بازدید 3786
۱

نامه‌نگاری‌های ترامپ لو رفت

بر اساس گزارش یک روزنامه انگلیسی، دونالد ترامپ به زودی محتوای یک نامه شخصی که سالها قبل برای پادشاه فعلی انگلیس فرستاده را بدون اینکه مجوز او را برای انجام این کار کسب کرده باشد، منتشر می‌کند.
کد خبر: ۱۱۷۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴ 24 April 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،  بر اساس گزارش روزنامه دیلی تلگراف، این نامه به سال ۱۹۹۵ یعنی زمانی که چارلز سوم، پادشاه فعلی انگلیس، در عنوان شاهزاده ولز قرار داشت، مربوط است.

قرار است محتوای این نامه در یک کتاب جدید ("نامه‌هایی به ترامپ") حاوی مکاتبات شخصی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا با رهبران، شخصیت‌های عمومی و مشاهیر جهان که در روز سه شنبه انتشار پیدا می‌کند، قرار گیرد.

به گزارش نشریه تلگراف، در این نامه پادشاه فعلی انگلیس از دونالد ترامپ به خاطر پیشنهاد کردن عضویت افتخاری این چهره خاندان سلطنتی انگلیس در باشگاه تفریحی "مار-ا-لاگو" در فلوریدا تشکر کرده است. پادشاه فعلی انگلیس در این نامه برای ترامپ و باشگاه جدید او که اعضای خصوصی داشته و توسط این رئیس جمهور سابق آمریکا بعد از خرید عمارت مار-ا-لاگو گشایش یافت، آرزوی موفقیت کرده و برای اینکه به آنجا سر بزند ابراز تمایل می‌کند.

چارلز سوم همچنین به ترامپ که در آن زمان یک تاجر حوزه املاک بود پیشنهاد می‌کند به انستیتوی معماری او در شهر لندن سر بزند.

به نوشته نشریه تلگراف، طبق محتوای این کتاب، دیانا، شاهدخت ولز، در نامه‌ای به تاریخ سوم ژوئیه ۱۹۹۷، یعنی چند هفته قبل از مرگش، ترامپ را با اسم کوچکش یعنی "دونالد" خطاب قرار داده و از او به خاطر گلهایی که برای جشن تولدش فرستاده بود، تشکر کرد.

او در این نامه نوشت: "آنها واقعا محشر هستند و عمیقا از اینکه شما به این شکل ویژه به فکر من بوده‌اید تحت تاثیر قرار گرفتم."

همچنین دیوید کامرون، نخست وزیر اسبق انگلیس در ۲۳ ژوئیه ۲۰۱۳ به نامه‌ای که ترامپ برای او فرستاده و در آن به اظهار گلایه درخصوص توربین‌های بادی نزدیک به زمین‌های گلفش در اسکاتلند پرداخته بود، پاسخ داد.

دیوید کامرون در این نامه که امضایش در پای آن است به ترامپ گفت، که نظرات مستدل او درباره نیروگاه بادی را درک کرده است.

کامرون در نامه خود به ترامپ با گفتن اینکه انگلیس به "ترکیبی متوازن از منابع در حوزه انرژی" شامل منابع تجدیدپذیر متعهد است، نوشت: "من قطعا به این مساله توجه دارم که منبع باد، به طور خاص می‌تواند برای برخی جوامع بحث برانگیز باشد. ما صراحتا گفته‌ایم که صرف لزوم پذیرفتن منابع تجدیدپذیر انرژی، به صورت خودکار تدابیر حفاظت از محیط زیستی را کنار نمی‌زند."

کتاب مذکور محتوای نامه‌های تبادل شده بین دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در سال ۲۰۱۳ را هم درج کرده است؛ نامه‌های که در آن دونالد ترامپ این خبر را که قرار است روسیه هم از مراسم "دختر شایسته جهان" میزبانی کند، "خبری هیجان انگیز" می‌خواند.

ترامپ با دعوت از پوتین برای اینکه به عنوان مهمان افتخاری در این مراسم شرکت داشته باشد، گفت: "می‌دانم که مراسم دختر شایسته‌ای که ما قرار است در مسکو برگزار کنیم بهترین و بزرگترین مراسمی که تا کنون برگزار شده خواهد بود و پاسخ بسیار مثبت و گسترده که هم از سمت رسانه‌های بین‌المللی و هم روسی ارائه شد، ما را تحت تاثیر قرار داد."

رئیس جمهور سابق آمریکا اضافه کرد، شرکت او پیشنهاد دیگر کشورهای رقیب با روسیه که خواستار میزبانی از این مراسم بودند را رد کرد.

پوتین هم در پاسخ به نامه ترامپ گفت: "من امیدوارم همه شرکت کنندگان در این مراسم قابل توجه با خاطراتی خوب از سفرشان به پایتخت روسیه به خانه بروند."

او اضافه کرد: "این مایه تاسف است که ما نتوانستیم دیداری با یکدیگر داشته باشیم اما امیدوارم بتوانیم در یکی از سفرهای آینده شما به روسیه با یکدیگر گفتگو کنیم."

پوتین همچنین در ۱۵ دسامبر ۲۰۱۶ زمانی که ترامپ بعد از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آن سال، رئیس جمهور منتخب آمریکا بود، این پیروزی را به او تبریک گفت.

پوتین افزود: "چالش‌های جدی جهانی و منطقه‌ای که کشورهای ما در سال‌های اخیر با آن‌ها روبه‌رو شده‌اند، نشان می‌دهند، روابط روسیه و آمریکا همچنان عامل مهمی در تضمین ثبات و امنیت دنیای مدرن است. ”

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
" نامه‌نگاری‌های ترامپ لو رفت "
" دونالد ترامپ به زودی محتوای یک نامه شخصی ...، منتشر می‌کند."

خجالت آوره !!!!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل