بازدید 2691

سقوط دو بالگرد ارتش آمریکا در آلاسکا

پایگاه مشترک «اِلمندورف - ریچاردسون» آلاسکا اعلام کرد که دو بالگرد ارتش آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در هنگام بازگشت از یک پرواز آموزشی به این پایگاه، سقوط کردند که دومین حادثه مربوط به بالگردهای نظامی ارتش آمریکا در این ایالت در سال جاری است.
کد خبر: ۱۱۷۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸ 28 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا به نقل از تارنمای خبری میلیتاری، جان پنل سخنگوی ارتش ایالات متحده مستقر در آلاسکا با اشاره به اینکه اولین امدادگران در محل حادثه در نزدیکی شهرک «هیلی» آلاسکا حاضر شده‌اند، افزود: هر یک از بالگردهای ساقط شده حامل دو سرنشین بوده است.

پنل افزود: هنوز هیچ اطلاعات تکمیلی دیگری در خصوص این حادثه در دسترس نیست.

در ماه فوریه دو سرباز بر اثر غلتیدن یک بالگرد آپاچی پس از بلند شدن از شهرک «تالکیتنا» در ایالت آلاسکا زخمی شدند. این هواپیما یکی از چهار بالگردی بود که قصد سفر از فورت وین رایت به پایگاه مشترک المندورف - ریچاردسون در انکوریج را داشتند.

در حادثه دیگری که در ماه مارس به وقوع پیوست، ۹ سرباز بر اثر سقوط دو بالگرد امداد پزشکی بلک هاوک ارتش ایالات متحده در حین تمرین معمول شبانه در حدود ۴۸ کیلومتری شمال شرقی فورت کمپبل ایالت کنتاکی، کشته شدند.

شهرک هیلی در حدود ۱۶ کیلومتری شمال پارک ملی و حفاظت شده دنالی یا حدود ۴۰۲ کیلومتری شمال شهر انکوریج (پرجمعیت‌ترین شهر ایالت آلاسکا) قرار دارد.

هیلی شهرکی با حدود یک هزار نفر است که در بزرگراه پارک‌ها در منطقه داخلی آلاسکا واقع شده است. این شهرک مکانی محبوب برای مردم برای گذراندن شب، هنگام بازدید از پارک ملی دنالی که بلندترین کوه قاره آمریکا (دنالی) در آن واقع شده، است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست