بازدید 3594
۵

شلیک راکت از لبنان به اسرائیل

در پی شلیک ده‌ها راکت از لبنان به سمت اراضی اشغالی، آژیر‌های هشدار در شهرک‌های واقع در نزدیکی مرز‌ها با لبنان به صدا درآمدند. شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرده این حملات موشکی بین حزب‌الله، حماس و جهاد اسلامی هماهنگ شده بود.
کد خبر: ۱۱۷۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱ 06 April 2023

به گزارش تابناک، شبکه خبری روسیا الیوم، آژیر‌های هشدار در شهرک‌های واقع در نزدیکی مرز‌ها با لبنان به صدا درآمدند، همزمان رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، به نظر می‌رسد سامانه "گنبد آهنین" برخی راکت‌های شلیک شده از لبنان را رهگیری کرده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ابتدایی که در این خصوص منتشر شد، اعلام کرد، آژیر‌های هشدار در مناطق "شلومی" و "بیتست" در شمال اراضی اشغالی به صدا درآمدند و جزئیات این حمله در دست بررسی است.

در ویدیویی که منتشر شده، سامانه "گنبد آهنین" دو راکت را به سمت هدفی در آسمان شلیک کرد.

شبکه عبری زبان "کان" گزارش داد، به نظر می‌رسد یک راکت بر فراز شهرک شلومی در الجلیل توسط "گنبد آهنین" رهگیری شد.

از ساکنان مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی خواسته شده در پناهگاه‌ها بمانند.

هم‌زمان دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حال انجام رایزنی‌هایی با فرماندهان دستگاه‌های امنیتی و نظامی درباره تحولات اخیر است.

برخی منابع اسرائیلی از شلیک ۱۰۰ راکت به سمت اراضی اشغالی و منطقه الجلیل ظرف ۱۰ دقیقه خبر داده‌اند و در مقابل ارتش رژیم صهیونیستی به شدت شهرک القلیله واقع در جنوب لبنان را گلوله باران کرده است. در پی این حملات فرودگاه حیفا و چندین فرودگاه دیگر هم بسته شدند.

شبکه اسرائیلی کان هم اعلام کرد "با توجه به حجم راکت‌ها به نظر می‌رسد در آستانه جنگ قرار داریم. "

منابع خبری رژیم صهیونیستی تأیید کردند که حمله راکتی به غرب الجلیل به اندازه‌ای بوده که از زمان جنگ دوم با لبنان مشاهده نشده است.

به نوشته الجزیره، دو شهرک‌نشین در اثر حملات راکتی شهرک‌های اسرائیلی زخمی شده‌اند.

منابع اسرائیلی اعلام کردند که تا این لحظه ۳۷ مرتبه آژیر خطر در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است و کابینه امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی امشب به درخواست نتانیاهو تشکیل جلسه خواهد داد.

این منابع تاکید کردند که کابینه امنیتی مسئول تصمیم‌گیری در مورد شیوه واکنش به حملات راکتی از سمت لبنان خواهد بود.

رسانه‌های صهیونیستی افزودند: دولت اسرائیل تصمیمی برای جنگ با لبنان ندارد، اما در برابر این حوادث و رخداد‌ها هم ساکت نمی‌نشیند.

منابع عبری زبان می‌گویند که بیشتر راکت‌های شلیک شده از لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی از نوع "گراد" و "کاتیوشا" بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: ایسنا
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
تروریستها شلیک کردن
صهیونیست های متجاوز و اشغالگر حقشان(مرگ) است
حداقل یه چیزشون قابل احترام هست که قبل از حمله به ساکنان لبنان اطلاع می دهند تا منطقه را خالی کنند و بعد آن محل را می کوبند .
بالاخره باید دوستان برای ایجاد اتحاد مجدد و خاموشی اعتراض ها در اسراییل دست بکار می شدند چه چیزی بهتر از یادآوری وجود دشمن مشترک دربین گروههای مختلف اسراییلی
خب پس شروع کننده معلوم شد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار