بازدید 4570
۱

فعالیت گشت‌های یگان ویژه پلیس در ایام نوروز

معاون فرهنگی و اجتماعی و سخنگوی فراجا اعلام کرد: در راستای تامین امنیت حداکثری و کاهش دغدغه‌های به حق مردم، گشتی‌های یگان ویژه پلیس در ایام نوروز به گشتی‌های موجود در شهر‌ها افزوده می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۶۸۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳ 22 March 2023

به گزارش تابناک به نقل از میزان _  سردار سعید منتظرالمهدی اظهار کرد: در راستای تامین امنیت حداکثری و کاهش دغدغه‌های به حق مردم، گشتی‌های یگان ویژه پلیس در ایام نوروز به گشتی‌های موجود در شهر‌ها افزوده می‌شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی و سخنگوی فراجا تصریح کرد: پیشگیری و مقابله با سرقت، گشت زنی در ساعات ویژه وقوع جرایم، کمک و همپوشانی ماموریت سایر نیرو‌ها از مهمترین مولفه‌های شکل گیری حضور یگان ویژه پلیس در ایام  نوروز است.

سردار منتظرالمهدی گفت: اصلی‌ترین و مهم‌ترین ماموریت پلیس تولید و حفظ امنیت است و ماندگاری این محصول نیازمند همکاری شهروندان با پلیس است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
درود و سپاس از نیروهای انتظامی . من امروز خودم شاهد بودم که صاحب پراید کاپوت ماشین را محکم نبسته بود و یکی از عزیزان گشت ، که دردحال گشت زنی بودند از ماشین پیاده شد و کاپوت ماشین پراید را بست .تا احیانا مورد دستبرد دزدان قرار نگیر . کارشان قابل تحسین است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر