کدام نمادها افزایش سرمایه می دهند؟

طی روز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
کد خبر: ۱۱۷۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶ 18 April 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، افزایش سرمایه یکی از راه‌های تامین مالی به منظور توسعه و گسترش و بهبود عملکرد مالی یک شرکت است. این فرآیند برای سهامداران نیز بسیار حائز اهمیت است. طی روز‌های گذشته نیز اطلاعیه‌های متعددی در خصوص هر یک از مراحل افزایش سرمایه در سامانه کدال منتشر شده است که در این گزارش به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته ایم.

صدور مجوز افزایش سرمایه کچاد

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت معدنی و صنعتی چادرملو  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۱۹۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۷۹,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۷۹,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۷۹,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی.

ثبت افزایش سرمایه سهرمز

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۷  افزایش سرمایۀ شرکت سیمان هرمزگان  از مبلغ ۱,۰۸۴,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۸۲۴,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۷۴۰۰۰۰ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۷ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه کساپا

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه  شرکت سایپا شیشه از مبلغ ۶۲۸,۱۰۴,۲۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۶۲۸,۱۰۴,۲۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور توسعه ماشین آلات و تجهیزات و طرح‌های مصوب در این خصوص که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۷ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه وپاسار

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت بانک پاسارگاد از مبلغ ۶۵,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته به منظور افزایش سقف تسهیلات، بهبود نسبت کفایت سرمایه و سایر نسبت‌های مرتبط و افزایش فعالیت‌های بانکی ارائه گردید.

تصمیم هیئت مدیره به انجام افزایش سرمایه تفویض شده در مجمع فوق العاده شرنگی

پیرو تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۳ مبنی بر تصویب افزایش سرمایه شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین از مبلغ ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی وتامین سرمایه درگردش، هیئت مدیره در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از مبلغ ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی وتامین سرمایه درگردش اقدام نماید.

ثبت افزایش سرمایه وصنا

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۱  افزایش سرمایۀ شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران  از مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۸,۱۵۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۳۱۵۰۰۰۰ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه  ولتجار

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت واسپاری تجار ایرانیان از مبلغ ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور توسعه عملیات لیزینگ که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۷ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار