بازدید 1970

دشمنان اسلام نسبت به اسم امام (ره) حساس هستند

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) گفت: خوشبختانه تدارکات و پشتیبانی و مقدمات کار برگزاری مراسم به خوبی انجام شد و مشکل و کمبودی در این زمینه نمی بینم، این مراسم باید متفاوت تر از مراسم های قبلی به تعبیر رهبر معظم انقلاب باشد و همچنین این برنامه باید مقدمه ای برای شناخت آرمان و شخصیت و اهداف امام راحل باشد.
کد خبر: ۱۱۷۷۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰ 30 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا ،حجت الاسلام محمدعلی انصاری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) ظهر سه شنبه - ۹ خرداد ماه - در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام راحل که با حضور تولیت حرم امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات خاطرنشان کرد: خوشبختانه تدارکات و پشتیبانی و مقدمات کار برگزاری مراسم به خوبی انجام شد و بنده مشکل و کمبودی در این زمینه نمی بینم، این مراسم باید متفاوت تر از مراسم های قبلی به تعبیر رهبر معظم انقلاب باشد و همچنین این برنامه باید مقدمه ای برای شناخت آرمان و شخصیت و اهداف امام راحل باشد.

وی افزود: چه ابزاری امروز باید برای ترویج نام امام راحل به کار گرفته شود و چقدر دشمنان اسلام نسبت به اسم امام خمینی (ره) حساس هستند.

انصاری خاطر نشان کرد: ۶۰ سال پیش مبارزات امام راحل آغاز شد و اگر به اسناد آن دوران مراجعه کنیم می بینیم که خود مسئولان وقت حتی امام را نمی شناختند و می گفتند این شخص چه می گوید.

انصاری بیان کرد: از افتخارات ما است که امام خمینی (ره) که ۶۰ سال پیش مبارزه را آغاز کردند دشمنان گفتند که راه آنها تمام شده، اما ادامه یافت.

وی عنوان کرد: سلاح بزرگ و آتشین ما برای مقابله با تهدیدهای دشمنان راه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

انصاری یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که امام خمینی (ره) روح جمهوری اسلامی است و امروز اشتیاق وافری برای برگزاری مراسم سالگرد می بینیم و لازم است از شخص رئیس جمهور و وزیر کشور در این زمینه تشکر کنم.

وی اظهار کرد: از سپاه و بسیج و قرارگاه شهید فهمیده و مجموعه دولت و شهرداری نیز تهران تشکر می کنم.

انصاری در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: کمیته های سه گانه فرهنگی، امنیت و ترافیک برنامه ریزی خوبی انجام داده اند و امیدواریم مردم به راحتی و با احترام در این مراسم شرکت کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان