بازدید 4362

دعوت مجدد از دو ستاره سرشناس والیبال به تیم ملی

کد خبر: ۱۱۶۷۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳ 12 March 2023

تیم ملی والیبال ایران در سال سرنوشت ساز ۱۴۰۲ در چهار رویداد مهم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ در کشورهای ژاپن، هلند، آمریکا و لهستان (۱۶ خرداد تا یکم مرداد) قهرمانی مردان آسیا در ایران (۲۷ مرداد تا ۴ شهریور)، بازی‌های آسیایی در چین (۲۸ شهریور تا چهارم مهر)، انتخابی المپیک مردان در ژاپن، چین و برزیل (۸ تا ۱۶ مهر) شرکت می‌کند.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران اسامی ۳۱ بازیکن را برای شرکت در نخستین مرحله اردوی آمادگی این تیم اعلام کرد که اسامی آنها به شرح زیر است:

سید محمد موسوی، علی اصغر مجرد، مسعود غلامی، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، محراب ملکی سرخی، امیررضا سرلک، محمد فلاح زرچوب، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، محمدجواد معنوی نژاد، مرتضی شریفی، پوریا حسین‌خانزاده، میثم صالحی، شهروز همایونفر منش، مبین نصری، احسان دانش دوست، آرمین افشین‌فر، سلیم چپرلی، اسماعیل مسافر، امین اسماعیل‌نژاد، بردیا سعادت، علی حاجی‌پور، امیر گل‌زاده، امیر غفور، محمدطاهر وادی، علی رمضانی، جواد کریمی، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی و محمدرضا موذن.

بر این اساس مردان والیبال کشورمان تمرینات خود را از روز یکشنبه ۲۷ فروردین‌ماه در کمپ تیم‌های ملی والیبال در سالن فدراسیون زیر نظر کادر فنی شامل اکبر محمدی سرپرست، بهروز عطایی سرمربی، علیرضا طلوع‌کیان و محمود افشاردوست به عنوان مربی، حسین خوریانی و امین علی‌اکبری به عنوان آنالیزور، نیما ده پناه پزشک، رضا قلی‌پور تراپیست و حمزه فتحی ماساژور آغاز خواهند کرد.

بر اساس اعلام بهروز عطایی یک مربی تمرین‌دهنده خارجی و یک مربی بدنساز لهستانی به جمع کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان اضافه خواهد شد.

 

دیدار تدارکاتی ایران با صربستان

 تیم ملی والیبال ایران در سال سرنوشت ساز ۱۴۰۲ در چهار رویداد مهم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ در کشورهای ژاپن، هلند، آمریکا و لهستان (۱۶ خرداد تا یکم مرداد) قهرمانی مردان آسیا در ایران (۲۷ مرداد تا ۴ شهریور)، بازی‌های آسیایی چین (۲۸ شهریور تا چهارم مهر)، انتخابی المپیک مردان در ژاپن، چین و برزیل (۸ تا ۱۶ مهر) شرکت می‌کند.

بهروز عطایی برای آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در این چهار رویداد بین‌المللی ۳۱ والیبالیست کشور را به نخستین اردوی آماده‌سازی این تیم از تاریخ ۲۷ فروردین ماه فراخواند.

سرمربی تیم ملی در خصوص زمان آغاز تمرینات توضیح داد: اردوهای تیم ملی را از ۲۷ فروردین ماه آغاز می‌کنیم و به غیر از لژیونرها که پس از پایان بازی‌های باشگاهی به تیم ملی ملحق می‌شوند و برخی بازیکنان تیم شهداب که پس از حضور در مسابقات باشگاه‌های آسیا به جمع ما اضافه خواهند شد، باقی بازیکنان در اردوی نخست حضور دارند.

او ادامه داد: سعی کردیم از تمام ظرفیت‌های والیبال به درستی استفاده کنیم، چرا که سال بسیار سختی پیش رو داریم و مهم است بتوانیم با بهترین شرایط در بهترین وضعیت قرار بگیریم و بهترین عملکرد را در مسابقات پیش رو داشته باشیم تا با نتیجه قابل قبول این رقابت‌ها و سال سخت را به پایان برسانیم.

عطایی درباره برنامه تیم ملی برای حضور در لیگ ملت‌ها توضیح داد: طبق مذاکرات انجام شده، تیم صربستان پیش از شروع مسابقات لیگ ملت‌ها به ایران می‌آید تا چند دیدار تدارکاتی با تیم ملی کشورمان داشته باشد و پس از آن برای حضور در مسابقات لیگ ملت‌ها عازم ژاپن می‌شویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار