بازدید 29283
سه هزار و سیصد و چهل و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

واکنش فرمانده سپاه قدس به «تحرکات» جمهوری آذربایجان/اعلام آمادگی برجامی ایران برای پذیرش «متن مورد توافق سال‌ گذشته» / رحیمی: هیات رئیسه مجلس، نمایندگان دریافت‌کننده خودرو را معرفی کند / اژه ای: بدون تردید امروز پشت اتفاقات مربوط به حجاب دشمن ایستاده است

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ورود کمیسیون اصل ۹۰ به ماجرای واگذاری خودرو به نمایندگان مجلس / بهادری جهرمی: امضای سند همکاری ایران و سوریه، شیرینی پیروزی مقاومت است / حمله تند میرسلیم به «عوام‌فریبی و توقع‌آفرینی» دولت در لایحه واردات خودرو‌های مستعمل/ واکنش عجیب ایده‌پرداز فروش قشم و کیش به «برکناری» خود/ اسرائیل: ایران برای پنج بمب هسته‌ای اورانیوم کافی دارد و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۷۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲ 04 May 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

از ۸ دانشجوی بازداشتی دانشکده، ۷ دانشجو با سهمیه ایثارگران بودند
ابراهیم متقی رییس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: اگر سیاستگذاری کنیم که نه خودمان بفهمیم چه کار می‌کنیم و نه مردم بفهمند، راه به جایی نمی‌بریم. رییس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت از ۸ دانشجوی بازداشتی دانشکده، ۷ دانشجو با سهمیه ایثارگری بودند.

مهمترین بخش‌های سخنرانی امروز ابراهیم متقی رییس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در فرهنگسرای رسانه به این شرح است:
- در حوادث سال ۱۴۰۱، هشت دانشجو در دانشکده ما، دستگیر شدند. پیگیری کردم ۷ دانشجو مربوط به سهمیه ایثارگران بودند. پدر‌های آن‌ها جانباز و شیمیایی و سپاهی بودند.
- چرا این وضعیت شکل گرفته؟ در سخت افزار به بازدارندگی رسیده ایم، اما در قالب‌های نرم افزاری و ادراکی به بازدارندگی نرسیده ایم.

امام جمعه رشت در جشنواره تئاتر کودک ایثار: از تمام خواهرانی که اینجا حجاب را رعایت نکرده‌اند، بیزارم
آیت‌الله فلاحتی امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در استان گیلان در اختتامیه جشنواره تئاتر کودک ایثار در رشت گفت: از تمام دخترانی که اینجا حجاب را رعایت نکرده‌اند، بیزارم. سومین جشنواره ملی تئاتر کودک نوجوان و عروسکی ایثار، که از ۱۱ الی ۱۴ اردیبهشت ماه جاری با حضور ۱۵ گروه منتخب از استان‌های کرمانشاه، گیلان، ایلام، مرکزی، همدان، بوشهر و تهران در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و عروسکی در شهر‌های رشت، لاهیجان، آستانه‌اشرفیه، رودسر، لنگرود، فومن، صومعه سرا برگزار شده بود با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. این مراسم به صورت زنده از شبکه باران پخش می‌شد.

اژه ای: بدون تردید امروز پشت اتفاقات مربوط به حجاب دشمن ایستاده است
رئیس قوه قضائیه گفت: با علم و آگاهی می‌گویم که بدون تردید امروز پشت اتفاقات مربوط به حجاب دشمن ایستاده است. حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه گفت: دزدی، سرقت، اختلاس و ترک فعل ناهنجاری اجتماعی هستند، اما رعایت‌ نکردن عفاف و حجاب هم ناهنجاری اجتماعی است. رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: با علم و آگاهی، کاری انجام شده است. می‌گویم که بدون تردید امروز پشت این مسائل (اتفاقات مربوط به حجاب) دشمن ایستاده است. اژه‌ای افزود: بارها به دستگاه‌ها و سیستم اطلاعات سپاه گفته و در جلسات تصویب شده که عوامل پشت پرده این اتفاقات و اینهایی را که با بیرون و ضد انقلاب در تماسند و کار شبکه ای می‌کنند و اهداف دیگری پشت این قضیه دارند، شناسایی کنید و به قوه قضائیه تحویل دهید. دادستان ما هم به عنوان مدعی‌العموم موظف است که کمک کند و باید آنها را به اشد مجازات برسانیم.

جلوگیری از برگزاری همایش اتحادیه کانون‌های وکلای دادگستری به دلیل استفاده از کروات
جویجری نائب رییس کانون وکلای استان خوزستان با اشاره به جلوگیری از برگزاری مراسم افتتاحیه همایش اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران در اهواز گفت: نیروی حراست محل برگزاری مراسم درخواست کرد که وکلا کروات نزنند و به همین دلیل از برگزاری مراسم افتتاحیه همایش جلوگیری کردند. اسماعیل جویجری اظهار کرد: نیروی حراست تالار گیت بوستان وابسته به سازمان آب و برق خوزستان که محل برگزاری مراسم افتتاحیه این همایش بود، خواستار این بودند که وکلا کروات خود را باز کنند و به همین جهت از برگزاری مراسم افتتاحیه جلوگیری کردند. وی افزود: بعد از این جلوگیری، محل برگزاری همایش را تغییر دادیم و همایش در محل دیگری ادامه پیدا گرد. نائب رییس کانون وکلای دادگستری استان خوزستان با ابراز ناراضایتی از این اقدام گفت: متاسفانه هم به مهمانان ما بی‌حرمتی شد و به جامعه وکلا اهانت شد. در این همایش ما مهمانان ویژه‌ای از سراسر کشور دعوت کرده بودیم، اما با خواسته غیرقانونی مواجه شدیم.

اسرائیل: ایران برای پنج بمب هسته‌ای اورانیوم کافی دارد
«یوآو گالانت» وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در لفاظی ضد ایرانی جدید خود پنجشنبه (چهارم مه) مدعی شد ایران مواد شکافت‌پذیر کافی برای پنج بمب اتمی را جمع‌آوری کرده است. او در حین سفر خود به آتن، در گفت‌وگو با وزیر دفاع یونان مدعی شد: اشتباه نکنید--ایران با یک بمب راضی نخواهد شد. ایران تاکنون مواد غنی‌شده تا ۲۰ و ۶۰ درصد را برای پنج بمب به دست آورده است. وی در ادامه این ادعاها گفت: پیشرفت ایران و غنی‌سازی تا ۹۰ درصد اشتباه بزرگی از سوی ایران خواهد بود که می‌تواند منطقه را شعله‌ور کند. گالانت در بخش دیگری از ادعاهایش گفت: اسرائیل به ایران اجازه نخواهد داد به تلاش برای ایجاد پایگاه نظامی در سوریه ادامه دهد.

واکنش فرمانده سپاه قدس به «تحرکات» جمهوری آذربایجان
سردار قاآنی در بخشی  از سخنان خود در جمع طلاب قم پاسخ به این که موضع ایران در قبال تحرکات آذربایجان چیست، اظهار داشت: نگران آذربایجان نباشید و اوضاع تحت رصد است و اتفاق خاصی نخواهد افتاد. /ایرنا

واکنش عجیب ایده‌پرداز فروش قشم و کیش به «برکناری» خود
سید سجاد پادام، مدیرکل برکنار شده وزارت کار توئیت انتقادی تند و عجیبی در واکنش به خبر «برکناری» خود منتشر کرد. سجاد پادام، مدیرکل «برکنار» شده بیمه وزارت کار نوشت:‌ما که رفتیم، اما شما صداقت را، صراحت را، شفافیت را و اصلاحات را دوست نداشتید. در چند روز گذشته اظهارات او درباره فروش قشم و کیش جنجال‌ساز شده بود که سرانجام به برکناری‌اش منجر شد.

اعلام آمادگی برجامی ایران برای پذیرش «متن مورد توافق سال‌ گذشته»
مهر نوشت: مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران گفت: ایران همچنان از احیای توافق هسته‌ای استقبال می‌کند و متن مورد توافق سال گذشته، قابل قبول است. مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره‌کننده ایران برای لغو تحریم‌ها که با هیأت همراه رئیس‌جمهور به سوریه سفر کرده است، به بیان دیدگاه درباره مسائل مختلف از جمله سفر رئیس‌جمهور ایران به سوریه و پرونده مذاکرات لغو تحریم پرداخت. محمد مرندی درباره سفر رئیس‌جمهور کشورمان به سوریه و پیامد‌های این سفر به المیادین گفت: سفر رئیس جمهور ایران به سوریه تأثیر زیادی بر روابط نظامی بین دو کشور خواهد داشت و سوریه در نتیجه پیامد‌های این سفر خواهد توانست از مرز‌های دریایی، زمینی و هوایی خود محافظت کند. وی با اشاره به مذاکرات لغو تحریم افزود: ایران همچنان از احیای توافق هسته‌ای استقبال می‌کند و متن مورد توافق سال گذشته، قابل قبول است. وی ادامه داد: واشنگتن اراده سیاسی برای امضای توافقنامه را ندارد، زیرا بایدن می‌ترسد که او توافقنامه را امضا و رقیبش در انتخابات از آن علیه او استفاده کند. مرندی همچنین تصریح کرد: روابط ایران با روسیه و چین بسیار توسعه یافته است و روابط تهران با کشور‌های آمریکای جنوبی نیز گسترش زیادی داشته است.

حمله تند میرسلیم به «عوام‌فریبی و توقع‌آفرینی» دولت در لایحه واردات خودرو‌های مستعمل
سیدمصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس نوشت: در حالی که خیابان‌های شهر‌های کشور انباشته از سواری شده و نتیجه آن ازدحام و راهبندان و تشدید آلودگی هواست، چاره در اصلاح و تقویت ترابری عمومی است. چرا با تقدیم لایحه دو فوریتی برای تجویز واردات خودرو‌های مستعمل عوام فریبی و توقع آفرینی می‌شود؟

سردار قاآنی: پیش‌بینی رهبر انقلاب درباره رژیم صهیونیستی بر زمین نخواهد ماند
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که پیش بینی ۲۵ ساله رهبر معظم انقلاب درخصوص نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی بر زمین نخواهد ماند، گفت: اسرائیل در حال حاضر به نقطه‌ای از ذلت رسیده که دور تا دور خود را سیم و رادار قرار داده تا کسی وارد حریم او نشود. سردار اسماعیل قاآنی در مجمع عمومی نمایندگان طلاب در سالن جلسات جامعه مدرسین اظهار داشت: دو واژه «مقاومت» و «بسیج» از واژه‌های فراموش شده‌ای بود که انقلاب اسلامی آنان را احیا کرد. وی ابراز داشت: مقاومت جزو موضوع‌های زیرساختی برای مسلمانان است که با وجود چنین ویژگی می‌توانند کار را به اتمام برسانند؛ بدون آن یا در بین راه، خسته شده و یا مسیر را تغییر می‌دهند. فرمانده سپاه قدس خاطرنشان کرد: امام راحل بعد از انقلاب اسلامی مسیر عزت و سربلندی جامعه اسلامی را مشخص کردند که باید برای دفاع از ارزش‌های خود بایستیم و مقاومت کنیم.

بهادری جهرمی: امضای سند همکاری ایران و سوریه، شیرینی پیروزی مقاومت است
سخنگوی دولت گفت: امضای ۱۵ سند همکاری بین ایران و سوریه، شیرینی پیروزی مقاومت است و دست بیگانگان را از منطقه دورتر می‌کند. علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «‏دیپلماسی اقتصادی، در امتداد پیروزی در میدان است. فصل مقاومت به فصل سازندگی رسیده است؛ امضای ۱۵ سند همکاری بین ایران و سوریه، شیرینی پیروزی مقاومت است و دست بیگانگان را از منطقه دورتر می‌کند.»


رحیمی: هیات رئیسه مجلس، نمایندگان دریافت‌کننده خودرو را معرفی کند
رحیمی جهان آبادی از هیات رئیسه مجلس خواستار اعلام اسامی همه نمایندگان دریافت کننده خودرو شاسی بلند بدون‌ نوبت و به نرخ کارخانه شد. جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس در مطلبی در صفحه توییتر خود ‏از هیات رئیسه مجلس و بازرسی ریاست جمهوری درخواست کرد اسامی همه نمایندگان یا مسئولان دریافت کننده خودرو شاسی بلند (بدون‌نوبت و به نرخ کارخانه) را اعلام کنند. این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که هیات رئیسه مجلس در راستای شفافیت این اسامی را منتشر کند.

عصبانیت رهبر القاعده از توافق ایران و عربستان؛ این شکست از شیعیان است
در ویدئوی جدیدی که توسط القاعده منتشر شد، خالد بطرفی رهبر شاخه یمن، احیای روابط دیپلماتیک بین ایران و عربستان سعودی را محکوم کرد. به گزارش میدل ایست مانیتور، بطرفی توافق تهران-ریاض و همچنین مذاکرات سعودی با انصارالله را مصداق شکست در مقابل شیعیان دانست و آن را محکوم کرد. او همچنین به امارات متحده عربی نیز بابت حمایتش از جدایی‌طلبان جنوب یمن تاخت؛ پس از اینکه القاعده یمن در پایان سال گذشته قلمرو قابل توجهی را در پایگاه جنوبی خود در استان ابین از دست داد.

ورود کمیسیون اصل ۹۰ به ماجرای واگذاری خودرو به نمایندگان مجلس
یک عضو کمیسیون اصل ۹۰ از ورود این کمیسیون به موضوع واگذاری خودو را به نمایندگان مجلس خبر داد. یک عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایرنا گفت: کمیسیون اصل ۹۰ به ماجرای واگذاری خود را به نمایندگان ورود پیدا کرده است. وی افزود: پرونده خودرو‌های شاسی بلند داده شده به نمایندگان در کمیسیون اصل ۹۰ مفتوح است و ما در حال بررسی موضوع هستیم. نتایج کار متعاقباً اعلام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰۷
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲۰۰
جناب اژه ای شما که فرد روشن فکری هستید نسل عوض شده از آمار دانشگاه حقوق از ۸ نفر هفت نفر از سهمیه ایثارگران بوده چرا دشمن .!!!!
بپذیریم نسل جدید طور دیگه ای فکر میکنه نه مثل نسل من وشما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
چرا سید سجاد پادام برکنار شد؟
بجز اینکه هشدار داده بود برای وضعیت حقوق بازنشستگان؟.
آزادی بیان چقدر در کشور ما موج می زند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
نسل جدید بابت حرف زدن خاص اش ؛ حقوق نجومی نمیگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
عصر اطلاعات است و بسادگی نمیشود به افکار شکل داد
ناشناس
| Romania |
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
مرندی ،جلیلی، باقری و ... نخبه هاتون همینا بودند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
دشمن...دشمن!!!! این دشمن الآن کدام ناول و پیشرفت را نشانه گرفته است؟ دینداری مردم ؟؟کار؟ شغل ؟و توسعه کشور؟؟؟عدم مهاجرت نخبگان..؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
حالا چون اون 7 نفر مثه شما و همفکر شما بودن به این نتیجه رسیدی که نسل جوان طور دیگه ای فکر میکنند و حتما همشون مثه اونائی بودن که در پی براندازی بودن !!! پس اون نسل جوونی که محکم پای نظام و ایستادن و تو راهپیمائی و مراسمان مذهبی حضور دارن به نظر شما چه طور فکر میکنند !! دست از توهم بردارید اینکه عده ای طور دیگه فکر کنند چیز عجیبی نیست همه جای دنیا این اتفاق داره می افته چرا تو ایران همه فکر میکنند طور دیگه ای است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
جناب قاضی القضات می شود بفرمائید پشت پرده مسائلی که جلوی ازدواج جوانان را بسته است چه کسی قرار دارد دوست هست یا دشمن
دولت بی تخصص. کوته فکر. بی سواد.شایدم قشم و کیش و خوزستان را فروخته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
جوش نزن شیرت میخشکه. فروش کشور فقط از اصلاح طلبهایی مثل خاتمی برپیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
وقتی نیروهای متخصصی که ۱۰ یا ۲۰ سال دیگر میتوانستند کار کنند اجباری بازنشست کردند حالا افتادن به چه کنم چه کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
اونم از همین قماشه مثلا فکر کردی دیگه کسی برا خاتمی تره خورد می کنه
ناشناس
| Romania |
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
۲۳:۰۸
اصولگراها و اصلاح طلبان از یه قماشند و تو نگران ساندیست باش
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
هنوز نفهمیدی 20 سالی میشه خاتمی رفته کنار و همه ماهی گیری ترال و پتروشیمی و ماینر و ... در همین سالها به چینی ها داده شده ؟حق استفاده خزر هم به روس ها ! شما جوش نزن یه وقت ساندیس نپره تو گلوت
حجاب را ولش کن
بچسب به ۷۵ شاسی بلند که توسط نمایندگان انقلابی دریافت شده
البته در برابر ثروت کشور ۷۵ شاسی بلند چیزی نیست
ولی نماینده ای که تعهد و صداقت نداشته باشه ممکنه فردا روزی جزایر کشور را هم به فروش برساند و به مردم دردغ بگوید که نفروختیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
آقای قاضی القضات
شما به پرونده اخذ شاسی بلندای دریافتی از دولت توسط نمایندگان انقلابی جهادی میدانی رسیدگی کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
آن نماینده هم بابت نشر دروغ علیه وزیر صمت که گفت واگذاری ماشین توسط ایشان بوده آن هم برای استیضاح برخورد شود
ذکر چند نکته در مورد اعلام بیزاری ایشون خالی از لطف نیست،
اول اینکه شما بیشتر بخاطر حفظ جایگاهتون هست که اینجوری با ترس و لرز اینارو گفتی، وگرنه یه مبلغ دینی دلسوز و راستگو هرگز از کسی بیزار نمیشه،
دوم اینکه این خواهرای مخالف حجاب اصلا نیازی به لطف و مرحمت شما ندارن که بخواید دوسشون داشته باشید یا بیزار باشید
سوم اینکه قطعا اونا هم همچین حسی نسبت به شما با این حرفتون پیدا کردن،
امیدی به بهبود اوضاع در مملکتی که
دولت آن رشوه می دهد و
مجلس آن رشوه می گیرد
وآب از آب تکون نمی خورد نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
شما بعد اختلاس های نجومی و دکل های ناپدید و قرارداد چین وچوب حراج به دارایی دولت و ... حالا میخوای این قضیه پیش پا افتاده که پول خورد هم نیست رو کش بدی؟؟؟؟؟؟؟
مافیای خودرو
نمیدونم چرا هر عکس العملی که در مورد خودرو از آقای میرسلیم میبینم این کلمات میاد تو ذهنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
چیزی که باعث پر شدن خیابانها از ماشین شده بنزین ارزان است که مردم می بینند اگر برای کوچکترین کاری از ماشین استفاده نکنند بنزین مجانی را از دست دادن وگرنه در دیگر در کشورها تعداد ماشین ها بسیار بیشتر است فقط بخاطر گران بودن بنزین کم استفاده میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
اقای میرسلیم نگران خودروی کارکرده وارداتی هستی اونها را با خودرو کارکرده داخلی جایگزین کن بهترین راه حل
جناب اژه ای
شما زحمت بکش کلیه ماشین های شاسی بلندی که بعضی نمایندگان انعام گرفته اند تا وزیر صمت دولت انقلابی استیضاح نشود پس بگیر و به صندوق بیت المال برگردان ما ملت ایران قول مردانه می دهیم که مشکل حجاب را در کف خیابان بصورت مسالمت آمیز حل کنیم و اجازه سوء استفاده به دشمن هم نمی دهیم .فقط بشرطی که ماشین های شاسی بلند دریافت شده توسط بعضی از نمایندگان مجلس انقلابی !!!! را به صندوق بیت المال برگردانید.
پاسخ ها
parvaneh
| Poland |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
چطور اولش همه شما مسئولین منکر شدید و نماینده افشا کننده را تهدید کردید به داداگاه معرفی کردید به هیات نظارت مجلس معرفی کردید.
ولی حالا که نتوانستید فساد را پنهان کنید زبان باز کردید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
همچنین ماجرای استخدام یک دختر محجبه دهه هشتادی توسط مادر محجبه در شورای شهر با فیش حقوقی 33 میلیونی که فکر کردید از ذهن مردم پاک شده به تاریخ پیوسته رو پیگیری کنید
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
شاسی بلند به اندازه قطره ای در دریاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
!!!!!فقط ماشین ها را به بیت المال برگرداند
برخورد قضایی با نمایندگان متخلف چه می شود ؟؟؟
در همین چند ماه برای جُرمهای بسیار کمتر ، احکام سنگین صادر شده است .
اعلام آمادگی برجامی ایران برای پذیرش «متن مورد توافق سال‌گذشته»........ لطفا بیایید ......خواهش میکنم .....بعد از آنپهمه حمله ناجوانمردانه به برجام و مانع تراشی........ حالا التماس میکنند تا آن چیزی را احبا کنند که آرزوی مرگش را داشتند.......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
افرادی مثل ذوالنوری و نمایندگانی که برجام را در مجلس آتش زدند و جلیلی و مرندی و دوستانشان حالا بیایند جواب خیانتهای خودشان را بدهند
به التماس افتاده اید و از این ببعد باید امتیازات باز هم بیشتر بدهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
بازهم مذاکره و در نهایت هیچ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
گویا همین آدمی که گفته حاضریم برگردیم با اومدن بهار فهمیده رمستان سخت اروپا رو از پا در نیاورده!!!
حسن روحانی:برجام توافق شده بود و فقط منتظر امضای طرفین بود که
مجلس با مصوبه ای بی ربط مانع از آن شد. حالا بروید دست ظریف و روحانی را ببوسید که چه خدمت بزرگی می خواستند بکنند ولی نگذاشتید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
هر چند از روحانی و دار و دستش دل خوشی ندارم، ولی خداییش در مساله برجام و بعدش جنگ اقتصادی و در انتها، کرونا، واقعا مظلوم واقع شد. همه چیز رو خراب کردند و سختی ها رو به مردم تحمیل کردن که روحانی رو خراب کنن، ولی غافل از اینکه چیزهایی که خراب کردید گریبانگیر دولت بعدی شد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
برای اصولگراها فقط منافع شخصی و حزبی مهم است خودشون میدونستن که برجام به نفع معیشت مردم است ولی برای اینکه به اسم ظریف و روحانی تموم نشه نذاشتن امضا بشه حالا همه جور باجی میدن که امضا بشه
اقاي اژه اي شما قاضي القضات كشور هستيد لطفا به گرفتن خودرو نمايندگان مجلس وارد شويد اگر واقعا با فساد مبارزه ميكنيد و براتون اطلاح طلب و اصولگرا مهن نيست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
این خواسته همه مردم است و مردم
به دقت این مسئله رو زیرنظر دارن تا ببینن بررسی میشه یا ماله کشیده میشه
اینا که میگفتن دروغه. وزیر صمت هم که با رگهای برامده گردن می گفت دروغه. پس چی شد الان؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
فاطمی امین گفت : حتی یک شاسی بلند هم دروغ است !!!؟؟؟

الان چطوری خجالت و شرم و حیا میکند ؟؟

تا در چشم خانواده خودش با این دروغ بزرگ نگاه کند ؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
یعنی خانواده اونی که تو باستی هیلز و لواسان و فرمانیه داره خوش میگذرونه نمیدونه این پول از کجا میاد؟ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
رشوه دهنده و رشوه گیرنده باید به اشد مجازات محکوم شوند .

قُبح فسادهای مالی ریخته شده بین مسئولین متاسفانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
اون شاسی بلندها واقعاً داده شده، اما نه توسط فاطمی امین و برای جلوگیری از استیضاحش. در انتهای دولت قبل این شاسی بلندها به 75 نماینده جهادی و انقلابی داده شده و ربطی به فاطمی امین نداشت. این افشاگری یک حرکت هوشمندانه بود برای قربانی کردن فاطمی امین.
اذربایجان چه تحرکاتی کرده؟ شما مانور می ذارید به سفارت حمله می کنید به نماینده حمله می کنیدو صدها حرکت کثیف دیگر
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
هر دو طرف مشكل سازند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
همینکه میخواد ارتباط ایران به اروپا را قطع کنه جرم بزرگیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
پنج تا جمله گفتی شش تا دروغ توش بود....!!!خیلی مهارت میخواد
نادری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
ببخشید من اشتباهی مثبت زدم قطعا نظر استیاه هست و علیف در آینده متنبه خواهد شد
درود بر تابناک و یاران باوفایش

اولا الان چندوقتیه که کندی اینترنت حتی به سایت وزین تابناک هم سرایت کرده


دوما بنده نه سیاسی هستم نه تندرو.بنده یک ایرانیم و عاشق وطن.

آقای مسئول لطفا اگر میتونی کاری بکنی بفرما.وگرنه کاسه و کوزهتو جمع کن برو بزار یکی دیگه بیاد یکی کارکن


واله بلا خسته شدیم خسته.میفمید یا نه؟


آخه ما انسانیم و آزاد آفریده شدیم و حق زندگی داریم
خوب همون سال گذشته توافق را قبول می کردید و منتظر زمستان سخت نمی شدید و این همه مردم فلک زده را هم در تنگناه قرار نمی دادید
اجازه ندادید که ظریف و تیمش قضیه را فیصله دهند آخرش هم به کمتر از آن رضایت دادید
حالا فهمیدید این کاره نبوده و نیستید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
می خواستن دردانه های مرندی و مهدوی کنی قهرمان این قضیه بشن که خدا هم جای حق نشسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
آیا با افرادی که سینه چاک می دادند و وامصیبتا می گفتند برای امضا برجام به دلیل این خسارت بزرگی که ملت و کشور ایران زده شد ، بازخواست می شود ؟؟؟؟؟

قطعاً که نه !؟
چقدر راحته هر کار اشتباهی که می کنیم بگیم دشمن پشت این مسئله است ، از فردا من هم هر کاری می کنم میگم دشمن
مقصر اصلی برجام نافرجام، آمریکا است که در اردیبهشت ۹۷ و در دوران ریاست جمهوری ترامپ کاملا غیر قانونی و بر خلاف قوانین بین المللی از آن خارج شد و علت چه بود؟
علت پیشرفت، خودکفایی و اقتداری است که در سایه استقلال سیاسی در طی تقریبا نیم قرن اخیر در زمینه فن آوری و تکنولوژی های نو از صنعت دفاعی گرفته تا پزشکی و .... نصیب کشور شده و اگر تحریم های ظالمانه و غیر قانونی آمریکا نبود، کشور این پتانسیل بالقوه را دارد که در مدت زمان کوتاهی به قدرت نوظهور منطقه تبدیل شود بنابراین با رذالت سیاسی، ابزار تحریم و تهدید رو کردند تا به خیال خودشان علاوه بر در مضیقه قرار دادن مردم، مسیر پیشرفت و ترقی کشور را کند کنند ولی باید بدانند که چنین اقدامات خصومت آمیزی فقط و فقط باعث بیزاری ملت های منطقه از آنها خواهد شد و اگر به این سیاست های غلط ادامه دهند ملت های منطقه بر علیه آنها بلند خواهند شد و جایی در منطقه نخواهند داشت و باید به آب های سرزمینی خود برگردند.
چرا آمریکا از هزاران کیلومتر آن طرف تر وارد خاورمیانه شده و میان کشورهای منطقه تفرقه ایجاد می کند؟ آیا نه صرفا تنها به این دلیل است که خاورمیانه مرکز نفت و گاز دنیا و هزار و یک ثروت خدادادی دیگر است؟ پس با تسلط بر خاورمیانه علاوه بر غارت نفت و گاز، قادر خواهند بود رقبای تجاری شان از قبیل چین و ... را کنترل کنند بنابراین با پیشرفت، خودکفایی و استقلال سیاسی کشورهای منطقه مشکل دارند و هر کشوری را که مسیر پیشرفت و خودکفایی را در پیش بگیرد سعی می کنند که به ناحق و با ابزار تحریم و تهدید مهار کنند، سیاستی که غلط اندر غلط، ضد حقوق بشری، ضد علم و دانش بشری است و فرقی هم نمی کند در آمریکا چه کسی رئیس جمهور باشد؟ ترامپ باشد، بوش باشد، کلینتون باشد یا بایدن باشد.
ما هم باید تا زمانی که آنها چنین سیاست غلطی را در پیش گرفته اند نگاهمان را از غرب، بیشتر به کشورهای همسایه و کشورهای قدرتمند آسیا و آمریکای جنوبی از قبیل چین، هند و برزیل و ... معطوف سازیم، شاید که سر عقل آمدند و قدرت تصمیم گیرنده ایران بزرگ در تحولات جهانی را بپذیرند و به جای بهانه تراشی های بی مورد مسیر گفتگوهای معقول و منطقی را در پیش گیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
این متن خبر ۲۰:۳۰ رو از کجا آوردی؟
ناشناس
| Austria |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
مشخص است که نگارنده محترم این متن با الفبای روابط بین الملل هم آشنا نیست.
در روابط بین الملل زور و قدرت حرف اول و آخر را می زند. کسی به دنبال حق و باطل نیست. همه کشورها به دنبال منافع خود هستند. برخی منافع ملی و برخی هم منافع گروه حاکم بر کشور
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
معلومه مرجعی بجز تلویزیون نداری
دشمن افراد به ظاهر دو.ست نما هستند که خودرو شاسی بدون نوبت می گیرند و پنهان کاری می کنند ضربه ای که اینها می زنند کدام دشمن می تواند بزند . دست دشمن را باید بوسید چون متوجه دشمنی آن هستیم . اما افراد به ظاهر دوست را چکار کنیم
هر نماینده ا ی که خودرو گرفته باید اخراج بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
این حداقل رفتار برای مبارزه با فساد است .
آیا می شود؟؟؟؟
مگر دادستان کشور نماینده را تحدید نکرده بود ؟پس مجازاتی برای مجرمان دجود ندارد؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
اینجا تهدید درسته. تحدید معنای دیگری داره
حالا با ابراز بيزاري باعث هم شدين كسي محجبه شود يا فقط آنها را از حجاب بيزار نموديد ،
تا دیروز قضیه شاسی بلندها از بیخ و بن تکذیب می شد امروز همه پیگیر اسامی شدن! این است معجزه شبکه های اجتماعی
آقا خواهش می کنم آقای میرسلیم را ببرید دکتر نشان دهید خیلی حالش بد شده نگذارید تنها بماند از ما گفتن معلوم نیست با اجنه و از ما بهترین ها ارتباط دارد یا درجه تبش بالا است .
تا دیر نشده از طریق سامانه دکتر دکتر وقت بگیرید
تا دیروز که میگفتید هیچ نماینده ایی خودرو شاسی بلند نگرفته امروز همه تون میگید اسامی رو بگید و معرفی کنید یعنی میخواید رسیدگی کنید. خب چرا اول تکذیب میکنید اعتماد مردم رو خراب میکنید بعدش که لو میره کاسه چه کنم چه کنم دست میگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
ربطی نداره الان رئیسی گفته هم شاسی گرفتین هم وزیر رو بیرون کردین من هم لیست میدم آبروتون بره.
حالا داریم به آمریکا و اروپا التماس میکنیم که شرایط سال گذشته آنها را می پذیریم . حالا که معلوم شد وضعیت بقدری خراب هست که حتی بفکر فروش خاک کشور هستند . متاسفانه سیاست بلد نیستیم و همیشه در دقایق آخر بعد از اتمام توان گل می خوریم .
خیالتان راحت ، بعد از اتفاقات سال گذشته کشور ، همه دنیا فهمیدند که میان دولت و مردم ایران فرسنگ ها فاصله افتاده و از همین موقعیت بهره برداری میکنند . احیای برجام حتی با شرایط آنها دیگر غیر ممکن و محال هست .
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران گفت: ایران همچنان از احیای توافق هسته‌ای استقبال می‌کند و متن مورد توافق سال گذشته، قابل قبول است.
عزیزم، پس‌زمسنان سرد اروپا چه شد؟ آیا اسم اینکار فرصت سوزی نیست؟ ای کاش از اشتباهات گذشته عبرت میگرفتید، قبل از اینکه مایه عبرت دیگران شوید!!!!
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
Winter is coming....

الان که از زمستان سخت خبری نشد افتاد به التماس نرم؟ این همون آقای مرندی نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
اون موقع بخاطر زمستان سرد بود الان دیگه هوا گرم شده و آقایان صلاح دیدن با شرایط سال قبل قبول کنن
۷ دانشجو بازداشت شده از سهمیه ایثارگری استفاده کرده اند !

پس میتوان به اینا لقب " اغتشاشگرای ایثارگر " داد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
جالب بود
رئیسی سوریه را رها کن
یک فکری به حال ما کن
بعله من شخصاً صبح به صبح تلفنی با دشمن تماس می گیرم ببینم چی دستور میده!!!!! خداوند همه بیماران را شفا دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
نه اون شب هاست که میشینی پای ماهواره دستور ها رو می گیری
فکر هم می کنی اخبار گوش میدی گیری!
آقای اژه ای گفتتد پشت اتفاقات مربوط به حجاب دشمن ایستاده.از ایشان سوال می کنم پشت اتفاق مربوط به گرانی و تورم و بی ارزش شدن پول و فروختن کشور به بیگانگان چه کسی و یا چه کسانی ایستاده
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
دوستان
ایول بروید و هرچه زودتر توافق کنید
انقدر به خاطر برجامی که اتش زدید التماس نکنید یه کم غرور داشته باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
غرور؟؟؟ اگر غرور داشتند پول ملی لگد مال نبود. بس کن از غرور حرف نزن. غرور تو چشم کارگر و معلم بدبخت ببین
سید سجاد پادام، مدیرکل برکنار شده وزارت کار : ما که رفتیم، اما شما صداقت را، صراحت را، شفافیت را و اصلاحات را دوست نداشتید.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خیلی عجیبه برکناری بهترین هدیه برای شما بود اگر من بجای مدیران بالادستی بودم اول بخاطر کارهای که نکردی توبیخ و جریمه ات میکردم و سپس حقوقهای ناحقی که در این سالها گرفتی را از حلقومت بیرون می کشیدم !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
آقا کمی یواش تر، یعنی با برکناری ایشون مشکل صندوقهای بیمه حل شد؟ کسی که ایشون رو برکنار کرده بفرماید که پیشنهاد بهتری دارد ؟ شاید حرف ایشون جالب نبود ولی ورشکستگی صندوقهای بیمه جدیست و مسئول آن دولت و نظام است!
آقای مرندی همان نبود که می گفت اروپایی ها زمستان شود التماس می کنند؟ زمستان که خبری نشد ولی ظاهرا در بهار این تیم ایران است که دارد همان را که پارسال با دست پس زده بودند با پا پیش می کشند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
چرا
خودشه
خود خودشه
هیچ بویی از سیاست نبرده و داره نون سیاست رو میخوره توی وزارت خارجه
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
سلام گفته زمستان نگفته کدام زمستان چرا شما عجله میکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
هزینه حرفها و تصمیمات نسنجیده مسئولینی امثال مرندی رو چه کسی میده؟
میرسلیم مصداق کامل مافیای خودرو است. آلودگی هوا به خاطر حضور ماشین های فرسوده ایرانی ۳۰ تا ۵۰ ساله است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
میرسلیم مصداق کامل انسان عصر حجر
احسانم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
با اون پسر منافق و جاسوس چرا از مجلس اخراج نمیشه میرسلیم؟
کارسختی نیست اگه اراده کنند
خانم ها با پوشش اختیاری ؛ خواهران و دختران من و شما هستند که از سیاست های من و شما و بی کفایتی من و شما در مدیریت ها خسته شده اند و هیچ ربطی با دشمن ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
دشمن اینجا دشمن آنجا دشمن همه جا
یادمه در مدرسه یک عده بچه همیشه خرابکاری میکردند و بعد مینداختن کردن بقیه
۱-ادبیات امام جمعه رشت در جایگاه یک روحانی که داعیه هدایت مردم را دارد نیست ایشان به جای جذب حداکثری ، دفع حداکثری می‌کند، ضمناّ مردم هم دوستدار شما نیستند و از رفتار و گفتار شما ، ابراز برایت می‌نمایند
۲-اقای قا آنی رژیم اشغالگر به دفعات مواضع سپاه را بمباران و نظامیان ما را شهید و سلاح و ادوات جنگی را منهدم می‌کند و اکنون سفارت آنها در ۲۰ کیلومتری ما و با پیمان‌های متعدد ایران را محاصره کرده است آیا هنوز هم برتری از آن ماست
وقتی کشورهای عربی یک یک با آنها پیمان صلح می‌بندند آیا الویت ایران نباید رسیدگی به وضع مردم خود که تا خرخره در فشار های اقتصادی و معیشتی فرو رفته اند باشدایا مردم با مداخله نظامی در سوریه فلسطین و یمن و عراق و افغانستان موفقند
بهتر نیست با مراجعه با آرا مردم یک برای برای همیشه تکلیف این جنگهای بی دلیل که مخارج سرسام آور آنها کشور را به ورطه نابودی کشانده معلوم گردد
آقای قاآنی نابودی رژیم اشغالگر را به مردم همان دیار بسپارید و به فکر جوانانی باشید که به خاطر فقر اقتصادی و فضای بسته سیاسی مجبور به مهاجرت و پناهندگی به دیگر کشور ها شده اند .نابودی اسرائیل مشکلات ما را حل نخواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
ممنون همه آنچه باید گفته میشد را بطور خلاصه گفتی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
چه عجب تابناک نظر یک هموطن مخالف سیاستهای رسمی را منتشر کرد به فال نیک بگیریم بیش باد
من کاری به حقیقت ماجرای خودروهای دریافتی نمایندگان ندارم.
من می گویم نماینده ای که رای خود را به یک خودروی شاسی بلند یا کوتاه بفروشد، صلاحیت نشستن روی صندلی مجلس و نمایندگی ملت را ندارد.
نمیخواهم اسمش را هم رشوه بگذارم .
دیگر صلاحیت نمایندگی ندارد
خودش خواسته صندلی سبز نمایندگی را با صندلی خودروی شاسی بلندش عوض کند.
پس عوض کند ناراحتی هم ندارد
اگر ثابت شود کسی اینکار را کرده ، حق ندارد وارد مجلس شود.
اما
اگر ثابت شود فلان نماینده دروغ گفته و تهمت زده که نماینده ها خودرو گرفته اند!
پس آن نماینده به این دلی صلاحیت نمایندگی ندارد

یکی از این دو
راه سومی ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
چرا دارد
الان رئیسی گفته هم شاسی گرفتین هم وزیر رو بیرون کردین من هم لیست میدم آبروتون بره.

چرا دارد
هم بیگدلی رو فرستادن دادگاه هم دارن تهدید به افشای اسامی می کنند
khakhs
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
نمایندهای که رای خود رابه یک شاسی بلند بفروشد فردا در فروش کیش وقشم وخوزستان ووطن اولین قدم را بر خواهد داشت
آمادگی اعلام برجامی ....... حسنی مکتب نمیرفت وقتی میرفت جمعه میرفت آمریکا ماهها قبل اعلام کرد برجام از نظر ما تمام شده است .... به امید آن بودید که اروپا پیت نفت بدست دنبال ما راه برود اما ............... واقعا چرا در تمامی موضوعات بین المللی ایران فدای روسیه میشود ؟؟؟؟
نماینده های مجلس این ارزش رو دارن که حداقل یه خودرو داخلی رو بدون قرعه کشی دریافت کنند. نباید سخت گرفت. زحمتی که برای حل مشکلات و مسایل کشور میکش رو نباید نادیده گرفت!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
خیلی زحمت میشکن واقعا خدا خیرشون بده روز به روز داره فقر زیاد میشه گرونی زیاد میشه تورم زیاد میشه مشکلات کشور ز یاد میشه کنم
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
دوستانی که منفی دادن متوجه این طنز نشدن
بیحجابی کار دشمن.گرانی کار دشمن.فقر وفساد کاردشمن.بیکاری وتورم کاردشمن.سقوط ارزش پول ملی کاردشمن.رانتخواری ودزدی کاردشمن.دروغگویی وریا وتظاهر کار دشمن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
فقط مستعان کار ما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
فقط حجاب کار ما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
نکنه خود ما دشمن هستیم و خبر نداریم
ننگ بر الهام علیف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
ادب داشته باش گستاخ محترم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
شما را
شما را
سفارش میکنم به رعایت ادب و پرهیز از شرب بیش از حد ساندیس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
ننگ بر الهام نتانیاهوف پادوی اسراییل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
این پیامها 80 درصدشان از طرف ارمنی هاست و ایران براشون مهم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
بهتره میگفتی الهام علی اف جا پای صدام گذاشته و از عاقبت رفتار و کردارش خبر ندارد
ناشناس
| Japan |
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
علیف مشکل ساز است
بهادری جهرمی چرا کام مردم ایران هیچوقت شیرین نمیشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
جوابش سادست خدا حال هیچ قومی را دگرگون نخواهد کرد تا زمانی که خود آن قوم حالشان را تغییر دهند(آیه 11 سوره رعد)
برای من جای سوال هستش که چرا عدم رعایت حجاب برخی بانوان رو به دشمن منتسب می کنند.
یعنی هیچ امکانی نداره که بانویی خودش بصورت مستقل تشخیص و تصمیم گرفته باشه که حجاب نداشته باشه؟!!!
مردمی که مثل نظام فکر نمی کنند، حتما عامل بیگانه و هزار یک تهمت دیگه هستند؟!!!

هرچند بیشتر بنظر میاد پررنگ کردن حجاب فقط برای پوشاندن ضعف هاشون و دیگر مشکلات عمیق کشور هستش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
بله ٬ قطعا امکان داره بانویی بصورت مستقل تشخیص داده و تصمیم گرفته حجاب نداشته باشه.
خیر٬ لزوما هر کسی مثل نظام فکر میکنه عامل بیگانه نیست
اما هم میهن گرامی( اگر افتخار هم میهن بودن را داریم) آیا برایت جای سوال نیست کشور یا جریانی که سرنگونی این نظام رو در سر داره روی موج بی حجابی سوار نشده و بنزین روی این آتش نریزه و ایضا هیچکسی رو هم در داخل به این سمت ترغیب نکنه؟
این آقای مرندی چطور روش می شه حرف بزنه و اظهار نظرکنه . هرکسی جای این بود از نفس کشیدنش هم خجالت می کشید . تبریک به خانواده اش .....
جناب میرسلیم متوسط تعداد خودرو به جمعیت در دنیا تقریبا دوبرابر کشور ما هست. داشتن خودرو شخصی یک بحث است و استفاده از وسایل نقلیه عمومی چیز دیگر. درضمن فقط در شهرهای بزرگ کمی وسایل حمل ونقل عمومی وجود دارد که آن هم کافی نیست، شهرهای کوچک و روستاها برای دسترسی به امکانات شهری و تهیه مایحتاج از شهر و ... نیاز به وسیله شخصی دارند، تهیه امکانات حمل و نقل عمومی برای این نقاط با شرایط فعلی تقریبا غیر ممکن هست، آلودگی هوا هم حاصل تولیدات بی کیفیت خودروسازهای داخلی است. ماشین های روز اروپا با چند سال کار هم قابل مقایسه با تولیدات صفر کیلومتر داخلی نیست و همه این را میدانند، عوامفریبی نکنید و به شعور مردم احترام بگذارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
اخه از جایی خبر نداره ، هنوز نمی دونه پسرش جطوری آزاد شده !!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
اگر میرسلیم راست میگوید فوری تعطیلی این دو کارخانه را پیگیری کند !!!درد ایشان چیز دیگری است
مرندی تو هر کشور دیگه ای بود تا حالا اعدامش میکردن به امید زمستان سخت اروپا نگذاشت توافق صورت بگیره بعد از اعتراضات داخلی،تورم افسار گسیخته زمستان گذشته و فضاحت کمبود گاز در دومین دارنده گاز جهان دوباره فیلش یاد هندوستان کرده که بیایید همان توافقی که ما نپذیرفتیم و ترک مذاکره کردیم را ببندیم حتما بقبه هم کشک هستن که بگویند اطاعت جناب مرندی
امضای سند همکاری ایران و سوریه، شیرینی پیروزی مقاومت است..... دو کشوری که تحریمند و مشکلات اقتصادی فراوان دارند بجز مسائل امنیتی چه همکاریی می توانند داشته باشند فراتر از آنچه تاکنون بوده؟!!!!!!!!!
آقای بیزار :-)
شما فیش حقوقت رو منتشر کن
ایران و سوریه تاکنون چه مانعی برای همکاری داشته اند که حالا امضای همکاری شده حلاوت پیروزی؟
پاسخ ها
امیر
| United States of America |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
حتما انتظار داشتن سوریه با ایرانقطع رابطه کنه که الان اینقدر شاد هستن!
همه کشورها و ملتها برای دفاع از ارزش‌های خود می ایستند ولی این به معنای درگیریشان با دنیا نیست.
۶ کلاس
۶ کلاس
دمشق رو رها کن فکری به حال ما کن
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
اینقدر نگو شش کلاس مگر از تاجیکستان پکن و دمشق دوکترا نگرفته ما زیر یک لیسانس زا.... پس کار طرف را ساده نگیر
مرندی همان است که با وعده زمستان سخت برای اروپا مانع توفق برجام شد و حالا تحقیرانه همان توافق را قبول دارد. خسارتها به کشور چه کسی جبران خواهد کرد؟
برای پیشبینی نمیگن برزمین نمی ماند برای دستور اینرا می گویند!
جمعیت شل حجاب ها رو به فزونی نهاده است و خبری از دوربین های بدون خطا هم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
شما خودته محکم بگیر تو کار دیگران هم دخالت نکن
گرفتن خودرو شاسی بلند توسط نمایندگان هم کار همین دشمنان خیالی است وگرنه نمایندگان بیچاره گناهی ندارندفقط چند صدمیلیون ناقابل سود کرده اند.!
متاسفانه شرایط به گونه ای شده که یک نیروی حراست برای پوشش مردم تعیین تکلیف می کند و کسی نیست باهش برخورد کنه!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
خنده دار بوده یک نیروی حراست در مقابل صد تا وکیل
تازه پیروز هم شده
حالا مقدار قانون مند بودن مملکت رو متوجه شدیم
شوهرم دو ماهه تصادف کرده تو رختخوابه. اولین چیزی که وقتی از اتاق عمل درآومد گفت لعنت به ایران خودرو. نه جاده درست داریم نه ماشین درست. خدا می دونه توی اون یه هفته ای که در ای سی یو بودم چیا دیدم. اگه خدا باشه صدای همین مریضا رو بشنوه کافیه.
حاجی حجاب رو نمی دونم ولی قطعا پشت مخالفت داخلی با برجام دشمن ایستاده بود که شرایط را به بینجا رساند که غربیها دیگر به برجام برنمی گردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
بزرگترین دشمن برجام، روسیه بوده و هست. اما کسی جرات بیان آن را ندارد. همه مانند دایی جان ناپلئون می گویند کار کار انگلیس است اما کسی به این توجه نمی کند که روسیه بالاترین درجیات نظامی
و غیرنظامی ما را در اختیار گرفته و کنترل می کند. هرگاه وضعیت کشورمان رو به آرامش می رود تحرکات مشکوکی صورت می گیرد که دوباره شرایط بحرانی می شود. همه می دانند که هر نوع بحران در سیاست خارجی ایران در در جه اول به نفع روسیه و بعد اسرائیل است
وضعیت دانشجویان بازداشتی نشانه سطح نارضایتی هاست ولی کو گوش شنوا؟!!!
برجام یک سند خیانتی هست که همه اقتصاد را نابود کرد و هم سرمایه اجتماعی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
داداش دیر اومدی این مال زمان روحانی بود
ناشناس
| Austria |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
یک مثلا در مورد خیانت برجام به اقتصاد و سرمایه اجتماعی بگو، عمو ببینه
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
اون که نه امضا شد و نه هم عمل شد چطوری اقتصاد را نابود کرد توضیح بدهید ما هم بفهمیم
زنده‌ باد‌ ایران‌ و ایرانی‌
سربلند‌ باد‌ ایران‌ عزیز‌
درود‌بر‌ صلح‌ و ازادی‌
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
ایران به جز ارمنستان اشغالگر و جنایتکار با هیچ همسایه ای رابطه دوستانه نداره دوستی ارمنستان هم از روی ناچاری و سواستفاده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
واقعا هم سربلند قرنیه و کبد و طحال از 500 تا یک میلیارد کشور گل و بلبل و شعر بافی
تا ۵ سال آینده دیگه خیابان‌ها جا برای خودرو نخواهد بود کسانی هستند که بیش از ۳۰۰ خودرو و ۷۰۰ آپارتمان دپو کردن ، محاکمه رییسی چاره کار هست مدعی العموم بسم الله
چقدر کشور باید هزینه تجربه بی تجربه ها را بده؟
برجام مرد. تمام فعلا برید جزیره فروشی
رییسی دو این دو سال جرات مواجه شدن با کارگرا‌ن و معلمان رو نداشت
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
نامردی نکن دیگه. پیگیر نهارشون بود
بهترین بازار فعلا تا پایان ۱۴۰۲ فقط بورس زیرا
۱_ دلار ۲۳ هزار تومان شد ۶۰ هزار
پراید ۱۰۰ میلیون شد ۳۰۰میلیون
مسکن ۵برابر شد
فقط بازار سهام ۲ سال کامل فقط ضررر داد
شاخص حداقل باید ۴میلیون بشه
تمان بازارهای دیگه حداقل برای دو سالر رشد کردن پس از بازار سرمایه نترسید که حداقل تا پایان سال ۱۵۰ درصد رشد میکنه بخصوص سهامی که هنوز به اوج قیمتی سال ۹۹ نرسیدن شاخص ۵ میلیونی رویت خواهد شد همانطور که دلار ۵۰ هزاری به سید محرومان رویت شد
فقط یادداشت کن تابناک
بزودی با پایان یافتن بندهای مهم برجام چنان وضعیتی در کشور بوجود بیاد که ملت به مرگ راضی باشند مرگ حالا حداقل یک میلیارد هزینه داره
به نظر بنده آقای میرسلیم مصداق بارز یک مسئول متوقع و حد نشناس هستن که ضمن بی احترامی به حقوق اولیه مردم حد خودشون را نمیدونن. برادر من! شما را متوقع کردن که هر خدمتی به مردم را متوقع کردن مردم میدانید. من اگر جای مسئولین بودم یه فکری به حال شما میکردم قبل از .... شما دیگه داری شورشو در میاری.
جناب اژه ای نه تنها فقط پشت حجاب دشمن ایستاده است بلکه پشت گرانی مرع،گوشت، برنج،پوشاک،لوازم یدکی ،مسکن،دارو،اعتیاد،بیکاری ،فساد،رانتخواری،بی عرضه گی مسئولان دشمن ایستاده است.
الهام عل .. فرد نمک نشناسی است که نتیجه نمک نشناسی اش را خواهد دید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
کدوم نمک چه اشی چه کشکی ایران چه گلی سر الهام علی اف زده به جز این که همیشه حامی ارمنستان بوده د
خدا راشکر نظرات مخاطب را منتشر میکنید. باز خوبه تو این مملکت منابع خدادادی زیاده وگرنه با این وضع مملکت داری مثل سودان بودیم الان.
پس آتش زدن برجام و زمستان سخت اروپا چی شد؟ حالا راضی شدین به برجام ظریف؟
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
این حرفها را جدی نگیرید
اویسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
برجام ظریف هرگز زنده نخواهد شد اقایی که گفت اگر آمریکائئها برجام را پاره کنند ا برجام را اتش می زنیم الان برای رسدن به قسمت کوچکی از برجام ظریف التماس می کند، همین را هم بعیده غربیها قبول کنند
فرصت سوزی وعدم درک منافع ملی این اقایون بیداد می کنه
سلام اگر کلمه دشمن در فرهنگ لغت فارسی نبود این آقایان ناکارامدیهای خودشان را به کجا نسبت میدادند
دولت رئیسی بینید چطوری بر خلاف قانون که می‌گوید هیچ قانون جدیدی عطف به ماسبق نمیشود نمی توان مثلا شرکتی فردی را با شرایط و مقرارت خاص استخدام کرده بع ۳۰ سال قرارداد گذشته را خودسرانه ویکطرفه لغو یا تعویض کند تامین اجتماعی با ۳۰ سال با قانون و قرارداد خاص کارگران مدیران بازنشسته کرده و الان زیر قراردادش را می‌زند و بجای اینکه به میزان تورم ۴۷ درصد ۲۰ درصد به حقوق شان اضافه می‌کند این خلاف قانون که در دولت روال شده رانت رشوه فرصت طلبی از شغل ندادن آمار ثروت مدیران خلاف میباشد اما عرف و روال ومنجر به هزاران خروج میلیارد ثروت از کشور و در دولت بی اهمیت است........
دولتهای ۴۴ سال گذشته تنها کاری که کردند مشکل آفرینی و مشکلات را به دشمن حواله دادند.آیا کشوری با این ثروت وملتی با این دانش باید در این شرایط بحرانی زندگی کند.اگر با ژاپن قرار داشتیم از هر وجب خاک کشور جواهر وثروت تولید میکرد ومردم در بهترین شرایط فرهنگی واقتصادی بودند.دین وسیله کاسبی شده.نه پیشرفت.
آقای میرسلیم شما باید از این تابوت سازان حمایت کنی، خودرو دست دوم خارجی بمراتب آلودگی کمتری نسبت به خودروهای صفر کیلومتر خودروسازان شما تولید می‌کنند ، برای معضل ترافیک ، کشور چین را الگو قرار دهید و در شهرهای بزرگ، خیابان های اصلی را دو طبقه و زیرساختهای خودروهای برقی را در کل کشور بنا کنید تا ملت رو به خرید خودروهای برقی بیاورند و تمام موتور سیکلت ها را هم برقی کنید.
کیش رو فروختن به چین
اعلام آمادگی برجامی ایران برای پذیرش «متن مورد توافق سال‌گذشته» خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
دیگه تموم شده دیگه اونم نمیشه
آقای میرسلیم شما نگران هزارن نفر معلول قطع نخاعی کشته بخاطر ماشین های ایرانی نیستید؟ کدام ماشین فرسوده خارجی تاحالا به اندازه ماشین شما به کشور ضربه زده است؟
بنده بارها از سرقت و تخلفات شرکت پست گزارش کردم به مدیر کل
نتیجه اخراج بنده
به همین سادگی
از عملیات کماندویی توقیف موتورشارژی در جزیره هرمز بیشتر می نوشتید دشمنان لرزه بر اندامشان بیافتد
فعلا دولت ۲۰درصد اصافه کرده ۴۰۰درصد پول از جیب مردم برداشته نمیتونه مرغ کنترل کنه.دولت های قبل کشور نفروختن بدون سابقه وردن فکر میکنه پول کنه نداشته باشی باید وسایل بفروشی.
بفرمایید این همه اختلاس و رانت و فساد و دزد سالاری هم کار دشمنه؟ یا فقط دشمن در حجاب سرمایه گذاری کرده است؟
اینکه زمینه دزدی خاوری درست می شود و میلیاردها دلار از کشور می دزدد و پس از بازداشت آزاداش کردند تا به راحتی به کانادا برود و تا به امروز یک دادگاه غیابی برای خاوری برگزار نشده است و خاوری در هیچ دادگاهی محکوم نشده است ( وطبیعتا پلیس اینترپل هم او را بازداشت نمی کند) کار دشمن است؟؟؟
اینکه طبری و عیسی شریفی و دختر نعمت زاده و صدها اختلاس گر دیگر حتی یک روز در زندان نمی مانند و بلافاصله ازاد می شوند کار دشمن است؟
اینکه بابک زنجانی ۵ سال است حکم اعدامش تایید شده و اصلا مشخص نیست در زندان است یا در ایران یا در خارج از کشور کار دشمن است؟
اینکه سپیده قلیان به خاطر یک شعار به دو سال حبس دیگر محکوم می شود و هنگام آزادی پیش از اینکه به خانه برسد دوباره بازداشت می شود کار دشمن است؟
رحیمی: هیات رئیسه مجلس، نمایندگان دریافت‌کننده خودرو را معرفی کند

نه آقای رحیمی، روش درست کار این نیست بلکه هر نماینده ای که خودرو دریافت کرده باید خودش مصاحبه و اعلام کند. بعد بگوید چرا و چگونه و در چه محلی به او حواله خودرو را تحویل داده اند و چرا ایشان این فرایند را از همکارانِ نماینده خود مخفی کرده اند؟ هر نماینده باید محل و وضعیت کنونی خودرو را نیز اعلام کند. مثلا بگوید خودرو در اختیار خودش است و با آن به مجلس تردد دارد یا اینکه بگوید در اختیار همسر یا فرزندش یا شخص دیگری است یا بگوید آنرا فروخته و الخ

این خودروها طی روالی رسمی تحویل نمایندگان نشده است که الان هیأت رئیسه از مقام مسئول در مجلس درخواست لیست کند و آنرا منتشر کند.

این کار اینقدر یواشکی انجام شده که حدود دو سومِ سایر نمایندگانی که مورد عنایت توزیع کنندگان خودرو قرار نگرفته اند، حتی روحشان از ماجرا خبر نداشته.

پس راه درست این است:

هر نماینده ای که خودرو دریافت کرده مصاحبه کند و بگوید چرا و چگونه و کجا و با وساطت چه کسی حواله خودرو به او تحویل داده شده و چرا او چنین فرایندی را از همکارانِ نماینده خود مخفی کرده. وضعیت خودرو بعد از دریافت هم باید مشخص شده. آیا نماینده یا نزدیکان از آن استفاده می کنند و یا به دلیلی نامشخص نماینده به محض تحویل آنرا فروخته.
وقتی دولت به مجلس رشوه میدهد مردم چه انتظاری میتواند از دولت و مجلس این کشور داشه باشند که وضع زندگی شان بهبود یابد ؟ این هم از دولت و مجلس انقلابی و میدان حال ما بهم خورد باید رهبر هم دولت و مجلس را منحل کند (اسامی همه نمایندگان یا مسئولان دریافت کننده خودرو شاسی بلند (بدون‌نوبت و به نرخ کارخانه) را اعلام کنند)
این دشمن چرا فقط در حقوق از دست رفته مردم که امثال حضرتعالی اجازه احقاق آن را نمی دهید سرمایه گذاری می کند؟ این دشمن چرا فرزندانتان را از کشورهایشان اخراج نمی کند؟ چرا دفترهایتان در لندن و هامبورگ و ... را تعطیل نمی کند؟ این دشمن چرا به بهانه بدهی به ایران به دفترهایتان در لندن کمک می کند؟ این دشمن ها چرا پناهگاه اختلاس گرانی همچون خاوری می شوند؟ با این تفاسیر بعید می دانم منظور حضرتعالی از دشمن غربی ها باشند
با دولت آذربایجان باید محکم تر برخورد کنید. ساده نگیرید این قضیه را
آفرین به میرسلیم. دولت نباید در برابر فشارها تسلیم شود. راه حل خودرو، هر نفر یک خودروست و بیشتر از آن باید بنزین، عوارض و سایر خدمات آن باید به نرخ جهانی برایش محاسبه شود. اگر دولت یک تصمیم شجاعانه بگیرد، هم مساله خودرو و هم مساله مسکن برای همیشه حل خواهد شد
یادش بخیر همین چند ماه پیش که دولت فرانسه در حال اضافه کردن سن بازنشستگی و تصویب آن بود که اعتراضات بازنشستگان برگزار شد و اینجا کلی توی بوق کرنا کردند که ای گرفتن کشتن بردن خوردن کاسه داغ تر از آش شدند!!! نصب به این اقدام دولت فرانسه برای تصویب افزایش سن بازنشستگی

چند ماه نشده حالا با وجود اتفاقات افتاده در مورد صندوق بازنشستگی و بالا رفتن سن پیری در کشور و کمبود بودجه تا یکی دو سال دیگر مجبور به تصویب افزایش سن بازنشستگی خواهند شد!!!!!!!!!
از قدیم گفتن یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به دیگران
مسخره کردید حالا گرفتار همان تمسخر شدید!!!
شده حکایت زمستان سرد برای اونا که برای ما شد!!!
بعضیها‌ فکر‌ می کنند‌ بعد از‌ اشتی‌ با آل سقوط‌ باید‌ با یک همسایه‌ وارد فاز‌ دعوا بشیم‌ ‌ تا‌ مبادا‌ مردم‌ خدای‌ ناکرده‌ ‌ نفسی‌ بکشند‌ گنه داره‌ !
هان‌ ای‌ اهالی‌ کل‌ کل‌ با دنیا‌
اذربایجان‌ را بیخیال‌ بشید‌
میششششششه‌ ؟؟؟!!!
خانمها حجاب اختیاری را حق خود میدانند که مغایرتی هم با دین شان ندارد
آیت‌الله فلاحتی دقیقا روحیه و نظر ضد حضرت محمد مصطفی (ص) دارد. حضرت رسول اکرم صلی الله علیه وآله وسلم هرگز از کسی اضهار تنفر و بیزاری نکرده و فقط برای گمراهان دعا می‌کردند که به راه راست هدایت شوند.
در تمام کشورها ماشین ارزان و بنزین گران است همین باعث شده مردم از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند از ماشین شخصی فقط در زمان ضرورت استفاده کنند ولی در کشور ما عکس این حالت است بنزین ارزان و ماشین گران است و کسی که ماشین گران را خرید میخواهد همیشه از ماشین شخصی استفاده کند مشکل بنزین هم ندارد بنابراین خیابانها انباشته از ماشین میشود وگرنه ما در دنیا شهرهایی داریم که به ازای هر ۲ نفر ساکن شهر یک ماشین وجود دارد
خدا را شکر معنی مجلس انقلابی را فهمیدیم..............
برجام هم می پذیرند اما زمانی که همه بدبخت شدند مانند جنک که قطع نامه را پذیرفتند
همه دنیا به فکر مردمان خودشان هستند الا دولت مردان ایران که به فکر کشور نیستند معلوم نیست کجاییند
در سیره پیامبر حتا یک مورد هم سراغ ندارم که ایشان در جهت تبلیغ گفته باشد من از شما اعم از زن یا مرد بیزارم .
جناب امام جمعه وظیفه شما تبلیغ دین است نه کار اجرایی
وقتی وزیر ضد فساد هزاران میلیارد خونه و زمین و باغ و ... دارد دیگه چه انتظاری از نماینده دارید که خودرو دیگنیتی نگیرد.
سابفه بی کیفیت بودن خودرو ایرانی از قبل از انقلاب مطرح بوده است۔در مجله فکاهی توفیق مطلب خواندم در این مورد که نوشته بود پیکانی با پیرزنی تصادف کرد پیکان در تعمیرگاه وپیرزن فراری است۔تصادفات بعوامل دمختلف بستگی دارد۔کیفیت ماشین نه نقص فنی در تصادف زیاد مطرح نیست۔۔ تعداد مرگ ومیر و مجروح به ایمنی ماشین
پس از تصادف بستگی دارد۔راننده باید با توجه به کیفیت ماشین رانندگی کند وبکار گرفته شود۔در تصادفات بد شانسی ها ودیگران نیز مقصر اند۔
جناب اژه ای این حرف هم خیلی تکراری شده هم تاریخ مصرفش گذشته.دشمن دشمن .۴۴ سال نتیجه را مردم لمس میکنند.
شبکه میلی کجایی! افشاگر داستان خودرو شاسی بلند را به تعقیب قضایی تحدید می‌کردید الان که ثابت شد ساکتید؟
حمله تند میرسلیم به «عوام‌فریبی و توقع‌آفرینی» دولت در لایحه واردات خودرو‌های مستعمل
خودتی خودتی خودتی فقط خودتی
میرسلیم که همه عمر عضو هیئت مدیره خودروسازي های مختلف بوده و خودرو آلوده کننده انداخته به ملت (به عبارتی حقنه کرده)حالا نگران هوای شهرها شده؟!
متن مورد توافق سال گذشته، قابل قبول است.
اون رو که تو مجلس آتش زدن پس دیگه این حرف ها چیه ؟ فکر نمیکنید کمی دیر شده؟
آقای شریعتمداری و دوستان نظری در مورد کاسه گدایی برجام ندارند؟ نه تنها توافقات سال قبل بلکه اصلا توافق خیلی سال قبل را همه قبول می کنید به وقتش
من اینهمه نوشتم چاپ نکردی برادر ارزشی با یک کلمه کامنت من را حذف کن بجاش بنویس اره تا دیگه من زحمت نوشتن نکشم
بابا حرف بسه به خدا بسه، نتایج رو سریع بگید....
فلان نماینده با سیلی زد تو گوش آقا سربازه... چی شد ؟ سرباز بخشید.... مدعی العموم کجاست از حیثیت نظام کی دفاع کرد؟ نتیجه عمل نماینده چی شد؟ هییت ریسه چه کرد؟
خلاص ... مردم هم .....
حالا موضوع 70 تا شاسی بلند، کی داده؟ چرا داده؟ چه توقعی داشته؟
کی گرفته ؟ چرا گرفته؟ تا حالا تو این همه سال چقدر نماینده ها از این نوع و با این روش ماشین گرفتن؟ کی میخوان برا مردم شفاف کننه این موضوعات رو اصلا قراره چیزی شفاف بشه.....
آقایان بلاد این اعلام نیاز مردم و لزوم ارایه پاسخ است....
واکنش عجیب ایده‌پرداز فروش قشم و کیش به «برکناری» خود
جرمش این بود که اسرار هویدا می کرد.
حمله تند میرسلیم به «عوام‌فریبی و توقع‌آفرینی» دولت در لایحه واردات خودرو‌های مستعمل

واقعا این میرسلیم چه رویی داره.دیگ به دیگ می گه روت سیاه
رحیمی: هیات رئیسه مجلس، نمایندگان دریافت‌کننده خودرو را معرفی کند

تا حالا که تکذیب می کردند.
ایران اسلامی باید از آذربایجان شیعه حمایت بکند نه اینکه به ارمنستان اشغالگر و شیعه کش و ارمنی ، اسلحه و مهمات و برق مفت بدهد . دشمنی با کشورهای قدرتمند منطقه نتیجه ای جز ذلت نخواهد داشت . ارمنستان درحد دوستی با ایران نیست .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی