٣٠ درصد براي ما يك هدف و روياست !
این حرفا را آقای رضایی زده که ما عمل کنیم؟
پس چرا ایشون داره حقوق حل مشکلات را میگیره؟؟؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی