بازدید 2316
۳

آنکارا مدعی هلاکت سرکرده داعش در سوریه شد!

در آستانه انتخابات سرنوشت ساز در ترکیه، اردوغان برای افزایش شانس پیروزی خود در انتخابات مدعی شد سرکرده «داعش» در سوریه پس از مدت‌ها تعقیب و گریز توسط عوامل اطلاعاتی ترکیه به هلاکت رسید.
کد خبر: ۱۱۷۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵ 01 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، در آستانه انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری در ترکیه، اردوغان برای افزایش شانس پیروزی خود در مصاحبه تلویزیونی مدعی شد سرکرده «داعش» در سوریه پس از مدت‌ها تعقیب و گریز توسط عوامل اطلاعاتی ترکیه به هلاکت رسید.

شبکه خبری «فرانس ۲۴» بامداد دوشنبه به نقل از رسانه‌های ترکیه نوشت که رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در مصاحبه تلویزیونی با شبکه دولتی ترکیه (TRT) از کشته شدن سرکرده داعش طی عملیات عوامل اطلاعاتی این کشور در سوریه خبر داد.

وی در یک سخنرانی تلویزیونی اعلام کرد، «ابو حسین القریشی»، سرکرده گروه تروریستی داعش طی عملیاتی که روز شنبه توسط نیروهای سازمان اطلاعات این کشور در سوریه انجام شد خنثی شده است.

اردوغان با بیان اینکه ترکیه به مبارزه با گروه‌های تروریستی بدون تبعیض ادامه خواهد داد، افزود: «ابو حسین القریشی از مدتها پیش تحت رصد سازمان اطلاعات ملی ترکیه بود.»

داعش روز ۳۰ نوامبر گذشته از کشته شدن ابو حسن الهاشمی سرکرده این گروه و جایگزینی ابو حسین القریشی به جای او خبر داده بود.

انتشار این خبر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ترکیه (۲۴ اردیبهشت ماه) می‌تواند موقعیت اردوغان که حضور نظامی این کشور در خاک سوریه هزینه‌های زیادی را به مردم ترکیه تحمیل کرده و انتقادات زیادی را برانگیخته است تقویت کند.

دولت سوریه حضور ترکیه در خاک این کشور را غیرقانونی می‌داند و بارها از آنکارا خواسته است که خاک سوریه را ترک کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
اردوغان رشوه بگیر، دم انتخابات دست به هرکار و دروغ پراکنی می زنه
اگر این دروغ درست باشد معلوم میشه ترکیه حتی به مزودوران و دست پرورده های خودش هم خیانت میکنه
شخص اردوغان و دامادش و کل هیات حاکمه در پرورش و تامین مالی و انسانی داعش به همراهی امریکا نقش داشتند بنظر وقتش شده نقشش و عوض کنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر