کدام نمادها مشمول فرآیند تعلیق اند؟

بعد از انتشار مطلبی درباره غمارگ نمادی که مدت ها است متوقف است و متاسفانه پول سهامداران بلوکه شده است، بسیاری از سهامداران این نماد در پیام هایی اعتراض خود را بیان کردند و عنوان کردند که کاش از قبل بسته شدن نماد اطلاع رسانی می کردید! هم اکنون کدام نمادها مشمول فرآیند تعلیق اند و باید مراقب بود؟
کد خبر: ۱۱۷۶۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷ 27 May 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، بعد از انتشار مطلبی درباره غمارگ نمادی که مدت ها است متوقف است و متاسفانه پول سهامداران بلوکه شده است، بسیاری از سهامداران این نماد، در پیام هایی اعتراض خود را بیان کردند و عنوان کردند که کاش قبل از تعلیق و بسته شدن نماد اطلاع رسانی می کردید!

حرف به حقی است و نبض بورس این نیاز را حس کرد که هر از چند گاهی طی مطلبی به نمادهای مشمول فرآیند تعلیق اشاره ای داشته باشد تا سرمایه گذاران دچار سرنوشت های مشابه سهامداران غمارگ و سایر نمادهایی که مدت ها است تعلیق می باشند نشوند. 

توضیح:

  • شرکت های مشمول فرآیند تعلیق: شرکت‌هایی هستند که به دلیل عدم رعایت برخی از الزامات دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار مشمول ماده ۳۹ مکرر این دستورالعمل شده اند.
  • شرکت های مشمول تحت احتیاط: شرکت‌هایی هستند که مشمول بند‌های ب و ج ماده ۱۹ مکرر ۱ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران شده اند.

کدام نمادها مشمول فرآیند تعلیق هستند؟

در بورس:

خمهر، کسرام، بالبر، آبادا، دزهراوی، شپدیس، دسبحان، ثشاهد، شستا

نمادهایی مشمول فرآیند تعلیق | مراقب این نمادها باشید!

در فرابورس:

ثعمرا، میهن، دتولید، کی بی سی، دی

نمادهایی مشمول فرآیند تعلیق | مراقب این نمادها باشید!

 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار