بازدید 8490

یک، نماینده: ۹۰ درصد مردم موافق لایحه حجاب هستند

لایحه پرمناقشه حجاب بالاخره توسط دولت تهیه شده، اما گویا به مجلس ارسال نشده است. لایحه فوق که عمدتا جریمه‌های نقدی را برای حجاب در نظر گرفته مورد انتقاد برخی اصولگرایان نیز قرار گرفته است و خواهان برخورد جدی‌تر با حجاب هستند.
کد خبر: ۱۱۷۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵ 04 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از انتخاب، مهدی سعادتی، نماینده مجلس، درباره پیگیری لایحه حجاب در مجلس گفت: موضوع حجاب یک مسئله شرعی است و از صدر اسلام تاکنون جز فرهنگ دینی مردم بوده است. تا الان که من با شما صحبت می‌کنم این لایحه هنوز به مجلس نیامده است، یک سری انتقاداتی وجود داشت که رئیس قوه قضاییه درباره اختیارات ضابطین پاسخ داد، مجلس نیز روی این مسائل حساس است و دنبال این است که به محض ارسال به مجلس پیگیری آن را با فوریت بررسی کند، اگر مشکلاتی هم باشد مردم نگران نباشند، مجلس متعلق به مردم است و نمایندگان نظرات آن‌ها را در کمیسیون‌های مختلف در نظر دارند تا اشکالات برطرف شود. کشور ما قانون دارد، اما قانون باید جامع‌تر باشد.

وی درباره جزئیات لایحه‌ی حجاب افزود: حضرت آقا یک بار فرمودند قانون اگر بد هم باشد بهتر از بی قانونی است، ذکر مصادیق نیز در قانون مهم است. لایحه حجاب هم صرفا جریمه نقدی نیست، بخشی تذکرات است، برخی محدودیت هاست که دستگاه‌های مرتبط باید نظارت کنند مانند حجاب در ادارات و دانشگاه‌ها و... بخش دیگر نیز خدمات اجتماعی است که محدودیت‌هایی در آن ذکر شده است.

وی افزود: همه عوامل باید دست به دست هم دهند، از تذکر شفاهی تا کتبی و جریمه و حتی بحث‌های تشویقی با هم باشد. نقش خانواده‌ها نیز در این بین مهم است و مردم نیز اخیرا طبق نظرسنجی‌ها نزدیک نود درصد موافق اند که این قانون اجرا شود. برهنگی در همه جا خلاف است و دهن کجی به قانون پسندیده هیچکس نیست. انشالله مجلس بتواند دور از هیجانات سیاسی در این زمینه موفق شود.

سعادتی گفت: مبنای حجاب یک امر شرعی و قدیمی در فکر و ذات و فرهنگ مردم ماست. من معتقدم که می توانیم برای این مسیر را برنامه ریزی درست و همه جانبه داشته باشیم. ما وظایف مختلف در این زمینه برای وزارتخانه‌ها تعیین کرده بودیم که الان با این لایحه امیدواریم بتوانند موفق باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۲۱۱
انتشار یافته: ۳۰
اها حتما منظورتان همان مردمی است که به شما رای ندادند و شما را قبول ندارند
نظر سنجی کنیم و الا این امار رو ایشان از کجا دراورده
طوری درصد دقیق میدهند انگار ماه ها درگیر همه‌پرسی بوده‌اند! چرا ۹۰ درصد؟! چرا 85 درصد نه؟
درصد فقر و فلاکت هم به همین دقت داری؟؟؟
هنوز هیچکس لایحه رو نخونده چجوری ۹۰ درصد موافقند
هر مسوولی از تو جیبش یک آمار در میاره الان اینترنت هست یک سایت بی طرف بگذارید آمار بگیرید
اگه بگیم رفراندم بزارید،‌میگید داری در زمین دشمن بازی میکنی!!!! با اینکه رفراندم جزو اصول قانکن اساسی هست.
نظرسنجی، آمار و یا از هر طریقی که امکانش باشه باید ثابت بشه که این آقا راست میگه و یا ما ملت؟!!!
نمیشه که بیایی و با کمال ... برای خفظ منافع شخصی و یا باندی از زبان‌ملت تصمیم بگیری.
ازکجا اماردقیق میگیرین اقای نماینده .برای مثال یک ماه ازاد کنید بعد درصد بگیرید ببینید نتیجه چی میشه حتما مثل تویوتا و206فرقی نداره امار میگیرین
انقدر که به حجاب می رسید به بدبختی مردم میرسیدیت الان وضع ما این نبود
دقیقا برعکس هست . من نمی دانم این نماینده آمار عجیب و غریبش را از کجا آورده چون تحقیقات میدانی و آمارگیری ساده از مردم دقیقا عکس آمار ایشان را نشان می دهد . اگر بعضی ها باور ندارند خودشان یک آمار ساده از مردم عادی تهیه کنند .
چرا این نود درصد در انتخاتبات شرکت نکردند که مجلس ده درصدی ، تشکیل نشه ؟!
خداوکیلی این آمار رو از کجا آوردین. مردم رو چی فرض میکنید. یه سر تو خیابون بزنید میفهمید که مردم چی میخوان. نیاز به آمارگیری هم نداره
ما خانواده واقوام مون که یک طایفه میشویم وجمعیت یک شهر رو داریم اصلا با دولت ومسولین موافق نیستبم چطوری امار گرفتی 90 درصدالان ما رو کم کنی میشوید 60درصد حالا معترضین رو کم کنید میشوید 40 درصد مخالفین رو کم کنید میشوید 30 درصد از اون 30 درصد 5 درصد هم کودکان ونوزادان هستند در کل 25 درصد خالص ومفید موافق شما هستند
سردار مهدی سعادتی نماینده بابل فقط 50 هزار رای اورده
احسنت سردار
قول میدم، منظور از 90 درصد، یعنی از خانواده و اطرافیان و دوستانش نظرخواهی کرده، نظر همون ها را به کل 80 میلیون مردم، تعمیم داده! جالب هم اینجاست که همین افراد محدود و رفیق و همفکر خودش هم 100 درصد موافق نبودند!!!
بخدا دروغ میگویید
هرچه قدر بی حجاب تر تجاوزات و انحرافات اخلاقی هم بیشتر
و این در دنیا ثابت شده هست
با اختلاط افراطی زن ومرد نامحرم جهت کار اول غیرت مرد می رود و بعد در حجاب و بقیه چیزها نمایان می شود
الکی میگه
وقتی رای گیری زیر نظر نهادهای بین المللی برای حجاب انجام گرفت بهتره در باره نظر مردم صحبت بشه.
ای که خود را نماینده می دانی با چند رای وارد مجلس شده ای که از طرف مردم حرف میزنی
احتمالا یا نمیدونه ۹۰٪ چقد میشه، یا نمیدونه مردم به کی میگن
واقعا شگفت آوره این آقا چطوری نظر 90 درصد مردم ایران رو میدونه اگر 90 درصد موافقن خوب چرا میترسین مطابق قانون اساسی رفراندوم بذارین ؟
اگر موافقان برداشتن حجاب اجباری ده درصد هستن پس چرا شما تو مجلس قانونی گذاشتین که ازشون کسب درآمد کنید؟ده درصد که خیلی ناچیزه!!!
شما بجای اینکه از حوزه رای گیری کنی یک رفراندوم در کشور برگزار کنید ونتیجه را ببینید.
۹۰ درصد مردم هم شما رو انتخاب نکردند و با حداکثر رای ۱۰ درصد مردم نماینده هستید
پس معلومه بقیه آمارهایی هم که میدین همینجوری کشکیه
پس این ده درصد دیگه به چشم نمیاد . و نیازی نیست لایحه به مجلس داده بشه و وقت محلس گرفته بشه . خودتون به زحمت نندازید . به لایحه های مهمتر رسیدگی کنید از جمله همسان سازی که 15ساله دست به دست میشه . این مهم است . وضعیت اقتصادی مردم مهم است . فرعیات مهم نیست اصل مهم است . اصل که درست شد فرعیات خوبه خود درست خواهد شد . آقای نماینده محترم . یک بازنشسته نیروهای مسلح
قبول ندارم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل