بازدید 3538
۲

درخواست رسمی بارسلونا از یوفا و فیفا

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، درخواستی رسمی برای یوفا و فیفا فرستاده و از آنها خواسته فعلا در قضیه نگریرا حکمی علیه این باشگاه صادر نکنند.
کد خبر: ۱۱۷۰۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷ 07 April 2023

به گزارش تابناک، پس از شکایت‌های دادستانی بارسلون، لالیگا، فدراسیون فوتبال اسپانیا و باشگاه رئال مادرید از بارسلونا در پرونده نگریرا، یوفا نیز ترجیح داد دو بازرس سوئیسی را مامور تحقیق از این باشگاه کند. گفته می‌شود یوفا قصد دارد تا پایان ماه می و بر اساس تحقیقات انجام شده، حکمی علیه بارسلونا صادر کند که می‌تواند یک سال محرومیت از حضور در لیگ قهرمانان باشد. بارسلونا متهم است بین سال‌های 2001 تا 2018 رقمی نزدیک به 7.3 میلیون یورو به انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا، پرداخت کرده است.

طبق اعلام رادیو کاتالونیا، خوان لاپورتا رسما از از یوفا و نیز فیفا درخواست کرده تا مشخص شدن تحقیقات دادستانی، حکمی علیه این باشگاه صادر نکنند. لاپورتا شخصا با الکساندر چفرین و جانی اینفانتینو، رؤسای یوفا و فیفا، گفت‌وگو کرده و از آنها خواسته در صدور حکم عجله نکنند و اجازه دهند در اسپانیا تحقیقات به نتیجه برسد. هنوز مشخص نیست واکنش یوفا و فیفا به این درخواست چه خواهد بود.

منبع:ورزش سه 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چشم . دیگه چی میل دارین؟ فعلا حکم ندن که لالیگا رو با فساد بگیری؟ با جیب خالی انداره چندسال بازیکن خریدین و آخرش چهارتا از رئال خوردین. باشگاهی که یه زمانی از لاماسیا ارتزاق می‌کرد حالا شده مصرف کننده و حاضری خور اول اروپا.
جالبه درباره این فساد چشم گیر، فارسی زبانان عزیز نظر خاصی نداشتند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس