۱۰ خبر مهم بورس امروز شنبه ۱۶ اردیبهشت

چندروز گذشته خبر‌های بسیاری در رسانه‌ها منتشر شد که این اخبار می‌توانند بر روی بورس امروز تاثیرگذار باشند. ده خبر شاید تاثیرات بیشتری را بر روی بورس داشته و برای سهامداران حائز اهمیت باشند.
کد خبر: ۱۱۷۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹ 06 May 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، روزهای گذشته اخبار زیادی پیرامون مسائل اقتصادی، سیاسی و البته بورسی منتشر شد که قطعا می‌توانستند بر روی روند بورس امروز به هر حال تاثیرگذار باشند، اما به نظر این ده خبر تاثیر بیشتری بر روی روند بورس امروز داشته باشند؛

۱- مدیرعامل فرابورس: یک شرکت_پروژه توسط زیر مجموعه ملی مس به تازگی در فرابورس پذیرش شده که به زودی پذیره‌نویسی آن انجام می‌شود.
۲- افزایش قیمت شیر_خام به ۱۵هزار تومان به ستاد تنظیم بازار رفت/ احتمال افزایش ۳۰ درصدی قیمت محصولات لبنی
۳- هزینه هر برگ اوراق وام مسکن (تسه) نسبت به حدود دو هفته قبل روندی کاهشی داشته و متاهل‌های ساکن تهران برای اخذ این وام باید حدود ۸۶ میلیون تومان پرداخت کنند.
۴- پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصاد مجلس در خصوص عرضه خودرو در بورس کالا گفت: هیچ مشکلی برای عرضه خودرو در بورس کالا نیست و هیچ مشکل قانونی وجود ندارد. در حال حاضر هر خودروسازی اعلام آمادگی کند عرضه در بورس انجام می‌شود.
۵- کاهش ۰/۰۷ درصدی نرخ بهره بین بانکی در انتهای هفته گذشته و رسیدن آن به ۲۳/۵۵%
۶- دریافت مجوز افزایش ۳۳ درصد در نرخ فروش محصولات (تخم مرغ خوراکی) نماد سیمرغ 
۷- گروه خودروسازی سایپا در خصوص اخبار منتشره در رسانه‌ها مبنی‌بر صادرات محصولات این شرکت به روسیه اعلام‌کرد: با عنایت به تحولات اخیر روسیه و کمبود عرضه خودرو در آن کشور، قرارداد صادرات خودرو‌های شاهین، کوئیک و ساینا در بازار‌های روسیه و بلاروس به‌میزان ۴۵ هزار دستگاه و طی سه سال منعقد شد.
۸- ادامه تعلیق تمام نماد‌های سرمایه‌گذاری‌های استانی سهام عدالت تا ۳۱ خردادماه
۹- خبر خوب برای نماد‌های زراعتی: با تصویب مجلس اراضی با کاربری کشاورزی مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شوند
۱۰- مهم برای گروه قند و شکر: قیمت خرید تضمینی چغندرقند اعلام شد: هر کیلوگرم چغندرقند بین ۲۷ تا ۲۸ هزار ریال، قیمت شکر هم متناسب با قیمت تضمینی چغندرقند به زودی تعیین خواهد شد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست