بازدید 4078

قیمت جدید تخم مرغ اعلام شد

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران میهن گفت: قیمت نهایی تخم مرغ کیلویی ۵۶ هزار تومان برای مصرف کننده امروز به میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور اعلام شد.
کد خبر: ۱۱۷۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲ 01 May 2023

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، حمیدرضا کوچک کاشانی درباره قیمت نهایی تخم‌مرغ افزود: با توجه به مسئولیت تنظیم بازار و برنامه‌ریزی تولید که در ۲۷ دی ماه سال گذشته به اتحادیه میهن واگذار شده بود، ما از دو ماه گذشته برای اصلاح قیمت و واقعی شدن آن پیگیر بودیم.

 رئیس هیات مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران میهن اضافه کرد: برای این که مرغداران در نیمه دوم سال مشکلی در تولید و تداوم آن نداشته باشند، قیمت پیشنهادی تخم‌مرغ به وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر ۴۷ هزار و ۳۰۰ تومان درب مرغداری و ۵۶ هزار تومان (هر کیلو) برای مصرف کننده اعلام شد تا مرغداران بتوانند انگیزه لازم را داشته باشند تا نیمه دوم سال که نیمه پرمصرف تخم‌مرغ برای مردم است، مشکلی در بحث تامین تخم‌مرغ در کشور وجود نداشته باشد.

کاشانی تصریح کرد: این قیمت نهایی شده و امروز به میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور اعلام شد و امیدواریم با حمایت وزارت جهاد کشاورزی، امسال نیز همچون سال گذشته در بحث تخم‌مرغ مشکلی نداشته باشیم.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران میهن ابراز امیدواری کرد: در صورت ثابت بودن ارز برای تامین مواد اولیه و نهاده‌ها، هیچ گونه کمبودی در خصوص تخم‌مرغ در کشور نخواهیم داشت و حتی صادرات تخم‌مرغ بیش از سال گذشته خواهد بود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۶
سال کنترل تورم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
سال مهار تولید و رشد تورم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
و کنترل حجاب
بعد از اعلام قیمت جدید بازار اشبا می شود و دیگر کمبود مرغ و تخم مرغ وجود ندارد راستی چرا تخم مرغی که با قیمت بسیار پایین تر می توانید صادر کنید را افزایش قیمت دادید
چرا گرون میکنید آخه
بهبه ...
بی نوا مردم...
بیچاره کارگر...
کو اون وزیری که میگفت این قیمت ها دروغ است...
قیمت مرغ هم 63 بود ولی........
یعنی شانه ای 112 هزار

به این می گویند کنترل تورم قابل توجه وزیر محترم کار
دستشون درد نکنه
با این اطلاعیه شونه ای بابد ۱۱۰ تومان بگیریم
واقعا دستتون درد نکنه با این قیمت گذاری!!!!!!!
حمایت از تولید کننده.... مصرف کننده هم که اصلا مهم نیست
تابناک بر اساس رویه دو سال قبل الان باید گلو پاره کنی و سنگ مردم را نسبت به افزایش قیمت به سینه بزنی و فریاد بکشی بر سر دولت که چرا غم سفره مردم را ندارد؟؟؟!!!
چرا اینقدر دوگانگی و علت اینکه مردم به رسانه و دولتمرد داخلی بی اعتماد و بی اعتقادند این استاندارد دو گاه است و البته چپ و راست هم فرقی ندارند و دو طرف کور خودی و بینای غیر خودی هستند...
الان ریس جمهور شش کلاس این افزایش قیمت را از استاوردهای قطار پیشرفت اعلام میکنه
طوري تيتر زده شده كه قیمت جدید تخم مرغ انگار همين قيمت ثابت مي مونه اين قيمت امروزه , فردا و فردا هاي دگر قيمت متفاوت هست
هر وقت صحبت از قیمت کالاها میشه یاد صحبت آقای روحانی میفتم که می‌گفت مردم نگران نباشند شیب افزایش قیمت ها ملایم خواهد بود
خجالت بکشید!
سال مهار تولید و رشد تورم رو به دولت و مسئولین تبریک و به مردم تسلیت میگم!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل