بازدید 3580

همه کارهای مالی‌ات را به سوپر اپلیکیشن آپ بسپار

«آپ» یا اپلیکیشن آسان‌پرداخت، یکی از آن دسته سوپراپلیکیشن‌های مالی است که با تنوع شگفت‌انگیز خدمات خود توانسته تبدیل به یکی از مدعیان کلیدی نرم افزارهای این حوزه باشد. آپ که با خدماتی مثل امکان کارت به کارت، پرداخت قبض و خرید شارژ وارد عرضه اپ‌های مالی شده بود، امروزه با گسترش فعالیت‌هایش، یک نرم‌افزار همه‌کاره برای امور مالی در گوشی تلفن همراه شماست. 
کد خبر: ۱۱۷۴۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶ 11 May 2023

همه کارهای مالی‌ات را به سوپر اپلیکیشن آپ بسپار

در این نوشته تلاش می‌کنیم اشاره‌ای به مجموعه گسترده خدمات آپ داشته باشیم و نشان دهیم چگونه همه کاربران ایرانی با هر نوع گوشی هوشمند اندروید یا ios می‌توانند آپ را نصب کنند.

چگونه با آپ و یک تلفن همراه، همه کارهای مالی خود را انجام دهیم؟

خرید لوازم سفر با آپ: همه اقلامی که برای یک سفر نیاز دارید را می‌توانید با اپلیکیشن آپ خریداری کنید؛ مثل خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس و رزرو هتل‌ و اقامتگاه. 

پرداخت قبض‌ها با آپ: تنها با اسکن شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض‌ها به کمک دوربین تلفن همراه، هر نوع قبضی را می‌توانید پرداخت کنید: تلفن همراه، تلفن ثابت، آب، گاز، ‎برق، مالیات و عوارض شهرداری. 

خرید سیم کارت، شارژ و بسته اینترنت با آپ: خرید شارژ و بسته‌های اینترنت از هر کدام از اپراتورهای فعال در شبکه ارتباطی ایران به کمک آپ امکان‌پذیر است. اما قابلیت جدید آپ، امکان خرید سیم‌کارت‌های اعتباری ترکیه است. 

جابه‌جایی‌های پولی با آپ: نرم‌افزار آسان پرداخت (آپ) کارت به کارت از مبدا ۳۳ بانک و موسسه مالی و اعتباری را پوشش می‌دهد. اما این پایه‌ای‌ترین خدمتی است که از سوپراپلیکیشن آپ انتظار داریم! با آپ می‌توانید تک تک کارت‌های خود را در سامانه شاپرک احراز هویت کرده، موجودی کارت و موجودی حساب‌های خود را کنترل کنید. همچنین آپ یک کیف پول ویژه خود دارد که با آن می‌توانید به طور مستقیم اقدام به انواع پرداخت‌های الکترونیکی و یا خرید سرویس و کالا از سامانه‌هایی مثل اسنپ بکنید.

خدمات پزشکی با آپ: پس از تجربه شیوع کرونا، استفاده از خدمات آنلاین پزشکی و یا دریافت نوبت برای انجام امور پزشکی در خانه گسترش پیدا کرد. آپ، بسته کاملی از خدمات آنلاین پزشکی و درمانی را برای کاربرانش در نظر گرفته است. خدماتی مثل دریافت مشاوره پزشکی و روانشناسی آنلاین، سفارش دارو به صورت اینترنتی، انجام آزمایش‌های پزشکی و امور پرستاری در خانه توسط اپلیکیشن آسان پرداخت در دسترس شماست.

مدیریت چک‌های صیادی با آپ: چک‌های صیادی به همراه امنیت و دقتی که با خود آورده است، چند فرایند ثبت اینترنتی را نیز الزامی کرده است. اپ آسان‌پرداخت، امکان مدیریت امور مربوط به چک‌های صیادی مثل ثبت، استعلام و انتقال را در خود گردآورده است.

پرداخت هزینه حمل و نقل عمومی با آپ: اگر با مترو، اتوبوس و تاکسی رفت و آمد می‌کنید، کار شارژ بلیط مترو و اتوبوس خود را به آپ بسپارید. علاوه بر این کرایه تاکسی را هم می‌توانید با اسکن بارکد موجود در تاکسی‌ها انجام دهید و نگران پول خرد نباشید.

خرید هر نوع بیمه با آپ: به کمک اپلیکیشن آب می‌توانید هر نوع بیمه‌ای را برای خانه یا خودروی خود انتخاب و خریداری کنید. بیمه شخص ثالث خودرو، بیمه مسافرتی، آتش‌سوزی خانه یا محل کار و بیمه حوادث از جمله خدمات بیمه‌ای است که می‌توانید با گزینه‌های متعدد از اپ آپ خریداری کنید. 

نیکوکاری با آپ: اگر قصد کمک به موسسه‌های خیریه دارای مجوز و فعال در حوزه‌های حمایتی و درمانی مختلف را دارید، می‌توانید به کمک آپ و در چند دقیقه، هر مبلغی را به نهادهای خیریه پرداخت کنید. 

پرداخت بدون کارت بانکی با آپ: فرض کنید کارت‌هایتان را جاگذاشته‌اید و باید از یک فروشگاه خرید کنید. آپ در حال توسعه شبکه «تله‌‌پرداز» است. در این خدمت نوین، بدون نیاز به کارت بانکی و تنها به کمک تلفن همراه و اپلیکیشن آپ می‌توانید از پایانه‌های فروشگاهی خرید کنید.

کارهای خودرویی با آپ: تقریبا همه امور مالی پیرامون خودرو را به زودی با آپ می‌توانید انجام دهید. مثل؛ استعلام خلافی و پرداخت جریمه خودرو، پرداخت عوارض آزادراه خودرو، پرداخت عوارض سالیانه خودرو، پرداخت بدهی طرح ترافیک، پرداخت بدهی پارک حاشیه‌ای. 

کارهای بورسی با آپ: برای انجام معاملات بورسی آنلاین، نیاز به احراز هویت در سامانه سجام وجود دارد. با آپ می‌توانید کار احراز هویت در سامانه سجام را بدون آنکه نیاز باشد فرایند پیچیده اداری طی کنید یا به جای خاصی مراجعه کنید انجام دهید. همچنین می‌توانید امور مربوط به سهام عدالت را رسیدگی کنید و یا در صندوق‌های سرمایه‌گذاری معتبر، سرمایه‌گذاری کنید.

خدمات قوه قضائیه با آپ: آپ در همکاری و تعامل با قوه قضائیه چندین خدمت قضایی آنلاین را در خدمات خود گنجانده است. از ثبت نام و احراز هویت سامانه ثنا گرفته تا نوبت‌دهی دفاتر قضائی، پرداخت قبوض ثبت اسناد و املاک یا تعزیرات حکومتی.

تفریح و سرگرمی با آپ: آپ به فکر سرگرمی و اوقات فراغت کاربرانش هم هست. شما با آپ می‌توانید بلیت سینما بخرید، آنلاین فیلم و سریال ببینید و یا اشتراک فیلیمو دریافت کنید. 

خرید آنلاین با آپ: دوست دارید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار یا از سوپرمارکت‌های مختلف آنلاین خرید کنید؟ آپ به فکر این هم بوده و خرید اینترنتی سوپرمارکتی را هم برای شما فراهم کرده است.

در آخر اینکه پس از هر پرداختی که در آپ انجام می‌دهید می‌توانید با تکان دادن گوشی خود، امتیاز بگیرید. 

آپ را بدون نگرانی از اندروید یا ios بودن گوشی خود نصب کنید

اگر سیستم عامل گوشی ما اندروید است، بدون دغدغه آپ را نصب کنید و از آن لذت ببرید. اما شاید دارندگان گوشی‌های تلفن همراه آیفون بگویند، نصب یک نرم‌افزار ایرانی مثل آپ، از اپ‌استور رسمی اپل ممکن نیست. این درست است؛ اما راه حل این مشکل هم وجود دارد. سیبچه یک بازارچه اپلیکیشن‌های ایرانی مخصوص سیستم عامل ios است که توانسته مشکل دارندگان گوشی‌های شرکت اپل را برطرف کند. کافی است اشتراک سیبچه را دریافت کنید و بدون دردسر و مشکل، اپ‌های ایرانی مثل آپ برای ایفون را نصب و از آنها استفاده کنید. سیبچه پل میان شما و امکانات چشمگیر اپلیکیشن آپ است. 

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

سلب مسئولیت: این محتوا تبلیغاتی است و تحریریه تابناک مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار