بازدید 2422

سابقه تبانی داور فرداشب رئال و لیورپول!

کد خبر: ۱۱۶۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱ 14 March 2023

فلیکس زوایر که فردا داور بازی رئال مادرید و لیورپول بود، سال 2005 به اتهام تبانی 6 ماه محروم شده بود.سابقه تبانی داور بازی برگشت رئال-لیورپول!

به گزارش تابناک ورزشی، روز گذشته یوفا اعلام کردکه فلیکس زوایر، داور آلمانی، دیدار فردا شب رئال مادرید و لیورپول در برنابئو را سوت خواهد زد. او پیش از این یک بار برای رئال قضاوت کرده که به بازی هفته چهارم دور گروهی لیگ قهرمانان فصل 20-2019 بر می گردد و رئال توانست با 6 گل گالاتاسرای را شکست دهد.

جالب اینکه در پرونده این داور آلمانی سابقه رسوایی تبانی به چشم می‌خورد. در سال 2005 او در دسته دوم کمک داور بود و در پرونده فساد داوری و اتهام تبانی داوری به نام روبرت هویزر ابتدا به عنوان شاهد حاضر شد و سپس مشخص شد که او نیز 300 یورو رشوه دریافت کرده تا به نفع تیمی خاص پرچم بزند. 

هویزر مادام‌العمر از داوری محروم شد ولی فدراسیون فوتبال آلمان زوایر را تنها 6 ماه محروم کرد. او که حالا یک داور مشهور و بین المللی است، سال گذشته به خاطر همین سابقه بد مورد کنایه جود بلینگام قرار گرفته بود. زوایر که داور بازی بایرن-دورتموند بود، قضاوتی پر حرف و حدیث داشت و بلینگام پس از بازی گفته بود چرا داوری با این سابقه رسوایی را برای بزرگترین بازی بوندس‌لیگا انتخاب کرده اند. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر