بازدید 3314

قتل مرد تنها توسط 2 برادر در خمین

کد خبر: ۱۱۷۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸ 17 April 2023

جانشین فرماندهی انتظامی خمین گفت: ۲ برادر جوان که مردی ۵۷ ساله را به بهانه فروش احشام به روستایی در اطراف خمین کشانده و به قتل رسانده بودند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند.

به گزارش ایران، سرهنگ حسین اسلامی افزود: چند روز قبل مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان خمین در حین گشت‌زنی به وانت مزدا با پلاک غیر بومی که به‌صورت بلاصاحب در کنار یکی از خیابان‌ها رها شده بود مشکوک شده و موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی با اشاره به بررسی صورت گرفته از سوی مأموران و مشاهده آثار خون در این خودرو خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی خودرو به پارکینگ منتقل شد و در ادامه هویت راننده آن که مردی ۵۷ ساله اهل و ساکن یکی از استان‌های جنوب غربی کشور بود بدست آمد.

سرهنگ اسلامی ادامه داد: در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی از بستگان صاحب خودرو مشخص شد که وی روز 18 فروردین سال‌ جاری برای خرید احشام با خودروی وانت خود به یکی از روستاهای خمین رفته است و اطلاعی از وی در دست نیست. وی گفت: با توجه به خاموش بودن تلفن همراه راننده و وجود آثار خون در خودرو احتمال وقوع جنایت تقویت شد.  

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پلیس در ردزنی‌های اطلاعاتی و نامحسوس خود رد پای 2 برادر ساکن در یکی از روستاهای اطراف شهرستان خمین را در این ماجرا پیدا و با حضور در محل این 2 نفر را دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به یگان منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه با اظهارات ضد و نقیص این دو برادر، ظن کارآگاهان مبنی بر وقوع جنایت قوت گرفت، اضافه کرد: در ادامه با اقدامات فنی و با بهره‌گیری از روش‌های علمی، این 2 برادر که در ابتدا منکر ارتباط با شخص مفقودی بودند، پس از رویارویی با مدارک و مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به قتل مرد ۵۷ ساله به بهانه فروش احشام و دفن جسدش در حواشی رودخانه اعتراف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خمین با اشاره به کشف جسد مقتول، انگیزه متهمان را از ارتکاب قتل درگیری و اخاذی از مقتول به طمع برداشت از موجودی بالای کارت عابر بانک وی عنوان کرد و افزود: متهمان دستگیر شده پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار