بازدید 4151

اظهارات جنجالی لیبرمن در انتقاد از کابینه نتانیاهو

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در ادامه حملات تند خود به کابینه نتانیاهو، در یک موضع‌گیری جدید گفت نتانیاهو توان بازدارندگی این رژیم را نابود کرده است.
کد خبر: ۱۱۶۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸ 24 March 2023

‌به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، شبکه تلویزیونی المیادین در گزارشی از سرزمین‌های اشغالی و تشدید دامنه شکاف میان سران صهیونیستی به اظهارات جنجالی وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی پرداخت.

المیادین نوشت «آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی با تمسخر بنیامین نتانیاهو در برابر رهبران مقاومت اسلامی منطقه گفت نتانیاهو در برابر «سید حسن نصرالله»، دبیرکل جنبش حزب الله و «یحیی السنوار»، رهبر حماس در غزه بسان خرگوش رفتار می‌کند و موجب نابودی توان بازدارندگی این رژیم شده است.

طی هفته‌های گذشته، فلسطین اشغالی از شمال تا جنوب از جمله تل آویو، حیفا، قدس اشغالی، بئر السبع، ریشون لتسیون و هرتزلیا شاهد تظاهرات اعتراضی ضد کابینه راست افراطی نتانیاهو بودند.

این اعتراضات به دنبال رقابت شدید بین ائتلاف کابینه راست افراطی نتانیاهو و جناح معارض به ریاست یائیر لاپید، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی برگزار شده است.

سران معارض رژیم صهیونیستی اصلاحات قضائی کابینه نتانیاهو را برای تضعیف دستگاه قضائی و تلاش وی برای ممانعت از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند و بر این باورند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل