بازدید 4051
۴
در حاشیه جلسه هیات دولت؛

لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در دولت تصویب شد

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از تصویب لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در نشست هیات دولت خبر داد و گفت: این لایحه در اولین فرصت جهت کاهش بار وزارت کشاورزی و وزارت صمت تقدیم مجلس خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۷۲۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵ 26 April 2023

 

 به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ظهر امروز (چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه) در حاشیه برگزاری جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: روز گذشته نامه رئیس مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه دولت لایحه وزارت بازرگانی را به مجلس ارسال کند، به دست دولت رسید.

وی افزود: دولت بر این باور بود که از آنجا که طرح تشکیل وزارت بازرگانی از قبل در مجلس وجود دارد و همچنین لایحه دو فوریتی ایجاد سازمان بازرگانی نیز به مجلس ارسال شده است، شاید نیازی به ارسال لایحه وزارت بازرگانی نباشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد:، اما با توجه به درخواست هیأت رئیسه مجلس، امروز در دولت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی به تصویب رسید که در اولین فرصت جهت کاهش بار وزارت کشاورزی و وزارت صمت تقدیم مجلس خواهد شد. با این اقدام همراهی و همگامی دولت و مجلس به نتیجه خواهد رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
تفکیک مجدد وزارت صمت بسیاراشتباه است.چون صنعت وتجارت در سطح ملی درهم تنیدگیهایی دارند که تفکیکشان موجب مشکلات فراوان میشود.راه حل تشکیل سازمان بازرگانی با اختیاراتی ویژه ولی به عنوان معاون وزارت صمت است.که در استانها اداره کل مستقل از ادارات کل صنعت ومعدن خودراداشته باشدمثل سازمان امورمالیاتی که درمرکز معاون وزیراقتصاد ولی دراستانها ادارات کل مستقل از ادارات کل اقتصاد است.
پیش به سمت اختراع هزار باره چرخ . هی آزمون و خطا هی اشتباه و تکرار اشتباه . خجالت بکشید یه خورده حیا کنید مردم نابود شدند . افراد با سواد رو وزیر کنید افراد با تجربه رو وزیر کنید .
سلام علیکم ؛
امیدوارم دولت محترم قول دیگرش را هم عملی کند ولایحه تشکیل وزارت راه و ترایری را هم بزودی تصویب کند .
امیدوارم مجلس ازاین شیربی یال ودم (بازرگانی داخلی) این پسوند من در بیاری(داخلی ) را حذف وهمان وزارت بازرگانی با تمام اختبارات اعم از سازمان توسعه تجارت وسازمان بازرسی ونظارت برقیمتها را به آن الحاق کند.
وگرنه عنوان فعلی فقط یک پسوند به دنبال خودش یدک می کشد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست