بازدید 9164
۷
بازهم شکایت به فیفا و فسخ یکطرفه؟

زاپاتا هم از ایران طلبکار شد!

کد خبر: ۱۱۶۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 23 March 2023

بازیکن خارجی آلومینیوم اراک در تعطیلات لیگ به دوبی رفت و حاضر به بازگشت نیست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ «زاپاتا» به‌خاطر طلب 4 ماهه از باشگاه اراکی، از قانون فیفا استفاده کرده و با دادن نوتیس و گذشتن دوماه تاخیر در پرداخت معوقات، خواستار فسخ یکطرفه و دریافت کل مبلغ قرارداد همراه غرامت شد. کاری که پیش از این ویلموتس و استراماچونی هم کردند و تا دلار آخر قرارداد خود را دریافت کردند.

باشگاه آلومینیوم اراک دو روز پیش بخشی از قرارداد بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه را پرداخت کرد تا دریافتی آنها به 60 درصد برسد. در این میان، هانسل زاپاتا هافبک کلمبیایی آلومینیوم همانند چهار ماه گذشته پولی نگرفت که همین مسئله سبب ناراحتی شدید او شد. زاپاتا همراه با خانواده خود، اراک را ترک کرد و در دوبی مستقر شد.

این بازیکن 28 ساله از باشگاه آلومینیوم به فیفا شکایت کرد و به نظر می‌رسد تا زمانی که مبلغی از قرارداد خود را دریافت نکند، در تمرین شاگردان مهدی رحمتی شرکت نمی‌کند و یا دیگر قید برگشتن را زده است.

زاپاتا هم از ایران طلبکار شد!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
با گزانی دلار مگر. مجبورن بازیکن خارجی بگیرن
پول مفت نفت ایرانه
کسی دلش نمیسوزونه
مسئولین باید توبیخ شوند.در این شرایط نباید بازیکن خارجی گرفت . اینها که اصلا اسمی ندارند پس چرا باید فقط یک نفر را به هر ترتیبی از خارج اورد، بعد هم اینطوری.
عجب مملکتی ساختیم هر کی پیدا میشه دو تا لگد به توپ میزنه یا نمیزنه بعد ۳۰۰، ۴۰۰ هزار دلاری پول میگیره میره دنبال کارش اگه یک هموطن بخواد از حق ۲ تا ۳ میلیون خودش دفاع کنه باید از هفت خوان رستم رد بشه ولی خارجی ها خوب بدون در سر پول و جریمه تاخیر می‌گردند تازه کلی هم از مسئولین تشکر میشه که بهشون پول میدیم
زرشک ! زاپاتا
بگطديد اونايي كه اين بند ها را در قرارداد ميذارند را پيدا كنيد قطعا از اين پولهاي مفت كه بازيكنان ميگيرند سهم ميبرند!
تمامی کسانی که در بستن این قرارداد ها سهیم هستند باید مواخذه و مجازات شوند. چرا وقتی پولی ندارند قرارداد می بندند؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل