بازدید 3242

معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس

شرکت پارمیس، کار تولید و عرضه انواع نرم افزارهای حسابداری را بر عهده دارد. از میان محصولات شناخته­ شده و کاربردی این شرکت، می­توان به نرم افزار حسابداری پارمیس استار، پارمیس 360، پارمیس همراه و نرم افزار حسابداری پرو و زیرسیستم های حقوق و دستمزد و انبار و CRM و تولید و پخش مویرگی و غیره اشاره کرد.
کد خبر: ۱۱۷۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵ 19 April 2023

معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس

شرکت پارمیس، به عنوان یکی از شرکت­های فعال در حوزه نرم افزار حسابداری، کار تولید و عرضه انواع نرم افزارهای حسابداری را بر عهده دارد. از میان محصولات شناخته­ شده و کاربردی این شرکت، می­توان به نرم افزار حسابداری پارمیس استار، پارمیس 360، پارمیس همراه و نرم افزار حسابداری پرو و زیرسیستم های حقوق و دستمزد و انبار و CRM و تولید و پخش مویرگی و غیره اشاره کرد.

نرم افزار حسابداری پارمیس پرو

نرم افزار حسابداری پرو پارمیس، با داشتن ویژگی­هایی منحصربه­ فرد جای خود را در میان مشتریان باز کرده است. سیستم­ های کارآمد این نرم افزار حسابداری، با داشتن امکاناتی خاص، نیازهای شما را در حوزه مدیریت کسب ­و­کار برآورده میکند.

نرم افزار حسابداری پرو، بخش­ های مختلفی را شامل می­شود که از میان آن­ها می­توان به نرم افزار انبار، نرم افزار حقوق و دستمزد، خزانه، بخش حسابداری و صندوق فروشگاهی اشاره کرد. توجه کنید که، برای استفاده از این نرم افزار حسابداری به دلیل کاربری آسان، الزاماٌ نباید از علم حسابداری اطلاع داشته باشید. با این حال، در صورت داشتن هر گونه مشکلی، می­توانید تقاضای ارسال ویدئوهای آموزشی از کارشناسان کنید. البته، دموی رایگانی نیز در اختیار شما قرار می­گیرد.

معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس

مزایا نرم افزار انبار پارمیس

نرم افزار انبار پارمیس نیز به عنوان یکی از نرم افزارهای موجود، مورد استفاده مدیران شرکت­ها جهت مدیریت دقیق­ کالاهای انبار است. ارائه جدید گزارش­های انبار، آن هم بدون هیچ­گونه محدودیتی از جهت مکان و زمان، از ویژگی های اختصاصی نرم افزار انبار به حساب می­آید. از طریق نرم افزار انبار، می­توانید به آسانی به اطلاعات بخش­های مختلف انبار دسترسی داشته باشید و کنترل آن­ها را در دست بگیرید.

البته، نمی­توان از اهمیت امکان صادر کردن انواع حواله و رسید آن هم در کمترین­ زمان ممکن به وسیله نرم افزار انبار نیز غافل شد. نکته بسیار جالب این­که، صدور این رسیدها و حواله­ها در نرم افزار انبار به جز از طریق ویندوز به وسیله دستگاه­هایی با سیستم­عامل اندروید از جمله تبلت و تلفن­همراه نیز به آسانی برایتان امکان­پذیر است.

قابل ذکر است که، اطلاعاتی در رابطه با سودها و ضررهای حاصل از خرید و فروش کالاها، هزینه تمام شده هر یک از آن­ها و همین­طور مقدار کالای موجود در انبار را می­توان در نرم افزار انبار درج کرده و به آن­ها دسترسی داشت.

معرفی نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس

مزایا نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

به کمک نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس، انجام فرآیند محاسبه پرداختی مواردی از قبیل حقوق پرداختی کارمندان شرکت در هر ماه، عیدی، پاداش و همین­طور سنوات آن­ها به راحتی و طی عملیاتی ساده برایتان فراهم می­شود. بعلاوه، از طریق نرم افزار حقوق و دستمزد می­توان به افزایش دقت در زمان محاسبه موارد مذکور در بالا کمک شایان توجهی کرد.

به این ترتیب، به وسیله نرم افزار حقوق و دستمزد بهره­وری خود را در حین کار بالا برده و ذهن خود را روی کارهای مهم دیگر نیز متمرکز کنید. از میان ویژگی­های قابل توجه نرم افزار حقوق و دستمزد، می­توان به قابلیت انعطاف­پذیری و همین­طور پویایی آن اشاره کرد.

با وجود نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس، دیگر نگرانی از بابت تهیه فایل­های مربوط به بانک، دارایی و همین طور بیمه کارکنان شرکت خود نداشته و تمامی این اقدامات را در کوتاه­ترین زمان ممکن انجام دهید. بعلاوه، با تهیه نرم افزار حقوق و دستمزد می­توان کلیه مراحل صدور فیش حقوقی کارکنان سازمان را به آسانی مکانیزه کرد.

درج مرخصی­های گرفته­ شده توسط کارمندان، انواع مختلف استخدام چه به صورت ساعتی و کارمزدی و چه به شکل عادی و قراردادی، از جمله کارهایی است که شما می­توانید در نرم افزار حقوق و دستمزد انجام دهید. به جز این­ها، ثبت کلیه مأموریت­های کاری تعلق­گرفته به کارمندان نیز در نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس امکان­پذیر است.

نرم افزار خزانه پارمیس پرو

مسئولیت خطیر مدیریت اثربخش نقدینگی شرکت، از جمله اصول وظایف هر مدیر­عامل یا حسابدار به شمار می­رود.

کنترل کلیه گزارشات، سندها و داشتن مدیریتی کارآمد بر روی پرداخت­ها و دریافت­ها از طریق بخش خزانه صورت می­گیرد. این قسمت، رابط بین سایر بخش­ها بوده و امکانات فراوانی را در خود جای داده است. از میان این امکانات متنوع می­توان از گزارش­های متنوع تحلیلی و قابلیت دریافت فایل اکسل از کلیه گزارش­ها یاد کرد.

نرم افزار حسابداری پارمیس 360

نیاز به حسابداری ابری، یکی از نیازهای مستلزم هر کسب ­وکاری به شمار می­رود. هر شرکتی با پیشرفت و گرفتن نمایندگی­ در شهرهای مختلف، نیاز به فرستادن فایل­های مالی و نظارت و رسیدگی به فعالیت­های آن­ها دارد. استفاده از ایمیل و یا بستری سخت­ افزاری برای انجام این امر خطیر، نمی­تواند راه حلی منطقی باشد. چرا که، همواره امکان بروز مشکل و خطا وجود دارد و نمی­توان ریسک کرد.

نرم افزار حسابداری 360، با داشتن امکاناتی حیرت ­انگیز و جامع فرصت رسیدگی مستقیم به امور مدیریتی و مالی نمایندگی­ها را برای شما فراهم کرده است. از میان مزایای استفاده از این نرم افزار حسابداری می­توان از مواردی همچون دسترسی روزانه کاربر به اطلاعات در هر ساعت و مکانی، مبلغ پایین جهت راه­اندازی و امکان نصب بر روی رایانه، تبلت و تلفن همراه نام برد.

نرم افزار حسابداری استار

این نرم افزار حسابداری، منجر به ایجاد هماهنگی و یکپارچگی بین قسمت­های مختلف یک مجموعه را فراهم می­کند. به این ترتیب، بدون هیچ دغدغه و نگرانی از بابت صرف وقت زیاد می­توانید وقایع مدیریتی و مالی شرکت را ثبت کنید. در نتیجه، دیگر نیازی به استفاده از چندین نرم افزار حسابداری جهت نظارت و مدیریت بر بخش­های شرکت نیست. از بین بخش های تعبیه­ شده در این نرم افزار حسابداری جامع می­توان به خزانه، بازرگانی، چندارزی و انبار اشاره کرد.

قیمت محصولات نرم افزاری پارمیس

یکی از نگرانی­های مشتریان در زمان خرید نرم افزارهای حسابداری، قیمت آن­هاست. اما نگران نباشید. مجموعه پارمیس همواره به دنبال رفاه حال مشتریان خود است. انواع نرم افزارهای تولیدی مجموعه پارمیس، با قیمتی خدمت شما عرضه می­شوند. در کنار این قیمت مناسب، محصولی با کیفیت مناسب ممکن را دریافت می­کنید.

جمع بندی:

مجموعه پارمیس، با داشتن سابقه ­ای طولانی در حوزه حسابداری، همواره آماده خدمت­رسانی به شما مشتریان عزیز  است. با خرید از نرم افزار حسابداری مورد نیاز خود، می­توانید از پشتیبانی تیم کارشناسان ما نیز بهره­ مند شوید. جهت تهیه هر یک از نرم افزارهای مالی و حسابداری پارمیس و دریافت مشاوره ­های لازم قبل از خرید، می­توانید به راحتی و از طریق شماره تماس 87758-021 اقدام فرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تهیه نرم افزارها و دریافت نمایندگی پارمیس به سایت پارمیس به نشانی www.ParmisIT.com مراجعه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل