بازدید 3944

جعل سند و کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی در محمودآباد

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری فردی که با جعل اسناد ملکی اقدام به فروش مال غیر به ارزش ۲۰۰۰ میلیارد ریال در شهرستان محمودآباد کرده بود، خبرداد.
کد خبر: ۱۱۷۱۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷ 17 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی با بیان اینکه در پی مرجوعه ای قضائی مبنی بر تهیه اوراق جعلی و فروش املاک و واحدهای مسکونی فردی به افراد غیر در شهرستان محمود آباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت ، اظهار کرد: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با انجام اقدام اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، متهم را که با تهیه اسنادی جعلی و تصاحب املاک و واحدهای مسکونی شاکی، آن را به فروش رسانده بود شناسایی کردند.

سردار میرزایی از دستگیری متهم در اقدامی غافلگیرانه خبر داد و یادآور شد: این کلاهبردار حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده به جعل سند و کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیارد ریالی از شاکی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

این مقام انتظامی در خاتمه به مردم توصیه کرد: معاملات و قراردادهای خود را در مراکز رسمی و قانونی انجام داده و برای اطمینان از اصالت اسناد و مدارکی که در اختیار آنان قرار می‌گیرد حتما از مرجع رسمی آن استعلام بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل