بازدید 24403
تاکید فدراسیون فوتبال بر نحوه انتقال ارز به حساب سرمربی اسپانیایی با عبرت از پرونده ویلموتس

مذاکره نهایی با فلیکس سانچز امروز در قطر / او سرمربی تیم ملی امید هم خواهد بود: اختصاصی تابناک

به نظر می‌رسد به تعویض مربیان تیم‌های ملی ایران و قطر نزدیک می‌شویم. فدراسیون امروز در قطر مذاکره نهایی با فلیکس سانچز را برای هدایت همزمان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران انجام خواهد داد.
کد خبر: ۱۱۶۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱ 10 March 2023

 فدراسیون فوتبال ایران، انتخاب نهایی خود برای نیمکت تیم ملی فوتبال بزرگسالان را انجام داده است و هیات رئیسه نیز فلیکس سانچس، سرمربی اسپانیایی را تایید کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مذاکرات تکمیلی مقامات فدراسیون فوتبال ایران امروز در دوحه قطر با این مربی و مدیربرنامه‌هایش انجام می‌شود و تکلیف برخی جزئیات از جمله مبلغ قرارداد این اسپانیایی و نحوه پرداخت دستمزد او، نقدی یا تحویل در کشور ثالث مشخص خواهد شد تا اتفاقات تلخ ویلموتس تکرار نشود. 

مذاکره نهایی با فلیکس سانچز امروز در قطر / او سرمربی تیم ملی امید هم خواهد بود

فدراسیون فوتبال با توجه به چراغ سبزی که مهدی تاج از برخی مقامات دولت دریافت کرده است، کامل گزینه داخلی را از برنامه های خود کنار گذاشته است و قرارداد با سانچز نیز در دو مرحله جام ملت های ۲۰۲۳ در قطر و سپس در صورت تایید دو طرف تا پایان جام‌جهانی آمریکا و کانادا خواهد بود.

دستمزد سانچز در قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران، کمتر از قرارداد او و دستیارانش با فدراسیون قطر خواهد بود و تاج امیدوار است با این مربی قهرمان دوره قبل جام ملت های آسیا، بالاخره این جام را بعد از پنج دهه فتح کند.

یافته های اختصاصی خبرنگار تابناک همچنین حاکی است؛ یکی از مهمترین بندهای قرارداد پیشنهادی فدراسیون فوتبال به سانچز، هدایت تیم ملی امید ایران در قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک است. با توجه به توانمندی این مربی برای ارتباط با نسل جوان و شناسایی استعدادها، فدراسیون فوتبال ایران از او روی نیمکت تیم ملی امید و همچنین برنامه درازمدت تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان استفاده می‌کند.

این مربی جوان اسپانیایی، همواره رابطه خوبی با مربیان ایرانی داشته است و همچنین ارتباط مستقیمی نیز با کارلوس کی‌روش برقرار کرده بود.

مذاکره نهایی با فلیکس سانچز امروز در قطر / او سرمربی تیم ملی امید هم خواهد بود

مذاکره نهایی با فلیکس سانچز امروز در قطر / او سرمربی تیم ملی امید هم خواهد بود

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۱
ذینفعان قدرتمندی نمی خواهند بازار پول پاشی در فوتبال ، برچیده شود . فوتبال که رو است را ببینید تا متوجه شوید در سایر حوزه های اقتصادی که مخفی تر است مانند ارز ، بورس ، قاچاق کالا و ... چه خبر است .
خیانتی چندباره از سوی تاج. این مملکت صاحب ندارد؟
بهتره بگید گزینه های داخلی تیم ملی را کنار گذاشتند.
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
مربیان داخلی چون نمیخواستند همراه اعمال خلاف تاج و باند او شوند از پذیرفتن مسئولیت تیم ملی شانه خالی کردند البته که دمشان گرم
الحق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
عزیز گزینه های داخلی دررده ملی چه تاجی به سرمان زده اند که اینقدر سنگ انهارا به سینه می زنی
یک گنددیگه باحضورقاطع مهدی تاج خخخخخخخخخخخخ
مردم ایران، برخلاف زمامدارانش، ترجیح می‌دهند تیم شان «با برنامه» بازی کند و حذف شوند تا با بکش زیرش و وقت تلف کنی قهرمان شوند. اگر حمله می کنند با برنامه باشد یا اگر دفاعی بازی می کنند با برنامه دفاع کنند و در ضدحملات هم برنامه داشته باشند.
اگر من مسوول فدارسیون بودم از مربی تیم ملی می خواستم در تیم ملی دست به جوان‌گرایی بزند تیم ملی امید هم کاملا در اختیار ایشان باشد تا زمانی که استخوانبندی تیم ملی جدید را پایه ریزی کردند. این طرح میان مدت است. برای بلند مدت هم یک طرح عالی دارم.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
کاپ رو به برنده میدن نه به کسی که خوب بازی کرده. آرژانتین با کثیف بازی کردن هلند رو برد تو جام جهانی ولی کسی اون رو یادش نمیاد و فقط قهرمان جام رو مردم یادشون میمونه. یه کم از سیستم فانتزی فکری فاصله بگیرین و واقع گرا باشید
سانچز بهترین گزینه ممکن بود
بهنرین انتخاب اینقدر به تاج اهانت نکنیم هموطن،باید بهم احترام بزاریم
با احترام به نظر بقیه. من آقای تاج را خائن نمیدونم وعقیده دارم هدف تاج کمک به فوتبال ایران هستش . سانچز را هم گزینه خوبی برای تیم ملی ایران میدونم مربی های بهتر با توجه به شرایط فعلی به ایران نمی آیند
کارنامه این مربی در جام جهانی اخیر 3 باخت میزبان است.(دو باخت 2 بر صفر و یک باخت 3 بر یک)
سلام
اگر مربی خارجی میآریم باید نتیجه بگیرد.در غیر اینصورت مربی داخلی بهترین گزینه است.به این دلیل که مبلغ قرارداد مربی خارجی چندین برابر مربی داخلی می باشد.
با این فوتبال وانتخاب مربی فوتبال هم که مردم یک زمانی علی پروین وشایستگان داخلی مربی بوند همه راحت وراضی بودند۔مردم ۔ایران را سر کار گذاشته اند
انتخاب حوبیه ولی باید ببنیتیم تو قرار داد چی نوشتن
پشت اقاي تاج كي هست كه با اين همه كثافت كاري و پرونده ياز هر كار دوست داره انجام ميده
سانچز گزینه خوبی هستش
تو رو خدا متن قرارداد رو جوری بنویسید تا حق کشور پایمال نشه باید از کارشناسان حقوقی استفاده بشه تا مثل قراردادهای قبلی ما زیر منگنه نباشیم امیدوارم از اشتباه های گذشته درس بگیریم . یادمه در دوره های قبلی قراردادهای کی‌روش چند ماه سپری می شد بدون
انجام بدون کوچکترین فعالیت و کاری .
تاج واطرافیان حال خوب داشته باشند، بقیه ملت کشک
اولا که این تیم با مربی ایرانی یا مربی خارجی یا حتی بدون مربی نتیجه یکسانی رو کسب می کنه
اگر قرار باشه جلوی یک تیمی مثل انگلیس بد بازی کنه که 6 تا گل بخوره هیچ ابایی نداره و عرق ملی و شرف و غیرت ایرانی همش کشکه ولی حالا که قراره برای حفظ ظاهر هم که شده یک مربی خارجی بیارن شما رو بخدا یک نفر محض رضای خدا اون قرارداد لعنتی و شرایطش رو بخونه تا پول بیت المال رو به این راحتی به باد ندهند بخدا حق الناسه....
مردم کمرشون زیر بار این تورم شکسته ... نون ندارن بخورن .... صورت مردان مون از بس که سیلی خورده با سرخ بمونه کبود شده ولی این نامردها بازهم خجالت نمی کشن
بسه ....
بدرد نمیخوره البته که لیگ و تجهیزات بدرد نخور هم اگر در نظر داشته باشیم شاید بشه گفت از هیچی بهتره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار