بازدید 3638

وزارت ورزش کشف حجاب زنان در ماراتن شیراز را محکوم کرد

کد خبر: ۱۱۷۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱ 07 May 2023

در پی اتفاقات رخ داده ناهنجار در مسابقات استقامت فارس، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با تقبیح این رخداد از رسیدگی فوری به این مساله خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مریم کاظمی‌پور درباره حاشیه سازی رخ داده از سوی عده‌ای در خلال برگزاری مسابقات دوی استقامت فارس اظهار کرد: بر اساس گزارشهای دریافتی از برگزارکنندگان این رویداد، تمهیدات لازم برای برگزاری این مسابقات از جمله ساعت مجزای برگزاری رقابتهای آقایان و بانوان و همچنین مسیرهای جداگانه اندیشیده شده بود اما در پایان این مسابقه، رفتار هنجارشکنانه برخی افراد که بدون ثبت نام و بدون داشتن شماره خودشان را به مسیر برگزاری مسابقه رسانده بودند، تصاویر ناهنجاری را ایجاد کرد.

وی در پایان افزود: وزارت ورزش و جوانان این رفتارها را تقبیح می‌کند و اجازه نمی‌دهیم کسی بخواهد به اسم ورزش به عادی‌سازی رفتارهایی بپردازد که با ارزشهای جامعه اسلامی و اعتقادات مردم ایران سازگاری ندارد. به هیچ عنوان توسعه ورزش با چنین رفتارهایی مورد تایید نیست و نمی‌گذاریم کسی چنین تصاویر نامربوطی را از ورزش کشور نهادینه کند. بر همین اساس ضمن تقبیح این اتفاق، به طور قطع جزییات و عوامل دخیل در این رخداد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار