واکنش برخی از نمایندگان به تعویق پرداخت حقوق معلمان

رییس سازمان برنامه و بودجه باید به دلیل عدم واریز حقوق فرهنگیان عزل شود / عملکرد سازمان برنامه بودجه در پرداخت نکردن حقوق معلمان خلاف قانون و اخلاق است / آیا با کارکنان سازمان برنامه بودجه هم همین گونه رفتار شده است؟

با نهایی شدن احکام رتبه‌بندی فرهنگیان، قرار بود معوقات مربوط به رتبه‌بندی برای فرهنگیان مشمول، واریز شود، اما شمار بسیاری از فرهنگیان اعلام کرده اند، در آخرین لحظات سال ۱۴۰۱ حقوق اسفند و معوقات رتبه‌بندی برای آن‌ها واریز نشده یا با تاخیر پرداخت شده است، به طوری که در آخرین روز اسفند هم برخی از آنان چشم انتظار پرداخت حقوق هستند.
کد خبر: ۱۱۶۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶ 20 March 2023

تابناک _ با نهایی شدن احکام رتبه‌بندی فرهنگیان، قرار بود معوقات مربوط به رتبه‌بندی برای فرهنگیان مشمول، واریز شود، اما شمار بسیاری از فرهنگیان اعلام کرده اند، در آخرین لحظات سال ۱۴۰۱ حقوق اسفند و معوقات رتبه‌بندی برای آن‌ها واریز نشده یا با تاخیر پرداخت شده است، به طوری که در آخرین روز اسفند هم برخی از آنان چشم انتظار پرداخت حقوق هستند.

اما آن گونه که نصرالله پژمان فر، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خبر داده، گویا سرانجام با پیگیری‌های مستمر، قرار شده تا حقوق کلیه فرهنگیان تا قبل از ساعت ۱۴ امروز (۲۹اسفند) علی الحساب واریز گردد. وی ضمن عذرخواهی وعده داده تا پرداخت کامل مطالبات حقوق فرهنگیان، پیگیری‌های کمیسیون اصل نود ادامه خواهد داشت.

توضیحات سازمان برنامه و بودجه 

علی احمدی، معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه در گفت‌وگویی درباره علت تاخیر در پرداخت حقوق اسفند ماه فرهنگیان گفت: آموزش و پرورش هنوز لیست حقوق را بارگذاری  نکرده است؛ البته پول در خزانه وجود دارد، ولی برای مبالغ بالاتر طبق قانون نمی‌توان کاری کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز حقوق اسفند ماه پرداخت می‌شود، گفت: مشکل قانونی این است که آموزش و پرورش بالاتر از سقف قانون بودجه سال ۱۴۰۱ درخواست دارد که خزانه نمی‌تواند اقدام کند!

احمدی درباره پرداخت معوقات رتبه بندی بیان کرد: اگر مشکل قانونی حل شود، می‌توانند معوقات رتبه‌بندی را پرداخت کنند.

وی متذکر شد: حقوق معلمان عزیز امروز ۲۹ اسفند از طریق خزانه‌داری کل در حال پرداخت است.

 

رییس سازمان برنامه و بودجه باید به خاطر عدم واریز حقوق فرهنگیان عزل شود

در همین ارتباط یک نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رییس سازمان برنامه و بودجه باید به دلیل عدم واریز حقوق فرهنگیان عزل شود.

عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی  از عدم پرداخت حقوق فرهنگیان انتقاد کرد و گفت: عدم پرداخت این قشر تا ۲۹ اسفند بهت آور و شوکه کننده است و رییس جمهور باید به این موضوع ورود کند.

وی با تاکید بر اینکه رییس سازمان برنامه و بودجه باید به دلیل عدم واریز حقوق فرهنگیان عزل شود، افزود: حتما با افراد خاطی باید برخورد جدی شود، زیرا چنین حرکت و اقدامی باور پذیر نیست، نبوده و نخواهد بود؛ مجلس مسببان این کار را به زودی به نهادهای نظارتی معرفی و پاسخگو خواهد کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یادآور شد: قطعا کارشکنی در مسیر دولت برای تولید نارضایتی است و جای هیچ توجیحی در هیچ سطحی وجود ندارد و رییس جمهور باید شخصا به این موضوع ورود کرده و با عوامل خاطی در وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه برخورد جدی و عبرت آموز انجام دهد.

عملکرد سازمان برنامه بودجه در عدم پرداخت حقوق معلمان خلاف قانون و اخلاق است

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: رفتار و عملکرد سازمان برنامه بودجه خلاف قانون و اخلاق است و نتیجه آن به نفع نظام جمهوری اسلامی نیست. امروز ۲۹ اسفند است؛ اما هنوز معلمان دریافتی نداشتند و با وجود وعده های مختلف در خصوص پرداخت معوقات این کار را انجام نداده اند.

علیرضا منادی سفیدان با انتقاد شدید از عملکرد سازمان برنامه در موضوع پرداخت حقوق فرهنگیان اظهار داشت: متاسفانه در ایام پایان سال شرمنده فرهنگیان و معلمان هستیم و با وجود دستور رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه رفتار مناسبی با دستگاه تعلیم و تربیت کشور انجام نمی دهند.

وی افزود: سازمان برنامه و بودجه مخالف رتبه بندی است و می خواهد آن را ناکارآمد جلوه دهد و من به رئیس این سازمان می گویم، ایشان حق دخالت در نحوه اجرای رتبه بندی را ندارد، در حالی که وظیفه اصلی خود را به درستی عمل نمی کند.

آیا با کارکنان سازمان برنامه بودجه هم همین گونه رفتار شده است

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: آقای دکتر میرکاظمی، در پایان سال یک میلیون معلم بدون دریافتی مانده اند؛ آیا شما این وضعیت را می توانید تحمل کنید؟ آیا با کارکنان سازمان برنامه بودجه هم همین گونه رفتار شده است و حقوق و پاداش پایان سال را دریافت نکرده اند؟ معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی چه حقی دارد که پرداخت مطالبات واقعی و حق قانونی وزارت آموزش و پرورش را به بهانه های مختلف متوقف کند؟

عملکرد سازمان برنامه بودجه خلاف قانون و اخلاق است و نتیجه آن به نفع نظام نیست

وی افزود: رفتار و عملکرد سازمان برنامه بودجه، خلاف قانون و اخلاق است و نتیجه آن به نفع نظام جمهوری اسلامی نیست. امروز ۲۹ اسفند است؛ اما هنوز معلمان دریافتی نداشتند و با وجود وعده‌های مختلف در خصوص پرداخت معوقات این کار را انجام نداده اند و در کنار این، در روند اجرای رتبه بندی نیز دخالت‌های بی مورد می‌کنند، در حالی که رتبه بندی موضوعی تخصصی است و سازمان برنامه حق دخالت در نحوه اجرای قانون را ندارد و من اطلاع دارم وزیر آموزش پرورش، روسای خزانه داری و بانک مرکزی آمادگی انجام وظایف خود را داشتند، اما آقایان میرکاظمی و علی احمدی  و طاهری مانع آن شدند.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس تصریح کرد: این شرایط موجب بی انگیزگی معلمان می‌شود و مشابه آن را در آموزش عالی شاهدیم که سازمان برنامه روسای دانشگاه‌ها را مجبور به تغییر احکام کرده و هزینه غذای دانشگاه‌ها را پرداخت نمی‌کند و با رفتار‌های غیر مسئولانه به نظام علمی کشور لطمه زده  و موجب خروج نخبگان شده است.

وی تاکید کرد: معلمان همواره در اتفاقات مختلف کنار نظام بوده اند و به آقای میرکاظمی و معاون محترم ایشان، که به دنبال وزارت بودند، می‌گویم شما باید از سازمان برنامه بروید تا تعلیم و تربیت کشور بتواند به آرامش برسد.

وی با بیان اینکه ما پای اجرای رتبه بندی ایستاده ایم، گفت: رتبه بندی اجرا خواهد شد و رئیس جمهور نیز موافق است؛ اما گویی شاهد نقش جریان نفوذ در سازمان برنامه هستیم و به رئیس جمهور توصیه می‌کنم این افراد را از سازمان برنامه و بودجه اخراج کند تا کشور به آرامش برسد، در حالی که اعتبارات لازم برای رتبه بندی و حقوق معلمان پیش بینی شده است، آقایان آن را متوقف کرده اند و ۶ یا ۷ همت مابه التفاوت مشکل اصلی نیست.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۴۲
ما کارمند مرکز آمار ایران هستیم.
این مرکز زیر نظر سازمان برنامه و بودجه است.
ولی پرداختی های رفاهی به کارکنان سازمان برنامه و بودجه چند برابر مرکز آمار ایرانه..کارشناسان سازمان برنامه و بودجه با دیگر دستگاه ها مانند نوکر برخورد می‌کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
خط فکری در منلکت هست که میگه چون بازنشستگان معلم و... تجمع زیاد کردند پس....
ناشناس
| Canada |
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
اقای فرزین. چرا مردم را.... به حساب می اورید. اگر دلار بخواهد حتی ۲۸ هزار تومن شود با نقدینگی که بانکه مرکزی تولید کرده یعنی قدرت خرید و در نتیجه نیاز به واردات دو برابر میشود و اگر ۱۴۰۱ ماهی ده میلیارد دلار نیاز ارزی بوده از فروردین درامد ارزی باید ماهی ۲۰ میلیارد دلار باشه. همه می دانیم غیر ممکن هست. حتی اگر تمام روابط عادی شود و همه تحریمها لغو شود باز غیر ممکن هست. خودتان بخاطر ضعف مدیریت و بی دانشی کسری بودجه سنگین و بانکهای سهمیه ای و رانتی که پولهای مردم را از بین میبرند ایجاد میکنید که نتیجه ان رشد سالی ۴۰ درصد نقدینگی و چاپ پول است ولی از دلال و دولت خارحی و رسانه ماهواره ای و عالم و ادم دلیل و مقصر میاوردید تا خود را درست و صحیح نشان دهید. عدم اعتماد و مدیریت و بحران های اقتصادی را شما بوجود اوردید و می اورید. از مدیر جهانی تا مدیر اعتدال تا مدیر قطار پیشرفت!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
کار مفید شما چیست ؟
آمار سازی برای ۶ کلاسه ها ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
شنیدم رئیس مرکز برنامه و بودجه یک معلم بازنشسته عقده ای است
که همیشه اساتید دانشگاه را اذیت می کند
این دفعه معلمان را
امیدوارم عزل شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
حرف دلتون را بزنید تا سبک شوید این براتون پول نمیشه همینی که هست.
کارمند
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
رتبه بندی کارمندان نوسازی مدارس رو هم پرداخت نکردن.
تابناک عزیز ممنون به خاطر انعکاس این خبر.
اما عذرخواهی این مسوولان برای معلمان سود ندارد.
همچنین، دیگر از اعتصاب کارمندان انگلیس و امریکا و… خبر منتشر نکنید بلکه بی عرضگی مسوولان را پوشش دهید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
مخصوصا
یوسف زوری
تحمیل شده به آموزش و پرورش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
برا معلم 700 هزار تومان
به حساب ربختن
کسی می دونه تو این مملکت چه خبره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
۱۷:۵۴
اون سود سهام عدالت ات بوده .
بازم خدا پدر و مادر هاله نور رو بیومرزه
دکتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
طبق قانون رتبه بندی برای معلمانی است که در حال حاضر در مدارس به تدریس مشغول هستند. اگر بودجه اختصاص داده شده به رتبه بندیفقط طبق قانون به معلمان مدارس اختصاص می یافت، بودجه کم نمی اومد. در حال حاضر کارمندان آموزش و پرورش و حتی نوسازی مدارس هم رتبه بندی دریافت می کنند!!!
یک مشکل اداری که مشکل عجیبی هم است درمورد خزانه وجوددارد که خزانه بجای اینکه زیرمجموعه سازمان برنامه وبودجه باشد زیرمجموعه وزارت اقتصاد شده.بنده چون خودم کارمندارشد وزارت اقتصادهستم ودرخزانه استان هم کارکرده ام میدانم این موضوع چقدرناهماهنگی بوجود میاورد.اصولا پسوند دارایی باید از نام وزارت اقتصاد ودارایی حذف شده وبخش دارایی یا همان خزانه به سازمان برنامه بودجه منتقل شود.
حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هم تا چندساعت مانده به تحویل سال پرداخت نشده و خبری از میزان افزایش حقوق کارگران هم نیست
خداوند شرمنده کندانهایی را که شب عید سبب شرمندگی قشر حقوق بگیر شدند
خاک برسرت رییس سازمان برنامه و بودجه که واسه من حقوق با حکم کارگزینی سه سال پیش واریز کردی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
مقصر اصلی خود وزیر آموزش و پرورش هست.پول های رتبه بندی رو برده جای دیگه هزینه کرده و به کارمندان اداری هم رتبه بندی داده. رتبه بندی فقط شامل معلمینی هست که در حال حاضر در مدرسه تدریس می کنند نه کارمندان
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
احسنت
متاسفانه نیروهای برنامه بودجه جای مهر در پیشانی انها مشخص است اما عدالت را به بازیچه گرفتند لطفا دین را پیش فرهنگیان بدنام نکنید به خدا ما فرهنگیان خدا و اسلام و اهل بیت را باور داریم همین را از ما نگیرید
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
از کدام عدالت صحبت می کنی؟چیزی که وجود ندارد نمی شود درباره اش حرف زد،؟اعتقادات هر کس برای خودش است و وقتی علنی میکنند یعنی ریایی پشت سرش است؟هر کسی بخواهد باشد.چه یک نفر عادیو چه یک مسٸول؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
شما مطمئن هستید که واقعا جای مهره؟
همون بلایی که پارسال سر هیات علمیا آورد، امسال سر معلما آورد. البته پارسال موفق شد حکم های هیات علمیهارو به این روش لغو کنه، ایشالا امسال موفق نشه، ولی گویا خیلی به آموزش تو هر سطحی زیاد اعتقادی نیست.
چرا کاهش تورم را ازجیب مستضعفان دنبال میکنند . چرا همه دیوارها بروی ضعفا خراب میشه؟آیا با ضعیف تر کردن کارگران قیمت دلار و ملک و ... ارزان میشه؟آیا کارگر پول خرید و فروش ملک و دلار و سفته بازی و دلالی دارد تا ایجاد تورم کند؟کارگر در خرید مایحتاج اولیه و اجاره خانه و پول پیش مانده ، منابعی برای دلالی دارد؟ باز هم سرمایه داران با داشتن رسانه و روابط و انحراف افکار، حق کارگران و محرومان را پایمال کردند.
چرا دولت با گرفتن مالیات از ثردتمندان و نظارت برعملکرد بانکها و نظارت دقیق بر بازارها بدنبال کاهش تورم نیست ؟ چرا مالیات پزشکان طلافروشان سلبریتیها و وکلا تا چند میلیارد معاف است ولی حقوق کارمندان تا ده میلیون؟
موقع انتخابات طرفدار محرومانیم و در عمل طرف سرمایه داران؟
حفوف را آخرین روز سال واریز کردن و آنهم کمتر از ماه های دیگر علت چیه؟
پاسخ ها
دکتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
چون خرج وزارتخونه زیاده!!! رتبه بندی طبق قانون فقط برای معلمینی قابل پرداخت هست که در مدرسه در حال تدریس هستند. در حالي که بيشتر کارمندان ادارات آموزش و پرورش و حتی نوسازی مدارس دارن رتبه بندی دریافت می کنند. در نتيجه بودجه در نظر عرفته شده کفاف حقوق ها رو نداده و اعتبار کم آوردن. تقسیر برنامه و بودجه نیست و خود وزیر و وزارت آموزش و پرورش مقصر هست. الان هم میشه افراد رو که به علت نقص قوانين رتبه بندی دریافت کردن شناسایی مبلغ دریافتی رو به بیت المال و محقان بازگرداند.
بهترین کارگر کارگریه که تو کره مریخ زندگی کنه تا خرج نداشته باشه . کالاها را با فوب خلیج و به دلار میفروشن، خودرو با یک دهم کیفیت رو با سه برابر قیمت کشورهای خلیج میدن بعد یک بیستم اونها حقوق میدن .
در عمل همه چی به نفع سرمایه دارها و به ضرر مستضعفین هست
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
!!!!!! ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!؟؟؟؟
معلمی تو این مملکت یک جرم نانوشته است. برخی از اقشار نظرشان اینه که معلمها پا تو کفش اونها کردند، با همین تز تمام هم و غم شان اینه که معلم‌ها نباید مرجعیت اجتماعی داشته باشند. متاسفانه معلمها رو سرکوب کردند در همه زمبنه ها.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
استعفا
معلما ۶ ماه سال تعطیلن .
حقوق میخوان چی کار ؟!
پاسخ ها
محمد ت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
می خواهند در ان شش ماهی که کار می کنند و هر روز مسیر 150کیلومتری را طی می کنند خرج کنند زیاد ناراحتی بسم الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
۱۵۰ کیلومتر طی میکنن ؟
اینم شد دلیل ؟
نشد دلیل ؟
قسطی بخری بردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
اونا حداقل 6 ماه کار می کنن. بقیه (از جمله خودت) چطور؟
در همین ارتباط یک نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رییس سازمان برنامه و بودجه باید به خاطر عدم واریز حقوق فرهنگیان عزل شود.!!!!
جناب نماینده اگه تحقیق کردی و به این نتیجه رسیدی که نپرداختن دستمزد فرهنگیان به خاطر قصور یا تقصیر رییس سازمان برنامه و بودجه هست باید عزل بشه ولی اگه اینطور نبود و مشکل یا مشکلات از جایی دیگه بودبرو استعفا بده تا دیگه شما و همکارانت حرف های عوام پسند نزنین.
نماینده ای که حرف های غیر کارشناسی بزنه و حرفاش فقط برای بدست اوردن دل این طیف و اون نهاد و اون یکی سازمان و فلان شخص باشه بهتره که از مجلس پرتش کنن بیرون.
در کشور همیشه برای معلمان پول نبست؟؟ اون معلمان بیچاره ای که ۸ ماه یک ریال حق التدریس نگرفتن و بعد از ۳۰ سال بخاطر فقر مطلق مجبور به بازگشت به کار شدن ،؟؟‌در حالی که تو یک ماه اخیر فقط ۱۰۰ ملیون وام میگرفتن حالا راحت دو برابر شده بود بدون سر کله زدن با دانش آموزان یاغی که هزار درد و مرض مبتلا بشی
رتبه بندی رو با حیله بندی غالب گردین و ۵۰ هزار میلیارد رو با ۲۰ همت از سر ته زدین ، فوق العاده ویژه ۵۰ درصد فرهنگیان رو از سال ۹۶ خوردین
واقعا نمیدونم بعضیها مفهوم خجالت رو میفهمند؟
بعضیها میفهمند که با حدود 7 میلیون حقوق نمیشه کمترین خریدهای عید رو انجام داد.
اونهم چند ساعت مونده به تحویل سال چندرغاز واریز کردید.
الان 7 میلیون علی الحساب برای من واریز کردند،ماه قبل 8 تومان بود(یعنی علی الحسابتون هم کمتر از حقوق واقعی ما هست، تفاوت رتبه بندی که از مهر سال قبل باید واریز کنید که هیچ).(سابقه کارم 28 سال معلمی با مدرک مهندسی هست)
رسما زدید به سیم آخر و دارید به قشر بدبخت فرهنگی دهن کجی می کنید
فقط شما رو واگذار میکنم به سیدالشهدا(البته اگر اعتقادی بهش دارید)
شما که هر روز در تلویزیون خبر میدید که فلان پروژه مهم در کشور افتتاح شد و اینقدر فروش نفتمون زیاد شد و ...از نوسانات دلار هم که کلی سود کردید.
این پولها واقعا کجا میره؟؟؟؟؟؟؟
خبرگزاری تابناک اگر خدا رو میشناسی و در دفاع از حق مظلومان سیاسی کاری نمیکنی(که اگر سیاسی کاری کنی،باید اون دنیا پاسخگوی خدا و رسولش و اولیاش باشی) سانسو نکن و تمام مطالب رو بذار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
"واقعا نمیدونم بعضیها مفهوم خجالت رو میفهمند؟" نه نمی فهمن. چون بچه پررو هستن...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
جوش نزن. ناراحتی استعفا بده
ممنون از اینکه در لحظه اخر انهم با کاهش پرداخت شد! در کشورهای که توسعه یافته هستند حقوق معلمان بیشتر دریافتی را دارند، این انسانهای شریف معلمان صبور با تربیت فرزندان اینده کشور را می‌سازند.
فرهنگیان فقط با برکناری وزیر و رئیس سازمان برنامه و بودجه آرام می گیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
وزیر فعلی آموز پرورش تا ۲ سال پیش راست راست مچرخید توی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و هیچکسی تحویلش نمیگرفت .
اصلا ردیف شغلی نداشت اونجا .
!!!! من نمیدونم پارتی این کی بود یه دفعه شد وزیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
۱۷ :۵۶
اونموقع کار جمع آوری کمک های خیرین رو انجام میداد
!!!! منم نفهمیدم چی جوری شد وزیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
معلوم هم نیست از کجا یه دفعه اومد دانشگاه
آقای رییسی ولله قسم این چند نفر رو اخراج نکنی وضعیت به شدت بحرانی خواهد شد من یکی قید همه چیز رو خواهم زد حتی به قیمت جان ناقابلم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
زرشک. شماکه قید همه چیز را زدی اول نامت را بنویس. دو ساعت حقوقت به تاخیر افتاده، مملکتو خراب کردی بعد تو میخوای قید همه چیزو بزنی؟
معلمی که بیشتر سال رو بخاطر تابستان عید برف آلودگی هوا و هر بهانه دیگه تعطیل هستند حالا ۵ روز حقوقشون دیر شده !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
شما دو ساعت با بچه ها سر و کله بزن ببین چی میکشن معمملا نه اینکه پشت میز بشینن مثل شما و در روز یک ساعت هم کار نکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
با بچه ها دو ساعت بزن برقص و آواز و گنگستر شهر آمِل خیلی حال میده .
من حاضرم ۱۰۰۰ ساعت اینجوری سر و کله بزنم مجانی بدون دریافت حقوق
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
عقده ای وبخیل نباس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
بیا امشب برای من برقص
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
البته حق با شماست معلم شغل نیست مدرسه هم مهد کودکه
از اول گفتم این تاخیر ها بدون هدف نیست وزیر بزدل جرات دفاع از حق معلمان رو نداره و فقط دنبال خرید زمان بود تا سال تحصیلی رو تموم کنه ؟؟ ولی واقعیت ها مشخص شد این بحرانی که برنامه بودجه درست کرد آتش زیر خاکستر است . آخه ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار اینقدر ذلت و خواری داره؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
ناراحتی، استعفا بده. کلی آدم هستن جایگزینت بشن
از ۱۵ بهمن دارن وعده وعید میدن حقوق با معوقات واریز میشه
۱۵ بهمن شد اول اسفند
اول اسفند شد ۲۰ اسفند
۲۰ اسفند شد اول عید
هی وعده وعید
این وعده وعیدا را کی داده؟
چرا با روح و روان فرهنگیان بازی میشه؟
الانم حقوق را کمتر واریز کردن
و بازم وعده وعید
مسیول این بازیا کیه؟
چرا حقوق را واریز نکردن
فیش گذاشتن رو سایت برداشتن
مسیول این سایتا کیه؟
بعداز کلی استرس ، وعلی رغم قول مجلس ودولت وزیر ، نتنها معوقات رتبه بندی پرداخت نشده بلکه حتی حقوق اسفندماه را هم بصورت کامل پرداخت نکرده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
نِق نزن الکی
به مجلسیان حساس در دوره های خاص بگویید آسوده بخوابند کسی انتظاری از انان ندارد.فقط در فکر باند بازی و یار کشی هستند
جناب میرکاظمی
آیا شما زن و بچه نداری
آیا خانواده نداری
این چه وضع اسفبار و خفت باری است که برای فرهنگیان شب عیدی درست کردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
میر کاظمی چون شامپو نمیخره نمیدونه معیشت یعنی چی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
شلوغ بازی نکن. دستتان رو شده
حقوق اسفند را ساعت ۳ بعدازظهر ۲۹ اسفند با دومیلیون کسر از حقوق پرداخت کردن، دلیل کسر از حقوق، کم کردن مالیات و مقرری ماه اول معوقه رتبه بندی که هنوز پرداخت نشده
امروز صبح با این پیام همکارم از خواب بیدار شدم، شرمنده ی زن و بچه ام شدم، خوابم نمیبره
من یک فرهنگی ام واقعا متاسفم از عملکرد دولت ، آخرین ساعات سال حقوق ها را ریختند اونم کمتر از ماهای قبل
آقای میرکاظمی باید عزل شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
شیشه گلاسه خودش باید از عزل شه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
آفرین به میرکاظمی که دست و پای زیاده خواهان در کشور را جمع کرده
جناب نوبخت از تخصیص 60 هزار میلیارد تومان به رتبه بندی در اردیبهشت 1400 خبر داد. نماینده مجلس از تخصیص 12 هزار میلیارد تومان علاوه بر 38 هزار میلیاردتومان مصوب بودجه 1401 در تابستان 1401خبر داد. این 110 هزار میلیارد تومان کجاست؟؟
زمانی که همین آقای میرکاظمی حقوق اساتید دانشگاه را کاهش داد، متاسفانه فرهنگیان عزیز نه تنها اعتراض نکردند که بلکه حمایت و شادی کردند چراکه خود را در رقابت با هیات علمی می دیدند، بی خبر از اینکه این مشکل روزی دامان آنها را هم خواهد گرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
حقوق استاد دانشگاه چندین برابر حقوق معلم هست مگر استاد دانشگاه در سال چند نفر آموزش می دهد اصلا اموزش های انها چه فایده ای دارد
W
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
شما توی همون جهل خودتون بمانید بهتره، اصلا تا حالا دانشگاه رفتین؟ استاد دانشگاه دیدین؟!! شرح وظایفشان رو می دونید؟!!! شرایط ارتقاء و ماندگاری و اینا اطلاع دارید؟!!!! با این سطح از آگاهی مشخصه چه دانش آموزان باسواد تربیت و تحویل جامعه میدین، به نظر میاد دانش آموزان شما دیگه نیازی به دانشگاه رفتن ندارن
میتوان گفت امسال سال تحقیر معلمان بود . مسولین خسته نباشید زحمت کشیدین.
رتبه بندی با نهایت بی عدالتی و تبعیض انجام شد ، ان شاالله خداوند متعال متولیان آن را رسوا کند و به‌سزای اعمالشان برساند.با این حقوقی که ما معلمان دریافت کنیم مخارج زندگیمان را نمی دهد.
برخورد مجموعه دولت با کارمندان و به ویژه فرهنگیان بسیار تحقیرآمیز و نابود کننده انگیزه آنهاست ، مسئولان محترم برنامه و بودجه و پشتیبانی آموزش و پرورش به شدت در تولید نارضایتی موفق عمل کرده اند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
اگه ناراحتن استعفا بدن. کلی جوان تحصیلکرده بیکار باانگیزه و کم توقع هست که جایگزین بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
در پاسخ ناشناس ۲۱:۲۳ .کور خوندید که استعفا بدیم و البته تا زمان بازنشستگی به اندازه حقوقمون کار میکنیم همونطور که تا الان کردیم.این حقوقی که که دولت به ما میده توی کشورای دیگه بیمه بیکاریشون هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
۰۰:۲۸
خب حالا که خودتان حاضر به استعفا نیستید، دولت باید دست به کار بشه و جوانان باانگیزه و تحصیلکرده بیشماری که بیکارند را جایگزین شما کند. نمیشود که هم عمدا کم کاری کنید و هم گردن کلفتی. هر روز هم تو بی بی سی و اینترنشنال علیه کشور مساله ایجاد کنید
سال گذشته هم همسان سازی اعضای هیات علمی رو با گروگان گرفتن حقوق حذف کردن، همه ی نهادها هم تایید کرده بودند، مجلس، شورای نگهبان و ...
فقط اخراج تمامی مسئولان بیکفایت
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
اول خط رئيسي
دیرکردن در پرداختشان توجیه رتبه بندی معلمان بود ما که رتبه بندی شاملمان نمیشد چرا حقوق ما را پرداخت نکردند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
شما چون بی رتبه هستی کلا نباید بهت حقوق بدن
محمد ت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
ناشناس من کارگر اداره ام و رتبه و نان مرا خدا می دهد نه امثال تو با این طرز تفکراتتان
ما کارکنان پیام نور نیز حقوق دریافت نکرده ایم. مسولین دلسوز هستند می خوانند ما حقوق را زود خرج نکنیم
ما عزل خود رییس جمهور و کلیه دولتمردان را میخواهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
تو بخواه
کیه که عمل کنه ؟
آقایانی که ادعای دین و اسلام می کنند درکی از شرمندگی یک پدر در شب عید در مقابل خانواده اش دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
بعضی از این اقایون رو از اندازه شکم و لپ های گل انداخته شون باید شناخت
انها تافته جدا بافته هستند بیشترین حقوق ومزایا وامتیازات را زودتر از همه دریافت میکنند ،چون زیر سایه هستند .ومقرب درگاه شیخ
معلمی شغل انبیاس .
انبیا مگه حقوق میگرفتن بابت شغلشون ؟
فی سبیل الله کار میکردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
زمان انبیا برنج هاشمی کیلو ۱۳۰ هزار تومن بود ؟
یا پول آب و برق و گاز میدادی ؟
همه چی مجانی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
انبیاء تازه ۳ ماه تابستون هم تعطیل نبودن و کلا شب و روز کار میکردن
اگر آموزش باشد دیگه جرمی نیست پس کسانی که از طریق جرم نان می خورند با آموزش وپرورش مخالف اند اگر آموزش و پرورش صحیح باشد مجرم کم می شود معلمان را بی انگیزه می کنند تا اضافه کار برای کسانی که جیره خوار مجرمان است درست شود.
اما دوستی از هیات علمی دانشگاه در بالا خوشحال شد که حقوق معلمان واریز نشد
دوست عزیز شما چهل و پنجاه میلونت را می گیری چون وقتی روحانی رئیس جمهور باشد دخترش هیات علمی است وقتی رئیسی رئیس جمهور باشد همسرش هیات علمی است قالیباف هیات علمی است از صدقه سر آنها حقوق شما برقراره نگران نباش عزیزم
پاسخ ها
M
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
۴۵ ملیون؟!!!!
والا اگه ما هیات علمی هستیم دریافتی که امروز
پرداخت شده ۱۱۹۰۰(یازده ملیون و نهصد هزار تومان) بوده، باورکن نمیشه بگین فیش حقوقی بفرستم ، تنها ۳۵۰ تومان به خاطر وام قرضالحسه از حقوق کسر میشه
M
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
ببخشید اینم یادم رفت بگم با ۱۰ سال سابقه و استخدام توی سن ۳۲ سالگی
ممنون از پیگیری تابناک ،طبق قانون مصوب مجلس ،دولت موظف به پرداخت کلیه مطالبات فرهنگیان از ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ است ، اما ما هیچ افزایشی که نداشتیم ،بلکه کاهش حقوق هم نسبت به ماه قبل هم داشتیم من بهمن ماه و ماه هلی قبل ۱۱ میلیون دریافتیم بود الان برام ۶ میلیون واریز کردن، گفتن معوقات رتبه بندی مثل مالیات ومقرری ماه اول و معوقه صتدوق و ... کم کردن، سوالم اینجاست وقتی افزایشی حقوق پرداخت نشده چرا کسورات و معوقه ها را اعمال کردند این چه وضع تو روز عید ، من با ۶ میلیون و قسط هام و خرید زن و بچه م چیکار کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
توقعات شما معلمها که تمامی نداره. اگر ناراحتید کسی مجبورتان نکرده استعفا بدید برید دنبال کارتان. صدها هزار جوان تحصیلکرده مومن و انقلابی و نه منافق، هستن که جایگزین شما بشن. پس زیاده طلبی نکنید و سر جاتون بنشینید
کاظمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
اگه عرضه داری مثل ما کنکور بده رتبه بالا بیار برو تربیت معلم،ازمون استخدامی هم ساده تره از کنکور اونم میتونی عرضه ت نشون بدی بیای معلم بشی،اینجا جای خالی کردن عقده هات نیست بچه جون.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
جناب کاظمی
ما تربیت معلم را به عنوان انتخاب ۹۹ هم نزدیم. الان هم از شغلمان راصی هستیم. شما میخواهید هم کار نکنید هم حقوق زیاد بگیرید. کشور نمیتواند با شما مماشات کند
امام زمان که ظهور کنه خودش همه چیز رو درست میکنه .
رتبه بندی معلما .
حق تعرفه پرستارا
سختی کار کارگرا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
خدا شفات یده
اینهمه دانش آموز مسموم شدن یه معلم مسموم نشد .
اونوقت حقوق سر موقع هم میخوان
عجبا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
ناشناس معلوم است که فقط رسانه های معاند نگاه می کنی و اگر نه اگر اخبار را از رسانه ملی دنبا می کردنی می فهمیدی که معلم ها بدحال شده اند. مرگ بر منافق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
خدا شفات بده
وقتی لیسانس گردشگری رو میکنن وزیر آموزش و پرورش شما معلما چه انتظاری دارید ؟
این باید بگرده برا خودش توی کویر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
خدا شانس بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
توی این مملکت فقط پارتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
بهترین وزیره
۲ ماه دیگه ؛ ۳ ماه تعطیلید .
حقوق میخواهید چی کار ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
الان هم که ۳ هفته است که بی کارن و رفتن شمال
اینا بابت بی کاری پول میخوان ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
راست می گی اصلا شماها مدرسه و کلاس معلم می خواید چیکار
از سرتون زیاده
کلا وزارت آموزش وپرورش را منحل کنید
شمام بچه هات خودت درس بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
کار مغزی ب اندازه ده برابر کار عملی انرژی میبره اگر مغز تو کلت بود هی نمیگفتی تعطیلن. فک میکردی چرا تعطیلن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
کارمندای دیگه هم کلی تعطیلی دارن با مزایا
من یک معلم هستم با سی سال سابقه
متاسفانه پنج میلیون به عنوان حقوق اسفند برایم واریز شده و اسمش را گذاشتند علی الحساب یا همان صدقه
شرمنده خانواده شدم
قرار بود معوقات رتبه بندی و حق التدریس را تسویه کنند که متاسفانه اصل حقوق ما را هم ندادند.
آیا میتوان دیگر برای نسل آینده دم از صداقت و راستی وعده ها زد ؟؟؟؟
قانون ؟کدام قانون ؟سرنگونی شاه توسط قشرضعیف ومتوسط جامعه میسر شد وسرآخرچه چیزنصیب این زحمتکشان واقعی انقلاب شد؟؟ زندان .گلوله .بی عدالتی .فقرمحض وشکنجه واعدام چه چیزشامل نظاره گران انقلاب شد ثروت وقدرت آیا این عدالت است که قشرمعلم وکارمند وبازنشستگان تامین اجتماعی وکشوری درفقرمطلق بسر برند بقیه دراوج قدرت وثروت تازه درخودادارات حقوق ومزایای ساندیس خورها ونورچمی ها بیشترازدیگر کارمندان است اقای حسن روحانی باحقوق نجومی بازنشسته میشود بنده با حقوق زیرشش میلیون... آیا این عدالت است؟؟
بزرگترین مشکل اینه کمیسیون آموزش مجلس درباره وزارت آموزش و پرورش هیچ نظارتی ندارد .
سلام من یک کارگرم ک چند وقته سرگذر کار بهم نمیخوره نزدیک عیده به امام حسین ع دوتا بچه دارم مستعجرم به فاطمه زهرا ع خیلی محتاجم اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنیین در هقم جون عزیزانتون اگه واقعا کسی میتونه کمکم کنه. ۵۸۵
به جون بچه هام کلاه بردار نیستم
در پاسخ به دوست عزیزی که گفت این همه دانش آموز مسموم شد باید بگویم دوست عزیز معلمی جنگ اعصاب است دانش اموزان فرزند طلاق ...اعتیاد....دانش اموزان بیمار ی های مختلف ....دانش اموزی که گرسنه به مدرسه امده و....همه را می بیند با این ها می سوزد و می سازد اگر دانش اموزی مسموم شد مادر شما نیامد دانش اموز را به بیمارستان ببرد معلم برده لطفا عقده های خود را روی معلمان خالی نکنید اگر دانش اموزی مسموم شد حتما معلمش هم مسموم شد ....نمی دانم در دوره مدرسه چه بلایی سر بعضی آمده که سه ماه تابستان معلم را دیدند اما سوختن و ساختن معلم را ندیدند ....شاید شما برای معلمی امتحان دادید اما قبول نشدیدشاید شما تنبل کلاس معلم بودید و ....اما جفا بر معلم خوب نیست ...عقده گشایی نکنید
به یوسف بگید ۴ دقیقه راجع به آموزش و پرورش صحبت کنه
اگه تونست !
معلمان جسارت و عرضه دارند و حقشان را می خواهند و افرادناشناس محافظه کار و ترسو هستند تازه نقش پلیس بد هم بازی می کنند!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
از معلمان جسورتر هم بودن ولی سرجاشون نشوندن. مثل اینکه خوشی زده زیر دلشون؟
معلمان محترم انتخابات سال دیگه اول از همه شما در مدرسه ها رو چهار تاق باز میکنید وشروع میکنید رای گیری البته مطمین هستید که جوجه ناهار سر وقت میرسه واین رفتار ها یادتون میره.
۲ میلیون نسبت به ماه قبل کمتر واریز کردن
بااحترام،این آقای دکترعلی احمدی که کارنامه اش در زمان وزارت آموزش وپرورش معجزه هزاره سوم( آقای دکتراحمدی نژاد)مشخصه ولی حالاآقای دکترمیرکاظمی( هم که اتفاقاوزیرهمان معجزه هزاره سوم بودند)چه تخصص،تعهدوتجاربی درایشان دیده که وی رابه عنوان معاون خودانتخاب کرده،خدامی داند!
بااحترام،البته آقای دکترباجناق معجزه هزاره سوم هم می باشند!
اسمش سازمان برنامه بودجه است
تنها چیزی که نداره برنامه است
تنها کار رئیس کچلش اینه سر هر ماه فیش حقوقی همه را چک کنه تا اگه دو ریال به کارمند نگونبخت اضافه شد، با گرو گرفتن حقوق ده ها یا صدها هزار حقوق بگیر،. کمش کنه
کسی هم حریف این خوشتیپ نیست
این میرکاظمی کلا آدم بخیلیه با بقیه کارمتدان ادارات دیگر هم همین رفتار رو داره
من شرکت نفتی هستم کارم تمام وقت وسخته ولی حاضر نیستم با معلمی شغلم روعوض کنم چون واقعا سروکله زدن با۲تا ۳۰ دانش آموز کار خیلی سختیه اون هم با این نسل
این سازمان میبایست پاکسازی گردد ومسئولین ان نیز باید همگام با رئیس دولت باشد نمیشود که
در هیئت دولت تصمیمات تصویب شود ودر سازمان برنامه بودجه به بهانه نبودن بودجه ان را وتو کند ا چرا این سازمان معوقات رزمندگان صندوق بازنشستگی را نمیدهد چرا میبایست حق وحقوق معلمان را که تعلیم دهنده فرزندان اقشار مردم وشما مسئول هستند نمیبایست پرداخت گردد سازمان برنامه از کدام مکتب پیروی میکند مکتب اغتشاش یامکتب تعامل دولت با مردم .ریاست محترم جمهور تکلیف این سازمان را مشخص کند وپاسخگوی مشکلات کارمندان وکارگران باشد .سازمان برنامه کلا با رزمندگان مشگل دارد با کارمند جماعت مشگل دارد با معلم مشگل دارد با کارگر مشگل دارد چه کسی میبایست تکلیف را یکسر کند .سازمان برنامه حنی با تبانی با امور استخدامی قوانین قوانین را وتو میکند چرا میبایست قانون نظام هماهنگ از 1400 به بعد دیگر اجرا نگردد
کلا سازمان برنامه و بودجه فکر میکنن چون بودجه و پرداختها زیر نظر اونهاست باید هر جور که دلشون میخواد عمل کنند.سالهاست که مدیران و کارشناسان بودجه ادارات برای گرفتن بودجه بیشتر از این سازمان به مسئولان برنامه و بودجه رشوه میدن.این موضوع خیلی شایع و مرسوم شده که حضرات برنامه و بودجه خودشون رو کدخدا و بقیه ادارات رو رعیت خودشون میبینن. برای خودشون همه چیز فراهم هست ولی تا به ادارات دیگه میرسن شل کن و سفت کن درمیارن.واقعا باید فکری به حال این سازمان مغرور و.... کرد
چه خبره معلمان اینقدر شلوغ کرده اند؟ حقوق دیرتر داده اند، عیدی و پاداش که گرفته اید. اگر مثل کارگران کارخانه ها باشید که در بهترین صنایع، زودتر از ابتدای فروردین حقوق نمیگیرند، چه کار میکردید؟ شلوغ بازی و شرارت و ارسال فیلم به بی بی سی و اینترنشنال و آبروی کشور را بردن برای چند ساعت دیرتر شدن حقوق که کار درستی نیست. نمایندگان مجلس چطور در مقابل مشکلات سایر اقشار اینقدر حساس نیستند؟
پاسخ ها
کاظمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
جناب من دکترای فیزیک دارم ۲۳ سال سابقه معلمی با تربیت معلم، حقوق من ۱۱میلیون ،عیدی من ۱۸۰۰۰۰۰ بود ه شما چی،؟؟؟؟؟؟
آموزش و پرورش باید تصفیه درست و حسابی بشه. روحیه ایثار و از خودگذشتگی در این قشر اصلا وجود نداره. به خاطر چند ساعت دیرشدن حقوق، کشورو به هم ریختن و بی بی سی و اینترنشنال را پر از فیلمهای اعتراضی کردن. به خدا قسم اگر آموزش و پرورش درست باشه، کشور درست میشه. کلی جوان تحصیلکرده مومن انقلابی باانگیزه و کم توقع ولی بیکار یک گوشه موندن بعد این هفت شغله های کار نکن هر روز یک مساله برای کشور درست میکنند. محکم اعلام کنید هر کی در آموزش و پرورش و سایر ارگانها ناراضیه کسی مجبورش نکرده، استعفا بده بره دنبال کارش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
کمتر چیز بگو
این آقای میر کاظمی انگار بودجه را با ارث پدری خودش اشتباه گرفته، ایشان انسان بسیار بی لیاقتی هستند و انتظار می رود با این کار سریعا عزل گردد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
کاری به این مورد ندارم اما چون جلوی زیاده خواهی رو میگیره، بی لیاقت شده؟
قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری

از یه شش کلاسه ، بیش از این انتظاری نیست.
هدف جمع آوری نقدیندگی هست. و..................
و این هم جک پایان سال نمایندگان در رابطه با برکناری رئیس سازمان برنامه و بودجه.
دقیقا همین بلا رو سال گذشته سر اعضای هیات علمی آوردند و ۳۰ درصد حقوقشان کسر کردند، اون موقع کسی دم از غزل رئیس سازمان برنامه و بودجه نزد!
کل اگر طبیب بودی سر خود دوا بکردی....
پزشکا چی؟ حقوق چندصد میلیونی و دربرخی موارد هم حقوق چند میلیاردیشون به موقع پرداخت شد انشالله؟ من نگران اونا هم هستم.
متاسفانه عملکرد بسیار ضعیف سازمان برنامه و بودجه به علت عدم مدیریت و کارایی رییس آن آقای میرکاظمی باعث فشار معیشتی بیشتر به خصوص بر قشر بازنشستگان شده است ، ناکارآمدی این سازمان و عدم مدیریت به حدی است که برای اولین بار در طول ادوار گذشته حکم حقوقی بازنشستگان بهداشت و درمان ۱۹ ماه بلاتکلیف و اجرا نشده است، آقای رییسی اگر همچنان نسبت به تغییر برکناری رییس سازمان برنامه و بودجه بی تفاوت باشد ، قطعاً عدم مدیریت این سازمان مشکلات بیشتری بوجود خواهد آورد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار