بازدید 3958
۲

طلا و سکه گران تر می شود؟

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در مورد وضعیت بازار طلا و سکه در روزهای آینده گفت: من فکر نمی‌کنم تغییر خاصی در قیمت‌ها داشته باشیم و با توجه به اینکه در ماه رمضان هستیم و مراسمات و جشن‌ها کمتر است و تقاضا در بازار نیست فکر می‌کنم بازار روال عادی را طی کند و التهابی در بازار رخ ندهد.
کد خبر: ۱۱۶۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸ 03 April 2023

گزارش تابناک، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در مورد وضعیت بازار طلا و سکه در سال جدید گفت: با وجود اینکه در روزهای پایانی سال گذشته کاهش قیمت داشتیم تقاضا در بازارهای داخلی به حداقل رسید که این کاهش تقاضا در تعطیلات نوروز هم ادامه داشت و با ورود به ماه رمضان میزان تقاضا به حداقل رسید و حتی از روال عادی هم کمتر بود.

نادر بذرافشان ادامه داد: امروز هم که روز اول کاری در سال ۱۴۰۲ است حدود ۱۶ دلار کاهش قیمت طلا در بازارهای جهانی را داشتیم و در بازارهای داخلی هم هر مثقال طلای ۱۷ عیار ۴۷۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۱۰۸ هزار تومان کاهش قیمت داشت.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران افزود: در بازار سکه تغییر خاصی نداشتیم و بازار روال عادی را طی می‌کند که امیدواریم همانطور که از ابتدای سال روال ثبات و آرامش را در بازار داریم در ادامه سال هم این روال ادامه یابد و در رابطه با قیمت‌ها با توجه به کاهشی که داشتیم این کاهش به ثبات نسبی برسد تا مردم بتوانند به راحتی مبادلات خود را انجام دهند.

نوسانات قیمت در ایام عید واقعی نبود
بذرافشان در مورد دلایل افزایش قیمت طلا و سکه در تعطیلات عید گفت: بخشی از افزایش قیمت‌ها به خاطر افزایش انس جهانی طلا بود و بخشی دیگر با توجه به اینکه بازار تعطیل بود ناشی از جوسازی و برخی اخبار بود که واقعی نبود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: درواقع، زمانی که بازار به صورت رسمی باز باشد و معاملات به صورت فیزیکی انجام شود می‌توان شرایط را تحلیل کرد و گفت نوسانات و افزایش و کاهش قیمت‌ها دقیق است یا خیر، بنابراین با توجه به اینکه در ایام عید بازار تعطیل بود می‌توان گفت نوسانات ایام عید کاذب بود.

بذرافشان افزود: اما با توجه به بازگشایی بازار از امروز می‌توان گفت در حال حاضر بازار شرایط خوبی دارد.

پیش‌بینی وضعیت بازار طلا و سکه در روزهای پیش رو
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در مورد وضعیت بازار طلا و سکه در روزهای آینده هم گفت: من فکر نمی‌کنم تغییر خاصی در قیمت‌ها داشته باشیم و با توجه به اینکه در ماه رمضان هستیم و مراسمات و جشن‌ها کمتر است و تقاضا در بازار نیست فکر می‌کنم بازار روال عادی را طی کند و التهابی در بازار رخ ندهد.


بنا بر اعلام سایت اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران، امروز دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ در حدود ساعت ۱۴، قیمت هر سکه امامی ۳۲ میلیون تومان است.

در جدول زیر، جدیدترین قیمت طلا و انواع سکه را ببینید.

نوع

قیمت (تومان)

 

سکه امامی

۳۲۰۰۰۰۰۰

سکه بهار آزادی

۲۹۶۰۰۰۰۰

نیم سکه

۱۹۰۰۰۰۰۰

ربع سکه

۱۱۵۰۰۰۰۰

سکه گرمی

۶۸۰۰۰۰۰

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۲۵۹۳۵۹۸

انس طلا

۱۹۷۰ دلار

 

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
توی این مملکت از کود حیوانی تا کود مرغی روزانه گرون میشه! چرا طلا و سکه گرون نشه؟
خدا نگذره از کسی که باعث این گرانی و تورم شده. .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل