بازدید 3361
۱

آخرین وضعیت مدت خدمت سربازی در کشور

سازمان وظیفه عمومی فراجا مدت زمان فعلی خدمت سربازی در مناطق بومی و غیربومی را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۷۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷ 08 May 2023

به گزارش تابناک، ایسنا نوشت: مدتی است که برخی خبرهای تایید نشده و عمدتا شایعه از احتمال تغییر مدت خدمت سربازی حکایت دارد، خبرهایی که عمدتا در پادگان‌ها و میان سربازان مطرح شده و هرازچندگاهی نیز به فضای رسانه‌ای کشور کشیده می‌شود. شایعاتی که گاه سبب می‌شود برخی از مشمولان وارد غیبت از سربازی هم شده و بعضا دچار مشکلاتی در بهره‌مندی از خدمات و تسهیلات دوران سربازی شوند.

در همین راستا نیز سازمان وظیفه عمومی فراجا توضیحاتی را درباره مدت خدمت سربازی ارائه کرده است. بر این اساس مدت خدمت سربازی برای کارکنان وظیفه بومی در مناطق عادی ۲۴ ماه، مناطق غیر درگیر، عملیاتی، محروم و بد آب و هوا ۲۱ ماه و امنیتی درگیر ۱۷ ماه است.

همچنین مدت خدمت سربازی برای کارکنان وظیفه غیربومی در مناطق عادی ۲۱ ماه، در مناطق غیر درگیر، عملیاتی، محروم و بد آب و هوا ۱۸ ماه و مناطق امنیتی درگیر ۱۷ ماه است. مدت خدمت سربازی برای مشمولان مامور به دستگاه های دولتی غیرنظامی یا همان سربازان امریه نیز در تمامی مناطق ۲۴ ماه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زمان ما سربازی 18 ماه بود و به خاطر مدرک دکتری هم 3 ماه کم کردند شد 15 ماه. ما چون امریه وزارت علوم بودیم نزدیک 4 سال خدمت کردیم تا کارت پایان خدمت را دادند. 6 سال بعد موقع تبدیل وضعیت به رسمی ازمایشی کارمند وزارت علوم گیر داده بود که سربازی 24 ماهه چرا روی کارت پایان خدمت شما زده 15 ماه و اینو من قبول ندارم. هرچی می گفتیم چیو قبول نداری یعنی میگی کارت جعلیه خوب استعلام بگیر. می گفت نه سربازی 24 ماهه تو چرا 15 ماه رفتی. کم رفتی. هرچی بهش می گفتیم بابا ستاد کل کارت پایان خدمت صادر کرده به تو چه ربطی داره اخه. می گفت نه کم رفتی. اخرشم نفهمیدیم چی شد قبول کرد کوتاه بیاد د
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست