بازدید 4767

چرتکه مالک نساجی با باخت‌های تیم! بازیکنان بدهکار می‌شوند؟!

کد خبر: ۱۱۷۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ 24 April 2023

تعجب عبدالله ویسی از ترکیب اولیه نساجی قائمشهر در شبی که نفت آبادان چهارگل به حریف مازندرانی زد؛ نشان دهنده اوج ناآشنایی سرمربی جوان اسپانیایی از این تیم است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ قبل از آغاز بازی دیشب تیم های نفت آبادان و نساجی در آبادان، عبدالله ویسی سرمربی میزبان برای خوشامدگویی به کادرفنی حریف به سمت نیمکت تیم میهمان رفت، اما اتفاق جالبی رخ داد.

در این لحظه وقتی چشم سرمربی نفت آبادان روی نیمکت نساجی به اکبر صادقی، کریم اسلامی، احمد موسوی، جانملکی، بیگی، ابراهیمی و ... افتاد، با تعجب پرسید؛ پس چرا شما روی نیمکت نشستید؟ تیم اصلی بیرون است و تیم دوم داخل زمین؟

چرتکه مالک نساجی با باخت‌های تیم! بازیکنان بدهکار می‌شوند؟!

همین مهره چینی که در نهایت شکست چهار بر صفر نساجی مقابل نفت آبادان را به همراه داشت، نشان می دهد سرمربی اسپانیایی نساجی هنوز شناخت دقیقی از تیم خود ندارد و هیچ مشاوره‌ای هم دریافت نکرده است. البته مالک باشگاه هم به او این اختیار را داده بود که بازی های پایانی این فصل را صرف محک زدن تایم و شناخت بیشتر مهره ها کند تا برای نقل و انتقالات اطلاع کافی از داشته‌های فعلی‌اش در اختیار داشته باشد.

 کارلوس انرخوز هرناندس قرار است نساجی را در لیگ قهرمانان آسیا هدایت کند؛ اما فعلا حتی برای بازی با قعرنشین لیگ داخلی هم اطلاعات کافی ندارد و شاید ماه‌ها طول بکشد تا لیگ ایران و تیم جدبد خودش را بشناسد.

نساجی دیشب با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب نفت آبادان شد و این شکست باعث شد آبادانی ها 20 امتیازی شوند و نساجی همچنان همان 25 امتیاز را دارد. مدیران و مالکان نساجی در پایان این مسابقه بار دیگر ۱۰درصد از قرارداد اعضای تیم را کسب کردند! آنها یکبار دیگر نیز دست به این کار زده بودند.

با ادامه این رویه، شاید تا پایان لیگ بیست و دوم با تکرار شکست های نساجی، بازیکنان این تیم چیزی هم به مالکان خصوصی باشگاه بدهکار شوند! مالکانی که در زمان نتایج مناسب با حمید مطهری، چندان پاداش ویژه‌ای به بازیکنان و کادرفنی نمی‌دادند اما حالا با تغییر در روی نیمکت و استفاده از تیم دوم در زمین، بازیکنان شاخص و سرشناس تیم را جریمه می‌کنند!

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی