بازدید 6178
۳

خبر خوش طرح ترافیک برای رانندگان

معاون بهره برداری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تخفیف ۳۰ درصدی بدهی عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا تا پایان فروردین ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۷۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱ 15 March 2023

به گزارش «تابناک»، عمار سعیدیان فر معاون بهره برداری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌و گو با خبرنگار مهر و با اشاره به مصوبه شورای شهر تهران برای تخفیف عوارض طرح ترافیک گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، شهروندانی که بدهی عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا خودرو خود را تا پایان فروردین ۱۴۰۲ تسویه کنند مشمول ۳۰ درصد تخفیف خواهند شد.

معاون بهره برداری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی یا اپلیکیشن تهران من یا سایر درگاه‌های معتبر که سرویس پرداخت بدهی طرح ترافیک دارند، بدهی تردد خودرو در محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا را تسویه و از تخفیف ۳۰ درصدی در پرداخت استفاده کنند.

سعیدیان فر تاکید کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران پایان فرصت استفاده از تسهیلات مذکور، ۳۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ خواهد بود و این زمان قابل تمدید نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
وقتی خود به خود (بدونه هماهنگی با صاحب حساب کاربری) از کیف پول برداشت میکنن کسی نمیتونه از تخفیف استفاده کنه. مگه اینگه به چشم دزد نگاه کنیم به شهرداری دیگه پول توی کیف پولمون نگه نداریم. (که البته دیگه پول نمیریزم در حسابم)
لطفا احتیاط کنید کسی از خوشی نمیرد
ای کاش قبل از انتشار خبر با اورژانس کشور نیز هماهنگ میشدید
۳۰ درصد تخفیف بر حمل و نقل شخصی. ۴۰ درصد افزایش کرایه حمل و نقل عمومی!
نتیجه؟ حاکمیت یکدست خودروی شخصی دارند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل