اخبار مهم بورس فردا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲

بورس فردا دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
کد خبر: ۱۱۷۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴ 09 April 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، بورس فردا دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲  در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.

۱- با توجه به ظن وقوع جرائم موضوع ماده ۴۶ قانون بازار اوراق بهادار ج. ا. ا درخصوص معاملات اوراق بهادار در بازار عادی، نماد معاملاتی خفولا حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ تعلیق می‌گردد.
۲- بازارگردانی در نماد‌های معاملاتی (بازرگام ۱)، (شاوان ۱) و (وملل ۱) با دامنه نوسان روزانه قیمت مطابق با دامنه مجاز نوسان قیمت در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس ایران و بازار دوم فرابورس ایران و با استفاده از روش بازارگردانی مبتنی بر حراج از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۱ آغاز می‌گردد.
۳- رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور: بودجه سال قبل با افزایش ۲۰ همت سقف بودجه به ۱۳۹۴ همت رسید. بر این اساس ۹۷ درصد درآمد‌ها وصول شد.
۴- به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر، نماد معاملاتی شستان حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ تعلیق می‌گردد.
۵- فرآیند فعالیت واگذاری برند‌های پونه و نسیم از نماد شپاکسا به شرکت‌های هم گروه (شرکت گلتاش) با امضای دو فقره قرارداد در تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۳۰، کلیه حقوق و امتیازات علامت تجاری موضوع قرارداد‌ها به شرکت گلتاش منتقل می‌شود.
۶- قیمت پایه محصولات پتروشیمی امروز (یکشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۲)، با دلار نیمایی ۲۸۵,۰۰۰ ریال برای عرضه مواد اولیه پتروشیمی در بورس کالا تا یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ اعلام شد.
۷- دریافت مجوز افزایش ۳۵ درصد در نرخ فروش محصولات نماد معاملاتی زپارس
۸- براساس اعلام منابع خبری، هیات فنی ایران این هفته برای بازدید از سفارت خانه تهران در ریاض و فراهم کردن مقدمات بازگشایی سفارت ایران در عربستان، راهی این کشور خواهد شد.
۹- میزان تولید محصولات پتروشیمی به ۸۰ میلیون تن می‌رسد
۱۰- تیموری، مدیرعامل سایپا: در تمام خودرو‌های داخلی از جمله پژو ۲۰۶، پرشیا، سمند و دنا حدودا قیمت‌ها ۲۹ درصد گران شدند. خودروی شاهین ۱۸ درصد و حدود ۶۰ میلیون تومان گران شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار