بازدید 3613
۱

محور کندوان به علت ترافیک فوق سنگین مسدود شد

فرمانده پلیس راه کندوان گفت : این محور به علت ترافیک فوق سنگین در محدوده شهرستانک از سمت مرزن آباد تا اطلاع بعدی مسدود است.
کد خبر: ۱۱۷۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵ 20 April 2023

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، محور ارتباطی کندوان عصر روز گذشته به علت حجم‌ بالای ترافیک و کُندی تردد خودروها در محور پرتردد کندوان، از جنوب به شمال این محور بسته و یک طرفه شد.

سرگردمحمد احمدی روز پنجشنبه افزود: از زمان اجرای طرح سفرهای عید سعید فطر و استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران از این محور کوهستانی حوادث طبیعی و غیر طبیعی در این محور گزارش نشده است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
طبق گفته پلبس باید از ساعت ۱۲ یک طرفه می شد برنانه ریزی کردیم ۱۶ راه افتادیم تا ترافیک تمام بشه و جاده تا اون زمان یک طرفه بشه ولی پلیس از ساعت ۱۷ حاده رو مسدوو کرد و عملا از ساعت ۲۰ یکطرفه شد و کلی تو ترافیک موندیم کاش یک حرف راست رو به مردم بزنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی