عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه کدام نماد است؟

مدیرعامل شرکت بورس تهران از چهار مأموریت مهم این شرکت در سال جدید خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶ 05 April 2023

به گزارش بورس تابناک، محمود گودرزی مهم‌ترین دستاورد بازار سرمایه در شرایط رونق را بسط و گسترش تأمین مالی در بازار اولیه بیان کرد و گفت: در همین راستا، سال گذشته پیشنهادی به سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر ایجاد بازار سرمایه‌گذاران حرفه‌ای داده شد که هدف از ایجاد آن تأمین مالی از طریق ابزار‌ها و ضوابط موجود در بازار سرمایه است.


مدیرعامل شرکت بورس تصریح کرد: تأسیس شرکت‌های سهامی عام پروژه اقدامی در همین جهت است که مقدمات اجرایی آن فراهم شده و امید است در نیمه اول امسال، پذیره‌نویسی یکی از جذاب‌ترین شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه انرژی با عنوان شرکت سوخت سبز زاگرس انجام شود که درخواست آن مطرح شده و در حال طی فرآیند‌های لازم است.

وی خاطرنشان کرد: قرار نیست شرکتی در بازار سرمایه‌گذاران حرفه‌ای شرکتی پذیرش شود، بلکه قرار است بورس تهران از این طریق با به‌کارگیری ابزار‌های متنوع، نقش فعال‌تری جهت تأمین مالی داشته باشد.

گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود، بحث حاکمیت شرکتی را دیگر مأموریت مهم این شرکت با هدایت سازمان بورس بیان کرد و افزود: در همین راستا بناست ادبیات ضوابط و دستورالعمل ابلاغ شده در حوزه حاکمیت شرکتی بسط و گسترش یابد.

مدیرعامل شرکت بورس بحث تأمین مالی در استان‌ها را مأموریت دیگر این شرکت در سال جدید برشمرد و گفت: در نظر است تالار‌های منطقه‌ای به عنوان پایگاه و دبیرخانه‌های تأمین مالی در نظر گرفته شود تا مدیران بازار سرمایه به طور مستقیم با حضور در مراکز استان‌ها به تأمین مالی کشور کمک کنند.

گودرزی در مورد پذیرش شرکت‌ها در بورس نیز اظهار داشت: طبق برنامه مقرر است ۱۰ تا ۱۵ شرکت در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت غذایی و هلدینگ پذیرش شوند که متناسب با انجام تشریفات قانون عرضه، اطلاع‌رسانی‌های لازم در این راستا انجام خواهد شد.

عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه کدام نماد است؟

وی در پایان، جدیدترین عرضه اولیه بعد از پی‌پاد را یک شرکت در حوزه صنعت غذایی و زراعت کشاورزی عنوان کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار