بازدید 3334
۳

ضرب و شتم مامور حفاظت منابع طبیعی در خداآفرین

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خداآفرین از ضرب و شتم مامور یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان توسط متخلفان خبر داد و گفت: ضاربان این مامور دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۶۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴ 19 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، متخلفان و متصرفان اراضی ملی و منابع طبیعی دیروز جمعه مأمور یگان حفاظت منابع طبیعی در شهرستان خداآفرین را در حین انجام مأموریت در اطراف یکی از معادن شن و ماسه مورد ضرب و شتم قرار دادند.

در پی وصول گزارش تخریب منابع طبیعی، مأمور یگان بلافاصله به محل اعزام شدند که متأسفانه با ممانعت متصرفان و مخربان منابع طبیعی مواجه شده و وی را حین انجام مأموریت محوله مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند.

بلافاصله نیروی مرزبانی منطقه را در جریان واقعه قرار دادیم و همکاران مرزبانی با حضور در محل، با متخلفان برخورد کردند، اما افراد متخلف در حضور نیروی مرزبانی باز هم به اشتباه خود اصرار کرده و مجدداً متعرض همکار یگان حفاظت منابع طبیعی و همچنین دیگر همکاران حاضر در محل تخلف شدند.

امیدنیا ادامه داد: با دستور دادستان خداآفرین، ضاربان بازداشت شدند و اقدامات قانونی و برخورد با ضاربان و همچنین تصرف و تخریب منابع طبیعی از سوی آنها در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه موضوع در سریع‌ترین زمان به مرکز استان اعلام شده است، گفت: گزارش تکمیلی پرونده تخریب روز گذشته و تخریب‌های ماقبل آن به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان جهت پیگیری قانونی ارسال می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی نیز خواستار پیگیری سریع موضوع و برخورد قاطع با متخلفان شد.

سیروس داودی، ضمن تماس با فرماندار شهرستان خداآفرین موضوع ضرب و شتم مأمور یگان حفاظت اداره منابع طبیعی این شهرستان را پیگیری کرد و فرماندار خداآفرین دستورات لازم برای هماهنگی در این خصوص را صادر کرد.

فرماندار خداآفرین نیز به همراه ریاست و کارکنان منابع طبیعی شهرستان از مأمور مصدوم اداره منابع طبیعی عیادت کردند.

علی اکبر نکونام در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات و ایثارگری‌های نیروهای خدوم اداره منابع طبیعی و ابراز تأسف از اقدام زیاده خواهان و متجاوزان به حقوق عمومی، خطاب به رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری خداآفرین تاکید کرد: از طریق مراجع قضائی تا حصول نتیجه این موضوع پیگیری می‌شود تا فرصت طلبان حاشیه امن خود را از دست بدهند و مأموران جان بر کف منابع طبیعی با دلگرمی بیشتری به انجام وظیفه بپردازند. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اگه با متخلفان برخورد جدی می کردید و رابطه ها را در برخوردهایتان در نظر نمی گرفتید الان وضع این نبود. بعدشم متخلفان دیگه ترسی ندارند چون مشمول انواع و اقسام عفو می شوند. به نظرم شما قاتحه این مملکت را خوانده اید.
کار آغازاده هاست
وقتی با زمین خواران و کوه خواران و دریا خوارها برخورد عبرت آموز و مجازات بازدارنده نشه میشه این.
وقتی با مدیران و مسئولان مربوطه که در حوزه جغرافیای اداریشون تخلف مکرر صورت بگیره و این مدیران نالایق ااز کار برکنار و مجازات نشم میشه این
تصرف و حیف و میل انفال به هر نامی که باشه دزدی هست هم با دزد باید برخورد بشه هم با مسئول بی عرضه و متخلف
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان