بازدید 5594
۵

نیروهای روسی به نزدیکی باخموت اوکراین رسیدند

نیروهای روسیه به بخش‌های شمالی و جنوبی جبهه نبرد در شرق دونباس اوکراین حمله کردند به طوریکه کی‌یف اعلام کرده حمله مسکو در نزدیکی شهر باخموت بوده است.
کد خبر: ۱۱۶۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ 25 March 2023

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری رویترز، کمیته بین المللی صلیب سرخ اعلام کرد، حدود ۱۰ هزار غیرنظامی اوکراینی که بیشتر آنها سالخورده و ناتوان هستند با شرایط وحشتناکی در داخل و اطراف شهر محاصره شده باخموت به دنبال خروج هستند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرده که نیروهای این کشور یک پایگاه پهپادی متعلق به نیروهای مسلح اوکراین را در منطقه اودسا واقع در جنوب غرب اوکراین تخریب کرده‌اند.

در این میان، دیمیتری مدودف، یکی از متحدان ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه گفته که آمریکا به دنبال ایجاد مناطق غیرنظامی شده حائل در داخل اوکراین و پیرامون مناطق الحاقی است و شاید ضرورت داشته باشد که اگر نشد این مناطق ایجاد شوند، نیروهای روسی بیشتر وارد اوکراین شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
رویترز برای آنکه بقبولاند که در دستگاه حاکمه ی روسیه دو دستگی وجود دارد ، مدودوف نخست وزیر را متحد پوتین رییس جمهور می گوید . روباه پیر هنوزم تو فوق العاده ای
بعد از هفت ماه تو بیابون با ملخ ها جنگیدن دلشون خوشه به نزدیک یه آبادی دارند میرسند !! :)) ادامه بدید میرسید !! ده سال دیگه ام به پایتخت میرسید....فقط پشتکار و امید لازمه:))
لعنت بر پوتین و نوکرانش
نابود باد ارتش روسیه و پوتین جانی
وقتی ضد حمله ارتش اکراین شروع بشود معلوم میشود کجا هستن....ارباب پوتین به فنا رفته خیلی وقت است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان