بازدید 2669

خمز: ملوان جنگید، داور ۴۰ثانیه زودتر سوت را زد

کد خبر: ۱۱۷۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱ 15 April 2023

پاکو خمس در نشست خبری بعد بازی مقابل ملوان، گفت: همان‌طور که انتظار داشتیم، بازی سختی بود، ولی من از بازیکنانم راضی هستم؛ چرا که کنترل بازی دست ما بود و توپ را سریع به گردش در می‌آوردیم. روی یک اشتباه توپ را از دست دادیم و حریف از تک موقعیت استفاده کرد. به خوبی به بازی برگشتیم و مقابل تیم جنگنده‌ای مثل ملوان در این شرایط استادیوم به گل دست یافتیم.

وی درخصوص چمن ورزشگاه گفت: من از مهمان‌نوازی باشگاه ملوان تشکر می‌کنم. چمن این ورزشگاه یکی از بهترین چمن‌های ایران است و امیدوارم سایر باشگاه‌ها هم در این زمینه از ملوان پیروی کنند.

سرمربی تراکتور تاکید کرد: من در خصوص پنالتی و داوری اظهار نظر نمی‌کنم. همان طور که داور پنالتی گرفت، 40 ثانیه قبل از اینکه وقت‌های تلف شده به پایان برسد و در حالی که چهار بازیکن ما در حمله بودند، سوت پایان بازی را زد.

وی در رابطه با نبود VAR در لیگ ایران عنوان کرد: VAR مهمترین چیز در فوتبال نیست. امکانات مهم‌تری وجود دارد که باید ایجاد شود. همگی باید برای ایجاد امکانات و بهتر شدن فوتبال ایران کمک کنیم.

خمس در خصوص دلایلش برای حضور در فوتبال ایران گفت: باشگاه تراکتور پیشنهاد جذابی داشت و من پروژه این باشگاه را پسندیدم و برای موفقیت به ایران آمده‌ام.

خمس در پاسخ به این سوال که آیا سرمربیگری تیم ملی ایران را می‌پذیرید؟ اظهار داشت: فکر می‌کنم من در بهترین باشگاه ایران هستم و خوشحالم که اینجا حضور دارم. همچنین تیم ملی هم مربی بسیار خوبی دارد. باشگاه تراکتور امکانات لازم را برایم فراهم کرده و همواره رفتار محترمانه‌ای با من دارند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم داور مبنی بر زود تمام کردن بازی به ضرر تراکتور شد؟ گفت: ما تصمیم گرفتیم راجع به داوری صحبت نکنیم. داوری در یک بازی به نفع تیم‌ها و در بازی دیگر به ضررشان است. وقتی هر دو طرف از داوری ناراضی هستند، پس اتفاقاتی بوده است. سعی می‌کنیم برای ارتقای سطح داوری کمک کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی