بازدید 5654

جدال زورگیر با مرگ!

کد خبر: ۱۱۷۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴ 05 April 2023

اگرچه من هم به شدت مصدوم شده ام و برخی از نقاط بدنم دچار شکستگی استخوان شده است اما همدستم در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان درحالی با مرگ جدال می کند که ...

به گزارش خراسان، این ها بخشی از اظهارات جوان زورگیری است که در پی یک حادثه هولناک گوشی قاپی در مشهد به همراه همدستش، به درون رودخانه سقوط کردند و در مرکز درمانی بستری شدند.

این سارق سابقه دار که با خوش شانسی از مرگ نجات یافته بود، درباره ماجرای گوشی قاپی به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری سپاد مشهد گفت: با «غفار» از چند ماه قبل در حالی آشنا شدم که درون یکی از پارک ها مشغول مصرف مواد مخدر از نوع حشیش بود. من هم که به «حشیش» اعتیاد داشتم در کنار او قرار گرفتم و این گونه روابط دوستانه من و او آغاز شد.

وقتی فهمیدم که «غفار» نیز سابقه کیفری دارد و به تازگی از زندان آزاد شده است، خیلی خوشحال شدم چرا که سرنوشت و مسیر زندگی ما در نقطه ای با یکدیگر تلاقی می کرد و سرگذشت تلخ مان شبیه هم بود. از آن روز به بعد رفاقت من و غفار شکل صمیمانه تری یافت و ما برای تامین هزینه های اعتیادمان تصمیم گرفتیم به خلافکاری ادامه دهیم. به همین دلیل سوار موتورسیکلت هوندای «غفار» می شدیم و در تاریکی شب گوشی تلفن عابران پیاده را می ربودیم که بدون توجه به اطراف خودشان، مشغول گفت وگوی تلفنی بودند! روزها به همین ترتیب سپری می شد تا این که هشتم فروردین به منطقه بولوار شهید درودی آمدیم و سوار بر موتورسیکلت پرسه می زدیم تا طعمه ای برای گوشی قاپی پیدا کنیم! در این هنگام بود که نگاهمان روی مرد میان سالی خیره ماند چرا که او در حال مکالمه تلفنی قصد عبور از عرض خیابان را داشت و این فرصت مناسبی بود تا گوشی او را سرقت کنیم.

در این لحظه و با اشاره «غفار» به طرف مرد میان سال حرکت کردم و زمانی که در کنار او قرار گرفتم ناگهان «غفار» گوشی را ربود و من هم گاز موتورسیکلت را فشردم تا از محل فرار کنیم اما با سروصدای مال باخته، شهروندان متوجه ماجرا شدند و به سمت ما هجوم آوردند. در این شرایط من بر سرعت موتورسیکلت افزودم تا از چنگ مردم فرار کنیم اما در حالی که به رودخانه نزدیک می شدیم کنترل موتورسیکلت را از دست دادم و به داخل رودخانه سقوط کردیم. دیگر چیزی نفهمیدم. زمانی به خودم آمدم که نیروهای امدادی را بالای سرم دیدم.

آن ها من و غفار را که دچار صدمات و شکستگی های جدی شده بودیم به مرکز درمانی انتقال دادند ولی در بیمارستان متوجه شدم که «غفار» حال وخیمی دارد و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم می کند. این در حالی است که موتورسیکلت هم به کلی تخریب شده است و دیگر قابل استفاده نیست! 

 در حالی که 5 دستگاه گوشی تلفن سرقتی از دو سارق زورگیر کشف شده است، تحقیقات نیروهای تجسس با نظارت مستقیم سرگرد «جعفر عامری» (رئیس کلانتری سپاد) برای ریشه یابی سرقت های دیگر این باند دو نفره در مشهد ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی