بازدید 2342

برخی به هر مناسبتی لذت می‌برند مسئولان را تخریب کنند

امام جمعه موقت تهران هدف اصلی دشمن را نبود حاکمیت دین در ایران دانست و گفت: دشمن آرزوی ایران بدون دین و اسلام را به گور می‌برد.
کد خبر: ۱۱۷۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ 19 May 2023

به گزارش فارس؛ سید احمد خاتمی در یادواره ۱۰۰ شهید پاسدار تویسرکان در مصلی امام خمینی(ره) مجالس اهل بیت(ع) و شهدا را هدفمند، فاخر و ارزشمند دانست و اظهار کرد: ویژگی شهیدان این است که خونشان در هر زمان می‌جوشد و پیامی نو را برای جامعه دارد.

وی نظام اسلامی ایران و تثبیت آن را حاصل فداکاری و خون‌ پاک شهدا خواند و افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست چراکه فرهنگ ایثار و شهادت با نام و یاد این عزیزان در بین نسل‌های انقلاب نشر پیدا می‌کند.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۴ سال با خون شهدا آبیاری شده است ادامه داد: اگر شهیدانی چون شهید عینعلی نبودند، ایران هم نبود؛ صدام سودای تصرف سه روزه تهران را داشت و هزاران توطئه دیگر اما همه فتنه‌های دشمن یکی پس از دیگری با عنایت خداوند و رهبری ولایت فقیه خنثی شد و ایران اسلامی سرفراز باقی ماند.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی شهیدان در حفظ و تداوم انقلاب گفت: نابودی انقلاب و نظام هدف دشمنان بود و هر بار هم زمانی را برای براندازی تعیین می‌کردند اما ۴۴ سال است در حال خمیازه کشیدن هستند و با عنایت خداوند و وحدت ملت تا ابد در حسرت این آرزو خواهند ماند.

خاتمی هدف اصلی دشمن را نبود حاکمیت دین در ایران اسلامی دانست و تاکید کرد: جرم ملت ایران از نگاه دشمنان ایستادگی بر پای علم اسلام است، آنها از اول انقلاب هر توطئه‌ای ‌که برای نابودی انقلاب می‌شد، به کار بستند اما به فضل خدا ناکام ماندند.

وی به انجام ۶ کودتا علیه ایران بعد از جنگ تحمیلی با اتحاد آمریکا، انگلیس و فرانسه که خطرناک‌ترین آن کودتای نقاب بود اشاره کرد و افزود: خدا حافظ این انقلاب است و نمونه آن را می‌توان در شکست دشمن در اتفاق طبس به عنوان نمونه‌ای از امداد الهی دی‌.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه مادامی که یار خداوند باشیم خداوند ما را یاری می‌کند در ادامه گریزی به فتنه ۸۸ و حماسه مردم در ۹ دی علیه فتنه زد و گفت: فتنه ۸۸ دقیقا فتنه براندازی و مقابل ولایت بود بر همین اساس مردم در حماسه ۹ دی شعار «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» را سر دادند.

وی با بیان اینکه از توطئه سال ۹۸ و مسئله بنزین از جمله فتنه‌های تقابل با نظام بود و آخرین فتنه هم اغتشاشات سال گذشته است افزود: دشمنان به بازی‌خورده‌هایشان گفته بودند، یک هفته در خیابان بمانید نظام رفته است، اتاق فکر و فرماندهی این فتنه در آمریکا، انگلیس و اسرائیل بود و عوامل آن هم منافقین بودند که ۱۷ هزار ایرانی را ترور کردند.

خاتمی اضافه کرد: قرآن‌سوزی یعنی مقابله کردن با دین، چادر از سر زن مسلمان کشیدن کار رضاخانی است، سوزاندن پرچم مزین به نام الله و الله اکبر یعنی سوزاندن یک ملت و شعارنویسی‌ها و همه و همه به واسطه پول آمریکا بود که در اغتشاشات سال گذشته انجام شد.

وی با بیان اینکه برخی هنوز اغتشاشات سال گذشته را اعتراض می‌خوانند گفت: شما که کعبه آمالاتان فرانسه است هیچ وقت دیدید در اعتراضات انجیل را آتش بزنند یا به کلیسا حمله کنند در حالی که اغتشاشگران پلیس‌کشی کردند و شهید علی‌وردی را محاصره کردند و از او خواستند به رهبری توهین کند، این جوان برومند قبول نکرد و او را شهید کردند، آیا نام این رفتارها را اعتراض می‌گذارند؟.

وی با اشاره به اینکه تعداد اغتشاشگران طبق تحقق می‌گویم کمتر از نیم درصد مردم بودند گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بود بر دهان اغتشاشگران.

خاتمی بیان کرد: این سلسله توطئه‌ها برای براندازی نظام بود که دشمنان بحمدالله و به برکت خون پاک شهیدان ناکام ماندند، امیدواریم پایان این خون‌های پاک ظهور امام زمان(عج) باشد.

وی با بیان اینکه باید در میدان باشیم چراکه توطئه دشمنان تمامی ندارد افزود: با سرمایه اعتماد به خداوند که ملت دارند دشمنان هرگز موفق نخواهند شد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به ترفند تئوریسین‌های اغتشاشات گفت: این‌ها می‌گویند ملت ایران در انتخابات شرکت نمی‌کنند! دروغگویی هم حدی دارد، ملت ایران به واسطه دینمداری، علاقه به نظام و وطن با شرکت باشکوه در انتخابات مانند گذشته مشتی محکم بر دهان دشمنان می‌زنند.

وی به نقش اساسی فرامین رهبری در خنثی کردن توطئه های دشمنان پرداخت و تصریح کرد: همراهی با ولایت بیمه‌کننده و تضمین‌کننده امنیت کشور بوده و خواهد بود.

خاتمی خواستار بصیرت‌افزایی در بین مردم شد و خاطرنشان کرد: با بصیرت دشمن و برنامه‌های آن را بشناسید، حواسمان باشد که دشمن چه کسی را حمایت می‌کند و چه کسی را تخریب، فریب نخوریم.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه اغواگری شیطانی حدی دارد چراکه برخی به هر مناسبتی لذت می‌برند مسوولان را تخریب کنند و خدمات را نادیده بگیرند گفت: مشکلات و گرفتاری‌ها وجود دارد و باید رفع شود اما حواسمان باشد توطئه‌گری دشمن هم هست و باید مراقب بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر