بازدید 4659
۶

دیدار مصی علی‌نژاد با نماینده رژیم صهیونیستی

مصی علی‌نژاد با گیعاد آردان نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل دیدار کرد.
کد خبر: ۱۱۶۷۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴ 11 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، مصی علی‌نژاد از عناصر فعّال ضد ایرانی در خارج از کشور که همراه با رضا پهلوی و برخی دیگر ضمن تلاشهای ضدایرانی خود همواره کمپین‌هایی را برای تشدید تحریم علیه ایران و حتی مشروع سازی اقدام نظامی علیه کشور راه‌اندازی کرده‌اند این بار با گیعاد آردان نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل دیدار کرده است!

نماینده رژیم صهیونیستی نوشته که از مصی علی نژاد و امثال او حمایت می‌کند. پیشتر بارها گفته می‌شد که صهیونیست‌ها یکی از فعالان و حامیان اصلی پشت پرده اقدامات ضدایرانی امثال مصی علی نژاد و حامد اسماعیلیون و رضا پهلوی و ... هستند اما معمولاً این موضوع به دلیل ننگ بزرگی که در مضمون خود دارد، توسط آنان یا مسکوت گذاشته و یا انکار می‌شد.

اما چند صباحی است با افول آشوبها در ایران و از سوی دیگر سرخوردگی و بازگشت بسیاری از کشورها به روال معمول دیپلماسی خود با کشورمان، ظاهراً این اپوزیسیون چاره‌ای جز آشکار ساختن ارتباطات ویژه خود با صهیونیستها نداشته است.

ایران اینترنشنال، تلویزیون تریبون تجزیه طلبان ایرانی نیز اخیراً با گفتگویی با نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی این تغییر پیمانکار اصلی خود به رژیم اسراییل را عملاً اعلام کرده بود!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۶
اين خانم خائن است.خيانت به كشور و مردم نابخشودني است و براي هميشه در اذهان مي ماند.
والا انکار نمیکنم که نظام ایرادی ندارد ولی دیگه اینقدر خوار نشده که دشمناش امثال پولی نژاد باشن
زن دوره گرد .
ایران خائنین زیاد در طول تاریخ دیده اینم روش
تو خارج هر کسی برای گرفتن مواجب یا معروف شدن و ملاقات با افراد رده بالا به ایران فحش می ده و با نظام مخالفت می کنه. هر چه بیشتر فحش بدی بیشتر اونجا ازت حمایت می کنند و پول میدن و جایزه می دن و تو جشنواره میارنت و به تصویر می کشنت. در واقع ابزار و آلت دست شده اند خودشون هم می دونند ولی براشون منفعت داره. گر به نتیجه نرسند، پولشون رو گرفتند اگر به نتیجه برسند، این طرف هم موقعیت پیدا می کنند. ولی فکر اون دنیا رو نمی کنند که باید جواب پس بدن.
اینا اگه لازم باشه با صدام هم در گورش دیدار می‌کنند. مهم نیست براشون که طرف مقابل دشمن ایران باشه، قاتل ملت ایران باشه، یا هر چیز دیگری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی