بازدید 2259

احمد خاتمی: اسلام در این کشور بر انداختنی نیست

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه گرانی‌های افسارگسیخته توطئه دیگر دشمن است، گفت: برخی سوءمدیریت ها و همچنین دخالت غیرمستقیم آمریکا و دیگر دشمنان قسم خورده سبب ایجاد گرانی‌ها شده است.
کد خبر: ۱۱۶۸۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰ 16 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه چهارشنبه در یادواره ۲۲۰۰ شهید سرافراز شهرستان رشت در گلزار شهدای این شهر، با بیان اینکه شهیدان زنده حقیقی هستند، اظهار کرد: حقیقت وجود شهدا قابل درک برای افراد نیست اما آثار برکات حیات معنوی شهدا در جامعه متبلور شده است.

وی با بیان اینکه مجلس شهدا بسیار ارزشمند است، افزود: حضور مسئولان و مردم در یادواره شهدا، نشان دهنده این است که شهدا محور وحدت هستند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مردم وفادار راه، تفکر و سیره شهدا هستند، گفت: نظام اسلامی، امنیت و آرامش کشور را مدیون شهدا هستیم.

پرچم شهدا همیشه برافراشته خواهد ماند

آیت الله خاتمی با بیان اینکه پرچم شهدا همیشه برافراشته خواهد ماند، اضافه کرد: پرچم شهدا که اقتدار نظام اسلامی را به اوج اعلا رسانده است هیچ وقت بر زمین نخواهد ماند.

وی با بیان اینکه آثار و دستاوردهای شهدا فراموش شدنی نیست، افزود: حاکمیت «الله» در کشور ارمغان بزرگ شهدا است.

امام جمعه موقت تهران بت بیان اینکه دشمنان دنبال نابودی نام «الله» بودند، گفت: شهدا پرچم و نام «الله» را در کشور و جهان شناساندند.

آیت الله خاتمی با اشاره به اقدامات ضد دین دشمنان، بیان کرد: دشمنان فردی چون رضاخان را روی کار آوردند که بی سواد، بی دین و خشن بود تا به اهداف پلید خود برسند.

وی با بیان اینکه اسلام با انقلاب جان دوباره گرفت، افزود: احیای جایگاه قرآن و بیداری اسلامی در منطقه و جهان ارمغان دیگر شهدا است.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه ارمغان شهدا ماندنی است، گفت: به یمن خون مبارک شهدا و آرمان‌های امامین انقلاب، ارمغان شهدا پایدار می‌ماند.

آیت الله خاتمی با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر، اضافه کرد: دشمن به وسیله اغتشاشگران با سوزاندن قرآن، مسجد، پرچم و چادر و عمامه پراکنی به جنگ با اسلام ناب آمدند.

وی با تاکید بر اینکه اسلام در این کشور بر انداختنی نیست، افزود: وجود مردمی وفادار، رهبری فرزانه و ایمانی و معرفتی بودن این نظام را حفظ می‌کند.

زنده کردن نفرت از استکبار ارمغان دیگر شهدا است

امام جمعه موقت، زنده کردن نفرت از استکبار را ارمغان دیگر شهدا برشمرد، بیان کرد: کفر به طاغوت یعنی «مرگ بر آمریکا» و این شعار تا ابد باید در کشور طنین انداز شود.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه آمریکا محور همه دشمنی‌ها و جنگ‌ها در منطقه است، گفت: آمریکا با پدیدآوری داعش و تکفیری‌ها و تشکیل اتاق جنگ، مبالغه در طغیان است.

وی با اشاره به شکست‌های مکرر آمریکا در منطقه، افزود: ایران اسلامی بارها شاخ آمریکا را شکسته است و این شکست‌های ننگین استکبار ادامه خواهد داشت.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شاه صحنه گردان آمریکا در کشور بود، گفت: ملت ایران با شکستن طاغوت، شکست سنگینی را بر آمریکا و استکبارگران تحمیل کرد.

آیت الله خاتمی، ولایت مداری را ارمغان دیگر شهدا برشمرد و بیان کرد: ولایت مداری در وصیت نامه همه شهدا تاکید فراوان شده است.

وی با اشاره به دسیسه‌های دشمن علیه نظام اسلامی در چهل و اندی سال گذشته، افزود: راه‌های سرنگونی انقلاب اسلامی در پژوهشکده‌های آمریکا مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

گرانی‌های افسارگسیخته توطئه دیگر دشمن است

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه گرانی‌های افسارگسیخته توطئه دیگر دشمن است، گفت: برخی سوءمدیریت ها و همچنین دخالت غیرمستقیم آمریکا و دیگر دشمنان قسم خورده سبب ایجاد گرانی‌های بی حد و حصر شده است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه گرانی‌های افسارگسیخته درد مشترک همه مردم است، اضافه کرد: یک پای این گرانی‌ها در کشور، آمریکا است که با تحریم‌های ظالمانه جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه ایران اسلامی به راه انداخته است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان بر تلاش جهادی‌شان در رفع مشکلات کشور بیفزایند، افزود: گرانی‌های افسارگسیخته نه تنها موجب نگرانی و رنجور خاطر مردم شده بلکه جای گریه دارد.

امام جمعه موقت تهران با تصریح بر اینکه صبر و تقوا موجب خنثی سازی توطئه‌های دشمنان می‌شود، گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور ماندنی نیست و باید امیدوارانه به آینده نگریست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل