بازدید 3443

قدم در گرداب خون

کد خبر: ۱۱۶۷۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸ 11 March 2023

در جنایت هولناکی که به خاطر اختلافات کینه جویانه در مشهد رخ داد، جوان 30 ساله‌ای با ظرف 4 لیتری بنزین در خیابان های کوی سیدی به دنبال انتقام‌جویی وحشتناک بود که طرف مقابل خود قدم در گرداب خون گذاشت.

به گزارش خراسان، چهارشنبه شب گذشته، برخی از اهالی خیابان خلج 35 در کوی سیدی مشهد، جوان 30 ساله ای به نام «سلمان» را  در حالی دیدند که ظرف 4 لیتری بنزین را در دست داشت و در اوایل شب به جست وجوی جوان 25 ساله ای به نام «آرش» برآمده بود اما جست وجوهای «سلمان» نتیجه نداد و او به خانه بازگشت. هنوز حس کینه و انتقام‌جویی در وجودش فروکش نکرده بود که گویی آرش متوجه ماجرا شد و خود پا به گرداب خون گذاشت. او به طرف منزل محل سکونت سلمان در خیابان خلج 35 حرکت کرد که ناگهان مقابل منزل درگیری خونباری رخ داد.

سلمان و برادرش ابوذر با چماق و چاقو از خانه بیرون آمدند و بدین ترتیب فریادهایی دلخراش و ترسناک فضای سکوت را شکست و ضربات مرگبار بر پیکر آرش (جوان 25 ساله) فرود آمد. دقایقی بعد آرش که تیغه چاقو قفسه سینه اش را شکافته بود، نقش بر زمین شد و جان سپرد.

در همین حال هر دو برادر از صحنه این جنایت وحشتناک گریختند و این گونه پرونده ای جنایی روی میز قاضی ویژه قتل عمد مشهد قرار گرفت. دقایقی بعد قاضی «محمود عارفی راد» با حضور در محل درگیری، تحقیقات قضایی گسترده ای را آغاز کرد.

بررسی های میدانی مقام قضایی بیانگر آن بود که این نزاع مرگبار به دلیل اختلافات و درگیری قبلی بین عوامل نزاع رخ داده است.

طولی نکشید که «ابوذر» (متهم 33 ساله) که متاهل است با راهنمایی و دستورات ویژه قاضی «عارفی راد» در پنجه عدالت گرفتار شد و به پلیس آگاهی انتقال یافت اما «سلمان» همچنان فراری است و تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار