بازدید 5961
سه تعویضی که در اولدترافورد همه چیز را بهم ریخت

حمله شدید به تن‌هاخ درپی کامبک عجیب سویا به منچستر

کد خبر: ۱۱۷۱۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶ 14 April 2023

اریک تن هاخ هلندی متهم ردیف اول تساوی دردناک و خانگی منچستریونایتد در لیگ اروپا شناخته می‌شود. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ منچستریونایتد دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا را با یک تساوی خانگی 2-2 مقابل سویا پشت سر گذاشت که البته این تساوی برایش طرفداران شیاطین سرخ بیشتر شبیه یک شکست بود.

حمله شدید به تن‌هاخ درپی کامبک عجیب سویا به منچستر

شاگردان اریک تن‌ها در حالی با تساوی این بازی را پشت سر گذاشتند که با دو گل مارسل سابیتزر تا دقیقه 70 از حریف خود پیش بودند اما دو گل به خودی هرچه شیاطین سرخ به دست آورده بودند را بر باد داد.

تن‌هاخ بعد از این دو گل سه تعویض انجام داد که داد روند بازی را به ضرر این تیم تغییر داد. همین موضوع سبب شد که سرمربی هلند مورد بازخواست قرار بگیرد اما او گفت که چاره‌ای نداشته است. پس از مصدومیت رافائل واران به دلیل مصدومیت در بین دو نیمه، تن‌هاخ برونو فرناندز را هم از میدان بیرون کشید. او سپس جیدان سانچو و آنتونی مارسیال را هم از میدان خارج کرد. به جای این سه نفر، کریستین اریکسن، آنتونی الانگا و ووت وخورست وارد زمین بازی شدند. الانگا در حالی به میدان رفت که از ماه فوریه سال 2022 گلی برای من‌یونایتد به ثمر نرسانده است.

تن‌هاخ در پاسخ به انتقادات از تعویض‌هایش گفت: من مجبور بودم این تعویض‌ها را انجام دهم. چاره‌ای نداشتم. واران مصدوم بود. این اولین تعویضم بود که اجباری بود. بعد هم آنتونی مارسیال. او بعد از مدتی طولانی داشت اولین بازی‌اش را انجام می‌داد. پس ما مجبور بودیم او را تعویض کنیم. بعد از آنها برونو را تعویض کردیم. دلیل تعویض او هشداری بود که از داوران گرفتم. او عصبی شده بود و هر آن ممکن بود که کارت زرد دومش را هم بگیردو آنتونی هم وضعیت مشابهی داشت. بنابراین من مجبور بودم تعویض کنم و گزینه‌های دیگری هم نداشتم.

سرمربی هلند افزود: با این وجود ما بازی را تحت کنترل داشتیم و می‌بایست گل سوم را می‌زدیم. اگر دروازه‌بان حریف نبود و آن واکنش خوب را انجام نمی‌داد، ما در دقیقه 81 می‌‌توانستیم گل سوم را بزنیم. در دقیقه پایانی بازی اما همه چیز به ضرر ما پیش رفت. باید هوشمندانه‌تر رفتار می‌‌کردیم. ما بعد از گل اول دچار افت شدیم و بعد از آن مصدومیت لیساندرو مارتینس و یک بد‌شانسی دیگر. هر دو گلی که خوردیم روی بدشانسی و با توپ‌های منحرف شده بود. خب چه کاری از دست‌مان برمی‌آمد. گاهی اوقات هر کاری کنید، بدشانسی می‌آورید و این بازی از آن موارد بود.

منچستریونایتد پنجشنبه هفته پیش رو در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا میهمان سویا خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست