لایحه برنامه هفتم تیر ماه به مجلس می‌آید

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:به دلیل تغییر رئیس سازمن برناه و بودجه و قرار داشتن یک طرح و لایحه در دستورکار مجلس، لایحه برنامه تیر ماه به مجلس ارسال می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹ 24 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی درباره زمان ارائه لایحه برنامه هفتم توسعه از سوی دولت به مجلس، گفت: احتمالا لایحه برنامه در تیر به مجلس ارائه می‌شود تا مجلس نیز تا مرداد آن را بررسی کند و لایحه برنامه تا شهریور ماه ابلاغ شود.

وی درباره دلایل زمان ارائه لایحه برنامه در تیرماه گفت: با توجه به تغییر برخی از وزرا و به ویژه رئیس سازمان برنامه و بودجه به عنوان متولی اصلی این موضوع، شاید لازم باشد بررسی بیشتری در این باره انجام شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسباتمجلس ، ادامه داد:از طرف دیگر لایحه الحاق 3 (دائمی کردن احکام بودجه)و همچنین طرح تامین مالی تولید در دستورکار مجلس قرار دارد که با بررسی و تصویب آنها بسیاری از موارد در این طرح و لایحه به تصویب می‌رسد و نیازی نیست که در لایحه برنامه مطرح شود لذا با تصویب اینها بار برنامه سبک می‌شود.

قادری با بیان اینکه حتما باید برنامه هفتم توسعه کل کشور تا شهریور ماه تعیین تکلیف شود تا لایحه بودجه سال آینده بر مبنای آن تدوین شود،گفت:به محض ارسال لایحه برنامه به مجلس، کمیسیون تلفیق برنامه تشکیل شده و برنامه در دستورکار قوه مقننه قرار می‌گیرد که برنامه تا نیمه امسال به سرانجام برسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار