بازدید 9104
۲

قلعه‌نویی: یکی از بهترین بازی‌های چندسال اخیر تیم ملی را انجام دادیم

کد خبر: ۱۱۶۸۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۸ 24 March 2023

امیر قلعه‌نویی در پایان بازی با روسیه باردیگر با تکرار مواضع سابق خود درباره وجود مخالفانش، گفت: یکی از بازی‌های خوب چند سال اخیر تیم ملی را انجام دادیم، حتی مخالفان هم امشب تشویق‌مان کردند!

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرمربی جدید تیم ملی گفت: فکر می‌کنم یکی از بازی‌های خوب چند سال اخیر تیم ملی بود. مربی وظیفه دارد دو شاخصه مهم انجام دهد، یکی ایجاد موقعیت روی دروازه حریف و دوم اینکه اجازه موقعیت روی دروازه خود را ندهد. در این بحث خیلی عالی بودیم.

در ایجاد موقعیت، گردش توپ، شوت، کرنر و ... خوب بودیم ولی توپ‌های‌مان تبدیل به گل نشد. این بازی خیلی امیدوارمان کرد و هفته به هفته، ماه به ماه بهتر خواهیم شد.

بازی خیلی خوبی برابر روسیه داشتیم که نشانه‌های زیادی داشت، اول اینکه مردم هیچ وقت روی صندلی‌های‌شان ننشستند و مدام تشویق کردند و پس از بازی ایستادند و تیم ملی‌شان را تشویق کردند. حتماً مخالفانی در بین آنها بودند که تشویق می‌کردند.

هر کسی با قلبش کنار تیم ملی است و قطعاً سردار آزمون هم خواهد بود. شاید خیلی از بازیکنان فعلی در اردو نباشند ولی درباره آنهایی که هستند باید صحبت کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
جناب تابناک: اگر ایران و موفقیت ایران را دوست داری از سرمربی تیم ملی حمایت کن و بی خیال کینه قدیمی ات شو. از ما گفتن بود.
جناب قلعه نوعی ...کار تو نیست
باشه... باشه... توخوبی و تیم ملی بهترین بازی تاریخش رو انجام داد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار