بازدید 8106
۴
نشریه معتبر اسپانیایی از قول یک خبرنگار آمریکای جنوبی

as: اکوادور، فلیکس سانچز را از چنگ ایران قاپید!

نشریه اسپانیایی as به نقل از یوهانا کالدرون خبرنگار اکوادوری اعلام کرد که فلیکس سانچز در آستانه پذیرفتن هدایت اکوادور است و قید پیشنهاد هدایت ایران را زده!
کد خبر: ۱۱۶۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹ 10 March 2023

فلیکس سانچز در آخرین لحظات از نیمکت یوزها دور شد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ در حالی که رسانه‌های ایران از احتمال بالای معرفی فلیکس سانچز سرمربی پیشین تیم ملی قطر به عنوان نفر اول کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران در روز شنبه یعنی فردا خبر داده اند، نشریه معروف مادرید گزارش دیگری منتشر کرده است. 

 نشریه اسپانیایی as به نقل از یوهانا کالدرون خبرنگار مشهور اکوادوری اعلام کرد که فلیکس سانچز در آستانه پذیرفتن هدایت تیم ملی اکوادور است و قید پیشنهاد جدی هدایت تیم ملی ایران را زده است!

به این ترتیب اگر تا بیستم اسفند طبق وعده سخنگو و رییس فدراسیون فوتبال، سرمربی خارجی تیم ملی ایران معرفی نشود، مشخص می‌شود که مذاکرات تاج برای عقد قرارداد با جانشین کی‌روش به مشکل خورده است و فدراسیون باید دنبال گزینه جدیدی برود.

البته هنوز مشخص نیست که آیا این سرمربی اسپانیایی حاضر به رقابت سخت در منطقه آمریکای جنوبی با تیم‌های قدرتمندی مثل برزیل و آرژانتین و اروگوئه و غیره هست یا خیر؟

as: اکوادور، فلیکس سانچز را از چنگ ایران قاپید!

 سانچز که در حال حاضر در دوحه حضور دارد، با برخی بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ این کشور و حتی مربیان سابق تیم ملی نیز برای برعهده گرفتن این سمت صحبت کرده و از آن‌ها نیز مشورت گرفته است. به نظر می‌رسد یکی از این نفرات هم کارلوس کی‌روش بوده است.

فدراسیون طبق وعده قبلی باید ظرف ۴۸ساعت آتی، سرمربی تیم ملی را معرفی کند تا برای دو بازی فیفادی فروردین ماه اردوی آماده‌سازی تشکیل داده و نفرات مدنظر خود را دعوت کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
طرف باید خل باشه ایران رو انتخاب کنه
به درد ایران نمیخوره ..فوتبال مارو باقطر مقایسه نکنید ..تیم ملی مامربی بزرگ میخواد
بهتر
سانچز توی قطر همه امکانات رو داشت اگه بیاد ایران مثل اینه ک طرف بره دهات
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان